Singletråden

Her kan du snage løs i dine meddebattørers parforhold eller singleliv, og alt hvad der følger med.
Brugeravatar
2SHY
Indlæg: 15615
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:22
Kort karma: 1640
Geografisk sted: Aalborg
Likede indlæg: 20990

Re: Singletråden

Indlægaf 2SHY » 25. feb 2016, 09:27

Vlad Kalashnikov skrev:
2SHY skrev:FYI... Man skal ikke se alle de der Farlige Forbindelser og Min Date Fra Helvede på ID hvis man vil date :nej: Der er nogle seriøst syge fuckers out there! :shock:
Der var på et tidspunkt et program på MTV eller sådan noget, hvor de lavede et helt setup for at skabe den mest pinlige date for stakkels uvidende piger. Som så vandt penge efter hvor mange minutter de holdt ud. Jeg var godt nok mest imponeret over hvor tålmodige og overbærende de var.

Ah ja det er vist rigtigt nok :gruble:

De her programmer er sådan noget helt fucket up noget med alt fra folk der bliver stalket til overfaldet eller i værste fald slået ihjel :shock: Der var en ung pige der kom på date med en ny fyr i skolen som virkede super sød. Men ved slutningen af daten forsøger han så at slå hende ihjel ved at stikke en kniv i hende :shock: :ad!: Ej men hvad sker der for det? Nu ved jeg godt det er amerikanske programmer og de nok har valgt de absolut værste men daaaaaamn :nerve:
0
Intet dør langsommere og mere smertefuldt end en drøm

Don't wait for a light to appear at the end of the tunnel, stride down there and light the bloody thing yourself

The secrets are gone when you look away
Sleep well: They'll whisper your fate
Brugeravatar
Juki
Indlæg: 10021
Tilmeldt: 9. sep 2015, 20:26
Kort karma: 785
Likede indlæg: 14759

Re: Singletråden

Indlægaf Juki » 25. feb 2016, 15:59

Apropos datingprogrammer, har I så set Catfish? Det er insane! Den ene historie vildere end den anden.

Jeg er stadig syg, så har set det hele eftermiddagen :-D
3
Forarget kan man altid blive

En bruger du ikke kan nå :cool2:
Brugeravatar
2SHY
Indlæg: 15615
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:22
Kort karma: 1640
Geografisk sted: Aalborg
Likede indlæg: 20990

Re: Singletråden

Indlægaf 2SHY » 25. feb 2016, 16:09

Juki skrev:Apropos datingprogrammer, har I så set Catfish? Det er insane! Den ene historie vildere end den anden.

Jeg er stadig syg, så har set det hele eftermiddagen :-D

Oh yes! Det er virkelig fucked up! :8:

Jeg var faktisk selv oplevet en catfish. I sin tid skrev jeg med en fyr på det der nu hedder single.dk. Han var rigtig sød og så også virkelig sød ud. Samtidig var jeg også på love.dk og ser den her profil med et profilbillede af den samme fyr men dog ikke samme billede. Jeg skriver til ham noget i stil med at det var hyggeligt at finde ham derinde også. Og han anede overhovedet ikke hvem jeg var. Efter lidt skriveri frem og tilbage kunne jeg så fortælle ham at der var en der brugte hans billeder og i fællesskab fik vi kontaktet support på single.dk og gjort opmærksom på at der blev brugt en andens billede.

Fuskerens forsvar: Jamen jeg regnede ikke med at du ville skrive med mig hvis jeg ikke så sød ud :stoned: Ah men tak for at du på forhånd tror jeg er dybt overfladisk. Hvad havde han regnet med der ville ske ved et eventuelt møde? Jeg ville jo nok opdage at det ikke var ham som var på billederne :rulle: Det var faktisk rigtig surt for han virkede rigtig sød. Men løgne er altså en dealbreaker for mig og især når det allerede starter før et evt forhold overhovedet er startet. Og så over noget så småt som hvordan man ser ud :stoned:
2
Intet dør langsommere og mere smertefuldt end en drøm

Don't wait for a light to appear at the end of the tunnel, stride down there and light the bloody thing yourself

The secrets are gone when you look away
Sleep well: They'll whisper your fate
Brugeravatar
Daine
Indlæg: 24611
Tilmeldt: 19. aug 2015, 18:57
Kort karma: 3193
Geografisk sted: Midtjylland
Likede indlæg: 36730

Re: Singletråden

Indlægaf Daine » 25. feb 2016, 16:16

Jeg så go morgen Danmark i morges om en ung kvinde der (blev/var blevet) stalket. Jeg tror det er i forbindelse med et program på TV2. Nu er jeg overbevist om jeg ALDRIG skal have en kæreste! :8:
2
"I en tid med så meget ondskab, må vi passe på kærligheden", citat: Hr. Aurland

Jo mere viden man tilegner sig, des mere ved man, at der er ting man ikke ved. Ting man før ikke anede at man ikke vidste, ved man nu, at man ikke ved.
Brugeravatar
Juki
Indlæg: 10021
Tilmeldt: 9. sep 2015, 20:26
Kort karma: 785
Likede indlæg: 14759

Re: Singletråden

Indlægaf Juki » 25. feb 2016, 17:23

2SHY skrev:
Juki skrev:Apropos datingprogrammer, har I så set Catfish? Det er insane! Den ene historie vildere end den anden.

Jeg er stadig syg, så har set det hele eftermiddagen :-D

Oh yes! Det er virkelig fucked up! :8:

Jeg var faktisk selv oplevet en catfish. I sin tid skrev jeg med en fyr på det der nu hedder single.dk. Han var rigtig sød og så også virkelig sød ud. Samtidig var jeg også på love.dk og ser den her profil med et profilbillede af den samme fyr men dog ikke samme billede. Jeg skriver til ham noget i stil med at det var hyggeligt at finde ham derinde også. Og han anede overhovedet ikke hvem jeg var. Efter lidt skriveri frem og tilbage kunne jeg så fortælle ham at der var en der brugte hans billeder og i fællesskab fik vi kontaktet support på single.dk og gjort opmærksom på at der blev brugt en andens billede.

Fuskerens forsvar: Jamen jeg regnede ikke med at du ville skrive med mig hvis jeg ikke så sød ud :stoned: Ah men tak for at du på forhånd tror jeg er dybt overfladisk. Hvad havde han regnet med der ville ske ved et eventuelt møde? Jeg ville jo nok opdage at det ikke var ham som var på billederne :rulle: Det var faktisk rigtig surt for han virkede rigtig sød. Men løgne er altså en dealbreaker for mig og især når det allerede starter før et evt forhold overhovedet er startet. Og så over noget så småt som hvordan man ser ud :stoned:

Shit, en freak! :mellow:
1
Forarget kan man altid blive

En bruger du ikke kan nå :cool2:
Brugeravatar
2SHY
Indlæg: 15615
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:22
Kort karma: 1640
Geografisk sted: Aalborg
Likede indlæg: 20990

Re: Singletråden

Indlægaf 2SHY » 25. feb 2016, 17:24

Jeg behøver vel ikke sige at det ikke blev til et møde?
1
Intet dør langsommere og mere smertefuldt end en drøm

Don't wait for a light to appear at the end of the tunnel, stride down there and light the bloody thing yourself

The secrets are gone when you look away
Sleep well: They'll whisper your fate
Brugeravatar
Daine
Indlæg: 24611
Tilmeldt: 19. aug 2015, 18:57
Kort karma: 3193
Geografisk sted: Midtjylland
Likede indlæg: 36730

Re: Singletråden

Indlægaf Daine » 25. feb 2016, 17:26

Nå, men det var det der kloster vi kom fra! Anyone?
4
"I en tid med så meget ondskab, må vi passe på kærligheden", citat: Hr. Aurland

Jo mere viden man tilegner sig, des mere ved man, at der er ting man ikke ved. Ting man før ikke anede at man ikke vidste, ved man nu, at man ikke ved.
Brugeravatar
Juki
Indlæg: 10021
Tilmeldt: 9. sep 2015, 20:26
Kort karma: 785
Likede indlæg: 14759

Re: Singletråden

Indlægaf Juki » 25. feb 2016, 17:34

2SHY skrev:Jeg behøver vel ikke sige at det ikke blev til et møde?

Det kunne ellers have været "sjovt" hvis du aftalte et møde med ham, bare for at se hvordan han så ud i virkeligheden.
0
Forarget kan man altid blive

En bruger du ikke kan nå :cool2:
Brugeravatar
Rapfisk
Indlæg: 7067
Tilmeldt: 20. aug 2015, 16:27
Kort karma: 1430
Likede indlæg: 13276

Re: Singletråden

Indlægaf Rapfisk » 25. feb 2016, 17:35

Jeg har den fordom, at kvinder er værre stalkere end mænd. Det hjælper.
0
Livslinjen: 70 201 201
Brugeravatar
Viskelæder
Indlæg: 4601
Tilmeldt: 26. dec 2015, 21:22
Kort karma: 1469
Likede indlæg: 11937

Re: Singletråden

Indlægaf Viskelæder » 25. feb 2016, 17:47

Catfish er så fedt. Glæder mig til ny sæson :) (regner da med der kommer en ny sæson?)
2
Brugeravatar
2SHY
Indlæg: 15615
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:22
Kort karma: 1640
Geografisk sted: Aalborg
Likede indlæg: 20990

Re: Singletråden

Indlægaf 2SHY » 25. feb 2016, 17:59

Juki skrev:
2SHY skrev:Jeg behøver vel ikke sige at det ikke blev til et møde?

Det kunne ellers have været "sjovt" hvis du aftalte et møde med ham, bare for at se hvordan han så ud i virkeligheden.

:lol: Han havde sikkert fundet en eller anden sær forklaring på at han ikke kunne mødes med mig alligevel

Nøj jeg har haft nogle underlige oplevelser med dating. Jesus Christ hvor har der været nogle virkelig sære iblandt hvor jeg havde lyst til at løbe skrigende væk
0
Intet dør langsommere og mere smertefuldt end en drøm

Don't wait for a light to appear at the end of the tunnel, stride down there and light the bloody thing yourself

The secrets are gone when you look away
Sleep well: They'll whisper your fate
Brugeravatar
2SHY
Indlæg: 15615
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:22
Kort karma: 1640
Geografisk sted: Aalborg
Likede indlæg: 20990

Re: Singletråden

Indlægaf 2SHY » 25. feb 2016, 18:00

Daine skrev:Nå, men det var det der kloster vi kom fra! Anyone?

Mig! :dance:
1
Intet dør langsommere og mere smertefuldt end en drøm

Don't wait for a light to appear at the end of the tunnel, stride down there and light the bloody thing yourself

The secrets are gone when you look away
Sleep well: They'll whisper your fate
Brugeravatar
2SHY
Indlæg: 15615
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:22
Kort karma: 1640
Geografisk sted: Aalborg
Likede indlæg: 20990

Re: Singletråden

Indlægaf 2SHY » 25. feb 2016, 18:01

Viskelæder skrev:Catfish er så fedt. Glæder mig til ny sæson :) (regner da med der kommer en ny sæson?)

Det skulle der gøre :) Jeg synes der stod noget med nye afsnit fra mandag (tror jeg det var) oppe i hjørnet
0
Intet dør langsommere og mere smertefuldt end en drøm

Don't wait for a light to appear at the end of the tunnel, stride down there and light the bloody thing yourself

The secrets are gone when you look away
Sleep well: They'll whisper your fate
Brugeravatar
Viskelæder
Indlæg: 4601
Tilmeldt: 26. dec 2015, 21:22
Kort karma: 1469
Likede indlæg: 11937

Re: Singletråden

Indlægaf Viskelæder » 25. feb 2016, 18:09

2SHY skrev:
Viskelæder skrev:Catfish er så fedt. Glæder mig til ny sæson :) (regner da med der kommer en ny sæson?)

Det skulle der gøre :) Jeg synes der stod noget med nye afsnit fra mandag (tror jeg det var) oppe i hjørnet


Yeyyy, det have sgu premiere i går! Så det skal da ses :love2:
2
Brugeravatar
Kommodedyret
Indlæg: 3908
Tilmeldt: 28. aug 2015, 13:23
Kort karma: 782
Likede indlæg: 9159

Re: Singletråden

Indlægaf Kommodedyret » 25. feb 2016, 18:12

Øh mtv har kørt catfish maraton i dag, og reklameret med et nyt afsnit som skulle komme her kl 19 :-)
1
Closure, closure, closure closure closure

Tilbage til "Forhold og sex"