Singletråden

Her kan du snage løs i dine meddebattørers parforhold eller singleliv, og alt hvad der følger med.
Brugeravatar
Rapfisk
Indlæg: 7067
Tilmeldt: 20. aug 2015, 16:27
Kort karma: 1430
Likede indlæg: 13276

Re: Singletråden

Indlægaf Rapfisk » 3. maj 2016, 19:45

Min eks har fødselsdag i dag. Burde måske skrive en hilsen. Det gjorde vi de første år, men vist ikke på det sidste. Der er intet ondt blod mellem os, jeg har bare heller ikke noget særligt behov for at have ham i mit liv. Det er på en måde lidt underligt.

Han betyder selvfølgelig en masse i mit liv, og jeg ønsker ham alt det bedste, men han er ikke i min nutid eller fremtid, hvis det giver mening?
0
Livslinjen: 70 201 201
Brugeravatar
Rapfisk
Indlæg: 7067
Tilmeldt: 20. aug 2015, 16:27
Kort karma: 1430
Likede indlæg: 13276

Re: Singletråden

Indlægaf Rapfisk » 3. maj 2016, 19:46

Animi skrev:Min ex skrev til mig. Eller, han sendte en video gennem Messenger. Men jeg ved ikke om han sendte den ved en fejl, eller om han sendte den for lang tid siden og jeg først har fået den nu, for da jeg skrev tilbage fik jeg sådan et mærkeligt svar som om han var forvirret over at jeg skrev :gruble:

Det lyder spøjst :gruble:
0
Livslinjen: 70 201 201
Brugeravatar
Animi
Indlæg: 7467
Tilmeldt: 24. okt 2015, 14:47
Kort karma: 823
Likede indlæg: 19509

Re: Singletråden

Indlægaf Animi » 3. maj 2016, 19:51

Rapfisk skrev:
Animi skrev:Min ex skrev til mig. Eller, han sendte en video gennem Messenger. Men jeg ved ikke om han sendte den ved en fejl, eller om han sendte den for lang tid siden og jeg først har fået den nu, for da jeg skrev tilbage fik jeg sådan et mærkeligt svar som om han var forvirret over at jeg skrev :gruble:

Det lyder spøjst :gruble:


Ja meget - og han skulle da bare skrive og spørge hvad i alverden jeg taler om, i stedet for at komme med sådan et "..okay?" svar. Nu føler jeg mig jo dum :lol:
0
You know what the issue is with this world? Everyone wants a magical solution to their problem, and everyone refuses to believe in magic.
Brugeravatar
Viskelæder
Indlæg: 4601
Tilmeldt: 26. dec 2015, 21:22
Kort karma: 1469
Likede indlæg: 11937

Re: Singletråden

Indlægaf Viskelæder » 3. maj 2016, 19:52

Animi skrev:
Rapfisk skrev:
Animi skrev:Min ex skrev til mig. Eller, han sendte en video gennem Messenger. Men jeg ved ikke om han sendte den ved en fejl, eller om han sendte den for lang tid siden og jeg først har fået den nu, for da jeg skrev tilbage fik jeg sådan et mærkeligt svar som om han var forvirret over at jeg skrev :gruble:

Det lyder spøjst :gruble:


Ja meget - og han skulle da bare skrive og spørge hvad i alverden jeg taler om, i stedet for at komme med sådan et "..okay?" svar. Nu føler jeg mig jo dum :lol:



"...okay?"-svaret er bare det værste. Man føler sig nærmest som en blotter eller sådan noget :boo:
1
Brugeravatar
Viskelæder
Indlæg: 4601
Tilmeldt: 26. dec 2015, 21:22
Kort karma: 1469
Likede indlæg: 11937

Re: Singletråden

Indlægaf Viskelæder » 3. maj 2016, 19:53

Daine skrev:
Muspel skrev:Nå. Nu melder jeg mig også på banen i singletråden. Med et spørgsmål;

Jeg bor 100 meter fra en lille biograf. I aften om 40 minutter kommer 'de standhaftige' - skal jeg gå ned og se den helt aleeeeeene? Vil det være en ok oplevelse?

:blush2:


Jeg går næsten altid alene i biografen og jeg har aldrig haft en dårlig oplevelse med det. Afsted med dig :)


Samme her, det er SÅ hyggeligt. Håber også du kom afsted, Muspel.
2
Brugeravatar
ManicNinja
Indlæg: 5484
Tilmeldt: 27. aug 2015, 14:16
Kort karma: 1159
Likede indlæg: 8962

Re: Singletråden

Indlægaf ManicNinja » 3. maj 2016, 20:00

Animi skrev:
Rapfisk skrev:
Animi skrev:Min ex skrev til mig. Eller, han sendte en video gennem Messenger. Men jeg ved ikke om han sendte den ved en fejl, eller om han sendte den for lang tid siden og jeg først har fået den nu, for da jeg skrev tilbage fik jeg sådan et mærkeligt svar som om han var forvirret over at jeg skrev :gruble:

Det lyder spøjst :gruble:


Ja meget - og han skulle da bare skrive og spørge hvad i alverden jeg taler om, i stedet for at komme med sådan et "..okay?" svar. Nu føler jeg mig jo dum :lol:


Hvis jeg havde fået det dér latterlige "okay?" (kan lige høre tonen for mit indre øre), havde jeg helt sikkert svaret: "Jamen, sendte du ikke en film og ville have svar?"

Ikke værd at føle sig dum over, i øvrigt. Overhovedet.
Senest rettet af ManicNinja 3. maj 2016, 20:29, rettet i alt 1 gang.
3
"Success is the ability to go from one failure to another - with no loss of enthusiasm".

Winston Churchill
Brugeravatar
ManicNinja
Indlæg: 5484
Tilmeldt: 27. aug 2015, 14:16
Kort karma: 1159
Likede indlæg: 8962

Re: Singletråden

Indlægaf ManicNinja » 3. maj 2016, 20:04

Rapfisk skrev:Min eks har fødselsdag i dag. Burde måske skrive en hilsen. Det gjorde vi de første år, men vist ikke på det sidste. Der er intet ondt blod mellem os, jeg har bare heller ikke noget særligt behov for at have ham i mit liv. Det er på en måde lidt underligt.

Han betyder selvfølgelig en masse i mit liv, og jeg ønsker ham alt det bedste, men han er ikke i min nutid eller fremtid, hvis det giver mening?


Intet sært i det. Det er vist bare det, der kaldes, "at relationer glider ud". :)
1
"Success is the ability to go from one failure to another - with no loss of enthusiasm".

Winston Churchill
Brugeravatar
Animi
Indlæg: 7467
Tilmeldt: 24. okt 2015, 14:47
Kort karma: 823
Likede indlæg: 19509

Re: Singletråden

Indlægaf Animi » 3. maj 2016, 20:09

ManicNinja skrev:Hvis jeg havde fået det dér latterlige "okay?" (kan lige høre tonen for mit indre øre), havde jeg helt sikkert svaret: "Jamen, sendte du ikke en film og ville have svar?"

Ikke værd at føle sig dum over, i øvrigt. Overhovedet.


Nej, det ved jeg også godt at det ikke er. Men - hvor dumt det end lyder - så har jeg lidt en "angst" for at blive misforstået eller have misforstået noget på der foregår på skrift, så jeg føler mig sgu tit dum når det kommer til sådan noget :lol: Så jeg vælger bare ikke at svare på hans besked. Så må han spørge ind til det, hvis han er interesseret :D
1
You know what the issue is with this world? Everyone wants a magical solution to their problem, and everyone refuses to believe in magic.
Brugeravatar
ManicNinja
Indlæg: 5484
Tilmeldt: 27. aug 2015, 14:16
Kort karma: 1159
Likede indlæg: 8962

Re: Singletråden

Indlægaf ManicNinja » 3. maj 2016, 20:25

Animi skrev:
ManicNinja skrev:Hvis jeg havde fået det dér latterlige "okay?" (kan lige høre tonen for mit indre øre), havde jeg helt sikkert svaret: "Jamen, sendte du ikke en film og ville have svar?"

Ikke værd at føle sig dum over, i øvrigt. Overhovedet.


Nej, det ved jeg også godt at det ikke er. Men - hvor dumt det end lyder - så har jeg lidt en "angst" for at blive misforstået eller have misforstået noget på der foregår på skrift, så jeg føler mig sgu tit dum når det kommer til sådan noget :lol: Så jeg vælger bare ikke at svare på hans besked. Så må han spørge ind til det, hvis han er interesseret :D


Ja, okay. Hvis han havde svaret mig: "Ninja, den sendte jeg altså for tre måneder siden...", havde mit svar været: "Nå, for filan! Ku' sgu heller ikke forstå det. Men fair nok. God dag!"

Og så havde jeg været fri for at tænke mere over det. Du FØLER dig jo dum, uanset om han ved over hvad eller ej. Forstår nok ikke rigtigt, du gider bekymre dig om, hvad nogen tænker om den slags småting i stedet for bare at få det ud af verden. Han er da velkommen til at tænke, du er dum, hvis det er - det er jo bare ham, der er det, hvis så lidt virkelig får ham til at dømme nogen så hurtigt.

Det er nok bare mig, der er sådan en satans "italesætter" af alting. Gider ikke den slags misforståelser. :D Prøver lige at huske mig selv på, at folk er forskellige ;)
1
"Success is the ability to go from one failure to another - with no loss of enthusiasm".

Winston Churchill
Brugeravatar
Æske
Indlæg: 1304
Tilmeldt: 12. aug 2015, 17:01
Kort karma: 423
Geografisk sted: Århus
Likede indlæg: 2340

Re: Singletråden

Indlægaf Æske » 3. maj 2016, 20:38

Rapfisk skrev:
Æske skrev:Jeg skal møde kl. 7 og arbejder til kl. 15 og kl. 17 er der afgang med koret mod Skanderborg, hvor vi skal synge koncert, så jeg burde rykke.

Hvordan er din koncert gået? :lun:


Den gik fint, tak fordi du spørger :kys:

Det var aftensang med noter i krypten på Skanderborg Slotskirke, det var meget fint :)
1
Det skal være sjovt, ellers er det ikke morsomt!
Brugeravatar
Rapfisk
Indlæg: 7067
Tilmeldt: 20. aug 2015, 16:27
Kort karma: 1430
Likede indlæg: 13276

Re: Singletråden

Indlægaf Rapfisk » 3. maj 2016, 20:40

Æske skrev:
Rapfisk skrev:
Æske skrev:Jeg skal møde kl. 7 og arbejder til kl. 15 og kl. 17 er der afgang med koret mod Skanderborg, hvor vi skal synge koncert, så jeg burde rykke.

Hvordan er din koncert gået? :lun:


Den gik fint, tak fordi du spørger :kys:

Det var aftensang med noter i krypten på Skanderborg Slotskirke, det var meget fint :)

Ej, en fin idé!
0
Livslinjen: 70 201 201
Brugeravatar
Æske
Indlæg: 1304
Tilmeldt: 12. aug 2015, 17:01
Kort karma: 423
Geografisk sted: Århus
Likede indlæg: 2340

Re: Singletråden

Indlægaf Æske » 3. maj 2016, 20:48

Rapfisk skrev:
Æske skrev:
Rapfisk skrev:
Æske skrev:Jeg skal møde kl. 7 og arbejder til kl. 15 og kl. 17 er der afgang med koret mod Skanderborg, hvor vi skal synge koncert, så jeg burde rykke.

Hvordan er din koncert gået? :lun:


Den gik fint, tak fordi du spørger :kys:

Det var aftensang med noter i krypten på Skanderborg Slotskirke, det var meget fint :)

Ej, en fin idé!


Ja, meget!
0
Det skal være sjovt, ellers er det ikke morsomt!
Muspel
Indlæg: 3878
Tilmeldt: 22. nov 2015, 16:38
Kort karma: 768
Likede indlæg: 10745

Re: Singletråden

Indlægaf Muspel » 3. maj 2016, 21:25

:kys: tak for alle jeres hep. Jeg læste dog kun den første, inden jeg tog afsted.

Det var en SKØN film! Og er så glad for jeg gjorde det. Det at det er sådan en mikro biograf ( vi var 7 inde at se filmen) gjorde det endnu mere ok.

Faktisk var der en ret pæn ung mand, der købte en enkelt billet også - observerede jeg mens jeg blandede slik. Han gik dog ind i en anden sal. Kunne ellers lige se romancen for mig. :klap:

Nå. Men her er billeddokumentation.
Du har ikke de nødvendige tilladelser til at se vedhæftede filer i dette indlæg.
17
Brugeravatar
Skralde
Indlæg: 2137
Tilmeldt: 11. aug 2015, 07:13
Kort karma: 429
Likede indlæg: 5338

Re: Singletråden

Indlægaf Skralde » 4. maj 2016, 06:06

Muspel skrev::kys: tak for alle jeres hep. Jeg læste dog kun den første, inden jeg tog afsted.

Det var en SKØN film! Og er så glad for jeg gjorde det. Det at det er sådan en mikro biograf ( vi var 7 inde at se filmen) gjorde det endnu mere ok.

Faktisk var der en ret pæn ung mand, der købte en enkelt billet også - observerede jeg mens jeg blandede slik. Han gik dog ind i en anden sal. Kunne ellers lige se romancen for mig. :klap:

Nå. Men her er billeddokumentation.


Sådan :gogo:
Her har jeg også lovet mig selv at jeg skal prøve at tage i biffen selv en dag.
2
L, mit livs lys - 3.10.2010
@denkreativerappenskralde
Brugeravatar
Skralde
Indlæg: 2137
Tilmeldt: 11. aug 2015, 07:13
Kort karma: 429
Likede indlæg: 5338

Re: Singletråden

Indlægaf Skralde » 4. maj 2016, 06:08

Marioneta skrev:Hmm, jeg forstår ikke mænd og dating :gruble:

Hoppede på Tinder, hvilket plejer at være ret nederen for mig, da mænd ikke vil skrive. Det er åbenbart mest for bekræftelse at folk er på. I mit tilfælde er det mest afkræftelse :genert:

Fik fem matches og hørte intet fra dem. Jeg har så heller ikke skrevet, da jeg egentligt ikke er super søgende, så fred være med det.

Men en gut matcher så med mig, mens jeg var på arbejde i går. Jeg får en notifikation om et match og tænker, same old same old (ingen skriver alligevel). Et par minutter efter kommer en notifikation om at han syntes godt om min besked - eller hans besked. I hvert fald at han syntes godt om en besked. Jeg tænker, hvilken besked? Jeg kigger og han har skrevet et hejsa. Det er jo vildt for en mand, så jeg svarer indenfor fem minutter med et hej og en smiley. Skal jo heller ikke skræmme manden væk med alt for meget kommunikation. Jeg venter lidt spændt på om det her er en gut, som faktisk vil noget og der sker så bare absolut ingenting! What? Man skriver hej og så svarer ikke, når man får svar? I dag skrev jeg lige en besked til ham igen og igen - ingenting. I don't get it. Jeg kunne virkelig godt bruge den gamle feature, hvor man kunne se, om han har været aktiv. Kunne være dejligt nok at vide, om han har været online siden eller om han tabte sin mobil i toilettet i går.

Det værste er at jeg kiggede lidt på hans profil og han lød faktisk ganske fin. Har fundet ham på Facebook, men ved ikke rigtigt om jeg kan få mig til at skrive, når han ikke svarer på Tinder. Synes at det er underligt at starte noget op og så ikke følge op på det. Ja, jeg forstår det vist bare ikke.



Der er vist bare ikke ret mange ting der er logiske ved single-mænd. :devil:
1
L, mit livs lys - 3.10.2010
@denkreativerappenskralde

Tilbage til "Forhold og sex"