Singletråden

Her kan du snage løs i dine meddebattørers parforhold eller singleliv, og alt hvad der følger med.
Brugeravatar
Sophaya
Indlæg: 2974
Tilmeldt: 22. aug 2015, 11:26
Kort karma: 624
Likede indlæg: 6643

Re: Singletråden

Indlægaf Sophaya » 19. feb 2016, 18:31

Viskelæder skrev:
Sophaya skrev:Jeg gad godt være bedre til at gøre ting alene. Gå i biografen, spise, rejse.


Det er virkelig noget af det bedste, jeg ved, selvom det var grænseoverskridende i starten :)


Åh. Jeg synes bare virkelig at den ene gang jeg var i biografen alene var det en dårlig oplevelse. Men det var måske også fordi det var dengang jeg boede i Frankrig, var ked af det og billetdamen decideret skulle overtales til at sælge mig en enkelt billet.
Jeg synes bare det lyder så fedt at kunne gøre den slags alene!
0
cat has nine lives babe
nine lives to itself
but you only got one

x
Brugeravatar
Æske
Indlæg: 1304
Tilmeldt: 12. aug 2015, 17:01
Kort karma: 423
Geografisk sted: Århus
Likede indlæg: 2340

Re: Singletråden

Indlægaf Æske » 19. feb 2016, 18:35

Daine skrev:
Æske skrev:Jeg kan simpelthen ikke abstrahere fra Dyttende Jytte :lol:


:banan:

Hun er møgfin :love: :love: :love:
1
Det skal være sjovt, ellers er det ikke morsomt!
Brugeravatar
Daine
Indlæg: 24638
Tilmeldt: 19. aug 2015, 18:57
Kort karma: 3202
Geografisk sted: Midtjylland
Likede indlæg: 36817

Re: Singletråden

Indlægaf Daine » 19. feb 2016, 18:36

Viskelæder skrev:
Sophaya skrev:Jeg gad godt være bedre til at gøre ting alene. Gå i biografen, spise, rejse.


Det er virkelig noget af det bedste, jeg ved, selvom det var grænseoverskridende i starten :)


Enig. Jeg er dog bedst til de lidt 'mindre' ting. At gå i biografen alene har jeg gjort i flere år, det har jeg ikke noget problem med. Jeg er blevet bedre tilsat gå på cafe alene, men jeg kan ikke få mig selv til at gå på restaurant alene. Jeg var på ferie i Kbh i sommers alene, bare en 3 dage. Det var rigtig dejligt, omend jeg savnede en at dele oplevelserne med. Men jeg kom rundt og fik set det jeg ville og spiste på cafeer og ikke på MacD.
Men jeg "tør" ikke rejse udenlands alene, jeg har feks aldrig prøvet at flyve eller være i en lufthavn, så jeg er panisk angst for at miste kontrollen og blive væk/komme for sent/ikke kunne finde det jeg skulle :genert: Jeg ville rigtig gerne til London, jeg har ikke været der siden 97', men jeg kan slet ikke overskue at skulle rejse selv. Det er møgærgerligt.
0
"I en tid med så meget ondskab, må vi passe på kærligheden", citat: Hr. Aurland

Jo mere viden man tilegner sig, des mere ved man, at der er ting man ikke ved. Ting man før ikke anede at man ikke vidste, ved man nu, at man ikke ved.
Brugeravatar
Viskelæder
Indlæg: 4601
Tilmeldt: 26. dec 2015, 21:22
Kort karma: 1469
Likede indlæg: 11937

Re: Singletråden

Indlægaf Viskelæder » 19. feb 2016, 18:38

Sophaya skrev:
Viskelæder skrev:
Sophaya skrev:Jeg gad godt være bedre til at gøre ting alene. Gå i biografen, spise, rejse.


Det er virkelig noget af det bedste, jeg ved, selvom det var grænseoverskridende i starten :)


Åh. Jeg synes bare virkelig at den ene gang jeg var i biografen alene var det en dårlig oplevelse. Men det var måske også fordi det var dengang jeg boede i Frankrig, var ked af det og billetdamen decideret skulle overtales til at sælge mig en enkelt billet.
Jeg synes bare det lyder så fedt at kunne gøre den slags alene!


Jeg har også haft et par oplevelser, som ikke var rare, både i bio, ude at spise og på rejser, hvor jeg er gået trist hjem. Men det er meget få til sammenligning med alle de fantastiske oplevelser, jeg også har fået :) Men jeg kan godt forstå dig.
0
Brugeravatar
Sophaya
Indlæg: 2974
Tilmeldt: 22. aug 2015, 11:26
Kort karma: 624
Likede indlæg: 6643

Re: Singletråden

Indlægaf Sophaya » 19. feb 2016, 18:39

Viskelæder skrev:
Sophaya skrev:
Viskelæder skrev:
Sophaya skrev:Jeg gad godt være bedre til at gøre ting alene. Gå i biografen, spise, rejse.


Det er virkelig noget af det bedste, jeg ved, selvom det var grænseoverskridende i starten :)


Åh. Jeg synes bare virkelig at den ene gang jeg var i biografen alene var det en dårlig oplevelse. Men det var måske også fordi det var dengang jeg boede i Frankrig, var ked af det og billetdamen decideret skulle overtales til at sælge mig en enkelt billet.
Jeg synes bare det lyder så fedt at kunne gøre den slags alene!


Jeg har også haft et par oplevelser, som ikke var rare, både i bio, ude at spise og på rejser, hvor jeg er gået trist hjem. Men det er meget få til sammenligning med alle de fantastiske oplevelser, jeg også har fået :) Men jeg kan godt forstå dig.


Om ikke andet kunne det være, jeg skulle give det et forsøg til :)
1
cat has nine lives babe
nine lives to itself
but you only got one

x
Brugeravatar
Viskelæder
Indlæg: 4601
Tilmeldt: 26. dec 2015, 21:22
Kort karma: 1469
Likede indlæg: 11937

Re: Singletråden

Indlægaf Viskelæder » 19. feb 2016, 18:41

Daine skrev:
Viskelæder skrev:
Sophaya skrev:Jeg gad godt være bedre til at gøre ting alene. Gå i biografen, spise, rejse.


Det er virkelig noget af det bedste, jeg ved, selvom det var grænseoverskridende i starten :)


Enig. Jeg er dog bedst til de lidt 'mindre' ting. At gå i biografen alene har jeg gjort i flere år, det har jeg ikke noget problem med. Jeg er blevet bedre tilsat gå på cafe alene, men jeg kan ikke få mig selv til at gå på restaurant alene. Jeg var på ferie i Kbh i sommers alene, bare en 3 dage. Det var rigtig dejligt, omend jeg savnede en at dele oplevelserne med. Men jeg kom rundt og fik set det jeg ville og spiste på cafeer og ikke på MacD.
Men jeg "tør" ikke rejse udenlands alene, jeg har feks aldrig prøvet at flyve eller være i en lufthavn, så jeg er panisk angst for at miste kontrollen og blive væk/komme for sent/ikke kunne finde det jeg skulle :genert: Jeg ville rigtig gerne til London, jeg har ikke været der siden 97', men jeg kan slet ikke overskue at skulle rejse selv. Det er møgærgerligt.


Jeg ville heller ikke gå på restaurant om aftenen i min by. Det er nok den eneste ting, jeg ikke ville bryde mig om. Ellers går jeg på cafe med mig selv, ofte i bio og rejser alene. Jeg er blevet så bidt af at rejse alene, at jeg slet ikke gider have nogen med nu :)

Din ferie i KBH lyder så hyggelig!
Jeg kan godt forstå, hvis du ikke har rejseerfaring, at det ville være voldsomt at stå der helt alene. Jeg har rejst rigtig meget, så jeg tror, at det gjorde det lettere for mig, da jeg begyndte at rejse alene.
2
Brugeravatar
Viskelæder
Indlæg: 4601
Tilmeldt: 26. dec 2015, 21:22
Kort karma: 1469
Likede indlæg: 11937

Re: Singletråden

Indlægaf Viskelæder » 19. feb 2016, 18:42

Sophaya skrev:
Om ikke andet kunne det være, jeg skulle give det et forsøg til :)


Det synes jeg da! Jeg startede med nogle forestillinger, hvor biografen ikke er helt proppet (dvs. ikke fx fredag kl. 21), og så gør jeg det altid til noget hyggeligt med popcorn og slik :)
2
Brugeravatar
Spjaerten
Indlæg: 9844
Tilmeldt: 11. aug 2015, 18:58
Kort karma: 1860
Likede indlæg: 9578

Re: Singletråden

Indlægaf Spjaerten » 19. feb 2016, 18:52

Har lige rykket en reol.
Imorgen må spisebordet stå i midten af rummet og et par uger frem.

Får ny sofa :banan:

Måske man kan score på den ;)

Men må vente et par uger før den gamle kan afhentes
1
Tryk på * :slem:
Brugeravatar
Daine
Indlæg: 24638
Tilmeldt: 19. aug 2015, 18:57
Kort karma: 3202
Geografisk sted: Midtjylland
Likede indlæg: 36817

Re: Singletråden

Indlægaf Daine » 19. feb 2016, 18:53

Altså det at gå i biografen har jeg aldrig haft en dårlig oplevelse med. Jeg har aldrig følt, det blev set skævt til mig fordi jeg kom alene, hverken af personale eller andre gæster. Så det gør jeg gerne.
3
"I en tid med så meget ondskab, må vi passe på kærligheden", citat: Hr. Aurland

Jo mere viden man tilegner sig, des mere ved man, at der er ting man ikke ved. Ting man før ikke anede at man ikke vidste, ved man nu, at man ikke ved.
Brugeravatar
Sophaya
Indlæg: 2974
Tilmeldt: 22. aug 2015, 11:26
Kort karma: 624
Likede indlæg: 6643

Re: Singletråden

Indlægaf Sophaya » 19. feb 2016, 18:54

Spjaerten skrev:
Måske man kan score på den ;)



Absolut vigtigste kriterie :lol:
1
cat has nine lives babe
nine lives to itself
but you only got one

x
Brugeravatar
Code71
Indlæg: 1509
Tilmeldt: 12. aug 2015, 16:55
Kort karma: 304
Geografisk sted: København
Likede indlæg: 3345

Re: Singletråden

Indlægaf Code71 » 19. feb 2016, 19:26

Daine skrev:Altså det at gå i biografen har jeg aldrig haft en dårlig oplevelse med. Jeg har aldrig følt, det blev set skævt til mig fordi jeg kom alene, hverken af personale eller andre gæster. Så det gør jeg gerne.


Jeg elsker at gå i biografen helt alene. Nogle gange gør jeg det en eftermiddag og ser så to film lige efter hinanden.
2
Nå jeg hænger jo nok lidt ved. Så "lurer lidt" er suspenderet lige foreløbigt
Brugeravatar
Kommodedyret
Indlæg: 3908
Tilmeldt: 28. aug 2015, 13:23
Kort karma: 782
Likede indlæg: 9162

Re: Singletråden

Indlægaf Kommodedyret » 19. feb 2016, 19:47

Jeg går også gerne i bio selv. Og på shopping, på museum, i naturen, på ferie eller til koncert. Jeg behøver ikke at have nogen med.
Undtagen hvis det drejer sig om at gå i byen, det bryder jeg mig ikke om i forvejen, og det ville være endnu værre hvis jeg skulle ud og smalltalke med folk helt alene.
4
Closure, closure, closure closure closure
Brugeravatar
Viskelæder
Indlæg: 4601
Tilmeldt: 26. dec 2015, 21:22
Kort karma: 1469
Likede indlæg: 11937

Re: Singletråden

Indlægaf Viskelæder » 19. feb 2016, 20:54

Code71 skrev:
Daine skrev:Altså det at gå i biografen har jeg aldrig haft en dårlig oplevelse med. Jeg har aldrig følt, det blev set skævt til mig fordi jeg kom alene, hverken af personale eller andre gæster. Så det gør jeg gerne.


Jeg elsker at gå i biografen helt alene. Nogle gange gør jeg det en eftermiddag og ser så to film lige efter hinanden.


Årh! Hvorfor har jeg aldrig tænkt på det? Genialt.
1
Brugeravatar
Viskelæder
Indlæg: 4601
Tilmeldt: 26. dec 2015, 21:22
Kort karma: 1469
Likede indlæg: 11937

Re: Singletråden

Indlægaf Viskelæder » 19. feb 2016, 20:54

Kommodedyret skrev:Jeg går også gerne i bio selv. Og på shopping, på museum, i naturen, på ferie eller til koncert. Jeg behøver ikke at have nogen med.
Undtagen hvis det drejer sig om at gå i byen, det bryder jeg mig ikke om i forvejen, og det ville være endnu værre hvis jeg skulle ud og smalltalke med folk helt alene.


Sådan har jeg det også :)
0
avdotja
Indlæg: 4945
Tilmeldt: 11. okt 2015, 18:31
Kort karma: 538
Likede indlæg: 14771

Re: Singletråden

Indlægaf avdotja » 19. feb 2016, 22:41

Daine skrev:Enig. Jeg er dog bedst til de lidt 'mindre' ting. At gå i biografen alene har jeg gjort i flere år, det har jeg ikke noget problem med. Jeg er blevet bedre tilsat gå på cafe alene, men jeg kan ikke få mig selv til at gå på restaurant alene. Jeg var på ferie i Kbh i sommers alene, bare en 3 dage. Det var rigtig dejligt, omend jeg savnede en at dele oplevelserne med. Men jeg kom rundt og fik set det jeg ville og spiste på cafeer og ikke på MacD.
Men jeg "tør" ikke rejse udenlands alene, jeg har feks aldrig prøvet at flyve eller være i en lufthavn, så jeg er panisk angst for at miste kontrollen og blive væk/komme for sent/ikke kunne finde det jeg skulle :genert: Jeg ville rigtig gerne til London, jeg har ikke været der siden 97', men jeg kan slet ikke overskue at skulle rejse selv. Det er møgærgerligt.

Ej hvor ærgerligt, der snyder du dig selv for rigtig mange gode oplevelser. Jeg rejser jævnligt alene, både når jeg er alene og i parforhold (men selvfølgelig ikke i alle ferierne så :)); synes det giver en hel anden oplevelse. Jeg elsker at tulle rundt for mig og gøre tingene i mit eget tempo :)

Er det decideret fly/lufthavne der trigger det? Det du evt kunne gøre var at rejse til en mindre storby (f.eks. Riga) hvor lufthavnen ikke er så stor og kaotisk som i London (antager at det først og fremmest er lufthavnen i udlandet du bekymrer dig om?). Ellers kan du "øve dig" med en tog/biltur til byer i kørselsafstand, såsom Hamburg eller Berlin?
0

Tilbage til "Forhold og sex"