Singletråden

Her kan du snage løs i dine meddebattørers parforhold eller singleliv, og alt hvad der følger med.
Brugeravatar
Daine
Indlæg: 24620
Tilmeldt: 19. aug 2015, 18:57
Kort karma: 3194
Geografisk sted: Midtjylland
Likede indlæg: 36766

Re: Singletråden

Indlægaf Daine » 3. jul 2016, 13:18

Det der Tinder. Nu har jeg læst lidt om det, både her og i en anmeldelse på nettet og jeg er blevet lidt nysgerrig. Jeg kan se, at jeg skal logge på via FB og at Tinder så henter billeder og oplysninger om mig fra FB. Kan man selv styre hvilke billeder og oplysninger der kommer på?
0
"I en tid med så meget ondskab, må vi passe på kærligheden", citat: Hr. Aurland

Jo mere viden man tilegner sig, des mere ved man, at der er ting man ikke ved. Ting man før ikke anede at man ikke vidste, ved man nu, at man ikke ved.
Brugeravatar
Daine
Indlæg: 24620
Tilmeldt: 19. aug 2015, 18:57
Kort karma: 3194
Geografisk sted: Midtjylland
Likede indlæg: 36766

Re: Singletråden

Indlægaf Daine » 3. jul 2016, 13:21

Og kan man kun bruge Tinder fra mobilen? Jeg har søgt i AppStore på min iPad og der dukker mange ekstra-ting til Tinder op, men ikke noget der ligner "grund" appen.
0
"I en tid med så meget ondskab, må vi passe på kærligheden", citat: Hr. Aurland

Jo mere viden man tilegner sig, des mere ved man, at der er ting man ikke ved. Ting man før ikke anede at man ikke vidste, ved man nu, at man ikke ved.
Brugeravatar
Fru Sunshine
Indlæg: 11519
Tilmeldt: 13. aug 2015, 12:31
Kort karma: 1738
Geografisk sted: Vendsyssel
Likede indlæg: 16695

Re: Singletråden

Indlægaf Fru Sunshine » 3. jul 2016, 13:26

primle skrev:
Oveditlevsen skrev:
primle skrev:
Oveditlevsen skrev:De steder hvor der færdes mennesker, er der risiko for at der opstår interesse i mellem nogle. Et arbejdsrelation på den ene eller anden måde kræver lidt ekstra omtanke, men så længe et evt. nej respekteres så er der da ikke noget problem i det.


Jeg synes ikke det er en arbejdsrelation, når forholdet hedder 'den professionelle' og forælderen. Ligesom det heller ikke ville være en arbejdsrelation hvis det var lægen og patienten.

En arbejdsrelation er i mine øjne når to kolleger finder sammen.

Når du er lærer/pædagog kan du skulle sidde til møder og blive informeret om elever, som du ikke har supermeget kontakt med, men hvor informationen alligevel er relevant. Dette har jeg især oplevet er tilfældet i en SFO, hvor pædagogerne jo har med mange flere børn at gøre, end bare dem de evt er klassepædagog for.


Jeg gider ikke fluekneppe ord, relationen er opstået gennem hans profession som pædagog, kald det bare noget andet hvis du hellere vil det. Hvis han overholder sin tavshedspligt er der ikke noget problem.


Jeg synes så overhovedet ikke det handler om at fluekneppe ord. Og jeg håber da, at han tager det positivt.

Jeg har bare selv prøvet at stå i hans situation og dét var sgu ubehageligt og jeg håber både det var første og eneste gang.

Det har jeg også. Det var virkelig ikke rart.
0
"Jeg elsker alle farver i verden. Især brun. Det er derfor jeg er det."
Kalenderlågeåbnerbjørnen Bruno.
Brugeravatar
Code71
Indlæg: 1509
Tilmeldt: 12. aug 2015, 16:55
Kort karma: 304
Geografisk sted: København
Likede indlæg: 3345

Re: Singletråden

Indlægaf Code71 » 3. jul 2016, 13:38

Daine skrev:Og kan man kun bruge Tinder fra mobilen? Jeg har søgt i AppStore på min iPad og der dukker mange ekstra-ting til Tinder op, men ikke noget der ligner "grund" appen.


Hvor har du ellers brugt den? Jeg har aldrig brugt den andetsteds end fra mobilen nemlig? :)
0
Nå jeg hænger jo nok lidt ved. Så "lurer lidt" er suspenderet lige foreløbigt
avdotja
Indlæg: 4945
Tilmeldt: 11. okt 2015, 18:31
Kort karma: 538
Likede indlæg: 14767

Re: Singletråden

Indlægaf avdotja » 3. jul 2016, 13:39

Daine skrev:Det der Tinder. Nu har jeg læst lidt om det, både her og i en anmeldelse på nettet og jeg er blevet lidt nysgerrig. Jeg kan se, at jeg skal logge på via FB og at Tinder så henter billeder og oplysninger om mig fra FB. Kan man selv styre hvilke billeder og oplysninger der kommer på?

Man styrer helt selv hvilken billeder og tekst man vil vise :) Jeg mener dog at den automatisk høster dine interesser/venner og viser eventuelle bejlere hvis I har noget tilfælles.
1
Brugeravatar
Daine
Indlæg: 24620
Tilmeldt: 19. aug 2015, 18:57
Kort karma: 3194
Geografisk sted: Midtjylland
Likede indlæg: 36766

Re: Singletråden

Indlægaf Daine » 3. jul 2016, 13:43

Code71 skrev:
Daine skrev:Og kan man kun bruge Tinder fra mobilen? Jeg har søgt i AppStore på min iPad og der dukker mange ekstra-ting til Tinder op, men ikke noget der ligner "grund" appen.


Hvor har du ellers brugt den? Jeg har aldrig brugt den andetsteds end fra mobilen nemlig? :)

Jeg har ikke brugt den før, men jeg foretrækker at bruge min iPad frem for mobilen når som helst det er muligt (har en iPhone 4, skærmen er lidt lille :genert: ).
1
"I en tid med så meget ondskab, må vi passe på kærligheden", citat: Hr. Aurland

Jo mere viden man tilegner sig, des mere ved man, at der er ting man ikke ved. Ting man før ikke anede at man ikke vidste, ved man nu, at man ikke ved.
avdotja
Indlæg: 4945
Tilmeldt: 11. okt 2015, 18:31
Kort karma: 538
Likede indlæg: 14767

Re: Singletråden

Indlægaf avdotja » 3. jul 2016, 13:44

Jeg har fået flere romantiske forespørgsler fra kollegaer (som jeg trods alt skal arbejde sammen med dagligt, har derfor svært ved at se at det skulle være lettere sammenlignet med en kunde/bruger man møder 2 gange om året) og jeg har fint overlevet.

Selvfølgelig skal lægen ikke spørger patienten om hun er frisk på en sexaftale mens han har gang i en gynækologisk undersøgelse, men hvis man sørger for at spørge på en passende måde - og selvfølgelig er indstillet på et nej tak - så kan jeg ærlig talt ikke se problemet.
2
avdotja
Indlæg: 4945
Tilmeldt: 11. okt 2015, 18:31
Kort karma: 538
Likede indlæg: 14767

Re: Singletråden

Indlægaf avdotja » 3. jul 2016, 13:45

Daine skrev:
Code71 skrev:
Daine skrev:Og kan man kun bruge Tinder fra mobilen? Jeg har søgt i AppStore på min iPad og der dukker mange ekstra-ting til Tinder op, men ikke noget der ligner "grund" appen.


Hvor har du ellers brugt den? Jeg har aldrig brugt den andetsteds end fra mobilen nemlig? :)

Jeg har ikke brugt den før, men jeg foretrækker at bruge min iPad frem for mobilen når som helst det er muligt (har en iPhone 4, skærmen er lidt lille :genert: ).

Det kan man også sagtens. Gør det ikke selv, men en af mine dates havde det kun på ipaden :) Tror bare det er den første der kommer frem? Tag evt et screenshot og smid det i tråden :)
0
Brugeravatar
Daine
Indlæg: 24620
Tilmeldt: 19. aug 2015, 18:57
Kort karma: 3194
Geografisk sted: Midtjylland
Likede indlæg: 36766

Re: Singletråden

Indlægaf Daine » 3. jul 2016, 13:48

Jeg får det her frem når jeg søger på tinder. Jeg synes bare ikke, de ligner en grundapp. Men aner heller ikke, hvad jeg skal kigge efter :lol:

image.jpeg
0
"I en tid med så meget ondskab, må vi passe på kærligheden", citat: Hr. Aurland

Jo mere viden man tilegner sig, des mere ved man, at der er ting man ikke ved. Ting man før ikke anede at man ikke vidste, ved man nu, at man ikke ved.
Brugeravatar
Animi
Indlæg: 7486
Tilmeldt: 24. okt 2015, 14:47
Kort karma: 828
Likede indlæg: 19593

Re: Singletråden

Indlægaf Animi » 3. jul 2016, 13:50

Hm, mærkeligt at den ikke dukker op. Men det er sådan her den ser ud :)
Du har ikke de nødvendige tilladelser til at se vedhæftede filer i dette indlæg.
2
You know what the issue is with this world? Everyone wants a magical solution to their problem, and everyone refuses to believe in magic.
Brugeravatar
Daine
Indlæg: 24620
Tilmeldt: 19. aug 2015, 18:57
Kort karma: 3194
Geografisk sted: Midtjylland
Likede indlæg: 36766

Re: Singletråden

Indlægaf Daine » 3. jul 2016, 13:57

Mystisk, den er der ikke. Det kan da være, at jeg kun kan hitte den på telefonen (som ligger til opladning i køkkenet og jeg gider ikke rejse mig op), så kan jeg jo overveje lidt endnu om det er noget jeg skal kaste mig ud i. Det ser ikke ligefrem ud til den har fået gode anmeldelser :D
0
"I en tid med så meget ondskab, må vi passe på kærligheden", citat: Hr. Aurland

Jo mere viden man tilegner sig, des mere ved man, at der er ting man ikke ved. Ting man før ikke anede at man ikke vidste, ved man nu, at man ikke ved.
avdotja
Indlæg: 4945
Tilmeldt: 11. okt 2015, 18:31
Kort karma: 538
Likede indlæg: 14767

Re: Singletråden

Indlægaf avdotja » 3. jul 2016, 13:57

Det har du ret i Daine. Det er nemlig den som Animi viser - temmelig mærkeligt :gruble:
1
Brugeravatar
Juki
Indlæg: 10021
Tilmeldt: 9. sep 2015, 20:26
Kort karma: 785
Likede indlæg: 14759

Re: Singletråden

Indlægaf Juki » 3. jul 2016, 14:04

Held og lykke, Marioneta :pompom:
3
Forarget kan man altid blive

En bruger du ikke kan nå :cool2:
honeybee
Indlæg: 255
Tilmeldt: 15. aug 2015, 20:21
Kort karma: 20
Likede indlæg: 250

Re: Singletråden

Indlægaf honeybee » 3. jul 2016, 14:40

Daine, du skal vælge så du også får vist Apps til iPhone. I venstre hjørne har du pt. valgt "kun iPad".
2
Brugeravatar
Planten
Indlæg: 4283
Tilmeldt: 17. aug 2015, 21:06
Kort karma: 1042
Likede indlæg: 7228

Re: Singletråden

Indlægaf Planten » 3. jul 2016, 16:03

Åh manner, hvor jeg ikke er god til at vente, når jeg er interesseret - men det er vist ret godt for mig :lol:
4

Tilbage til "Forhold og sex"