Singletråden

Her kan du snage løs i dine meddebattørers parforhold eller singleliv, og alt hvad der følger med.
Brugeravatar
Planten
Kort karma: 496
Likede indlæg: 2943

Re: Singletråden

Indlægaf Planten » 21. jan 2018, 20:39

Lys skrev:
Planten skrev:
Lys skrev:
Planten skrev:
Lys skrev:Vi har vist været omkring det før, men jeg skal lige dobbelttjekke om det er mig, der er helt på månen, når jeg synes det er meget hurtigt at foreslå et møde efter en halv dags skriverier på Tinder? Jeg bliver lidt overvældet på den dårlige måde...

Det ville jeg også synes, var hurtigt. Men samtidig er det jo også fint at se hinanden, inden man får bygget en masse op i hovedet :)

Helt enig. Mit alternativ er heller ikke ugelange skriverier, men bare lige nok til at jeg kan vide, at han interesserer mig på skrift. Jeg tænker noget i intervallet “nogle dage til en uge”. Men det handler selvfølgelig også om, at ham her og jeg ikke er nået ud over sådan nogle “praktiske” afklaringer om foretrukken ferieform etc. Så jeg er ikke særligt interesseret endnu.

Jamen det er jo helt okay, at du gerne vil skrive lidt mere. Jeg var selv til 1,5 uge ca.

Det ved jeg egentlig godt - jeg kommer bare lidt i tvivl, fordi jeg nu bliver mødt af radiotavshed efter at have skrevet til ham, at jeg synes det er lidt vel hurtigt.

Mærkelig handling af ham. Eller anti-handling...
0
Brugeravatar
Marioneta
Kort karma: 309
Likede indlæg: 2667

Indlægaf Marioneta » 21. jan 2018, 20:52

Jeg hører vist ikke til herinde mere :) Vi har haft snakken og selvom han ikke er klar til facebook-status og springe ud for min søn, så vil han gerne kalde os kærester imellem os og blandt folk vi kender. Jeg er heller ikke klar til facebook og med min søn ønsker jeg at tage det, som det kommer. Jeg sagde til ham, at relationen bliver skabt lige meget om han kaldes ven eller kæreste. Indtil videre har min søn dog ikke spurgt ind til noget. Måske har han allerede gennemskuet det og derfor spørger han ikke :gruble:

I går var han på besøg, for min mor er på ferie i denne uge, så har ikke pasning. Det var rigtigt hyggeligt. Han går godt i spænd med min søn, de spiller simple brætspil sammen. Dog er min søn meget usikker på nye ting, men vi fik ham til at spille lidt med et nyt spil, som hedder Escape. Ellers vil han kun spille ludo og uno. Han giver min søn meget opmærksomhed. Jeg tror også, at det er derfor min søn er blevet så glad for ham efter det ene møde nytårsaften. Han glædede sig så meget til han kom i går. På onsdag skal han passes af ham i nogle timer, da jeg skal til et aftenmøde på praktikskolen. Det var min kæreste, som selv tilbød at hjælpe og allerede dagen efter fortalte han glad vores fælles veninde at han skulle passe ham og fortalte hvad han havde tænkt på de evt. kunne lave sammen.

Vi fik indviet sofaen efter min søn var gået i seng :D Og da vi sad og snakkede, var jeg for genert til at starte noget, selvom han sad og smilte så sødt til mig. Det er altid ham, der starter, så han havde nok tænkt, at nu var det min tur. Til sidst sagde han smilende "hvorfor er det så svært for dig, jeg sidder så fin her og byder mig til" og så grinede vi og jeg kyssede ham og han kaldte mig et fjollehoved. Jeg skal ikke være blind for hvor meget mine egne usikkerheder har været med til at spænde ben for mig i det her.
27
Brugeravatar
Emma The Mermaid
Kort karma: 109
Likede indlæg: 1480

Indlægaf Emma The Mermaid » 21. jan 2018, 20:57

Jeg havde en super god aften hos ham fra i går. Vi havde kun sex en enkelt gang mens maden var i ovnen :lol:
Vi var begge lidt generte i starten men det forsvandt hurtigt. Vi så filmen og så kørte jeg hjem :)

Han sagde at han ville skrive til mig. Er det for tidligt at håbe han gør det :lol:

Nu vil jeg gå i seng og drømme om cykling.
10
Brugeravatar
LadyFox
Kort karma: 945
Geografisk sted: Kbh
Likede indlæg: 14762

Indlægaf LadyFox » 21. jan 2018, 21:10

Min flirt og jeg har haft den kedeligste weekend, men det har været meget hyggeligt. Vi har ikke lavet en skid, vi har bare stenet Netflix, spist slik, haft sex, leget lidt pude kamp og lagt os virkelig tideligt til at sove begge dage. Seriøst, vi har knap nok sidder op, vi er ikke gået længere end over til Netto jeg bor ved siden af, vi har næsten ikke snakket og slet ikke om noget seriøst.
Det har virkelig været inaktivt, men vi har vel begge haft brug for at lave absolut INTET. Det har været rart.

Her til aften har jeg dog været i SPA med en veninde, så lidt er der da sket.
7
You used to call me on my cell phone
Late night when you need my love
Brugeravatar
Q-beben
Kort karma: 76
Likede indlæg: 1213

Indlægaf Q-beben » 21. jan 2018, 21:14

Jeg kan og har altid godt kunne li onenightstands... Jeg synes, det er pirrende og frækt... Jeg har ikke prøvet det via netdating - kun ved at gå i byen... Jeg har heller ikke mødt nogen ‘nittere’, altså hvor vi ikke fungerede sammen.

Ja, jeg ved det godt - jeg er lidt af en slut - selvom jeg på ingen måde ligner en :fløjt:
5
Brugeravatar
LadyFox

Indlægaf LadyFox » 21. jan 2018, 21:21

Q-beben skrev:Jeg kan og har altid godt kunne li onenightstands... Jeg synes, det er pirrende og frækt... Jeg har ikke prøvet det via netdating - kun ved at gå i byen... Jeg har heller ikke mødt nogen ‘nittere’, altså hvor vi ikke fungerede sammen.

Ja, jeg ved det godt - jeg er lidt af en slut - selvom jeg på ingen måde ligner en :fløjt:

Jeg er også ret vild med dem. Jeg kan også godt lide sex med kærester, bollevenner og hvad der ellers er. Men jeg kan godt lide den stemning der kan komme når man er indforstået med at man er to fremmede mennesker der aldrig skal se hinanden igen. Det giver bare for mig noget andet, og det kan jeg egentlig godt lide.

Jeg har dog mødt nogen jeg godt kunne være foruden, men det har jeg jo også i alle mulige andre relationer.
3
Brugeravatar
Q-beben

Indlægaf Q-beben » 21. jan 2018, 21:23

Buffy skrev:Nå men jeg endte med at kører hen til min ex, råbt svin og skred... Ej ikke helt, men jeg fortalte ham lige præcis, hvad jeg mente om ham, han havde ikke rigtig nogen svar og de tre venner der var på besøg, sad og så ned i jorden... Super værdigt... Men jeg har det fint med det, nu er det i hvertfald helt slut.

Respekt for det :clap: Det havde han da bestemt også fortjent!
0
Brugeravatar
Q-beben

Indlægaf Q-beben » 21. jan 2018, 21:29

LadyFox skrev: Men jeg kan godt lide den stemning der kan komme når man er indforstået med at man er to fremmede mennesker der aldrig skal se hinanden igen. Det giver bare for mig noget andet, og det kan jeg egentlig godt lide.

Enig...!

Jeg ved ikke, om jeg er mærkelig... :) Men jeg kan især godt li, når jeg ser en, som er lækker efter min mening..., og at jeg kan score ham uden at gøre noget som helst... altså ikke engang at kigge i hans retning eller noget andet, der minder om det... Det gør bare det hele ekstra frækt...
0
Brugeravatar
2SHY
Kort karma: 1232
Geografisk sted: Aalborg
Likede indlæg: 11621

Indlægaf 2SHY » 21. jan 2018, 21:37

Q-beben skrev:
LadyFox skrev: Men jeg kan godt lide den stemning der kan komme når man er indforstået med at man er to fremmede mennesker der aldrig skal se hinanden igen. Det giver bare for mig noget andet, og det kan jeg egentlig godt lide.

Enig...!

Jeg ved ikke, om jeg er mærkelig... :) Men jeg kan især godt li, når jeg ser en, som er lækker efter min mening..., og at jeg kan score ham uden at gøre noget som helst... altså ikke engang at kigge i hans retning eller noget andet, der minder om det... Det gør bare det hele ekstra frækt...

Hmm... I think I get that. Det sker så bare aldrig for mig så det er måske derfor jeg ikke helt kan følge tanken til ende
0
Intet dør langsommere og mere smertefuldt end en drøm

Don't wait for a light to appear at the end of the tunnel, stride down there and light the bloody thing yourself

The secrets are gone when you look away
Sleep well: They'll whisper your fate
Brugeravatar
Krølle
Kort karma: 740
Likede indlæg: 5408

Indlægaf Krølle » 22. jan 2018, 16:52

Nå men hej. Jeg hedde Krølle. Jeg vil gerne på udramatisk vis være rigtigt med her.

Hvis nogen af jer kender mig, må I gerne ignorere det irl. Vi er ikke gået officielt med noget og bliver boende sammen i huset, så jeg orker ikke at skulle forholde mig til omverdenens reaktioner pt :genert:
12
Brugeravatar
LadyFox

Indlægaf LadyFox » 22. jan 2018, 17:03

Jeg har haft min første dag på uddannelse, fra 8-14.25 og på grund af sygdom er det første gang siden jeg gik på efterskole at jeg har lavet noget uden at tiderne er tilpasset mit overskud, så det i sig selv er lidt hårdt.
Derudover lider jeg af lidt social angst, så det med at skulle møde mine nogen-og-60 hold-kamerater heelt ædru har også været lidt en prøvelse. Så selvom vi endnu ikke er der hvor vi lærer noget fagligt så er jeg TRÆT!
Jeg kan slet ikke overskue tanken om at der kun er mig til at stå for aftensmad hver fucking dag. Overskudsmennesker imponerer mig helt vildt.
1
Brugeravatar
FrøkenM
Kort karma: 410
Geografisk sted: Aalborg
Likede indlæg: 2765

Indlægaf FrøkenM » 22. jan 2018, 17:04

Ally skrev:
FrøkenM skrev:Har lige været inde og lure på FB: Joey Moe kommer til Fed Fredag i Friheden (Århus) d. 4. Maj og Burhan G d. 29. juni. Jeg tror nok lige jeg skal have mig et årskort ;)

Mhmm... To stk. lækkerhapser :love: Det skal jeg da virkelig også overveje - om ikke andet kan jeg smide tøsepigerne i bilen og drøne til Århus. De ville elske at opleve - især - Joey Moe lige så meget som mig :lol:

EDIT: Christopher, Stine Bramsen og LOC deltager også i Fed Fredag i løbet af 2018. Tænke-tænke...

Og Carpark North :love2: og mine all time favorites: Danser med Drenge :banan:

Jeg overvejer seriøst et sæsonkort og tænker da klart at vi skal lave en date - med eller uden dine piger - hvis du er frisk :) :kys:
1
Volunteers are not paid - not because they are worthless, but because they are priceless! :dåne: :love: :lun:
Brugeravatar
LadyFox

Indlægaf LadyFox » 22. jan 2018, 17:06

Krølle skrev:Nå men hej. Jeg hedde Krølle. Jeg vil gerne på udramatisk vis være rigtigt med her.

Hvis nogen af jer kender mig, må I gerne ignorere det irl. Vi er ikke gået officielt med noget og bliver boende sammen i huset, så jeg orker ikke at skulle forholde mig til omverdenens reaktioner pt :genert:

Hej Krølle. Velkommen til.

Har i det fint med at blive boende sammen? Og hvordan skal dagligdagen i huset så forgå, i forhold til før? Hvis du altså har lyst til at svare, ellers så bare ignorér. :)
0
Brugeravatar
Ally
Kort karma: 247
Likede indlæg: 2265

Indlægaf Ally » 22. jan 2018, 17:11

FrøkenM skrev:Og Carpark North :love2: og mine all time favorites: Danser med Drenge :banan:

Jeg overvejer seriøst et sæsonkort og tænker da klart at vi skal lave en date - med eller uden dine piger - hvis du er frisk :) :kys:
Helt klart, hvis jeg kan få det til at passe med eller uden tøsepigerne.

Jeg har aldrig været til koncert med DMD, men en af mine yndlingssange med dem er "Er der nogen i himlen?". Den rammer mig hver gang, jeg hører den, da den blev spillet til både min fasters og kusines begravelse, men det er også en smuk sang. Phew, jeg får helt tårer i øjnene - bare af at skrive det her :trist:
0
What if I fall? Oh, but my darling, what if you fly?
Brugeravatar
Ally
Kort karma: 247
Likede indlæg: 2265

Indlægaf Ally » 22. jan 2018, 17:13

LadyFox skrev:Jeg kan slet ikke overskue tanken om at der kun er mig til at stå for aftensmad hver fucking dag. Overskudsmennesker imponerer mig helt vildt.

Det kan evt. hjælpe at lave en større portion mad, som du så kan fryse ned i mindre portioner. Det gør jeg, for jeg gider heller ikke lave en ny ret mad hver dag - men også fordi jeg 1-2 gange om ugen spiser hjemme hos pigerne og eksmanden.
4
What if I fall? Oh, but my darling, what if you fly?

Tilbage til "Forhold og sex"