Singletråden

Her kan du snage løs i dine meddebattørers parforhold eller singleliv, og alt hvad der følger med.
Brugeravatar
ManicNinja
Indlæg: 5484
Tilmeldt: 27. aug 2015, 14:16
Kort karma: 1159
Likede indlæg: 8962

Re: Singletråden

Indlægaf ManicNinja » 20. jan 2016, 00:32

Rapfisk skrev:
Planten skrev:
Rapfisk skrev:Den gifte mand gider (næsten) ikke at flirte med mig mere :rulle:

Og så fik jeg vist et glas vin for meget til afdelingsmiddagen :rulle:

Hvad er det for en gift mand? Og hvad skete der til middagen?

Det var en virkelig hyggelig middag med rødvin ad libitum. Den gifte mand er en kollega, som plejer at flirte med mig og helt klart var ude på noget til julefrokosten, men som i dag ikke kunne præstere andet et et enkelt blik, der blev holdt lidt for længe.

Hvilket er fint. Jeg skal ikke noget med gifte mænd. Jeg er bare rødvinsfuld og kærlighedstrængende.


Sejt du ikke får dig rodet ud i noget! Jeg mener - man kunne godt blive lidt for dum og rødvinsbimmelim og med kærlighedshunger oveni kan den godt være svær.

Ved, at nogle tager det for en selvfølge, man holder sig på måtten. Jeg siger, at vi bare er menensker ... Så jo, sejt og godt gået af dig.
3
"Success is the ability to go from one failure to another - with no loss of enthusiasm".

Winston Churchill
Brugeravatar
Garfield
Indlæg: 805
Tilmeldt: 7. sep 2015, 07:19
Kort karma: 117
Geografisk sted: København
Likede indlæg: 1309

Re: Singletråden

Indlægaf Garfield » 20. jan 2016, 01:24

ManicNinja skrev:Jeg er helt med på, at intet tyder på, at manden har skam i livet. Men nu har vi mennesker jo en tendens til at tænke lidt ud fra vores egen moral. Så jeg siger stadig: At han vil være det bekendt!

;)


Helt enig :)

Jeg har jo også bare vænnet mig til at tænke på en bestemt måde, når det gælder ham for at beskytte mig selv. Det betyder, at jeg ikke kan tage udgangspunkt i min egen moral for det er jo sådan han har snydt mig igen og igen. Så det har jeg været nødt til at lukke af for overfor ham.

Jeg har altid været et meget tillidsfuldt menneske, grænsende til naiv, hvilket selvfølgelig også er uheldigt, når jeg så støder på sådan en mand. Det er mit håb, at den her oplevelse betyder, at jeg ender med stadig at være ret tillidsfuld, fordi jeg havde så meget tillid i forvejen.
6
Garfield er en hankat, men jeg er altså en hunkat. Lev med det.
Brugeravatar
Rapfisk
Indlæg: 7093
Tilmeldt: 20. aug 2015, 16:27
Kort karma: 1431
Likede indlæg: 13316

Re: Singletråden

Indlægaf Rapfisk » 20. jan 2016, 05:10

Garfield skrev:
ManicNinja skrev:Jeg er helt med på, at intet tyder på, at manden har skam i livet. Men nu har vi mennesker jo en tendens til at tænke lidt ud fra vores egen moral. Så jeg siger stadig: At han vil være det bekendt!

;)


Helt enig :)

Jeg har jo også bare vænnet mig til at tænke på en bestemt måde, når det gælder ham for at beskytte mig selv. Det betyder, at jeg ikke kan tage udgangspunkt i min egen moral for det er jo sådan han har snydt mig igen og igen. Så det har jeg været nødt til at lukke af for overfor ham.

Jeg har altid været et meget tillidsfuldt menneske, grænsende til naiv, hvilket selvfølgelig også er uheldigt, når jeg så støder på sådan en mand. Det er mit håb, at den her oplevelse betyder, at jeg ender med stadig at være ret tillidsfuld, fordi jeg havde så meget tillid i forvejen.

Han skal ikke have lov til at ødelægge dig!
4
Livslinjen: 70 201 201
Brugeravatar
Æske
Indlæg: 1304
Tilmeldt: 12. aug 2015, 17:01
Kort karma: 423
Geografisk sted: Århus
Likede indlæg: 2340

Re: Singletråden

Indlægaf Æske » 20. jan 2016, 05:12

Godmorgen :træt:
2
Det skal være sjovt, ellers er det ikke morsomt!
Brugeravatar
Rapfisk
Indlæg: 7093
Tilmeldt: 20. aug 2015, 16:27
Kort karma: 1431
Likede indlæg: 13316

Re: Singletråden

Indlægaf Rapfisk » 20. jan 2016, 05:14

Æske skrev:Godmorgen :træt:


Lige over.
0
Livslinjen: 70 201 201
Brugeravatar
Planten
Indlæg: 4283
Tilmeldt: 17. aug 2015, 21:06
Kort karma: 1042
Likede indlæg: 7228

Re: Singletråden

Indlægaf Planten » 20. jan 2016, 05:25

Godmorgen - eller, det er stadig nat for mig, men mine lunger synes, vi skal være vågne. God dag til jer....
0
Brugeravatar
Skralde
Indlæg: 2137
Tilmeldt: 11. aug 2015, 07:13
Kort karma: 429
Likede indlæg: 5338

Re: Singletråden

Indlægaf Skralde » 20. jan 2016, 06:37

Ja godmorgen søde jer :kys:

Søsteren har svaret mig kl. 0.30 i nat - en rigtig sød besked i øvrigt, hvor hun skriver at hun straks vil sende ham mit nummer. Så nu er den vist på hans banehalvdel, jeg håber at han som minimum skriver at han har mistet interessen, hvis det er tilfældet - ellers bliver det sgu træls, næste gang jeg render ind i ham.
10
L, mit livs lys - 3.10.2010
@denkreativerappenskralde
Brugeravatar
ManicNinja
Indlæg: 5484
Tilmeldt: 27. aug 2015, 14:16
Kort karma: 1159
Likede indlæg: 8962

Re: Singletråden

Indlægaf ManicNinja » 20. jan 2016, 09:30

Garfield skrev:
ManicNinja skrev:Jeg er helt med på, at intet tyder på, at manden har skam i livet. Men nu har vi mennesker jo en tendens til at tænke lidt ud fra vores egen moral. Så jeg siger stadig: At han vil være det bekendt!

;)


Helt enig :)

Jeg har jo også bare vænnet mig til at tænke på en bestemt måde, når det gælder ham for at beskytte mig selv. Det betyder, at jeg ikke kan tage udgangspunkt i min egen moral for det er jo sådan han har snydt mig igen og igen. Så det har jeg været nødt til at lukke af for overfor ham.

Jeg har altid været et meget tillidsfuldt menneske, grænsende til naiv, hvilket selvfølgelig også er uheldigt, når jeg så støder på sådan en mand. Det er mit håb, at den her oplevelse betyder, at jeg ender med stadig at være ret tillidsfuld, fordi jeg havde så meget tillid i forvejen.


Jeg ville ønske, jeg kunne sige, jeg ikke kendte til det dér med, at der simpelthen er mennesker, man ikke kan læse eller tackle ud fra det nogenlunde fælles kodeks, de fleste af os har indeni knoppen. Men gæt hvem jeg har det nøjagtigt sådan med ...? Forstår dig bestemt. Og synes din tilgang lyder som det eneste fornuftige.

Mit bud angående dig og tillid er - uden at kende dig - at du helt bestemt også kommer til at være tillidsfuld i fremtiden - du har bare vundet et ekstra filter i lotteriet, så det kun bliver over for dem, der fortjener det. :)

Selv tog jeg i øvrigt efter et halvt års tid en principbeslutning om, at jeg nægtede at forvandle mig til en mistroisk og bitter kælling bare pga ham eks'en. Som andre siger: Ingen skal ødelægge dig!
Det kan lyde helligt med sådan en beslutning. Men den hjalp mig.
Senest rettet af ManicNinja 20. jan 2016, 09:50, rettet i alt 1 gang.
3
"Success is the ability to go from one failure to another - with no loss of enthusiasm".

Winston Churchill
Brugeravatar
Spjaerten
Indlæg: 9843
Tilmeldt: 11. aug 2015, 18:58
Kort karma: 1860
Likede indlæg: 9578

Re: Singletråden

Indlægaf Spjaerten » 20. jan 2016, 09:49

Jeg fik en besked sent i aftes om at han havde meget travlt på arbejde.
....... Hmmmmmmm what to do?
0
Tryk på * :slem:
Mocca
Indlæg: 831
Tilmeldt: 23. sep 2015, 08:37
Kort karma: 39
Likede indlæg: 1320

Re: Singletråden

Indlægaf Mocca » 20. jan 2016, 09:52

Spjaerten skrev:Jeg fik en besked sent i aftes om at han havde meget travlt på arbejde.
....... Hmmmmmmm what to do?

Ikke så meget at gøre.
Det lyder desværre som en strudning. Øv :/
0
Brugeravatar
Spjaerten
Indlæg: 9843
Tilmeldt: 11. aug 2015, 18:58
Kort karma: 1860
Likede indlæg: 9578

Re: Singletråden

Indlægaf Spjaerten » 20. jan 2016, 10:02

Mocca skrev:
Spjaerten skrev:Jeg fik en besked sent i aftes om at han havde meget travlt på arbejde.
....... Hmmmmmmm what to do?

Ikke så meget at gøre.
Det lyder desværre som en strudning. Øv :/


Jeg ved godt det taler for det.
Men han er på job i udlandet og lige præcis den opgave han udfører er en presset situation i øjeblikket.
Så tvivler på han lyver. Derfor kan han godt strudse mig selvfølgelig.
0
Tryk på * :slem:
Mocca
Indlæg: 831
Tilmeldt: 23. sep 2015, 08:37
Kort karma: 39
Likede indlæg: 1320

Re: Singletråden

Indlægaf Mocca » 20. jan 2016, 10:06

Spjaerten skrev:
Mocca skrev:
Spjaerten skrev:Jeg fik en besked sent i aftes om at han havde meget travlt på arbejde.
....... Hmmmmmmm what to do?

Ikke så meget at gøre.
Det lyder desværre som en strudning. Øv :/


Jeg ved godt det taler for det.
Men han er på job i udlandet og lige præcis den opgave han udfører er en presset situation i øjeblikket.
Så tvivler på han lyver. Derfor kan han godt strudse mig selvfølgelig.


Det var også bare mig, der lige var negativ.
Undskyld.
0
Brugeravatar
canoodle
Indlæg: 579
Tilmeldt: 11. aug 2015, 09:50
Kort karma: 355
Likede indlæg: 2071

Re: Singletråden

Indlægaf canoodle » 20. jan 2016, 10:35

Jeg har en bedre dag. Har skrevet lidt med H.H. men han har stadig ikke grebet bolden. His move!

EDIT: Der er i øvrigt en mand som jeg har flirtet (meget) lidt med på arbejdet. Han sidder dog i en anden afdeling og en anden bygning, så jeg har ingen anelse om hvordan jeg skal finde ud af om han er single. Han arbejder i vores IT Helpdesk, har de smukkeste blå øjne og taler med irsk accent. Nå ja, og han har tatoveringer og skæg. Jeg er nærmest 100% sikker på at han er afsat.
2
All Adventurous women do
Brugeravatar
ManicNinja
Indlæg: 5484
Tilmeldt: 27. aug 2015, 14:16
Kort karma: 1159
Likede indlæg: 8962

Re: Singletråden

Indlægaf ManicNinja » 20. jan 2016, 13:34

Spjaerten skrev:
Mocca skrev:
Spjaerten skrev:Jeg fik en besked sent i aftes om at han havde meget travlt på arbejde.
....... Hmmmmmmm what to do?

Ikke så meget at gøre.
Det lyder desværre som en strudning. Øv :/


Jeg ved godt det taler for det.
Men han er på job i udlandet og lige præcis den opgave han udfører er en presset situation i øjeblikket.
Så tvivler på han lyver. Derfor kan han godt strudse mig selvfølgelig.


Jamen, hvis du vælger at tro på hans gode intentioner, så kan du vel også nemt afgøre, hvad du gør herfra? Eller?
1
"Success is the ability to go from one failure to another - with no loss of enthusiasm".

Winston Churchill
Brugeravatar
ManicNinja
Indlæg: 5484
Tilmeldt: 27. aug 2015, 14:16
Kort karma: 1159
Likede indlæg: 8962

Re: Singletråden

Indlægaf ManicNinja » 20. jan 2016, 13:37

canoodle skrev:Jeg har en bedre dag. Har skrevet lidt med H.H. men han har stadig ikke grebet bolden. His move!

EDIT: Der er i øvrigt en mand som jeg har flirtet (meget) lidt med på arbejdet. Han sidder dog i en anden afdeling og en anden bygning, så jeg har ingen anelse om hvordan jeg skal finde ud af om han er single. Han arbejder i vores IT Helpdesk, har de smukkeste blå øjne og taler med irsk accent. Nå ja, og han har tatoveringer og skæg. Jeg er nærmest 100% sikker på at han er afsat.


Du må kunne slå ham op på en liste over medarbejdere i afdelingerne - hvis der er foto på? Og så ellers stalke løs på Facebook ...
3
"Success is the ability to go from one failure to another - with no loss of enthusiasm".

Winston Churchill

Tilbage til "Forhold og sex"