Singletråden

Her kan du snage løs i dine meddebattørers parforhold eller singleliv, og alt hvad der følger med.
Brugeravatar
Stitch
Indlæg: 7999
Tilmeldt: 13. jun 2017, 12:11
Kort karma: 1193
Geografisk sted: København
Likede indlæg: 17843

Re: Singletråden

Indlægaf Stitch » 17. jan 2019, 09:30

Contrast skrev:Folk har vist heller ikke talt om at sætte ord på alt muligt eller have noget label på. Det at melde ud at man kun er til eksklusiv dating svarer vel til at du melder ud fra start at du ikke er til ONS :) Der holder man sig jo bare på sin egen banehalvdel og siger hvad man vil og ikke vil være med til.


Jeg er bare fan af, at man holder sig til egen banehalvdel. Specielt når man endnu ikke kender hinanden.

Jeg forstår godt, at man kan have behovet og synes også, at man skal melde ud i så fald. Man skal bare have forståelse for, at den anden kan trække sig, selv om de er interesserede.
1
"If you are neutral in situations of injustice, you have chosen the side of the oppressor. If an elephant has its foot on the tail of a mouse, and you say that you are neutral, the mouse will not appreciate your neutrality."

Free Palestine
Brugeravatar
Animi
Indlæg: 7467
Tilmeldt: 24. okt 2015, 14:47
Kort karma: 823
Likede indlæg: 19509

Re: Singletråden

Indlægaf Animi » 17. jan 2019, 09:30

Stitch skrev:
Animi skrev:I sidste ende kan vi alle vel nok blive enige om, at vi har forskellige behov og tilgange når det kommer til dating. Og at det er helt fint.
Jeg forstod bare nogle af indlæggene som, at os, der har behov for eksklusivitet fra start og påtaler dette helt bør lade være med at gøre dette. Fordi andre har andre behov. Og det kan godt være, at det er noget, jeg har misforstået. Men uanset hvad, jeg ser ingen grund til at gå på kompromis med mig selv, fordi andre har det anderledes. Og så kan det godt være, at man mister et potentielt forhold - men hellere det, end at overskride mine egne grænser.


Så har jeg forklaret mig selv forkert. Jeg plæderer bare for lidt forståelse. Man må sige og gøre lige hvad man har lyst til. Så længe der er forståelse for, at modparten måske ikke har samme behov.

Nogle gange har man måske samme syn på sagen, men bare ikke samme behov for at aftale nærmere endnu. Nogle har bare brug for lidt mere tid og brug for at kende personen, før der sættes ord på.


Så har vi jo egentlig ret meget det samme syn på sagen. Jeg reagerede nok egentlig bare på de - i mine øjne - meget bombastiske udsagn med, at hvis man nævner, at man ikke har lyst til at date/knalde andre, der er sammen med andre, så er det fordi man vil være kærester, have evig troskab etc. Hvor det i mine tilfælde slet ikke har været sådan. Jeg har egentlig bare ikke lyst til at dele sexpartnere.
8
You know what the issue is with this world? Everyone wants a magical solution to their problem, and everyone refuses to believe in magic.
Brugeravatar
Precaseptica
Indlæg: 845
Tilmeldt: 27. aug 2015, 10:07
Kort karma: 210
Likede indlæg: 1874

Re: Singletråden

Indlægaf Precaseptica » 17. jan 2019, 09:33

Zombie skrev:
Precaseptica skrev:
Stitch skrev:
Precaseptica skrev:Selvfølgelig. Men det er så mit problem om jeg vil være med til den leg, hvorfor en forventningsafstemning vel er fair nok at ønske sig?

Jeg synes at kunne mærke på hendes beskeder, efter jeg foreslår en tredje date, at hun ikke lige gider reservere en aften til mig. Når folk begynder at snakke om at skulle kigge i kalenderen og det tager flere dage, så er det som regel fordi de enten venter på noget bedre eller har fundet noget bedre i min erfaring.


Det er altid godt at forventningsafstemme. Man skal bare være forberedt på, at den anden måske bare ikke er klar til det endnu.

Ang. kalenderen - så har folk mange forskellige grunde til det. Måske hun også bare har kunnet mærke at du havde mere travlt end hende og at hun derfor hang lidt i bremsen.

Hvorom alting er: i det mindste fik du afklaret hvor I er. Og du fandt ud af, du sagtens kan møde nogen, der er interessant, på Tinder.


Men man kan blive helt rundtosset af at tænke over, om det mon var blevet til det helt store med hende her, hvis ikke jeg havde lagt op til denne forventningsafstemning.

Jeg meldte ud oven på hendes besked i lørdags, at min uge var ret åben, så hun kunne bare byde ind. Det gjorde hun så ikke i de tre dage der gik, før jeg skrev og meldte ud.

Men ja. Videre.


Jeg er altså slet ikke enig med de andre.

Hold nu kæft, jeg har spildt meget energi på mennesker, fordi jeg skulle spille den cool fremfor at stå ved, og være autentisk, ift. hvad jeg vil og ikke vil.

Og ja, der røg nogle dates på den konto, at man fra begyndelsen sagde "Jeg leder efter noget, der på sigt bliver seriøst - så hvis du ved, det aldrig bliver dét mellem os, så synes jeg ikke, vi skal blive ved med at ses".

Det er SÅ fint, at nogle mennesker har en anden tilgang til dating, at de dater inden de er klar til et forhold eller noget videre seriøst - for dating er mange ting, og der er ikke patent på én måde at gøre det på.

Men JEG ooooooorker ikke at være en del af den proces, hvor de ikke engang er klar til et forhold, ikke engang VED, OM de er klar eller bliver klar eller ønsker at blive klar.... gal, mand - så er man bare så langt fra mig på savannen, at man knapt kan se mine hjulspor. Dét orker jeg ikke.

Dating handler ikke bare om at finde en, man godt kan lide - det handler om at finde en, man godt kan lide, der vil det samme som én selv. Og selvfølgelig kan man gå og ofre sig selv på "Måske, hvis nu"-alteret i måneder, halve og hele år. Jeg har bare sjældent, SÅ sjældent hørt eller oplevet, at det gjorde en forskel i sidste ende.
Og jeg har altid tænkt "Er det virkelig det værd?" - når man bruger SÅ meget energi på en person, der ikke bruger halvt så meget energi på relationen selv.

Så.
Jeg forstår, hvad de flinke damer prøver at sige, men din opgave er altså at være ærlig omkring dig selv og hvad du lever efter.
Du kan sagtens droppe den på første date allerede - "Jeg leder efter noget, der kan ende ud i et seriøst forhold" - bum, ikke noget med at sige, at du vil et seriøst forhold med lige denne date. Men så har du allerede der fortalt, hvad du handler om.
Hvis de så siger "Jeg vil gerne nå at knalde 100 mænd inden året er omme, og jeg er nået til nr. 11" - så ved du dét.

Det der med at forstille sig. Puh, det er jeg godt nok helt færdig med.


Som udgangspunkt er jeg meget enig. Men jeg ville nok være kompromissøgende, hvis hun alligevel gav udtryk for at interessen dog stadig var der. Den falder først til gulvet, når hun et eller andet sted mister interessen, fordi at jeg selv kommer og siger, at jeg altså ikke har datet eller planer om det siden jeg mødte hende. Men det kan jeg så høre på dig, at jeg kunne være kommet slemt afsted med. Jeg tror, at jeg ville se hende igen, hvis hun spurgte på betingelse af at det stadig var uforpligtende.

Det er dér hvor det bliver lidt for casual til mig. Og nu hvor jeg har fået tørt øjenkrogene, så er jeg også glad for at jeg trak en grænse og sagde, at givet den intimitet vi havde haft imellem os, så var jeg nok nødt til at spille med åbne kort. Jeg kan kun gisne om hvor slemt tilredt jeg ville have været på nuværende tidspunkt, hvis jeg stadig sad og håbede på en sms..
Senest rettet af Precaseptica 17. jan 2019, 09:34, rettet i alt 1 gang.
4
Lys
Indlæg: 5808
Tilmeldt: 20. dec 2015, 20:30
Kort karma: 500
Likede indlæg: 10458

Re: Singletråden

Indlægaf Lys » 17. jan 2019, 09:33

Stitch skrev:
Contrast skrev:Folk har vist heller ikke talt om at sætte ord på alt muligt eller have noget label på. Det at melde ud at man kun er til eksklusiv dating svarer vel til at du melder ud fra start at du ikke er til ONS :) Der holder man sig jo bare på sin egen banehalvdel og siger hvad man vil og ikke vil være med til.


Jeg er bare fan af, at man holder sig til egen banehalvdel. Specielt når man endnu ikke kender hinanden.

Jeg forstår godt, at man kan have behovet og synes også, at man skal melde ud i så fald. Man skal bare have forståelse for, at den anden kan trække sig, selv om de er interesserede.



Men der er da ikke nogen, der ikke holder sig på egen banehalvdel? Det kræver bare et svar fra den anden for at man ved, om man er samme sted. Selvom man formulerer det som, at man kun dater/knalder/whatever én ad gangen, så ligger der jo implicit et behov for et svar/stillingtagen fra den anden. Hvordan skulle man ellers være tro mod sig selv?
2
Brugeravatar
Zombie
Indlæg: 5109
Tilmeldt: 16. aug 2015, 14:06
Kort karma: 1219
Likede indlæg: 20819

Re: Singletråden

Indlægaf Zombie » 17. jan 2019, 10:10

SurSødSovs skrev:Der kan altså kun være på debatten, Tinder og mellem yngre mennesker *mimre* det er et problem.

Jeg har virkelig aldrig oplevet andet end dyb forundring over, jeg lige vendte eksklusivitet, før det blev intimt. (Men det fortsætter jeg med, dybt præget af debatten)

De fleste mennesker er - i min omgangskreds - meget seriemonogame.


I min omgangskreds er de hvad som helst, men som regel forskellige former for poly (åbne forhold m.m.). Derfor falder det mig naturligt at sætte nogle ord på, dels hvad jeg søger og dels hvor mine grænser ligger. For ellers kunne jeg nemt date en fyr, blive kæreste med ham og så opdage, at han render og snaver med andre til fester.
0
aka Forbies

:gammel:
Brugeravatar
Planten
Indlæg: 4283
Tilmeldt: 17. aug 2015, 21:06
Kort karma: 1042
Likede indlæg: 7228

Re: Singletråden

Indlægaf Planten » 17. jan 2019, 11:05

Stitch skrev:
Lys skrev:Jeg taler ikke om at aftale “alt muligt”, men om lige at cleare om man også knalder med andre. Jeg tror ikke, at jeg forstår hvorfor det kræver så meget eftertanke at sige højt, at man foreløbigt kun knalder med én, mens man lærer hinanden at kende.


Men hvorfor er det nødvendigt efter kun 1 date? Det er stadig et næsten fremmed menneske. Jeg forstår godt, at man har det behov, når man har datet lidt og lært hinanden at kende.
Jeg forstår bare ikke behovet for at aftale alt muligt efter 1 date.

For mig lyder det som om, du tænker, man decideret aftaler, at man kun ser hinanden og kalder sig kommende kærester? Er det forkert opfattet? :)

Jeg tænker nemlig, det bare handler om, at man gerne vil melde ud, at man er så interesseret, at man ikke har lyst til at se andre - og at man kun ser en ad gangen - hvis altså man fornemmer, den anden har det anderledes. Men ikke at man vi sætte label på allerede :)
3
Brugeravatar
Stitch
Indlæg: 7999
Tilmeldt: 13. jun 2017, 12:11
Kort karma: 1193
Geografisk sted: København
Likede indlæg: 17843

Re: Singletråden

Indlægaf Stitch » 17. jan 2019, 11:24

Planten skrev:
Stitch skrev:
Lys skrev:Jeg taler ikke om at aftale “alt muligt”, men om lige at cleare om man også knalder med andre. Jeg tror ikke, at jeg forstår hvorfor det kræver så meget eftertanke at sige højt, at man foreløbigt kun knalder med én, mens man lærer hinanden at kende.


Men hvorfor er det nødvendigt efter kun 1 date? Det er stadig et næsten fremmed menneske. Jeg forstår godt, at man har det behov, når man har datet lidt og lært hinanden at kende.
Jeg forstår bare ikke behovet for at aftale alt muligt efter 1 date.

For mig lyder det som om, du tænker, man decideret aftaler, at man kun ser hinanden og kalder sig kommende kærester? Er det forkert opfattet? :)

Jeg tænker nemlig, det bare handler om, at man gerne vil melde ud, at man er så interesseret, at man ikke har lyst til at se andre - og at man kun ser en ad gangen - hvis altså man fornemmer, den anden har det anderledes. Men ikke at man vi sætte label på allerede :)


Det synes jeg lidt af det lyder henad som et label. Efter kun 1-2 dates. Jeg synes, det er meget hurtigt at "love" hinanden noget.

Rettelse: det er for hurtigt for mig at skulle love en fremmed at satse på ham. Giv mig 4-5 dates, hvor jeg forhåbentlig har lært personen bedre at kende og derfor har et bedre grundlag at sige "jeg satser på det her - lad os være ekslusive og se hvad der kan ske". For mig betyder det en del at sige at man er eksklusive. Det er ikke noget, jeg kaster om mig.
0
"If you are neutral in situations of injustice, you have chosen the side of the oppressor. If an elephant has its foot on the tail of a mouse, and you say that you are neutral, the mouse will not appreciate your neutrality."

Free Palestine
Brugeravatar
Stitch
Indlæg: 7999
Tilmeldt: 13. jun 2017, 12:11
Kort karma: 1193
Geografisk sted: København
Likede indlæg: 17843

Re: Singletråden

Indlægaf Stitch » 17. jan 2019, 11:27

Animi skrev:Så har vi jo egentlig ret meget det samme syn på sagen. Jeg reagerede nok egentlig bare på de - i mine øjne - meget bombastiske udsagn med, at hvis man nævner, at man ikke har lyst til at date/knalde andre, der er sammen med andre, så er det fordi man vil være kærester, have evig troskab etc. Hvor det i mine tilfælde slet ikke har været sådan. Jeg har egentlig bare ikke lyst til at dele sexpartnere.


Tror vi er meget enige. Jeg når bare ikke til sex/kys så hurtigt som andre, at det er vigtigt at melde ud efter 1 date.Så tror egentlig, at vi måske melder ud "samtidig" i forløbet. Det er bare tidshorisonten, der skifter.

Jeg synes jo "I" er meget bombastiske at I efter 1 date melder ud "du skal være min nu (aka. ikke dele med andre). Ro på. Det skal nok komme. Lad mig lige lære dig at kende først.
1
"If you are neutral in situations of injustice, you have chosen the side of the oppressor. If an elephant has its foot on the tail of a mouse, and you say that you are neutral, the mouse will not appreciate your neutrality."

Free Palestine
Brugeravatar
Stitch
Indlæg: 7999
Tilmeldt: 13. jun 2017, 12:11
Kort karma: 1193
Geografisk sted: København
Likede indlæg: 17843

Re: Singletråden

Indlægaf Stitch » 17. jan 2019, 11:28

Lys skrev:Men der er da ikke nogen, der ikke holder sig på egen banehalvdel? Det kræver bare et svar fra den anden for at man ved, om man er samme sted. Selvom man formulerer det som, at man kun dater/knalder/whatever én ad gangen, så ligger der jo implicit et behov for et svar/stillingtagen fra den anden. Hvordan skulle man ellers være tro mod sig selv?


IGEN: jeg siger stadig ikke at man ikke skal være tro mod sig selv. Jeg siger, at man ikke kan forvente, at modparten har samme behov for at melde verbalt ud lige så hurtigt.
0
"If you are neutral in situations of injustice, you have chosen the side of the oppressor. If an elephant has its foot on the tail of a mouse, and you say that you are neutral, the mouse will not appreciate your neutrality."

Free Palestine
Lys
Indlæg: 5808
Tilmeldt: 20. dec 2015, 20:30
Kort karma: 500
Likede indlæg: 10458

Re: Singletråden

Indlægaf Lys » 17. jan 2019, 11:39

Stitch skrev:
Lys skrev:Men der er da ikke nogen, der ikke holder sig på egen banehalvdel? Det kræver bare et svar fra den anden for at man ved, om man er samme sted. Selvom man formulerer det som, at man kun dater/knalder/whatever én ad gangen, så ligger der jo implicit et behov for et svar/stillingtagen fra den anden. Hvordan skulle man ellers være tro mod sig selv?


IGEN: jeg siger stadig ikke at man ikke skal være tro mod sig selv. Jeg siger, at man ikke kan forvente, at modparten har samme behov for at melde verbalt ud lige så hurtigt.



Ja, og så er det jo fint at få afklaret, for så matcher man måske ikke så godt. Det er hele pointen :)
1
Lys
Indlæg: 5808
Tilmeldt: 20. dec 2015, 20:30
Kort karma: 500
Likede indlæg: 10458

Re: Singletråden

Indlægaf Lys » 17. jan 2019, 11:41

Stitch skrev:
Animi skrev:Så har vi jo egentlig ret meget det samme syn på sagen. Jeg reagerede nok egentlig bare på de - i mine øjne - meget bombastiske udsagn med, at hvis man nævner, at man ikke har lyst til at date/knalde andre, der er sammen med andre, så er det fordi man vil være kærester, have evig troskab etc. Hvor det i mine tilfælde slet ikke har været sådan. Jeg har egentlig bare ikke lyst til at dele sexpartnere.


Tror vi er meget enige. Jeg når bare ikke til sex/kys så hurtigt som andre, at det er vigtigt at melde ud efter 1 date.Så tror egentlig, at vi måske melder ud "samtidig" i forløbet. Det er bare tidshorisonten, der skifter.

Jeg synes jo "I" er meget bombastiske at I efter 1 date melder ud "du skal være min nu (aka. ikke dele med andre). Ro på. Det skal nok komme. Lad mig lige lære dig at kende først.



Det er sjovt, for jeg læser ikke, at der er nogen der skriver det, du her gengiver. I min optik er det slet ikke at sige “du er min” hvis man siger “jeg dater/knalder kun én ad gangen”.
3
Brugeravatar
Animi
Indlæg: 7467
Tilmeldt: 24. okt 2015, 14:47
Kort karma: 823
Likede indlæg: 19509

Re: Singletråden

Indlægaf Animi » 17. jan 2019, 11:44

Stitch skrev:
Animi skrev:Så har vi jo egentlig ret meget det samme syn på sagen. Jeg reagerede nok egentlig bare på de - i mine øjne - meget bombastiske udsagn med, at hvis man nævner, at man ikke har lyst til at date/knalde andre, der er sammen med andre, så er det fordi man vil være kærester, have evig troskab etc. Hvor det i mine tilfælde slet ikke har været sådan. Jeg har egentlig bare ikke lyst til at dele sexpartnere.


Tror vi er meget enige. Jeg når bare ikke til sex/kys så hurtigt som andre, at det er vigtigt at melde ud efter 1 date.Så tror egentlig, at vi måske melder ud "samtidig" i forløbet. Det er bare tidshorisonten, der skifter.

Jeg synes jo "I" er meget bombastiske at I efter 1 date melder ud "du skal være min nu (aka. ikke dele med andre). Ro på. Det skal nok komme. Lad mig lige lære dig at kende først.


Jeg tror, at det er dér, vi er ret forskellige. For det virker som om, at du lægger meget mere i det, end jeg gør? Når jeg siger til dem, jeg har datet og gerne vil se igen, "Hey, bare så du ved det, så har jeg ikke lyst til at date en, der dater flere på en gang eller er sammen med flere. Er det cool med dig, hvis vi skal ses igen?", så er det ikke et label. Eller et krav om, at han skal være min nu. Eller en lovning om evig troskab. Så er det bare en præference, jeg har i datinglivet, som jeg lufter, for dem jeg dater.
4
You know what the issue is with this world? Everyone wants a magical solution to their problem, and everyone refuses to believe in magic.
Brugeravatar
KitKat
Indlæg: 1127
Tilmeldt: 15. sep 2015, 05:43
Kort karma: 351
Geografisk sted: Vestjylland
Likede indlæg: 3262
Kontakt:

Re: Singletråden

Indlægaf KitKat » 17. jan 2019, 11:50

Animi skrev:
Jeg tror, at det er dér, vi er ret forskellige. For det virker som om, at du lægger meget mere i det, end jeg gør? Når jeg siger til dem, jeg har datet og gerne vil se igen, "Hey, bare så du ved det, så har jeg ikke lyst til at date en, der dater flere på en gang eller er sammen med flere. Er det cool med dig, hvis vi skal ses igen?", så er det ikke et label. Eller et krav om, at han skal være min nu. Eller en lovning om evig troskab. Så er det bare en præference, jeg har i datinglivet, som jeg lufter, for dem jeg dater.



Hvis så han svarer: "Jeg vil egentlig helst lære folk lidt at kende inden jeg laver den slags aftaler, er det okay vi tager det op igen om 2-3 dates?" ville det så være et nej tak fra dig, eller ville det være okay hvis han var spændende nok?

(jeg spørger for at blive klogere, ikke for at være på tværs :genert: )
0
Brugeravatar
Planten
Indlæg: 4283
Tilmeldt: 17. aug 2015, 21:06
Kort karma: 1042
Likede indlæg: 7228

Re: Singletråden

Indlægaf Planten » 17. jan 2019, 12:04

Lys skrev:
Stitch skrev:Tror vi er meget enige. Jeg når bare ikke til sex/kys så hurtigt som andre, at det er vigtigt at melde ud efter 1 date.Så tror egentlig, at vi måske melder ud "samtidig" i forløbet. Det er bare tidshorisonten, der skifter.

Jeg synes jo "I" er meget bombastiske at I efter 1 date melder ud "du skal være min nu (aka. ikke dele med andre). Ro på. Det skal nok komme. Lad mig lige lære dig at kende først.



Det er sjovt, for jeg læser ikke, at der er nogen der skriver det, du her gengiver. I min optik er det slet ikke at sige “du er min” hvis man siger “jeg dater/knalder kun én ad gangen”.


Animi skrev:
Stitch skrev:Tror vi er meget enige. Jeg når bare ikke til sex/kys så hurtigt som andre, at det er vigtigt at melde ud efter 1 date.Så tror egentlig, at vi måske melder ud "samtidig" i forløbet. Det er bare tidshorisonten, der skifter.

Jeg synes jo "I" er meget bombastiske at I efter 1 date melder ud "du skal være min nu (aka. ikke dele med andre). Ro på. Det skal nok komme. Lad mig lige lære dig at kende først.


Jeg tror, at det er dér, vi er ret forskellige. For det virker som om, at du lægger meget mere i det, end jeg gør? Når jeg siger til dem, jeg har datet og gerne vil se igen, "Hey, bare så du ved det, så har jeg ikke lyst til at date en, der dater flere på en gang eller er sammen med flere. Er det cool med dig, hvis vi skal ses igen?", så er det ikke et label. Eller et krav om, at han skal være min nu. Eller en lovning om evig troskab. Så er det bare en præference, jeg har i datinglivet, som jeg lufter, for dem jeg dater.


I skriver lige præcis det, jeg ville skrive - netop at man ikke siger, at "nu er du min", men at "jeg vil rigtig gerne udelukkende se dig". Det betyder ikke, at man tvinger den anden til at sværge troskab - men man giver en mulighed for at den anden kan melde fra/til - alt som man ønsker og føler til.

Jeg ville selv føle, det var voldsomt med sådan en udmelding fra en, jeg ikke egentlig var interesseret i. Men var interessen der, så ville jeg blive en afart af beæret.
4
Brugeravatar
Animi
Indlæg: 7467
Tilmeldt: 24. okt 2015, 14:47
Kort karma: 823
Likede indlæg: 19509

Re: Singletråden

Indlægaf Animi » 17. jan 2019, 12:05

WorkInProgress skrev:
Animi skrev:
Jeg tror, at det er dér, vi er ret forskellige. For det virker som om, at du lægger meget mere i det, end jeg gør? Når jeg siger til dem, jeg har datet og gerne vil se igen, "Hey, bare så du ved det, så har jeg ikke lyst til at date en, der dater flere på en gang eller er sammen med flere. Er det cool med dig, hvis vi skal ses igen?", så er det ikke et label. Eller et krav om, at han skal være min nu. Eller en lovning om evig troskab. Så er det bare en præference, jeg har i datinglivet, som jeg lufter, for dem jeg dater.



Hvis så han svarer: "Jeg vil egentlig helst lære folk lidt at kende inden jeg laver den slags aftaler, er det okay vi tager det op igen om 2-3 dates?" ville det så være et nej tak fra dig, eller ville det være okay hvis han var spændende nok?

(jeg spørger for at blive klogere, ikke for at være på tværs :genert: )


Du spørger bare løs, det er selvfølgelig helt fint :-D Det vil højst sandsynligt være et nej tak fra mig af. Fordi det er bare ikke mig, at man (potentielt) har gang i flere på en gang. Det er ikke en datingkultur, jeg har lyst til at være en del af.
4
You know what the issue is with this world? Everyone wants a magical solution to their problem, and everyone refuses to believe in magic.

Tilbage til "Forhold og sex"