Singletråden

Her kan du snage løs i dine meddebattørers parforhold eller singleliv, og alt hvad der følger med.
In_your_eyes
Indlæg: 1017
Tilmeldt: 12. aug 2015, 13:40
Kort karma: 158
Geografisk sted: Midt i Jylland
Likede indlæg: 1944

Re: Singletråden

Indlægaf In_your_eyes » 14. jul 2016, 09:05

Skønt, Ado :love:
1
:pompom:
Brugeravatar
Rapfisk
Indlæg: 7093
Tilmeldt: 20. aug 2015, 16:27
Kort karma: 1431
Likede indlæg: 13316

Re: Singletråden

Indlægaf Rapfisk » 14. jul 2016, 09:11

IrmaPigen skrev:
Rapfisk skrev:Apropos: Hvornår - og hvordan - bringer I emnet om fremtidige børn på banen? Jeg har det sådan, at jeg er 35, så jeg har jo nok ikke 10 år at løbe på, men omvendt gider jeg heller ikke at virke som sådan én, der kun dater for at finde en sæddonor.


Få et barn alene. Succesraten er højest.

Så kan du date uden stress et par år efter.

Det kommer jo an på, hvordan man definerer succes. Kunstig befrugtning har ikke så høj succesrate som mange tror. Derudover er det jo ikke nødvendigvis en succes at få et barn, hvis målet var at skabe en kernefamilie. Endeligt, så er det måske slet ikke en mulighed, hvis man på et tidspunkt sidder over for én, man godt kunne forestille sig at skabe den familie sammen med.
3
Livslinjen: 70 201 201
IrmaPigen
Indlæg: 7796
Tilmeldt: 17. apr 2016, 06:38
Kort karma: 973
Likede indlæg: 12462

Re: Singletråden

Indlægaf IrmaPigen » 14. jul 2016, 09:47

Rapfisk skrev:
IrmaPigen skrev:
Rapfisk skrev:Apropos: Hvornår - og hvordan - bringer I emnet om fremtidige børn på banen? Jeg har det sådan, at jeg er 35, så jeg har jo nok ikke 10 år at løbe på, men omvendt gider jeg heller ikke at virke som sådan én, der kun dater for at finde en sæddonor.


Få et barn alene. Succesraten er højest.

Så kan du date uden stress et par år efter.

Det kommer jo an på, hvordan man definerer succes. Kunstig befrugtning har ikke så høj succesrate som mange tror. Derudover er det jo ikke nødvendigvis en succes at få et barn, hvis målet var at skabe en kernefamilie. Endeligt, så er det måske slet ikke en mulighed, hvis man på et tidspunkt sidder over for én, man godt kunne forestille sig at skabe den familie sammen med.


Enig. Men så er det jo kernefamilie-konceptet man ønsker, og ikke blot et barn.
0
Brugeravatar
Rapfisk
Indlæg: 7093
Tilmeldt: 20. aug 2015, 16:27
Kort karma: 1431
Likede indlæg: 13316

Re: Singletråden

Indlægaf Rapfisk » 14. jul 2016, 09:48

IrmaPigen skrev:
Rapfisk skrev:
IrmaPigen skrev:
Rapfisk skrev:Apropos: Hvornår - og hvordan - bringer I emnet om fremtidige børn på banen? Jeg har det sådan, at jeg er 35, så jeg har jo nok ikke 10 år at løbe på, men omvendt gider jeg heller ikke at virke som sådan én, der kun dater for at finde en sæddonor.


Få et barn alene. Succesraten er højest.

Så kan du date uden stress et par år efter.

Det kommer jo an på, hvordan man definerer succes. Kunstig befrugtning har ikke så høj succesrate som mange tror. Derudover er det jo ikke nødvendigvis en succes at få et barn, hvis målet var at skabe en kernefamilie. Endeligt, så er det måske slet ikke en mulighed, hvis man på et tidspunkt sidder over for én, man godt kunne forestille sig at skabe den familie sammen med.


Enig. Men så er det jo kernefamilie-konceptet man ønsker, og ikke blot et barn.

Ja?
3
Livslinjen: 70 201 201
Brugeravatar
Juki
Indlæg: 10021
Tilmeldt: 9. sep 2015, 20:26
Kort karma: 785
Likede indlæg: 14759

Re: Singletråden

Indlægaf Juki » 14. jul 2016, 10:08

Ado skrev:Hej! :D

Okay...Jeg aner ikke, om han er kærestemateriale. Ikke fordi han ikke er spændende eller lækker. Men fordi jeg har bestemt mig for at slå hjernen fra og bare være i det nu og her. Men er I så færdige en fed aften! Lige fra han åbnede døren, vidste jeg bare, at det blev en hyggelig aften.
Vi snakkede og snakkede og snakkede. Og grinede. Og snakkede. Og der var konstant små søde berøringer, når han lige skulle forbi mig.
Jeg har aldrig før prøvet en date, hvor jeg har følt mig så meget i fokus. Jeg blev vartet op i hoved og røv på en sindssyg tiltrækkende måde.

Han havde købt østers, fordi han mente jeg skulle smage dem. Fin tanke, men bvadr. Jeg nåede to. :D
Masser af lækker Asti, lækker rødvin og G&T. Masser af fed musik. Lækker sex. For satan han er fræk. Og komplimenter på den fede måde.

Om vi skal ses igen? Jeg aner det ikke. Muligvis. Jeg siger ikke nej, hvis han inviterer. Men jeg er også forberedt på at han rejser mere end han er hjemme. Og at han arbejder meget. Både i udlandet og hjemme.

Inden jeg tog hjem, nåede han at remse alle aftenens højdepunkter op. Der er ingen tvivl om, at han på ingen måde blev skuffet. Så nu ser vi. Jeg kunne godt forestille mig, at vi tager sådan en aften igen. Det skal bare passe ind i hans kalender, for ingen tvivl om han er forretningsmand og karrieræser til fingerspidserne.

Men jeg har aldrig før følt mig så forført. Og det er sgu en fed følelse.

Hvor er det fedt!! :banan:

Det er dig så vel undt :pompom:
2
Forarget kan man altid blive

En bruger du ikke kan nå :cool2:
Brugeravatar
Juki
Indlæg: 10021
Tilmeldt: 9. sep 2015, 20:26
Kort karma: 785
Likede indlæg: 14759

Re: Singletråden

Indlægaf Juki » 14. jul 2016, 11:10

Santopia skrev:Ado: Jeg kan ikke finde det i tråden, hvem ER han? altså hvordan har I mødt hinanden? Og nøj en fed date :love:


Jeg får ham min kammerat, som jeg kysser på, på besøg idag. Begge mine roomies er på ferie, så vi skal lave mad sammen. Burgere, fordi jeg spiser seriøst mange af dem :genert: det er nok lidt prol, men elsker seriøst burgere. Jeg må alligevel være ret vild med ham (og burgere) for pludselig er jeg gået all in, og har lavet mayonaise, syltede rødløg, syltede agurker, har trukket vand ud af bagekartofler og har lige rørt en dej til Meyers burgerboller sammen.

Burgere er ikke at kimse af! :savl:

God aften til jer :slem:
0
Forarget kan man altid blive

En bruger du ikke kan nå :cool2:
Brugeravatar
ManicNinja
Indlæg: 5484
Tilmeldt: 27. aug 2015, 14:16
Kort karma: 1159
Likede indlæg: 8962

Re: Singletråden

Indlægaf ManicNinja » 14. jul 2016, 11:16

Santopia skrev:Ado: Jeg kan ikke finde det i tråden, hvem ER han? altså hvordan har I mødt hinanden? Og nøj en fed date :love:


Jeg får ham min kammerat, som jeg kysser på, på besøg idag. Begge mine roomies er på ferie, så vi skal lave mad sammen. Burgere, fordi jeg spiser seriøst mange af dem :genert: det er nok lidt prol, men elsker seriøst burgere. Jeg må alligevel være ret vild med ham (og burgere) for pludselig er jeg gået all in, og har lavet mayonaise, syltede rødløg, syltede agurker, har trukket vand ud af bagekartofler og har lige rørt en dej til Meyers burgerboller sammen.


Lad det være en leveregel: Alt, der indebærer hjemmerørt mayo, er alvor ... Ikke alt, der er alvor, indebærer dog mayo ;)

God date!
Senest rettet af ManicNinja 14. jul 2016, 11:17, rettet i alt 1 gang.
2
"Success is the ability to go from one failure to another - with no loss of enthusiasm".

Winston Churchill
Brugeravatar
Ado
Indlæg: 12997
Tilmeldt: 12. aug 2015, 11:28
Kort karma: 3538
Geografisk sted: Korsbæk
Likede indlæg: 55896
Kontakt:

Re: Singletråden

Indlægaf Ado » 14. jul 2016, 11:17

Santopia skrev:Ado: Jeg kan ikke finde det i tråden, hvem ER han? altså hvordan har I mødt hinanden? Og nøj en fed date :love:


Jeg får ham min kammerat, som jeg kysser på, på besøg idag. Begge mine roomies er på ferie, så vi skal lave mad sammen. Burgere, fordi jeg spiser seriøst mange af dem :genert: det er nok lidt prol, men elsker seriøst burgere. Jeg må alligevel være ret vild med ham (og burgere) for pludselig er jeg gået all in, og har lavet mayonaise, syltede rødløg, syltede agurker, har trukket vand ud af bagekartofler og har lige rørt en dej til Meyers burgerboller sammen.

Fed date du har i vente. Burgere er gudespise!


Jamen, vi har nogle fælles venner. Og han havde følt sig tiltrukket og underholdt af mine klummer. Og så havde han set mig kommentere på en af vores fælles venners opslag en dag, hvorefter han havde spurgt vedkommende, om det ikke var mig, der var bag de klummer. Det havde vennen bekræftet og så sendte han mig en venneanmodning og en besked, hvor han forsikrede mig om, at han ikke var en stalker og at vores fælles venner gerne ville bekræfte det. :D
3
Donna Martin Graduates!
Brugeravatar
Ado
Indlæg: 12997
Tilmeldt: 12. aug 2015, 11:28
Kort karma: 3538
Geografisk sted: Korsbæk
Likede indlæg: 55896
Kontakt:

Re: Singletråden

Indlægaf Ado » 14. jul 2016, 11:24

Santopia skrev:Ado: Uh! Du fik en beundrer! Sejt! Hvad er det for nogle klummer? Jeg er jo slet ikke i loopet her :D


Haha ja præcis! Hjemmerørt mayo er sgu alvor! Og der er også godt med smør i de boller der! Det skal også lige nævnes, at jeg også har chilimayo, aioli og urtemayo i køleskabet. Jeg er glad for mayo :D .. og to gourmetkettere :genert: men han VED også godt, at jeg er enormt glad for burgere..



Det er bare klummer om lokallivet i Silkeborg. For det meste. Det er slet ikke noget særligt. :D Men jeg slubrer hans komplimenter om min skrivestil i mig. :lol:
0
Donna Martin Graduates!
Brugeravatar
ManicNinja
Indlæg: 5484
Tilmeldt: 27. aug 2015, 14:16
Kort karma: 1159
Likede indlæg: 8962

Re: Singletråden

Indlægaf ManicNinja » 14. jul 2016, 11:26

Santopia skrev:Ado: Uh! Du fik en beundrer! Sejt! Hvad er det for nogle klummer? Jeg er jo slet ikke i loopet her :D


Haha ja præcis! Hjemmerørt mayo er sgu alvor! Og der er også godt med smør i de boller der! Det skal også lige nævnes, at jeg også har chilimayo, aioli og urtemayo i køleskabet. Jeg er glad for mayo :D .. og to gourmetkettere :genert: men han VED også godt, at jeg er enormt glad for burgere..


Aaaargh. Hvor får jeg bare trang til burgere nu. Og fritter. Altså sådan GODE fritter. På Sokkelund-måden. :ivrig:

Du lyder seriøs og sympatisk i din tilgang til snask. :lol: Hvis ikke du allerede er bekendt med den, så introducerer jeg dig hermed til en ganske informativ side: http://www.pigenogpomfritten.dk/

(Nu bliver det skægt, hvis du fortæller mig, at det såmænd er dig, der står bag ... :ninja: )
0
"Success is the ability to go from one failure to another - with no loss of enthusiasm".

Winston Churchill
Buffy
Indlæg: 1076
Tilmeldt: 29. jun 2016, 11:48
Kort karma: 177
Likede indlæg: 2350

Re: Singletråden

Indlægaf Buffy » 14. jul 2016, 11:50

Ado skrev:
Santopia skrev:Ado: Uh! Du fik en beundrer! Sejt! Hvad er det for nogle klummer? Jeg er jo slet ikke i loopet her :D


Haha ja præcis! Hjemmerørt mayo er sgu alvor! Og der er også godt med smør i de boller der! Det skal også lige nævnes, at jeg også har chilimayo, aioli og urtemayo i køleskabet. Jeg er glad for mayo :D .. og to gourmetkettere :genert: men han VED også godt, at jeg er enormt glad for burgere..



Det er bare klummer om lokallivet i Silkeborg. For det meste. Det er slet ikke noget særligt. :D Men jeg slubrer hans komplimenter om min skrivestil i mig. :lol:


Ikke noget særligt?!? det var da vist en underdrivelse, de er velskrevet, sjove og intelligente. Og jeg er egentlig lidt overrasket over du ikke har en hel hær af tilbedere på grund af den. :love:

Fedt det var sådan en fed date, det er helt sikkert velfortjent :)
0
Muspel
Indlæg: 3881
Tilmeldt: 22. nov 2015, 16:38
Kort karma: 768
Likede indlæg: 10761

Re: Singletråden

Indlægaf Muspel » 14. jul 2016, 11:51

Rapfisk skrev:Apropos: Hvornår - og hvordan - bringer I emnet om fremtidige børn på banen? Jeg har det sådan, at jeg er 35, så jeg har jo nok ikke 10 år at løbe på, men omvendt gider jeg heller ikke at virke som sådan én, der kun dater for at finde en sæddonor.


Jeg synes den er svær! Jeg nævner det ikke i profiltekst, men svarer, når jeg er blevet spurgt. Og det plejer hurtigt at komme op. Så har jeg svaret noget i retningen af 'ja- jeg vil gerne have barn eller børn på et tidspunkt, men kan i første omgang godt nøjes med kaffe'. For at prøve at afmontere alvorligheden lidt. Og så er der da en del, der er smuttet.

Med ham jeg dater nu (som i øvrigt tog hjem i morges efter en hel fantastisk 20 timers date) spurgte mig på anden date, og da jeg tøvede lidt, fortsatte han 'fordi jeg troede egentlig, at jeg (altså ham) var ok med ikke at få flere børn - men jeg har lagt mærke til, at jeg ikke liker dem på tinder, der skriver de ikke vil have flere børn'. Og da han havde sagt det, kunne jeg jo uden stress sige 'ja, jeg vil gerne have børn'.

Og i trådens ånd; åh og ih hvor synes jeg han er skøn! Vi har aftalt at ses igen i aften, da han fra i morgen har sin søn i en uge.
9
Brugeravatar
FrøkenM
Indlæg: 6706
Tilmeldt: 10. okt 2015, 09:05
Kort karma: 1198
Geografisk sted: Aalborg
Likede indlæg: 9689

Re: Singletråden

Indlægaf FrøkenM » 14. jul 2016, 11:52

Det lyder som en fuldstændig fantastisk date Ado :love:
1
Volunteers are not paid - not because they are worthless, but because they are priceless! :dåne: :love: :lun:
Brugeravatar
Juki
Indlæg: 10021
Tilmeldt: 9. sep 2015, 20:26
Kort karma: 785
Likede indlæg: 14759

Re: Singletråden

Indlægaf Juki » 14. jul 2016, 12:46

Dikus skrev:Her har jeg fået blokeret ikke-eks fra facebook og Messenger.

Og skal spise venskabelig frokost med flirt. Der har lovet mig (nej, som jeg har sagt skal) at vise mig, hvordan det der Pockemon-spil virker. Jeg er vildt nysgerrig :genert: Føler mig udenfor, når jeg ikke har set, hvor der løber Pockemoner rundt. Og hvad nu, hvis de løber rundt i min stue eller på mit kontor? :panik:

Hov, hvem er ikke-eks og hvordan er flirt kommet ind i billedet igen?
0
Forarget kan man altid blive

En bruger du ikke kan nå :cool2:
Brugeravatar
Juki
Indlæg: 10021
Tilmeldt: 9. sep 2015, 20:26
Kort karma: 785
Likede indlæg: 14759

Re: Singletråden

Indlægaf Juki » 14. jul 2016, 12:58

Dikus skrev:
Juki skrev:
Dikus skrev:Her har jeg fået blokeret ikke-eks fra facebook og Messenger.

Og skal spise venskabelig frokost med flirt. Der har lovet mig (nej, som jeg har sagt skal) at vise mig, hvordan det der Pockemon-spil virker. Jeg er vildt nysgerrig :genert: Føler mig udenfor, når jeg ikke har set, hvor der løber Pockemoner rundt. Og hvad nu, hvis de løber rundt i min stue eller på mit kontor? :panik:

Hov, hvem er ikke-eks og hvordan er flirt kommet ind i billedet igen?


Ikke-eks er ham, jeg har kaldt ikke-kæreste, og som jeg har været sammen med over et års tid uden nogensinde at blive rigtige kærester.

Jeg gjorde det forbi med ham for en måneds tid siden, tog på date med en flirt, der har været interesseret i laaaang tid, var sammen med ham og meget glad for ham. Han virker umådelig sød. Men han er ny - og hvad ved jeg? Så da ikke-kæreste lovede, at han ville være kærester, gav jeg ham en chance til. Blot for at finde ud af, han mente "kærester på min egen måde", hvilket ikke helt er nok til mig.

Fortalte selvfølgelig flirt, jeg valgte at give ikke-kæreste en chance til, så vi besluttede at fortsætte som venner. Men... nu har jeg jo så fortalt ham, at det er slut - og han er ikke interesseret i at være rebound-guy, så vi mødes kun som venner... og ser, hvad der sker (hans udmelding). Men han er meget god til at vise mig konstant opmærksomhed, få aftaler i kalenderen og den slags :) Så jeg tænker, han stadig er interesseret i at blive kærester, men bare gerne vil have mig til at være helt over ikke-kæreste, der nu er ikke-eks. (Vil ikke kalde ham en eks. Det er jo det samme som at anerkende, han har været en kæreste. Niksen biksen.)

Forsøgte at fortsætte venskabeligt med ikke-eks. Men det dur slet ikke, og han roder med mit hoved, prøver at få mig tilbage og... nej. Det er usundt. Så nu har jeg blokeret ham og kommer videre. Håber jeg.
Så er jeg med igen :D

Håber det kommer til at gå nogenlunde smertefrit at komme videre!
0
Forarget kan man altid blive

En bruger du ikke kan nå :cool2:

Tilbage til "Forhold og sex"