Singletråden

Her kan du snage løs i dine meddebattørers parforhold eller singleliv, og alt hvad der følger med.
Brugeravatar
Madam Pomfrey
Indlæg: 8941
Tilmeldt: 11. aug 2015, 19:29
Kort karma: 1517
Likede indlæg: 25618

Re: Singletråden

Indlægaf Madam Pomfrey » 4. sep 2017, 19:55

Er på koloni med arbejde, og min kvindelige kollega spottede hvad je har gang i efter 10 minutter.
Hun har små drillet mig hele dagen, og siger jeg er værre end en teenager.
Og hun var virkeligt forundret da hun fandt ud af at vi ikke har mødt hinanden, men bare råflirter over messenger.
Det var lige før hun tilbød at passe børn så jeg kan komme på date :D
Hun siger at jeg stråler og gløder! :lun:

Jeg nyder det, har mega optur over det, er smørblød, og min mave slår kolbøtter.
Hvis det her holder i den virkelig verden, så er jeg virkelig virkelig heldig.
12
"Happiness can be found, even in the darkest of times, if one only remembers to turn on the light."
MOGA
Indlæg: 4053
Tilmeldt: 21. aug 2015, 20:34
Kort karma: 525
Likede indlæg: 7381

Re: Singletråden

Indlægaf MOGA » 4. sep 2017, 19:58

Madam Pomfrey skrev:Er på koloni med arbejde, og min kvindelige kollega spottede hvad je har gang i efter 10 minutter.
Hun har små drillet mig hele dagen, og siger jeg er værre end en teenager.
Og hun var virkeligt forundret da hun fandt ud af at vi ikke har mødt hinanden, men bare råflirter over messenger.
Det var lige før hun tilbød at passe børn så jeg kan komme på date :D

Jeg nyder det, har mega optur over det, er smørblød, og min mave slår kolbøtter.
Hvis det her holder i den virkelig verden, så er jeg virkelig virkelig heldig.


Det er virkelig ikke for at være lyseslukker, men hvis du ikke har mødt ham endnu, så få det gjort.
Tinder, diverse datingsites og messenger siger jo desværre ikke noget om hvordan kemien er i virkeligheden.
5
Brugeravatar
Madam Pomfrey
Indlæg: 8941
Tilmeldt: 11. aug 2015, 19:29
Kort karma: 1517
Likede indlæg: 25618

Re: Singletråden

Indlægaf Madam Pomfrey » 4. sep 2017, 20:08

MOGA skrev:
Madam Pomfrey skrev:Er på koloni med arbejde, og min kvindelige kollega spottede hvad je har gang i efter 10 minutter.
Hun har små drillet mig hele dagen, og siger jeg er værre end en teenager.
Og hun var virkeligt forundret da hun fandt ud af at vi ikke har mødt hinanden, men bare råflirter over messenger.
Det var lige før hun tilbød at passe børn så jeg kan komme på date :D

Jeg nyder det, har mega optur over det, er smørblød, og min mave slår kolbøtter.
Hvis det her holder i den virkelig verden, så er jeg virkelig virkelig heldig.


Det er virkelig ikke for at være lyseslukker, men hvis du ikke har mødt ham endnu, så få det gjort.
Tinder, diverse datingsites og messenger siger jo desværre ikke noget om hvordan kemien er i virkeligheden.


Det lader sig ikke lige gøre af forskellige omstændigheder, men vi er begge bevidst om det, og der er italesat at vi tager udgangspunkt i et venskab, og ser om det kunne føre til mere....
der sker hvad der sker, og når det sker :) og det tager den tid det tager.
Aftalen er at vi siger til hvis vi mister interessen.
Lige nu nyder jeg det bare, og han gør også :lun:
0
"Happiness can be found, even in the darkest of times, if one only remembers to turn on the light."
MOGA
Indlæg: 4053
Tilmeldt: 21. aug 2015, 20:34
Kort karma: 525
Likede indlæg: 7381

Re: Singletråden

Indlægaf MOGA » 4. sep 2017, 20:22

Er der nogle af jer som har prøvet crushtime på happn? Hvis man gætter forkert, betyder det så, at man har liket den man trykkede på?
Det er i øvrigt noget værre rod, jeg har fået crushes over store dele af Europa på grund af sommerferie :D
0
Brugeravatar
Primerose
Indlæg: 1783
Tilmeldt: 29. dec 2015, 00:54
Kort karma: 468
Likede indlæg: 5009

Re: Singletråden

Indlægaf Primerose » 4. sep 2017, 22:59

Blomstermanden er ude af billedet. Han skiftede simpelthen interesse som jeg skifter sokker, og det magter jeg simpelthen ikke.
Og ved ikke lige om mændene på tinder og happn er efterårskåde eller hvad der sker, men på to dage har ca. 10 pæne mænd spurgt om jeg vil med på date.
0
I had the blues because I had no shoes, until a day upon the street I met a man who had no feet.
Brugeravatar
Ally
Indlæg: 4696
Tilmeldt: 2. sep 2015, 18:25
Kort karma: 892
Likede indlæg: 7690

Re: Singletråden

Indlægaf Ally » 5. sep 2017, 08:03

Når man er småsløj og gerne vil have én til at nusse om sig...
0
What if I fall? Oh, but my darling, what if you fly?
Grissebassen
Indlæg: 2000
Tilmeldt: 12. aug 2015, 14:42
Kort karma: 163
Likede indlæg: 3437

Re: Singletråden

Indlægaf Grissebassen » 5. sep 2017, 10:15

Nå, men jeg hopper lige over i partråden :wave:
23
Brugeravatar
Stitch
Indlæg: 7999
Tilmeldt: 13. jun 2017, 12:11
Kort karma: 1193
Geografisk sted: København
Likede indlæg: 17845

Re: Singletråden

Indlægaf Stitch » 5. sep 2017, 10:39

Ghattner skrev:Var på date i aftes. Med den 3. kvinde siden Jeg blev single i februar. Jeg synes hun var rigtig sød og skrev tidligere i dag om vi skulle ses igen. Hun har lige svaret at hun manglede "dét selvom jeg var sød og det var hyggeligt.En forklaring jeg synes jeg ofte får og den kan jo dække over mange ting. Men hun virkede til at hygge sig og jeg synes vi snakkede godt, så hvorofr allerede trække sig? Måske undrer jeg mig fordi jeg ikke selv forventer fyrværkeri-følelser i maven på første date og er åben for at ens interesse kan vokse så længe man snakker godt.


Nogle gange er det jo bare en pæn afvisning, man bruger i stedet for direkte sige "jeg synes ikke du var interessant".

Jeg har i hvert fald selv brugt den, som en lidt pænere og diplomatisk afvisning. Der er jo ingen grund til at svine nogen til?
0
"If you are neutral in situations of injustice, you have chosen the side of the oppressor. If an elephant has its foot on the tail of a mouse, and you say that you are neutral, the mouse will not appreciate your neutrality."

Free Palestine
Brugeravatar
Skralde
Indlæg: 2137
Tilmeldt: 11. aug 2015, 07:13
Kort karma: 429
Likede indlæg: 5338

Re: Singletråden

Indlægaf Skralde » 5. sep 2017, 19:04

Nå, men hvis jeg en dag skulle blive begejstret for at finde en partner, skal jeg vist bare tage en tur forbi Tyrkiet igen - hold nu op hvor har jeg fået mange likes der! Hvem der bare var så populær blandt de danske mænd :D
3
L, mit livs lys - 3.10.2010
@denkreativerappenskralde
Brugeravatar
Zombie
Indlæg: 5115
Tilmeldt: 16. aug 2015, 14:06
Kort karma: 1220
Likede indlæg: 20846

Re: Singletråden

Indlægaf Zombie » 6. sep 2017, 10:28

Emma The Mermaid skrev:Jeg skal i byen med et par veninder på lørdag og af en eller anden grund er jeg meget nervøs. Går sjældent i byen og er ikke nervøs når jeg skal i byen. Jeg plejer at glæde mig men nu er jeg bare nervøs i stedet.


Sådan har jeg det også, når jeg nyligt er blevet single. Jeg tror, det for mig har handlet om, at jeg ikke har været helt klar på forventningerne - hverken fra andre eller mig selv. Denne her følelse af, at man virkelig skal ud i "gamet" igen og man aner ikke helt, hvad det indebærer.

Jeg ved ikke, om du kan genkende ovenstående, men for mig hjalp det at sige til mig selv, at jeg bare skulle hygge mig og at man gerne må snakke med mænd, uden at det betyder noget som helst andet end at man snakker med hinanden og har det rart. Det fjerner et ubevidst pres, syntes jeg.
0
aka Forbies

:gammel:
IrmaPigen
Indlæg: 7796
Tilmeldt: 17. apr 2016, 06:38
Kort karma: 973
Likede indlæg: 12462

Re: Singletråden

Indlægaf IrmaPigen » 6. sep 2017, 15:36

Jeg har fået en hylde i hans klædeskab :genert:
12
Brugeravatar
DenBlødeJyde
Indlæg: 1599
Tilmeldt: 3. nov 2015, 09:59
Kort karma: 439
Likede indlæg: 5666

Re: Singletråden

Indlægaf DenBlødeJyde » 7. sep 2017, 07:01

Advarsel - Vulgært indlæg.

Jeg er i min "fertile periode" og er derfor lidt som en tæve i løbetid. Hvilket betyder, at jeg rent ud sagt, er stinkende liderlig de her dage.

Kombineret med en god gang hud-sult, så er jeg en smule udfordret for tiden. :genert: :slem:
2
IrmaPigen
Indlæg: 7796
Tilmeldt: 17. apr 2016, 06:38
Kort karma: 973
Likede indlæg: 12462

Re: Singletråden

Indlægaf IrmaPigen » 7. sep 2017, 11:47

Rikke, han er desværre ikke milliardær. Men det kan da godt være, jeg har taget ham med storm :lol:
7
Brugeravatar
LadyFox
Indlæg: 19646
Tilmeldt: 27. dec 2015, 19:02
Kort karma: 2446
Geografisk sted: Kbh
Likede indlæg: 46291

Re: Singletråden

Indlægaf LadyFox » 7. sep 2017, 12:05

Min mor har fødselsdag i dag, så vi skal ud og spise. Jeg har ikke spist sådan rigtig tilberedt mad i nogle-og-tyve-dage. Jeg glæder mig for sindsygt :D
2
...
IrmaPigen
Indlæg: 7796
Tilmeldt: 17. apr 2016, 06:38
Kort karma: 973
Likede indlæg: 12462

Re: Singletråden

Indlægaf IrmaPigen » 7. sep 2017, 12:34

Jeg påtænker at lave en pakkekalender til date'en.

Jeg regner jo med vi er kærester til den tid. Og man skal jo gå i gang i god tid.
5

Tilbage til "Forhold og sex"