Singletråden

Her kan du snage løs i dine meddebattørers parforhold eller singleliv, og alt hvad der følger med.
MOGA
Indlæg: 4032
Tilmeldt: 21. aug 2015, 20:34
Kort karma: 521
Likede indlæg: 7352

Re: Singletråden

Indlægaf MOGA » 22. sep 2017, 20:09

LadyFox skrev:
MOGA skrev:
LadyFox skrev:Jeg er aldrig nogensinde vågnet alene på min fødselsdag, og det har jeg heller ikke planer om at begynde på. Så i dag er jeg rigtig glad for at have en venne-flirt som jeg kunne tvinge til at vågne med mig.

Men altså, shit hvor er det mærkeligt og ensomt at være single og have fødselsdag. Jeg er bare så vant til at der er en, der fejre mig hele dagen og som gør alt hvad jeg vil. Nu har jeg gjort rent osv. Helt alene siden klokken et, og jeg føler bare det hele er kedeligt og voksent. Jeg glæder mig til min familie kommer her snart.


Tillykke med fødselsdagen :)

Jeg har det lige modsat dig. Jeg hader min fødselsdag, fordi det føles så opstillet at skulle fejres af nogle, som normalt ikke er der. Især min mor forstår det ikke, så hun insisterer på at fejre mig, jeg synes bare det er akavet. Desværre har jeg fødselsdag på en dag, hvor mange har fri, det hjælper heller ikke på det.

Jeg gider nu heller ikke skulle fejres af folk jeg egentlig ikke rigtig gider, så hellere være alene. Jeg gider til gengæld rigtig gerne at blive fejret af folk jeg sætter pris på, og som sætter pris på mig.


Jeg gider nu godt min familie, jeg er bare ikke vant til, at de er her på den måde.
0
Brugeravatar
ManicNinja
Indlæg: 5484
Tilmeldt: 27. aug 2015, 14:16
Kort karma: 1159
Likede indlæg: 8962

Re: Singletråden

Indlægaf ManicNinja » 22. sep 2017, 20:11

Juki skrev:Holy fuck.. Har I set det nye program på kanal 4 ang. dating? :shock:


Kærlighed ved første swipe? Er lige gået i gang. Er nødt til at se det i bider og tage pauser ind imellem. Der er virkelig nogle pinlige personer og situationer iblandt ... :genert: :gisp:

:D
1
"Success is the ability to go from one failure to another - with no loss of enthusiasm".

Winston Churchill
Brugeravatar
LadyFox
Indlæg: 19610
Tilmeldt: 27. dec 2015, 19:02
Kort karma: 2444
Geografisk sted: Kbh
Likede indlæg: 46095

Re: Singletråden

Indlægaf LadyFox » 22. sep 2017, 20:16

MOGA skrev:
LadyFox skrev:
MOGA skrev:
LadyFox skrev:Jeg er aldrig nogensinde vågnet alene på min fødselsdag, og det har jeg heller ikke planer om at begynde på. Så i dag er jeg rigtig glad for at have en venne-flirt som jeg kunne tvinge til at vågne med mig.

Men altså, shit hvor er det mærkeligt og ensomt at være single og have fødselsdag. Jeg er bare så vant til at der er en, der fejre mig hele dagen og som gør alt hvad jeg vil. Nu har jeg gjort rent osv. Helt alene siden klokken et, og jeg føler bare det hele er kedeligt og voksent. Jeg glæder mig til min familie kommer her snart.


Tillykke med fødselsdagen :)

Jeg har det lige modsat dig. Jeg hader min fødselsdag, fordi det føles så opstillet at skulle fejres af nogle, som normalt ikke er der. Især min mor forstår det ikke, så hun insisterer på at fejre mig, jeg synes bare det er akavet. Desværre har jeg fødselsdag på en dag, hvor mange har fri, det hjælper heller ikke på det.

Jeg gider nu heller ikke skulle fejres af folk jeg egentlig ikke rigtig gider, så hellere være alene. Jeg gider til gengæld rigtig gerne at blive fejret af folk jeg sætter pris på, og som sætter pris på mig.


Jeg gider nu godt min familie, jeg er bare ikke vant til, at de er her på den måde.

Sorry. Jeg misforstod :)
1
...
Brugeravatar
Juki
Indlæg: 10021
Tilmeldt: 9. sep 2015, 20:26
Kort karma: 785
Likede indlæg: 14759

Re: Singletråden

Indlægaf Juki » 22. sep 2017, 20:20

ManicNinja skrev:
Juki skrev:Holy fuck.. Har I set det nye program på kanal 4 ang. dating? :shock:


Kærlighed ved første swipe? Er lige gået i gang. Er nødt til at se det i bider og tage pauser ind imellem. Der er virkelig nogle pinlige personer og situationer iblandt ... :genert: :gisp:

:D

Ja, det er vist det det hedder :D
0
Forarget kan man altid blive

En bruger du ikke kan nå :cool2:
Brugeravatar
ManicNinja
Indlæg: 5484
Tilmeldt: 27. aug 2015, 14:16
Kort karma: 1159
Likede indlæg: 8962

Re: Singletråden

Indlægaf ManicNinja » 22. sep 2017, 20:27

Ghattner skrev:
Juki skrev:
Ghattner skrev:
Juki skrev:Holy fuck.. Har I set det nye program på kanal 4 ang. dating? :shock:


Mikkel virker virkelig som en vinder

Var det ham med et "score CV", eller hvad han kaldte det? :stoned:

Jeg er nok naiv, men jeg er virkelig forarget/overrasket over hvor meget de medvirkende går op i det dating. Og det er endda uden at de havde en date eller datede en eller flere fast. Det må virkelig være drænende at være på på den måde 24/7 i en konstant søgen efter en date.

Det er selvfølgelig let nok at vide hvad man selv ville gøre, når man bare ser det udefra i en klippet og redigeret udgave, men jeg tænkte godt nok at nogle af dem i programmet burde klappe hesten.. :genert:


Jep, det var ham. Ham der lige klarede træning før og efter en Date og generelt omtalte kvinder som stramme

Og ja, enig. Hende Stine (?) der multidatede virkede også meget zappende. Hun slår mig som den der ofte geninstallerer Tinder, og med en ny profiltekst hver gang


Mikkel: Er han ikke bare ganske almindeligt dum og overfladisk og sådan ret 22-årig?

(Det er helt bevidst, jeg skriver det lige så overfladisk - fuck, han virker altså både afsindigt umoden og langt ude på mig :nerve: Som om dating nærmest er et eller andet drug. Men ganske underholdende er det jo på sin egen tragiske facon, at Kanal 4 igenigen giver én en lækker mulighed for at sidde og krumme tæer i hjemmesutten :D )

Stine ... må altså ud at shoppe en anden stemme snarest. Bliver da grænsepsykotisk af den dér villede, tillærte lillepige-ting. Gad vide, om nogen synes, dét er fedt? Et par dybe vejrtrækninger og noget brug af mellemgulv, så tror jeg sgu, hun lyder, som det, hun er: En voksen kvinde.
0
"Success is the ability to go from one failure to another - with no loss of enthusiasm".

Winston Churchill
Brugeravatar
Juki
Indlæg: 10021
Tilmeldt: 9. sep 2015, 20:26
Kort karma: 785
Likede indlæg: 14759

Re: Singletråden

Indlægaf Juki » 22. sep 2017, 20:39

ManicNinja skrev:
Ghattner skrev:
Juki skrev:
Ghattner skrev:
Juki skrev:Holy fuck.. Har I set det nye program på kanal 4 ang. dating? :shock:


Mikkel virker virkelig som en vinder

Var det ham med et "score CV", eller hvad han kaldte det? :stoned:

Jeg er nok naiv, men jeg er virkelig forarget/overrasket over hvor meget de medvirkende går op i det dating. Og det er endda uden at de havde en date eller datede en eller flere fast. Det må virkelig være drænende at være på på den måde 24/7 i en konstant søgen efter en date.

Det er selvfølgelig let nok at vide hvad man selv ville gøre, når man bare ser det udefra i en klippet og redigeret udgave, men jeg tænkte godt nok at nogle af dem i programmet burde klappe hesten.. :genert:


Jep, det var ham. Ham der lige klarede træning før og efter en Date og generelt omtalte kvinder som stramme

Og ja, enig. Hende Stine (?) der multidatede virkede også meget zappende. Hun slår mig som den der ofte geninstallerer Tinder, og med en ny profiltekst hver gang


Mikkel: Er han ikke bare ganske almindeligt dum og overfladisk og sådan ret 22-årig?

(Det er helt bevidst, jeg skriver det lige så overfladisk - fuck, han virker altså både afsindigt umoden og langt ude på mig :nerve: Som om dating nærmest er et eller andet drug. Men ganske underholdende er det jo på sin egen tragiske facon, at Kanal 4 igenigen giver én en lækker mulighed for at sidde og krumme tæer i hjemmesutten :D )

Jeg tvivler da ikke på at han gerne vil have en kæreste. Jeg synes bare han griber det helt forkert an og fokuserer på nogle "forkerte" ting, men igen det er jo let nok at have en mening om noget der er klippet og redigeret.. Og jeg kan jo være ligeglad med at han fremstår usympatisk og som en idiot, hvor det bare handler om at score for scoringens skyld.

Jeg synes bare det er trist at dating skal være sådan et skemalagt spil(ikke at det er noget nyt)
0
Forarget kan man altid blive

En bruger du ikke kan nå :cool2:
Brugeravatar
Freya
Indlæg: 660
Tilmeldt: 11. maj 2016, 12:42
Kort karma: 78
Likede indlæg: 1664

Re: Singletråden

Indlægaf Freya » 23. sep 2017, 08:51

Marioneta skrev:Han er altså sød, ham min ven. Det er så dejligt at snakke med ham og være sammen med ham. I går skulle vores hold introduceres for et sted på skolen, hvor der var alt muligt undervisningsmateriale og udenfor det var der også virtual reality. Efter vi var færdige, prøvede han det lige, da det var ledigt og jeg skulle hente min trøje, som jeg havde glemt. Jeg gik ned til virtual reality bagefter, hvor han stod, for jeg har heller ikke prøvet det før. Så stod vi og prøvede det sammen, det var rigtigt hyggeligt.

I går aftes sad vi og lavede opgave hver især og vi skrev sammen en del, så det var også hyggeligt. I dag har vi også snakket en del sammen i løbet af dagen. Da vi så var færdig med timen skulle han lige aflevere noget til vores fælles studiekammerat, så han gik forbi mig og sagde at han lige ville fange mig og da jeg kom ud til dem, var han ved at sige til studiekammeraten, at han lige skulle fange mig. Studiekammeraten er meget nysgerrig og snakkesalig og kan godt være lidt "svær" at komme væk fra, fordi han snakker så meget. Kammeraten sad og pegede på mig (han sidder i kørestol) og sagde hun er lige der og jeg gik over til dem. Min ven spørger så ind til hvornår vi skal mødes og vi aftaler kl 14. Han bliver så distraheret af en anden, mens jeg vender mig om og vores kammerat har overhørt vores samtale. "Skal I på date?", spørger han nysgerrigt. Min ven hører det ikke og jeg prøver at ignorere det, men ved godt, at det ikke nytter noget med vores nysgerrige kammerat. Han spørger igen og denne her gang hører min ven det. Han siger ingenting lige som mig selv. Kammeraten spørger så igen, "altså skal I ikke noget sammen, var det ikke det I aftalte?" Min ven svarer så at vi skal på brætspilscafe. Kammeraten prøver igen, "er det en date?" og igen siger ingen af os noget. Så begynder kammeraten at trække lidt i land og siger at han driller. Min ven har åbenbart drillet ham tidligere, så han mener han må drille min ven. Min ven begynder at fjoge lidt med kammeraten. Bagefter følges vi til døren, hvor vi lige gentager aftalen og siger at vi ses i morgen. Jeg går hjem og føler mig som en teenager igen :P

Jeg glæder mig til i morgen. Vi snakker tit sammen, men der er som regel en del andre omkring os samtidig. I går til VR var vi bare os to og det var så afslappet og naturligt at være sammen med ham. I morgen får vi mulighed for at være "alene" igen, dog på cafeen, men uden at andre kommer og bliver en del af samtalen, som vi alligevel tit oplever på skolen. Glæder mig til at få ham lidt for mig selv :)


Han svarede ikke nej, hvilket man "normalt" ville gøre, hvis man var helt afklaret. Så måske er han samme sted som dig, at han venter og ser hvad det kan udvikle sig til i roligt tempo. Det lyder som en rigtig dejlig relation I har - uanset om den forbliver venskabelig eller om den bliver til mere.
9
Lalana
Indlæg: 564
Tilmeldt: 20. dec 2016, 08:49
Kort karma: 68
Likede indlæg: 1021

Re: Singletråden

Indlægaf Lalana » 24. sep 2017, 14:42

For lidt tid siden løb jeg ind i en fyr ude i den dersens virkelig verden... og han ville aldrig have haft en chance hos mig i den "swipende dating verden"
Han er alt for ung, han formulerer sig dårligt skrifteligt, han kommer fra en meget anden baggrund end mig.. og alt muligt andet :lol2: Men hvor er det dog ligegyldigt, jeg elsker real life for den der umiddelbare tiltrækning der kan opstå mellem mennesker, der ellers på papiret er verdens dårligste match. Han er sød og galant, meget omsorgsfuld og han brænder for det han laver... hvad mere er det egentlig jeg vil have?! Selvom jeg ikke helt ved om det her holder for os i længden, så er det meget livsbekræftende :blush2:
18
Brugeravatar
Ghattner
Indlæg: 2502
Tilmeldt: 17. aug 2017, 12:27
Kort karma: 146
Likede indlæg: 6677

Re: Singletråden

Indlægaf Ghattner » 24. sep 2017, 14:43

Jeg skal på Date med en fra Happn i aften. Efter 5 dates i streg med piger der alle har takket nej med variationer over "du er rigtig sød og det var hyggeligt, men kemien manglede" tør jeg ikke have de store håb. Online dating-formatet er en sjov størrelse, for selvom der er et stort udbud af dejlige single kvinder og "konkurrent" til den virkelige verden hvor jeg sjældent møder nogen der er single, så er det sjældent at jeg får samme dybe relationer med piger jeg møder online. De bedste forhold jeg har haft har været med piger der har lært mig at kende over tid og måske ikke var set et seksuel/romantisk potentiale i mig fra day one, så det ærgrer mig at dem der online-dater ikke virker til at have samme tålmodighed
1
Lalana
Indlæg: 564
Tilmeldt: 20. dec 2016, 08:49
Kort karma: 68
Likede indlæg: 1021

Re: Singletråden

Indlægaf Lalana » 24. sep 2017, 15:07

Ghattner skrev:Jeg skal på Date med en fra Happn i aften. Efter 5 dates i streg med piger der alle har takket nej med variationer over "du er rigtig sød og det var hyggeligt, men kemien manglede" tør jeg ikke have de store håb. Online dating-formatet er en sjov størrelse, for selvom der er et stort udbud af dejlige single kvinder og "konkurrent" til den virkelige verden hvor jeg sjældent møder nogen der er single, så er det sjældent at jeg får samme dybe relationer med piger jeg møder online. De bedste forhold jeg har haft har været med piger der har lært mig at kende over tid og måske ikke var set et seksuel/romantisk potentiale i mig fra day one, så det ærgrer mig at dem der online-dater ikke virker til at have samme tålmodighed


Håber det går bedre i aften så :)
Men jeg forstår dig godt, kvinder (og mænd) virker måske utålmodige.. men mediet lægger også bare lidt op til at man er nødt til at have bare en lille smule kemi eller fysisk tiltrækning ved første møde føler jeg. Det er kun sket en enkelt gang eller to for mig, alligevel er jeg taget på en del anden og tredje dates fordi jeg gerne ville give det en chance.... men selv når de har været super søde har der bare manglet den sidste gnist, som jeg nu begynder at tro faktisk oftest er der fra start (for mit vedkommende)
0
Brugeravatar
Primerose
Indlæg: 1768
Tilmeldt: 29. dec 2015, 00:54
Kort karma: 465
Likede indlæg: 4980

Re: Singletråden

Indlægaf Primerose » 24. sep 2017, 19:51

Uha, så er der nyt herfra.

Jeg har lige været 10 dage i New York hvor alt dating har været dat på pause. Lidt snaps er det blevet til, men ikke mere end det.

Nå, men inden jeg tog afsted havde jeg været på tre dates med en super sød mand på min egen alder. Han er sønderjyde men tilflytter her i Kbh, officer i hæren men skal snart oprangeres og planlægger at ende med en lederuddannelse han vil ud og gøre brug af i civil. Han er virkelig sød, sjov, stille og rolig, flot og så er han bomstærk og vild nok under lagenerne...

Da jeg så lå og stenede på sofaen i går aftes, efter at være kommet hjem fra USA tidligere på dagen, skriver/ringer han allerede ved 01tiden at han ikke gider være i byen mere og om jeg ikke vil have besøg. Det vil jeg selvfølgelig gerne selvom jeg var totalt træt og jetlagged.

Han kommer så hjem til mig og manden er bare spritstiv. Alligevel formår han at fortælle mig at han både har slettet tinder, afsluttet med en anden han datede indtil han mødte mig og fortæller at han har lyst til at vi prøver at date eksklusivt fordi der åbenbart er noget "specielt ved mig" som gør at han forestiller sig at være meget mere sammen med mig.
Til det svarer jeg at jeg også synes at han er sød og dejlig, men at jeg vil foretrække at han spørger igen i ædru tilstand :kryds: det synes han lød fair nok selvom han i sin fuldskab vist glemte det lidt et par gange og spurgte flere gange om det samme.

Han inviterede mig også officielt med som sin date til hærens officerbal på frederiksberg slot til november og garderhusarernes bal ugen efter.
Så nu skal jeg ud og finde bal/gallakjoler!!! :klap: :gruble: hvor gør man lige den slags, kære meddebattører? De skal gå under knæet, ikke vise for meget kavalergang og der skal være mulighed for at dække skuldrene i hvert fald først på aftenen.
14
I had the blues because I had no shoes, until a day upon the street I met a man who had no feet.
Lys
Indlæg: 5808
Tilmeldt: 20. dec 2015, 20:30
Kort karma: 500
Likede indlæg: 10458

Re: Singletråden

Indlægaf Lys » 24. sep 2017, 20:33

Primerose skrev:Uha, så er der nyt herfra.

Jeg har lige været 10 dage i New York hvor alt dating har været dat på pause. Lidt snaps er det blevet til, men ikke mere end det.

Nå, men inden jeg tog afsted havde jeg været på tre dates med en super sød mand på min egen alder. Han er sønderjyde men tilflytter her i Kbh, officer i hæren men skal snart oprangeres og planlægger at ende med en lederuddannelse han vil ud og gøre brug af i civil. Han er virkelig sød, sjov, stille og rolig, flot og så er han bomstærk og vild nok under lagenerne...

Da jeg så lå og stenede på sofaen i går aftes, efter at være kommet hjem fra USA tidligere på dagen, skriver/ringer han allerede ved 01tiden at han ikke gider være i byen mere og om jeg ikke vil have besøg. Det vil jeg selvfølgelig gerne selvom jeg var totalt træt og jetlagged.

Han kommer så hjem til mig og manden er bare spritstiv. Alligevel formår han at fortælle mig at han både har slettet tinder, afsluttet med en anden han datede indtil han mødte mig og fortæller at han har lyst til at vi prøver at date eksklusivt fordi der åbenbart er noget "specielt ved mig" som gør at han forestiller sig at være meget mere sammen med mig.
Til det svarer jeg at jeg også synes at han er sød og dejlig, men at jeg vil foretrække at han spørger igen i ædru tilstand :kryds: det synes han lød fair nok selvom han i sin fuldskab vist glemte det lidt et par gange og spurgte flere gange om det samme.

Han inviterede mig også officielt med som sin date til hærens officerbal på frederiksberg slot til november og garderhusarernes bal ugen efter.
Så nu skal jeg ud og finde bal/gallakjoler!!! :klap: :gruble: hvor gør man lige den slags, kære meddebattører? De skal gå under knæet, ikke vise for meget kavalergang og der skal være mulighed for at dække skuldrene i hvert fald først på aftenen.


Boozt.com har et ret stort udvalg af den slags kjoler. Der fandt jeg selv en kjole til en lignende anledning.
1
Brugeravatar
Venus222
Indlæg: 1036
Tilmeldt: 4. sep 2015, 18:32
Kort karma: 134
Geografisk sted: Storkøbenhavn
Likede indlæg: 2663

Re: Singletråden

Indlægaf Venus222 » 24. sep 2017, 20:59

Kan folk på ens venneliste se man er på Happn? :gruble:
0
Petrix
Indlæg: 3746
Tilmeldt: 8. apr 2016, 18:00
Kort karma: 174
Likede indlæg: 3633

Re: Singletråden

Indlægaf Petrix » 24. sep 2017, 21:23

Ghattner skrev:Jeg skal på Date med en fra Happn i aften. Efter 5 dates i streg med piger der alle har takket nej med variationer over "du er rigtig sød og det var hyggeligt, men kemien manglede" tør jeg ikke have de store håb. Online dating-formatet er en sjov størrelse, for selvom der er et stort udbud af dejlige single kvinder og "konkurrent" til den virkelige verden hvor jeg sjældent møder nogen der er single, så er det sjældent at jeg får samme dybe relationer med piger jeg møder online. De bedste forhold jeg har haft har været med piger der har lært mig at kende over tid og måske ikke var set et seksuel/romantisk potentiale i mig fra day one, så det ærgrer mig at dem der online-dater ikke virker til at have samme tålmodighed


Jeg tror kvinder og mænd er meget forskellige på det punkt. Min erfaring er at kvinder gerne vil mærke suget i maven og den umiddelbare tiltrækning, hvor mange mænd nok bare vil prøve sig lidt frem, og se hvad der sker.
1
27102021
Lys
Indlæg: 5808
Tilmeldt: 20. dec 2015, 20:30
Kort karma: 500
Likede indlæg: 10458

Re: Singletråden

Indlægaf Lys » 24. sep 2017, 22:13

Petrix skrev:
Ghattner skrev:Jeg skal på Date med en fra Happn i aften. Efter 5 dates i streg med piger der alle har takket nej med variationer over "du er rigtig sød og det var hyggeligt, men kemien manglede" tør jeg ikke have de store håb. Online dating-formatet er en sjov størrelse, for selvom der er et stort udbud af dejlige single kvinder og "konkurrent" til den virkelige verden hvor jeg sjældent møder nogen der er single, så er det sjældent at jeg får samme dybe relationer med piger jeg møder online. De bedste forhold jeg har haft har været med piger der har lært mig at kende over tid og måske ikke var set et seksuel/romantisk potentiale i mig fra day one, så det ærgrer mig at dem der online-dater ikke virker til at have samme tålmodighed


Jeg tror kvinder og mænd er meget forskellige på det punkt. Min erfaring er at kvinder gerne vil mærke suget i maven og den umiddelbare tiltrækning, hvor mange mænd nok bare vil prøve sig lidt frem, og se hvad der sker.


Jeg tror ikke, at det har noget med køn at gøre. Jeg har i hvert fald oplevet masser af mænd, der har takket nej til 2. date pga "manglende gnist" og varianter heraf. Jeg tror det er en personlighedsting, om sug i maven ved første møde er en forudsætning for at ville ses igen.
0

Tilbage til "Forhold og sex"