Singletråden

Her kan du snage løs i dine meddebattørers parforhold eller singleliv, og alt hvad der følger med.
Brugeravatar
ManicNinja
Indlæg: 5484
Tilmeldt: 27. aug 2015, 14:16
Kort karma: 1159
Likede indlæg: 8962

Re: Singletråden

Indlægaf ManicNinja » 5. apr 2016, 19:03

Santopia skrev:
hehe du beskriver de faser der så godt. Synes jeg har svunget meget imellem dem alle (det er ca 2 måneder siden bruddet nu), men efter vi har været sammen og kommunikationen er genoptaget er jeg godt nok gået nogle skridt tilbage :/ Så du har fuldstændig ret i, at jeg får det bedste ud af at cutte kontakten igen. Så det vil jeg gøre (og det er svært, så det er godt, at man kan komme herind og få noget fornuft banket ind i hovedet :D ) Jeg vil dog lige sige, at jeg tror ikke, at grunden til han ikke har overholdt mit ønske om ingen kontakt er, at han ikke respekterer mig. Jeg tror egentlig bare, at det er fordi, at han også savner mig rigtigt meget, og har svært ved at lade være. Men det hjælper jo stadig ikke på, at han ikke vil mig nok, og det gør heller ikke kontakten til en god ide.


:) - Flere på DD og herinde har ved flere lejligheder banket fornuft ind i hatten på mig. Nu må det være min tur til også at dele lidt ud ;)

Hvad angår respekt - han sætter i hvert fald sit eget behov (for kontakt med dig) over, hvad du har udtrykt ønske om. Det synes jeg ikke er særligt respektfuldt. Min erfaring er at klare grænser, hvor "ja" betyder ja og "nej" betyder nej følges fantastisk ad med et sundt selvværd. Såååå ... det er et sted at starte. At kunne holde fast i de grænser, man sætter. Og så også acceptere andres.

Nå, du ved jo godt alt det her. Og du lyder også, som om du har den helt rigtige tilgang, hvor du også accepterer, at ind imellem går det frem - og så går det tilbage. Og sådan er det sgu nok bare. Så længe du ved, hvad du selv kan gøre, for at det samlet set går mest frem ...

Jeg håber, du har noget god familie og nogle gode venner at snakke med, "when the going gets rough". Den slags er bare GULD værd!
0
"Success is the ability to go from one failure to another - with no loss of enthusiasm".

Winston Churchill
Brugeravatar
klumphen
Indlæg: 1682
Tilmeldt: 1. jan 2016, 17:57
Kort karma: 288
Likede indlæg: 3217

Re: Singletråden

Indlægaf klumphen » 5. apr 2016, 19:39

ManicNinja skrev:Har jeg nogensinde givet udtryk for, at jeg skulle være svær at finde derinde? Nej. Har jeg prøvet at skjule min alder? Nøh. But whatever makes you tick :D

:kys:
0
Brugeravatar
ManicNinja
Indlæg: 5484
Tilmeldt: 27. aug 2015, 14:16
Kort karma: 1159
Likede indlæg: 8962

Re: Singletråden

Indlægaf ManicNinja » 5. apr 2016, 20:28

klumphen skrev:
ManicNinja skrev:Har jeg nogensinde givet udtryk for, at jeg skulle være svær at finde derinde? Nej. Har jeg prøvet at skjule min alder? Nøh. But whatever makes you tick :D

:kys:


... Og har jeg nogensinde sagt, at jeg gerne ville kysse ...? Nå! Så stop da lige storhedsvanviddet, hva'?

:lol: Godt så: Selv :kys:
0
"Success is the ability to go from one failure to another - with no loss of enthusiasm".

Winston Churchill
Brugeravatar
Juki
Indlæg: 10021
Tilmeldt: 9. sep 2015, 20:26
Kort karma: 785
Likede indlæg: 14759

Re: Singletråden

Indlægaf Juki » 6. apr 2016, 12:59

Jeg har fået en venneanmodning på FB, fra en mand på min mors alder. Kan ikke umiddelbart genkende ham så jeg spørger om vi kender hinanden. Til det har han svaret: "Åbenbart ikke" .. Wtf?? :forvirret: :lol:
4
Forarget kan man altid blive

En bruger du ikke kan nå :cool2:
Brugeravatar
ManicNinja
Indlæg: 5484
Tilmeldt: 27. aug 2015, 14:16
Kort karma: 1159
Likede indlæg: 8962

Re: Singletråden

Indlægaf ManicNinja » 6. apr 2016, 13:51

^^ Haha, kæft hvor åndssvagt, Juki! :stoned:
0
"Success is the ability to go from one failure to another - with no loss of enthusiasm".

Winston Churchill
Brugeravatar
Viskelæder
Indlæg: 4601
Tilmeldt: 26. dec 2015, 21:22
Kort karma: 1469
Likede indlæg: 11937

Re: Singletråden

Indlægaf Viskelæder » 6. apr 2016, 14:49

Juki skrev:Jeg har fået en venneanmodning på FB, fra en mand på min mors alder. Kan ikke umiddelbart genkende ham så jeg spørger om vi kender hinanden. Til det har han svaret: "Åbenbart ikke" .. Wtf?? :forvirret: :lol:



Det er nok en sniger fra Debatten :lol2:
0
Brugeravatar
Juki
Indlæg: 10021
Tilmeldt: 9. sep 2015, 20:26
Kort karma: 785
Likede indlæg: 14759

Re: Singletråden

Indlægaf Juki » 6. apr 2016, 15:39

Viskelæder skrev:
Juki skrev:Jeg har fået en venneanmodning på FB, fra en mand på min mors alder. Kan ikke umiddelbart genkende ham så jeg spørger om vi kender hinanden. Til det har han svaret: "Åbenbart ikke" .. Wtf?? :forvirret: :lol:



Det er nok en sniger fra Debatten :lol2:

Jeg tænkte faktisk det samme og måtte lige overveje det en ekstra gang inden jeg skrev, for så havde jeg jo afsløret mig selv. Paranoid much :genert:
1
Forarget kan man altid blive

En bruger du ikke kan nå :cool2:
Brugeravatar
Planten
Indlæg: 4283
Tilmeldt: 17. aug 2015, 21:06
Kort karma: 1042
Likede indlæg: 7228

Re: Singletråden

Indlægaf Planten » 6. apr 2016, 15:54

Åh kender I de der lækre dage, hvor man nyder sit eget selskab - for ikke at nævne godt selskab af søde mennesker, som ikke er dates? I går hyggede jeg mig rigtig meget med Rapchen - og i dag har jeg underholdt mig selv på café :love:
9
Brugeravatar
Viskelæder
Indlæg: 4601
Tilmeldt: 26. dec 2015, 21:22
Kort karma: 1469
Likede indlæg: 11937

Re: Singletråden

Indlægaf Viskelæder » 6. apr 2016, 16:59

Planten skrev:Åh kender I de der lækre dage, hvor man nyder sit eget selskab - for ikke at nævne godt selskab af søde mennesker, som ikke er dates? I går hyggede jeg mig rigtig meget med Rapchen - og i dag har jeg underholdt mig selv på café :love:


Årh, elsker den slags dage :)
2
Brugeravatar
Skralde
Indlæg: 2137
Tilmeldt: 11. aug 2015, 07:13
Kort karma: 429
Likede indlæg: 5338

Re: Singletråden

Indlægaf Skralde » 6. apr 2016, 17:41

Planten skrev:Åh kender I de der lækre dage, hvor man nyder sit eget selskab - for ikke at nævne godt selskab af søde mennesker, som ikke er dates? I går hyggede jeg mig rigtig meget med Rapchen - og i dag har jeg underholdt mig selv på café :love:


Hvor lyder det bare dejligt :lun:
1
L, mit livs lys - 3.10.2010
@denkreativerappenskralde
Brugeravatar
Skralde
Indlæg: 2137
Tilmeldt: 11. aug 2015, 07:13
Kort karma: 429
Likede indlæg: 5338

Re: Singletråden

Indlægaf Skralde » 6. apr 2016, 17:41

Santopia skrev:Manic : DD? :gruble:


DD = dindebat :kys:

Hvordan går det med savnet i dag?
1
L, mit livs lys - 3.10.2010
@denkreativerappenskralde
Brugeravatar
Juki
Indlæg: 10021
Tilmeldt: 9. sep 2015, 20:26
Kort karma: 785
Likede indlæg: 14759

Re: Singletråden

Indlægaf Juki » 6. apr 2016, 19:01

Åh gud.. Så i Singleliv her til aften?

Jeg så kun de sidste 15 minutter ca., men mine tæer er allerede voldkrummede :tie:
1
Forarget kan man altid blive

En bruger du ikke kan nå :cool2:
Nipsting
Indlæg: 108
Tilmeldt: 22. feb 2016, 07:09
Kort karma: 28
Likede indlæg: 139

Re: Singletråden

Indlægaf Nipsting » 6. apr 2016, 19:06

Santopia skrev:Jamen du har så pisse meget ret. Jeg brød faktisk også al kontakt til ham, da han gik fra mig. Jeg sagde det faktisk også til ham lige efter han slog op: "jeg sletter dig fra alle sociale medier. Det er ikke fordi, at jeg er sur på dig. Jeg har bare brug for afstand for at komme videre nu." Det forstod han godt.. men vi var ikke så gode til at holde det. Det startede med en snap fra ham en uge efter bruddet. Jeg skrev til han nogle uger efter igen. Så gik det lidt frem og tilbage, og nu er vi lige pludseligt i hinandens liv igen. Og det er noget pis, for det holder mig bare fast i et håb der faktisk kun gør mig nedtrykt... Utroligt som man kan få et set back.


Blokere ham på telefonen, og slet hans snap profil, så har du lukket der. Det er mega svært, men nogle gange nødvendigt for at komme videre :kram:
0
Brugeravatar
Planten
Indlæg: 4283
Tilmeldt: 17. aug 2015, 21:06
Kort karma: 1042
Likede indlæg: 7228

Re: Singletråden

Indlægaf Planten » 6. apr 2016, 19:10

Juki skrev:Åh gud.. Så i Singleliv her til aften?

Jeg så kun de sidste 15 minutter ca., men mine tæer er allerede voldkrummede :tie:

Hvilken kanal kommer det på? :)
0
Brugeravatar
Juki
Indlæg: 10021
Tilmeldt: 9. sep 2015, 20:26
Kort karma: 785
Likede indlæg: 14759

Re: Singletråden

Indlægaf Juki » 6. apr 2016, 19:17

Planten skrev:
Juki skrev:Åh gud.. Så i Singleliv her til aften?

Jeg så kun de sidste 15 minutter ca., men mine tæer er allerede voldkrummede :tie:

Hvilken kanal kommer det på? :)

Kanal 4.

Jeg ved desværre ikke hvornår det bliver genudsendt.
0
Forarget kan man altid blive

En bruger du ikke kan nå :cool2:

Tilbage til "Forhold og sex"