Singletråden

Her kan du snage løs i dine meddebattørers parforhold eller singleliv, og alt hvad der følger med.
Brugeravatar
KitKat
Indlæg: 1127
Tilmeldt: 15. sep 2015, 05:43
Kort karma: 351
Geografisk sted: Vestjylland
Likede indlæg: 3262
Kontakt:

Re: Singletråden

Indlægaf KitKat » 8. jul 2016, 06:14

Rapfisk skrev:Tror du ikke, at det kommer af sig selv, når I kommer til at omgås hinanden mere?



Det gør det helt sikkert. :)
-og ellers virker han ret ligetil så det bliver ikke noget problem i virkeligheden, men det afholder mig ikke nødvendigvis fra at gøre det til et problem inde i mit eget hoved :lol:
1
Brugeravatar
Rapfisk
Indlæg: 7090
Tilmeldt: 20. aug 2015, 16:27
Kort karma: 1431
Likede indlæg: 13310

Re: Singletråden

Indlægaf Rapfisk » 8. jul 2016, 06:25

KitKat skrev:
Rapfisk skrev:Tror du ikke, at det kommer af sig selv, når I kommer til at omgås hinanden mere?



Det gør det helt sikkert. :)
-og ellers virker han ret ligetil så det bliver ikke noget problem i virkeligheden, men det afholder mig ikke nødvendigvis fra at gøre det til et problem inde i mit eget hoved :lol:

Velkommen til singlelivet :kys: :lol:
1
Livslinjen: 70 201 201
chokoladegris
Indlæg: 171
Tilmeldt: 16. jan 2016, 12:50
Kort karma: 24
Likede indlæg: 172

Re: Singletråden

Indlægaf chokoladegris » 8. jul 2016, 08:35

Jeg skal mødes med en fyr fra tinder på mandag. Har haft aflyst vores sidste to dates, hvilket også er ekstremt dårlig stil af mig! Første date havde jeg lige en episode dagen før, hvor jeg var rigtig ked af det og derfor ikke lige havde overskuddet til en date. Anden date skulle vi mødes hjemme ved ham, hvor han begyndte på at han havde tømmermænd og var i puttehumør, jeg meldte klart ud at jeg ikke har lyst til at en første date skal foregå på den måde og er ikke for at man aftaler at skulle putte, når man aldrig har mødt hinanden. Han sagde derfor at så måtte vores date blive på min måde, derfor foreslog jeg at vi kunne gå en tur eller drikke en kop kaffe.. Ved ærlig talt ikke om han er typen der er det værd :-D han virker enormt sød, stille og rolig og nem at snakke med, men det er meget mig der skal finde ud af hvad vi skal lave og det eneste han har på hjernen er at putte. Har pludselig heller ikke hørt fra ham i to dage nu. Her til tredje date har jeg selv taget initiativ, selv fundet på en dag og fundet på det vi skal lave. Well, vi får at se :-) det skader jo aldrig at møde ham!
0
Muspel
Indlæg: 3881
Tilmeldt: 22. nov 2015, 16:38
Kort karma: 768
Likede indlæg: 10761

Re: Singletråden

Indlægaf Muspel » 8. jul 2016, 09:11

chokoladegris skrev:Jeg skal mødes med en fyr fra tinder på mandag. Har haft aflyst vores sidste to dates, hvilket også er ekstremt dårlig stil af mig! Første date havde jeg lige en episode dagen før, hvor jeg var rigtig ked af det og derfor ikke lige havde overskuddet til en date. Anden date skulle vi mødes hjemme ved ham, hvor han begyndte på at han havde tømmermænd og var i puttehumør, jeg meldte klart ud at jeg ikke har lyst til at en første date skal foregå på den måde og er ikke for at man aftaler at skulle putte, når man aldrig har mødt hinanden. Han sagde derfor at så måtte vores date blive på min måde, derfor foreslog jeg at vi kunne gå en tur eller drikke en kop kaffe.. Ved ærlig talt ikke om han er typen der er det værd :-D han virker enormt sød, stille og rolig og nem at snakke med, men det er meget mig der skal finde ud af hvad vi skal lave og det eneste han har på hjernen er at putte. Har pludselig heller ikke hørt fra ham i to dage nu. Her til tredje date har jeg selv taget initiativ, selv fundet på en dag og fundet på det vi skal lave. Well, vi får at se :-) det skader jo aldrig at møde ham!


Sejt du giver det en chance. Og man ved jo aldrig - måske er han helt fantastisk :)
En kop kaffe er alle værd i mine øjne. Og så må du jo mærke efter derefter.
1
Brugeravatar
Animi
Indlæg: 7487
Tilmeldt: 24. okt 2015, 14:47
Kort karma: 828
Likede indlæg: 19593

Re: Singletråden

Indlægaf Animi » 8. jul 2016, 09:25

Jeg har fået den der SnugSpot app, som er lidt ligesom Tinder, udover man kun får ét match hver dag, og matchet er udover alder, køn og afstand også matchet ud fra en personlighedstest.
3 dage senere, og de har stadigvæk ikke fundet et match til mig :lol2: Beviset på at jeg er håbløs :P
5
You know what the issue is with this world? Everyone wants a magical solution to their problem, and everyone refuses to believe in magic.
Brugeravatar
ManicNinja
Indlæg: 5484
Tilmeldt: 27. aug 2015, 14:16
Kort karma: 1159
Likede indlæg: 8962

Re: Singletråden

Indlægaf ManicNinja » 8. jul 2016, 10:36

Rapfisk skrev:
KitKat skrev:Ihh... Jeg har nærmest kun været single et sekund og jeg overtænker allerede alt muligt i langt højere grad end jeg gjorde før. :stoned:

Jeg har den her bekendt. I forbindelse med et projekt han har lovet at hjælpe mig med til vinter har vi snakket sammen et par gange. Han er flink, jeg synes vi snakker rigtig godt sammen og jeg har lyst til at "opgradere" fra bekendt til ven.

Men så er det jo at han er single, og det er jeg pludselig også, og hvordan gør man så sådan noget uden at det virker som om man vil mere end venskab?

I det hele taget synes jeg faktisk det er svært at gå fra bekendtskab til venskab som voksen, det var meget nemmere dengang jeg var lille: "skal vi lege sammen efter skole?" -vupti, så var man venner. :lol:

(og jo, jeg kender godt selv svaret: Kommunikation, bare sig det som det er. :fløjt: )

Tror du ikke, at det kommer af sig selv, når I kommer til at omgås hinanden mere?

Ellers kan du jo spørge, om I skal lave noget sammen og så starte forespørgslen med en variant af "Nu skal det ikke lyde som en date, men kunne du have lyst til at...".


Det burde ikke være sådan. Men i en del tilfælde ville netop den indledning få mig til at overveje, om det måske lidt var en date alligevel ... :lol:

Så nej. Det ér ikke nemt, det dér med at indlede venskaber på tværs af køn, hvis begge er single!
1
"Success is the ability to go from one failure to another - with no loss of enthusiasm".

Winston Churchill
Brugeravatar
KitKat
Indlæg: 1127
Tilmeldt: 15. sep 2015, 05:43
Kort karma: 351
Geografisk sted: Vestjylland
Likede indlæg: 3262
Kontakt:

Re: Singletråden

Indlægaf KitKat » 8. jul 2016, 10:37

ManicNinja skrev:
Det burde ike være sådan. Men i en del tilfælde ville netop den indledning få mig til at overveje, om det måske lidt var en date alligevel ...


Og se, det er derfor jeg allerede nu er i fuld gang med at overtænke alting :lol:
0
Brugeravatar
ManicNinja
Indlæg: 5484
Tilmeldt: 27. aug 2015, 14:16
Kort karma: 1159
Likede indlæg: 8962

Re: Singletråden

Indlægaf ManicNinja » 8. jul 2016, 10:40

Sorry, Kitkat :D

Jeg vil så tilføje, at det godt kan lade sig gøre og også er lykkedes for mig. Men jo, det kræver, at parterne får "klappet præmissen af". Den dér i hvert fald på papiret åbenlyse mulighed, når to singler mødes ... Den skal lige adresseres og lukkes.
1
"Success is the ability to go from one failure to another - with no loss of enthusiasm".

Winston Churchill
Brugeravatar
KitKat
Indlæg: 1127
Tilmeldt: 15. sep 2015, 05:43
Kort karma: 351
Geografisk sted: Vestjylland
Likede indlæg: 3262
Kontakt:

Re: Singletråden

Indlægaf KitKat » 8. jul 2016, 11:04

:) Jeg tror såmænd også det sagtens kan lade sig gøre når man, som du også skriver, lige får dén der detalje ud af verden fra start.

Jeg har netop afrundet en "samtale" på facebook med et meget u-elegant træde-mig-selv-over-tæerne forsøg. :lol:

Der er 100 måder det kunne have været gjort bedre på, men hey, i det mindste var det autentisk...
2
Brugeravatar
Skralde
Indlæg: 2137
Tilmeldt: 11. aug 2015, 07:13
Kort karma: 429
Likede indlæg: 5338

Re: Singletråden

Indlægaf Skralde » 8. jul 2016, 13:55

Nå, men jeg skal på date med en umiddelbar sød og pæn mand på søndag og jeg er allerede ved at dø af skræk :panik:
10
L, mit livs lys - 3.10.2010
@denkreativerappenskralde
Brugeravatar
Sophaya
Indlæg: 2971
Tilmeldt: 22. aug 2015, 11:26
Kort karma: 624
Likede indlæg: 6616

Re: Singletråden

Indlægaf Sophaya » 8. jul 2016, 14:33

Jeg sorterer faktisk alle mænd, der skriver om at putte før man rent faktisk har gjort det, fra. Jeg synes det er SÅ underligt og grænseoverskridende. Hvis vi rent faktisk har puttet, så kan han til nøds skrive at det gad han godt igen eller whatever, hvis han kan holde det på et niveau der ikke er omklamrende. Hvis man ikke har været så tæt, og da især hvis man ikke har mødtes, så synes jeg faktisk det grænser til ulækkert for mig, hvis en mand skriver han ville ønske vi puttede/manglede "nogen"(læs:mig) at putte med eller andet i den dur. Måske er det mærkeligt, men jeg synes det udstråler noget krænkeradfærd-agtigt, i hvert fald hvis det er gentagent. Og nej, jeg ved godt de helt sikkert ikke mener det sådan, men mine grænser overskrides og det vil jeg ikke være med til.
8
cat has nine lives babe
nine lives to itself
but you only got one

x
Brugeravatar
Sophaya
Indlæg: 2971
Tilmeldt: 22. aug 2015, 11:26
Kort karma: 624
Likede indlæg: 6616

Re: Singletråden

Indlægaf Sophaya » 8. jul 2016, 14:33

Nå, rant over - jeg skal ud og spise med ham fra i går på mandag: :fløjt:
5
cat has nine lives babe
nine lives to itself
but you only got one

x
Brugeravatar
Rapfisk
Indlæg: 7090
Tilmeldt: 20. aug 2015, 16:27
Kort karma: 1431
Likede indlæg: 13310

Re: Singletråden

Indlægaf Rapfisk » 8. jul 2016, 15:08

Skralde skrev:Nå, men jeg skal på date med en umiddelbar sød og pæn mand på søndag og jeg er allerede ved at dø af skræk :panik:

Ej, det må du ikke. Dø, altså. Men det er lidt hyggeligt, at du er spændt. Det skal nok gå godt.
1
Livslinjen: 70 201 201
Brugeravatar
KitKat
Indlæg: 1127
Tilmeldt: 15. sep 2015, 05:43
Kort karma: 351
Geografisk sted: Vestjylland
Likede indlæg: 3262
Kontakt:

Re: Singletråden

Indlægaf KitKat » 8. jul 2016, 16:43

KitKat skrev::) Jeg tror såmænd også det sagtens kan lade sig gøre når man, som du også skriver, lige får dén der detalje ud af verden fra start.

Jeg har netop afrundet en "samtale" på facebook med et meget u-elegant træde-mig-selv-over-tæerne forsøg. :lol:

Der er 100 måder det kunne have været gjort bedre på, men hey, i det mindste var det autentisk...


:klap: Han er cool, har tilsyneladende selv tænkt det samme som mig og læser ingen "hensigter" imellem linjerne.

God weekend til jer allesammen, og god date til jer der skal dét :D
1
chokoladegris
Indlæg: 171
Tilmeldt: 16. jan 2016, 12:50
Kort karma: 24
Likede indlæg: 172

Re: Singletråden

Indlægaf chokoladegris » 8. jul 2016, 16:49

Smiling_Goat skrev:
chokoladegris skrev:Jeg skal mødes med en fyr fra tinder på mandag. Har haft aflyst vores sidste to dates, hvilket også er ekstremt dårlig stil af mig! Første date havde jeg lige en episode dagen før, hvor jeg var rigtig ked af det og derfor ikke lige havde overskuddet til en date. Anden date skulle vi mødes hjemme ved ham, hvor han begyndte på at han havde tømmermænd og var i puttehumør, jeg meldte klart ud at jeg ikke har lyst til at en første date skal foregå på den måde og er ikke for at man aftaler at skulle putte, når man aldrig har mødt hinanden. Han sagde derfor at så måtte vores date blive på min måde, derfor foreslog jeg at vi kunne gå en tur eller drikke en kop kaffe.. Ved ærlig talt ikke om han er typen der er det værd :-D han virker enormt sød, stille og rolig og nem at snakke med, men det er meget mig der skal finde ud af hvad vi skal lave og det eneste han har på hjernen er at putte. Har pludselig heller ikke hørt fra ham i to dage nu. Her til tredje date har jeg selv taget initiativ, selv fundet på en dag og fundet på det vi skal lave. Well, vi får at se :-) det skader jo aldrig at møde ham!


Hold nu op, det lyder op ad bakke det der.

Jeg forstår faktisk næsten ikke helt, at du tør :genert:.. En mand, der bliver ved med at køre på med: "Skal vi ikke putte?" Selvom han får et nej hver gang, lyder som en mand, der har lidt svært ved at forstå grænser.

Jeg håber, han ikke bliver for nærgående, og I hygger jer :)


Jeg har også mine "bange" anelser, uden at det skal lyde for voldsomt :-D. Bryder mig ikke om at fyre er så nærgående, når man aldrig har mødt hinanden og derfor ikke ved om man overhovedet har nogen kemi. Han virker dog sød og vil gerne møde ham, for at se hvem han er, synes dog allerede at det ikke har været så positivt det hele, bare det at jeg intet har hørt fra ham i nogle dage nu. Må se hvad der sker, når vi mødes offentligt kan han forhåbentligt ikke være alt for nærgående ;-)
1

Tilbage til "Forhold og sex"