Singletråden

Her kan du snage løs i dine meddebattørers parforhold eller singleliv, og alt hvad der følger med.
Brugeravatar
canoodle
Indlæg: 579
Tilmeldt: 11. aug 2015, 09:50
Kort karma: 355
Likede indlæg: 2071

Re: Singletråden

Indlægaf canoodle » 19. jun 2016, 20:05

Jeg er 36 og der er nærmest ingen jævnaldrende mænd heller. De må stadig være gift, eller noget :D
1
All Adventurous women do
MOGA
Indlæg: 4052
Tilmeldt: 21. aug 2015, 20:34
Kort karma: 525
Likede indlæg: 7381

Re: Singletråden

Indlægaf MOGA » 19. jun 2016, 20:33

canoodle skrev:Jeg er 36 og der er nærmest ingen jævnaldrende mænd heller. De må stadig være gift, eller noget :D


Du bor lidt udenfor København, ikke? Min oplevelse er, at lige så snart man nærmer sig byen en lille smule, så øges mulighederne ganske gevaldigt. Men hvor seriøs en datingapp det er, ved jeg ikke helt. Jeg kigger lidt, men har ikke været på dates eller lignende.
0
Brugeravatar
MilleMercy
Indlæg: 390
Tilmeldt: 12. aug 2015, 21:17
Kort karma: 46
Likede indlæg: 576

Re: Singletråden

Indlægaf MilleMercy » 19. jun 2016, 20:43

Oveditlevsen skrev:Jeg gider ikke oprette en tråd, så det her virker som et oplagt sted at spørge, håber det er ok :)
Er der nogle her som har erfaring med happn?
Jeg synes det virker smart, men møder åbenbart kun kvinder mellem 20-25 år og enkelte over 40 år. :/
Har kvinder mellem 30-35 enstemmigt beslutte at boykotte dette medie? :gruble:
Hvis ja, hvor gemmer de sig så henne? :genert:


Jeg har været på Happn, med stor succes, jeg er lige et par år ældre end kvinderne i din målgruppe :)
0
Brugeravatar
canoodle
Indlæg: 579
Tilmeldt: 11. aug 2015, 09:50
Kort karma: 355
Likede indlæg: 2071

Re: Singletråden

Indlægaf canoodle » 19. jun 2016, 20:47

MOGA skrev:
canoodle skrev:Jeg er 36 og der er nærmest ingen jævnaldrende mænd heller. De må stadig være gift, eller noget :D


Du bor lidt udenfor København, ikke? Min oplevelse er, at lige så snart man nærmer sig byen en lille smule, så øges mulighederne ganske gevaldigt. Men hvor seriøs en datingapp det er, ved jeg ikke helt. Jeg kigger lidt, men har ikke været på dates eller lignende.


Jo, jeg bor 18 km. uden for KBH.
0
All Adventurous women do
Brugeravatar
NLeth
Indlæg: 176
Tilmeldt: 1. maj 2016, 19:54
Kort karma: 39
Likede indlæg: 465

Re: Singletråden

Indlægaf NLeth » 19. jun 2016, 20:48

avdotja skrev:
NLeth skrev:Jeg har haft en alletiders og travl weekend, og nu hvor jeg lander på sofaen, så går det op for mig, at jeg ikke har hørt fra date siden date ... Det var torsdag aften, bevares, jeg har (som det måske i sig selv siger eftersom jeg først lægger mærke til det nu) ikke det vilde kontaktbehov, men mens noget er helt nyt, synes jeg godt lige man må sørge for at vise, at man stadig er "på". Nu tænker jeg jo pludselig, om vi ikke skal ses igen alligevel, selvom det var ham der spurgte uden opfordring.

Nå, jeg skulle bare have luft - jeg blev blot mindet om, hvor meget jeg hader den der opstartsusikkerhed, hvor man ikke engang ved, om man hører fra manden igen.

Måske mener han at han har tilkendegivet interesse ved at foreslå at mødes og venter på at du også aktivt siger "ja, tak" (f.eks. ved at være den første der skriver)? Jeg gider ikke selv være den første der skriver hele tiden, men hvis det drejede sig om en enkelt gang, ville jeg bare sende en kort besked :)


Måske, ja. Jeg sagde ja på stedet, og vi aftalte at skrives ved og aftale nærmere. Jeg er nok lidt "bestemt", når det kommer til det med at date på den her måde; Hvis han vil mig, så skriver han - ellers er han ikke interesseret nok, og så vil jeg hellere lande på dét nu end om fire måneder fx. Så jeg ved godt, at jeg i princippet kunne skrive, men jeg gør det ikke. :)
1
Brugeravatar
NLeth
Indlæg: 176
Tilmeldt: 1. maj 2016, 19:54
Kort karma: 39
Likede indlæg: 465

Re: Singletråden

Indlægaf NLeth » 19. jun 2016, 21:02

Dikus skrev:
NLeth skrev:
avdotja skrev:
NLeth skrev:Jeg har haft en alletiders og travl weekend, og nu hvor jeg lander på sofaen, så går det op for mig, at jeg ikke har hørt fra date siden date ... Det var torsdag aften, bevares, jeg har (som det måske i sig selv siger eftersom jeg først lægger mærke til det nu) ikke det vilde kontaktbehov, men mens noget er helt nyt, synes jeg godt lige man må sørge for at vise, at man stadig er "på". Nu tænker jeg jo pludselig, om vi ikke skal ses igen alligevel, selvom det var ham der spurgte uden opfordring.

Nå, jeg skulle bare have luft - jeg blev blot mindet om, hvor meget jeg hader den der opstartsusikkerhed, hvor man ikke engang ved, om man hører fra manden igen.

Måske mener han at han har tilkendegivet interesse ved at foreslå at mødes og venter på at du også aktivt siger "ja, tak" (f.eks. ved at være den første der skriver)? Jeg gider ikke selv være den første der skriver hele tiden, men hvis det drejede sig om en enkelt gang, ville jeg bare sende en kort besked :)


Måske, ja. Jeg sagde ja på stedet, og vi aftalte at skrives ved og aftale nærmere. Jeg er nok lidt "bestemt", når det kommer til det med at date på den her måde; Hvis han vil mig, så skriver han - ellers er han ikke interesseret nok, og så vil jeg hellere lande på dét nu end om fire måneder fx. Så jeg ved godt, at jeg i princippet kunne skrive, men jeg gør det ikke. :)


Skrev han ikke engang en "Tak for en hyggelig date. Håber du er kommet godt hjem"-besked?


Næ. Kort inden vi sluttede spurgte han, om jeg havde lyst til at ses igen, for det havde han, og jeg sagde ja. Da vi sagde farvel, spurgte han så, hvad vi mon skulle lave, om vi skulle en tur på stranden, eller ... og så sagde han selv, at det kunne vi selvfølgelig også bare skrives ved om - og jeg sagde ja. Altså, i den korte gengivelse, jeg sagde selvfølgelig mere end ja, det var lige som en dialog. :lol:

Måske er han en af de der mænd der er blevet bildt ind, at man skal vente tre dage med at give lyd for at være spændende. Må ærligt indrømme at den slags virker modsat hensigten her.
0
Brugeravatar
NLeth
Indlæg: 176
Tilmeldt: 1. maj 2016, 19:54
Kort karma: 39
Likede indlæg: 465

Re: Singletråden

Indlægaf NLeth » 19. jun 2016, 21:04

Dikus skrev:Ikke-kæreste har åbnet op for den store "hvad gik galt"-snak. Og jeg tuder som en pisket.

Har skrevet til flirt og forklaret, at jeg er et rod og har brug for tænketid. Han skrev alt det rigtige tilbage og trækker sig modvilligt, mens han håber på, jeg er afklaret til hans fordel, når han kommer hjem om tre uger/før

Ikke-kæreste er væk to uger. Så jeg burde have lidt tid til at mærke mig selv. Og er det ikke nok, må jeg jo tage noget ekstra.


Øv. Jeg synes ikke-kæreste lyder dum. Det virker til at han har haft alle chancer i verden, og så kan han ikke bare lade dig hele i ro, når der siges stop. Pas på dig selv. :ae:
3
Brugeravatar
Zombie
Indlæg: 5115
Tilmeldt: 16. aug 2015, 14:06
Kort karma: 1220
Likede indlæg: 20846

Re: Singletråden

Indlægaf Zombie » 19. jun 2016, 21:34

Dikus skrev:Ikke-kæreste har åbnet op for den store "hvad gik galt"-snak. Og jeg tuder som en pisket.

Har skrevet til flirt og forklaret, at jeg er et rod og har brug for tænketid. Han skrev alt det rigtige tilbage og trækker sig modvilligt, mens han håber på, jeg er afklaret til hans fordel, når han kommer hjem om tre uger/før

Ikke-kæreste er væk to uger. Så jeg burde have lidt tid til at mærke mig selv. Og er det ikke nok, må jeg jo tage noget ekstra.


Jeg synes, det er flot gjort. Smide en bombe og skride i to uger. Tænker han på andet end sig selv her?
0
aka Forbies

:gammel:
Brugeravatar
ManicNinja
Indlæg: 5484
Tilmeldt: 27. aug 2015, 14:16
Kort karma: 1159
Likede indlæg: 8962

Re: Singletråden

Indlægaf ManicNinja » 19. jun 2016, 22:09

Citat slettet

Også kendt som "den store nu sætter jeg ind med det tunge skyts for at vinde dig tilbage til en situation mellem os, der er fuldstændigt magen til før, selv om jeg lader dig få den opfattelse, at alt muligt af det, du savnede fra mig før, vil du få"-snak.

Jeg er klar over, jeg lyder som en gammel sur sutsko. Men selv om sådan en type måske siger, han savner dig, og du bliver blød i knæene (og hvor man nu ellers bliver blød henne), så er det bekræftelsen i at vinde dig tilbage igen og igen, han savner. Ikke dig. Eller nærhed - hvilket han jo også tydeligt har bevist, at han ikke lystede, eftersom han i et helt år formåede at være kærester med dig UDEN at være kærester. Han skal sådan set bare have én eller anden til at fylde sine beundringsdepoter op ... Dét er erfaringsmæssigt det, den slags handler om.

Skal I overhovedet have den snak, så tag den om nogle måneder. Ikke nu hvor såret slet ikke har skorpe. Og lad det være dig, der foreslår den. Han må klare sig selv. Han ville ikke stå ved dig, da han havde chancen. Nu vil han pludselig snakke dybe følelser? Yeah, right! Sorry, Anonymiseret - men han manipulerer med dig. Og han er desperat. Derfor tager han den slags midler i brug.
Senest rettet af ManicNinja 19. jun 2016, 22:16, rettet i alt 2 gange.
3
"Success is the ability to go from one failure to another - with no loss of enthusiasm".

Winston Churchill
Brugeravatar
Planten
Indlæg: 4283
Tilmeldt: 17. aug 2015, 21:06
Kort karma: 1042
Likede indlæg: 7228

Re: Singletråden

Indlægaf Planten » 19. jun 2016, 22:13

Citat slettet
Åh øv, sådan noget hø. Jeg forstår ham ikke helt, som de andre skriver, har han jo haft masser af chancer for at komme på banen??
0
Brugeravatar
Planten
Indlæg: 4283
Tilmeldt: 17. aug 2015, 21:06
Kort karma: 1042
Likede indlæg: 7228

Re: Singletråden

Indlægaf Planten » 19. jun 2016, 22:27

Desuden,hvem har fået slettet indlæg?
0
Brugeravatar
Juki
Indlæg: 10021
Tilmeldt: 9. sep 2015, 20:26
Kort karma: 785
Likede indlæg: 14759

Re: Singletråden

Indlægaf Juki » 19. jun 2016, 22:29

Planten skrev:Desuden,hvem har fået slettet indlæg?

Her i tråden eller? :genert:
0
Forarget kan man altid blive

En bruger du ikke kan nå :cool2:
Brugeravatar
Planten
Indlæg: 4283
Tilmeldt: 17. aug 2015, 21:06
Kort karma: 1042
Likede indlæg: 7228

Re: Singletråden

Indlægaf Planten » 19. jun 2016, 22:34

Juki skrev:
Planten skrev:Desuden,hvem har fået slettet indlæg?

Her i tråden eller? :genert:

Her i tråden. Det var længere i går, som man siger.
1
Brugeravatar
Rapfisk
Indlæg: 7093
Tilmeldt: 20. aug 2015, 16:27
Kort karma: 1431
Likede indlæg: 13316

Re: Singletråden

Indlægaf Rapfisk » 20. jun 2016, 00:37

Dikus skrev:Manic er dum. Siger det, jeg tænker. Men sim jeg bestemt ikke ønsker skal være sandt. Så jeg holder mig til dumme Manic! (Mon jeg nu får moderatoerne på nakken :gruble: Det bliver kønt :kys:)

Tænker, han er presset, fordi en ny er på banen.
Rejsen kan han ikke rigtigt gøre for. Den har stået i kalenderen i månedsvis.

Men sandt at sige, så aner jeg ikke, hvilket ben jeg skal stå på. Hans forklaring er den første nogensinde, der ikke har lydt som en usammenhængende bortforklaring. Og den første, der faktisk har givet rigtig mening.

Til gengæld er den følelsesladet og efterlader et indtryk af ham som knap så stærk mand. Hvilket jeg har det fint med, men som han tydeligvis finder ekstremt pinligt og feminint.

Det problem ved ham har vi været forbi før. Han har en sær ide om, hvad en mand er og hvad hans rolle er, når han ikke er den stærke forsørger.

Det er bare too little, too late. Du er glad for tanken, for forsøget, men grunden til, at I gik fra hinanden, er der stadig. Hvis I nogensinde skal være sammen, bliver det fordi, sårene er helet, og I er udviklet jer til to individet, som er gode for hinanden og vil det samme. Ikke nu.

I øvrigt fint nok, at han ikke kan gøre noget ved rejsen, men han kan gøre for, hvornår han præsenterer sådan en bombe for dig.
2
Livslinjen: 70 201 201
Brugeravatar
Zombie
Indlæg: 5115
Tilmeldt: 16. aug 2015, 14:06
Kort karma: 1220
Likede indlæg: 20846

Re: Singletråden

Indlægaf Zombie » 20. jun 2016, 06:04

Dikus skrev:
Rapfisk skrev:
Dikus skrev:Manic er dum. Siger det, jeg tænker. Men sim jeg bestemt ikke ønsker skal være sandt. Så jeg holder mig til dumme Manic! (Mon jeg nu får moderatoerne på nakken :gruble: Det bliver kønt :kys:)

Tænker, han er presset, fordi en ny er på banen.
Rejsen kan han ikke rigtigt gøre for. Den har stået i kalenderen i månedsvis.

Men sandt at sige, så aner jeg ikke, hvilket ben jeg skal stå på. Hans forklaring er den første nogensinde, der ikke har lydt som en usammenhængende bortforklaring. Og den første, der faktisk har givet rigtig mening.

Til gengæld er den følelsesladet og efterlader et indtryk af ham som knap så stærk mand. Hvilket jeg har det fint med, men som han tydeligvis finder ekstremt pinligt og feminint.

Det problem ved ham har vi været forbi før. Han har en sær ide om, hvad en mand er og hvad hans rolle er, når han ikke er den stærke forsørger.

Det er bare too little, too late. Du er glad for tanken, for forsøget, men grunden til, at I gik fra hinanden, er der stadig. Hvis I nogensinde skal være sammen, bliver det fordi, sårene er helet, og I er udviklet jer til to individet, som er gode for hinanden og vil det samme. Ikke nu.

I øvrigt fint nok, at han ikke kan gøre noget ved rejsen, men han kan gøre for, hvornår han præsenterer sådan en bombe for dig.


Og. Nu føler jeg mig så skyldig. Jeg har nok presset ham til det, da jeg skrev til ham, der ikke kom noget godt ud af at skrive sammen, så jeg ønskede at stoppe kontakten helt.


Så hvis du ikke havde presset ham, så ville du stadig rende uvidende rundt?

Altså, det er lidt simpelt, det her (synes jeg: Ved godt, det er noget andet for dig):

- Vil han være officiel nu?

- Vil han arbejde med de her negative mønstre, som fanger ham på en måde, der er dybt sårende over for dig, ham selv?
1
aka Forbies

:gammel:

Tilbage til "Forhold og sex"