Singletråden

Her kan du snage løs i dine meddebattørers parforhold eller singleliv, og alt hvad der følger med.
IrmaPigen
Indlæg: 7786
Tilmeldt: 17. apr 2016, 06:38
Kort karma: 971
Likede indlæg: 12438

Re: Singletråden

Indlægaf IrmaPigen » 5. nov 2016, 14:51

Lys skrev:
IrmaPigen skrev:OMG skal på Tinderdate senere i dag. Min første.


Cool! Hvad skal I lave?


Til en start bare lige drikke en kop et-eller-andet.

Jeg er nevøs. F.eks ved jeg faktisk ikke helt, hvordan man udtaler guttens navn. Han har nogle rødder der giver ham et ikke-dansk-klingende navn. Uh, det skal nok gå godt :lol:

Er jeg den eneste der pimper en alkoholisk genstand inden en date for at tage toppen af nervøsiteten?
Senest rettet af IrmaPigen 5. nov 2016, 14:57, rettet i alt 1 gang.
2
Brugeravatar
Puffi
Indlæg: 1085
Tilmeldt: 16. sep 2015, 18:06
Kort karma: 311
Geografisk sted: Esbjerg-ish
Likede indlæg: 2284

Re: Singletråden

Indlægaf Puffi » 5. nov 2016, 14:55

Hytten er gjort ren, hunden er luftet (så han ligger halvdød her ved siden af mig), maden er lagt i soen (stegesoen :-D ) og står nu og hygger sig de næste par timer, desserten skal tages op af fryseren (tak konditor på arbejde for hjælpen), veninde har sendt held og lykke-sms, jeg mangler kun at få mig selv i bad inden han kommer kl. 18.

Sommerfuglene har gjort sit indtog i min mave og der er mange af dem.
6
You had me from the start, won’t let this end
First you wanna go to the left then you wanna turn right
Wanna argue all day, make love all night
First you up then you’re down and then between
Ohh! I really want to know…
Lys
Indlæg: 5808
Tilmeldt: 20. dec 2015, 20:30
Kort karma: 500
Likede indlæg: 10458

Re: Singletråden

Indlægaf Lys » 5. nov 2016, 15:16

IrmaPigen skrev:
Lys skrev:
IrmaPigen skrev:OMG skal på Tinderdate senere i dag. Min første.


Cool! Hvad skal I lave?


Til en start bare lige drikke en kop et-eller-andet.

Jeg er nevøs. F.eks ved jeg faktisk ikke helt, hvordan man udtaler guttens navn. Han har nogle rødder der giver ham et ikke-dansk-klingende navn. Uh, det skal nok gå godt :lol:

Er jeg den eneste der pimper en alkoholisk genstand inden en date for at tage toppen af nervøsiteten?


Jeg har tit tænkt på at tage en øl inden en date, men har vist aldrig gjort det. Til gengæld er jeg stor tilhænger af at drikke øl/vin på første date...

Jeg ville spørge til udtalen af navnet med det samme - det er så kikset halvvejs inde i samtalen at opdage, at man siger det forkert. Eller endnu værre at han ikke kan lide at rette dig, hvis han ikke lige får gjort det fra start.
0
IrmaPigen
Indlæg: 7786
Tilmeldt: 17. apr 2016, 06:38
Kort karma: 971
Likede indlæg: 12438

Re: Singletråden

Indlægaf IrmaPigen » 5. nov 2016, 15:32

Lys skrev:
IrmaPigen skrev:
Lys skrev:
IrmaPigen skrev:OMG skal på Tinderdate senere i dag. Min første.


Cool! Hvad skal I lave?


Til en start bare lige drikke en kop et-eller-andet.

Jeg er nevøs. F.eks ved jeg faktisk ikke helt, hvordan man udtaler guttens navn. Han har nogle rødder der giver ham et ikke-dansk-klingende navn. Uh, det skal nok gå godt :lol:

Er jeg den eneste der pimper en alkoholisk genstand inden en date for at tage toppen af nervøsiteten?


Jeg har tit tænkt på at tage en øl inden en date, men har vist aldrig gjort det. Til gengæld er jeg stor tilhænger af at drikke øl/vin på første date...

Jeg ville spørge til udtalen af navnet med det samme - det er så kikset halvvejs inde i samtalen at opdage, at man siger det forkert. Eller endnu værre at han ikke kan lide at rette dig, hvis han ikke lige får gjort det fra start.


Det med navnet kommer jeg helt sikkert til at spørge ind til som det allerførste.
1
IrmaPigen
Indlæg: 7786
Tilmeldt: 17. apr 2016, 06:38
Kort karma: 971
Likede indlæg: 12438

Re: Singletråden

Indlægaf IrmaPigen » 5. nov 2016, 15:56

Det var meningen, vi skulle drikke en kop eftermiddagskaffe sammen. Men han er ikke rigtig dukket op endnu.

Mit første indtryk af manden er så, at han er rimelig dårlig til at lave konkrete aftaler :lol:
1
IrmaPigen
Indlæg: 7786
Tilmeldt: 17. apr 2016, 06:38
Kort karma: 971
Likede indlæg: 12438

Re: Singletråden

Indlægaf IrmaPigen » 5. nov 2016, 16:05

Lys skrev:
IrmaPigen skrev:
Lys skrev:
IrmaPigen skrev:Forsøger at arrangere en Tinderdate med en gut, som jeg er såååå nysgerrig på.

Vi får se om det lykkes.

Foreløbig intet svar :genert:

Jeg er slet ikke sikker på han er noget for mig. Men jeg kan mærke at jeg bare ER nødt til at få stillet min nysgerrighed.


Spændende - jeg håber, han snart svarer!


Nah, intet svar endnu. Jeg tror måske han var ude i går. Måske han restituerer.


Det kan være :D Er det en, du kender andetsteds fra? Eller skyldes nysgerrigheden hans Tinderprofil?


Kender ham kun fra Tinder. Men har efterhånden haft kontakt med ham i et par uger.
0
Brugeravatar
ManicNinja
Indlæg: 5484
Tilmeldt: 27. aug 2015, 14:16
Kort karma: 1159
Likede indlæg: 8962

Re: Singletråden

Indlægaf ManicNinja » 5. nov 2016, 16:10

Citat slettet

Ål rajt. Men du er jo ikke single, Anonymiseret - eller da i hvert fald ikke meget længere, så vidt jeg forstår. :D

Det hedder Events4Singler.
1
"Success is the ability to go from one failure to another - with no loss of enthusiasm".

Winston Churchill
Lys
Indlæg: 5808
Tilmeldt: 20. dec 2015, 20:30
Kort karma: 500
Likede indlæg: 10458

Re: Singletråden

Indlægaf Lys » 5. nov 2016, 16:24

IrmaPigen skrev:Det var meningen, vi skulle drikke en kop eftermiddagskaffe sammen. Men han er ikke rigtig dukket op endnu.

Mit første indtryk af manden er så, at han er rimelig dårlig til at lave konkrete aftaler :lol:


Nu er jeg ikke selv verdens mest punktlige menneske, men lige netop som førstehåndsindtryk må man gerne lige stramme sig an. Så hans eneste undskyldning må være, at jeres aftale har været for løs på en eller anden måde. Men så må man lige selv komme ind i kampen og få et tidspunkt på bordet.
0
Brugeravatar
Mangoness
Indlæg: 6486
Tilmeldt: 10. jan 2016, 18:04
Kort karma: 630
Likede indlæg: 14373

Re: Singletråden

Indlægaf Mangoness » 5. nov 2016, 16:34

ManicNinja skrev:Det hedder Events4Singler.


Det må jeg vist hellere kigge nærmere på :banan: :fløjt:
1
Jeg elsker dig lille sølvpapirshat-smiley :love:

Billede

Persnikedy skrev:Hvis jeg en dag føler at mine fødder er løg så skal de da være løg :lol:


Cheese Billede
Brugeravatar
Vinaia
Indlæg: 286
Tilmeldt: 30. apr 2016, 08:19
Kort karma: 51
Likede indlæg: 881

Re: Singletråden

Indlægaf Vinaia » 5. nov 2016, 20:14

Jeg melder mig lige ind i tråden her. Jeg har nu fulgt med noget tid.
Jeg leder godtnok ikke efter kæreste; jeg har tre hunde, en datter på 5 og lidt bøvl med det psykiske. Og så tænker jeg at der nok ikke rigtig er nogen der er interesseret i en kvinde på 32 med Asperger, som aldrig har haft (og nok aldrig får) fast job.
Pyt med det. Jeg har nok at se til med datter og hunde. :)
1
So, tell me, where should I go?
To the left, where nothing is right
... or to the right, where nothing is left?
IrmaPigen
Indlæg: 7786
Tilmeldt: 17. apr 2016, 06:38
Kort karma: 971
Likede indlæg: 12438

Re: Singletråden

Indlægaf IrmaPigen » 5. nov 2016, 20:15

Lys skrev:
IrmaPigen skrev:Det var meningen, vi skulle drikke en kop eftermiddagskaffe sammen. Men han er ikke rigtig dukket op endnu.

Mit første indtryk af manden er så, at han er rimelig dårlig til at lave konkrete aftaler :lol:


Nu er jeg ikke selv verdens mest punktlige menneske, men lige netop som førstehåndsindtryk må man gerne lige stramme sig an. Så hans eneste undskyldning må være, at jeres aftale har været for løs på en eller anden måde. Men så må man lige selv komme ind i kampen og få et tidspunkt på bordet.


Det blev så heller ikke meget bedre. Hold nu kæft en oplevelse altså.

Jeg havde inden vores date gjort et stort nummer af at forklare manden at jeg ikke mødes med dates privat de første par gange.

Nåmen han var her så først ved 17.45 tiden. Han syntes derfor vi skulle spise i stedet for at drikke kaffe. Fint nok. Han synes så vi skal have cocktails til maden. Okay, siger jeg så. Han synes også vi skal have flere cocktails efter den første. Hm, nå okay, tænker jeg så bare. Efter mad og tre cocktails vil han så gerne have kaffe. Jeg siger fint, lad os gå et andet sted hen og drikke kaffe. Han siger så "jeg vil hjem til dig og drikke kaffe". Jeg fastholder at jeg ikke har første dates hjemme og at det har jeg allerede fortalt ham. Herpå følger så nogle bemærkninger fra hans mund om når nu kvinder kunne tage en mand med hjem og knalde fra byen kunne de vel også tage en date med hjem. Jeg siger at jeg meget gerne giver kaffe/te på en cafe men at det (stadig) ikke bliver hjemme hos mig.

Han skrider så ud af restauranten uden at sige farvel. Nå jeg tager stille og roligt min jakke på, finder min paraply frem osv. forlader restauranten. Han står så udenfor og har tændt en cigaret. Ehm, okay, der står så ret åbenlyst på min profil rygere ikke er noget for mig. Jeg gentager mit tilbud om vi kan tage kaffe et andet sted, men det afviser han. Vi bryder op, siger farvel (men ikke på gensyn).

Da jeg er hjemme to minutter senere ligger der tre beskeder fra ham på Tinder om jeg er en egoist fordi jeg lod ham drikke tre cocktails og tvang ham til at køre hjem (vist nok underforstået han ikke måtte sove i min seng). Jeg svarede pænt og høfligt at jeg klart havde meldt min holdning ud til at have første date privat og at jeg syntes at det er hans eget ansvar hvor mange genstande han drikker. Derpå fulgte beskeden "Du er jo ikke normal". Hertil svarede jeg at jeg syntes han var en fin fyr men at jeg ikke kan tage ansvar for hvad han drikker.

Så fulgte en besked om nu var han nødt til at sove i bilen. Og jeg svarede at det tager 10 minutter at gå til Nørreport så han kunne jo bare tage et tog hjem.

Derpå slettede han matchet på Tinder. Ærgerligt nok, for jeg ville faktisk gerne lige have taget skærmbilleder af det til jer.

Jeg synes det er vildt absurd opførsel. Og ingen tvivl om, jeg synes han er helt galt afmarcheret. Men et eller andet sted niver det jo stadig lidt, at man bare ikke kan møde en normal fyr.
12
Brugeravatar
Animi
Indlæg: 7467
Tilmeldt: 24. okt 2015, 14:47
Kort karma: 823
Likede indlæg: 19509

Re: Singletråden

Indlægaf Animi » 5. nov 2016, 20:18

Wtf Irma? Han lyder virkelig som en freak!
7
You know what the issue is with this world? Everyone wants a magical solution to their problem, and everyone refuses to believe in magic.
IrmaPigen
Indlæg: 7786
Tilmeldt: 17. apr 2016, 06:38
Kort karma: 971
Likede indlæg: 12438

Re: Singletråden

Indlægaf IrmaPigen » 5. nov 2016, 20:41

Animi skrev:Wtf Irma? Han lyder virkelig som en freak!


Er da glad for det ikke kun er mig, der finder det passerede absurd.

Men som sagt, der niver stadig lidt i mig. Om det er min stolthed over manglende dømmekraft eller blot en følelse af håbløshed, ved jeg ikke helt.!
0
Brugeravatar
Animi
Indlæg: 7467
Tilmeldt: 24. okt 2015, 14:47
Kort karma: 823
Likede indlæg: 19509

Re: Singletråden

Indlægaf Animi » 5. nov 2016, 21:09

^ Jeg må sige han lyder som en der håbede på et nemt knald, og så er blevet sur over at blive afvist :rulle:
7
You know what the issue is with this world? Everyone wants a magical solution to their problem, and everyone refuses to believe in magic.
Brugeravatar
Pyjamas
Indlæg: 1185
Tilmeldt: 25. dec 2015, 23:15
Kort karma: 194
Likede indlæg: 3307

Re: Singletråden

Indlægaf Pyjamas » 5. nov 2016, 23:59

Jeg er helt i chok på dine vegne, IrmaPige. Det lyder helt surrealistisk :8:
1

Tilbage til "Forhold og sex"