Singletråden

Her kan du snage løs i dine meddebattørers parforhold eller singleliv, og alt hvad der følger med.
Lys
Indlæg: 5850
Tilmeldt: 20. dec 2015, 20:30
Kort karma: 500
Likede indlæg: 10492

Re: Singletråden

Indlægaf Lys » 26. sep 2018, 18:16

Precaseptica skrev:
IrmaPigen skrev:
Planten skrev:
Smiling_Goat skrev:
Precaseptica skrev:I har nok ret.

Men det virker da lidt spøjst at skrive flere dage senere til en person, man ikke er interesseret i at snakke med. Uanset om jeg keder mig eller ej, så sender jeg da ikke lige en random besked til uinteressante emner.


Eller også forsøger hun at virke cool ved at ikke være for ivrig.

Man bliver mærkelig af det her game

Det gør man virkelig. Det er så latterligt af skulle overveje hvad i folks udmeldinger, der skal tolkes på...


Lad være med at tolke.

Når man tolker, er det som regel fordi man gerne vil indfortolke noget i situationen.

Helt ærligt, er en person interesseret, kan det mærkes.


Altså uanset hvad er det vel en tolkning vi er ude i. Pigen melder jo ikke klart ud.


Hun synes sikkert, at du er sød og rar og godt selskab og derfor afviser hun dig ikke klart - for det kunne da være hyggeligt at ses over en øl en anden dag. Men hun er måske/formentlig heller ikke der, hvor hun ser dig som noget helt særligt (endnu). Det kan der være 1000 grunde til. Hvis du virkelig synes, hun er noget, ville jeg forsøge at krydse hendes veje nogle flere gange, for det er vel ikke udelukket, at hun kunne fatte interesse for dig hen ad vejen. Men det er jo ikke sikkert, at det sker - måske er hun bare ikke interesseret.
7
Brugeravatar
Precaseptica
Indlæg: 848
Tilmeldt: 27. aug 2015, 10:07
Kort karma: 211
Likede indlæg: 1882

Re: Singletråden

Indlægaf Precaseptica » 26. sep 2018, 18:37

Lys skrev:
Precaseptica skrev:
IrmaPigen skrev:
Planten skrev:
Smiling_Goat skrev:
Precaseptica skrev:I har nok ret.

Men det virker da lidt spøjst at skrive flere dage senere til en person, man ikke er interesseret i at snakke med. Uanset om jeg keder mig eller ej, så sender jeg da ikke lige en random besked til uinteressante emner.


Eller også forsøger hun at virke cool ved at ikke være for ivrig.

Man bliver mærkelig af det her game

Det gør man virkelig. Det er så latterligt af skulle overveje hvad i folks udmeldinger, der skal tolkes på...


Lad være med at tolke.

Når man tolker, er det som regel fordi man gerne vil indfortolke noget i situationen.

Helt ærligt, er en person interesseret, kan det mærkes.


Altså uanset hvad er det vel en tolkning vi er ude i. Pigen melder jo ikke klart ud.


Hun synes sikkert, at du er sød og rar og godt selskab og derfor afviser hun dig ikke klart - for det kunne da være hyggeligt at ses over en øl en anden dag. Men hun er måske/formentlig heller ikke der, hvor hun ser dig som noget helt særligt (endnu). Det kan der være 1000 grunde til. Hvis du virkelig synes, hun er noget, ville jeg forsøge at krydse hendes veje nogle flere gange, for det er vel ikke udelukket, at hun kunne fatte interesse for dig hen ad vejen. Men det er jo ikke sikkert, at det sker - måske er hun bare ikke interesseret.


Du har nok ret. Men jeg har ikke min daglige gang på RUC længere. Jeg kommer der faktisk aldrig. Så det ville være for at møde hende, hvis jeg tog ud i baren, og det har nok ikke helt samme signalværdi, som et tilfældigt møde.

Hvis hun kunne varmes op, men skal have den heeeelt slow, så vil jeg næsten hellere at hun bare skyder mig ned i forsøget på at få en rigtig date, og så må det være dét. For jeg kommer ikke til at kunne være med på langsomt at lege medstuderende og på stille vis erobre hendes tid.
0
Lys
Indlæg: 5850
Tilmeldt: 20. dec 2015, 20:30
Kort karma: 500
Likede indlæg: 10492

Re: Singletråden

Indlægaf Lys » 26. sep 2018, 18:49

Precaseptica skrev:
Lys skrev:
Precaseptica skrev:
IrmaPigen skrev:
Planten skrev:
Smiling_Goat skrev:
Precaseptica skrev:I har nok ret.

Men det virker da lidt spøjst at skrive flere dage senere til en person, man ikke er interesseret i at snakke med. Uanset om jeg keder mig eller ej, så sender jeg da ikke lige en random besked til uinteressante emner.


Eller også forsøger hun at virke cool ved at ikke være for ivrig.

Man bliver mærkelig af det her game

Det gør man virkelig. Det er så latterligt af skulle overveje hvad i folks udmeldinger, der skal tolkes på...


Lad være med at tolke.

Når man tolker, er det som regel fordi man gerne vil indfortolke noget i situationen.

Helt ærligt, er en person interesseret, kan det mærkes.


Altså uanset hvad er det vel en tolkning vi er ude i. Pigen melder jo ikke klart ud.


Hun synes sikkert, at du er sød og rar og godt selskab og derfor afviser hun dig ikke klart - for det kunne da være hyggeligt at ses over en øl en anden dag. Men hun er måske/formentlig heller ikke der, hvor hun ser dig som noget helt særligt (endnu). Det kan der være 1000 grunde til. Hvis du virkelig synes, hun er noget, ville jeg forsøge at krydse hendes veje nogle flere gange, for det er vel ikke udelukket, at hun kunne fatte interesse for dig hen ad vejen. Men det er jo ikke sikkert, at det sker - måske er hun bare ikke interesseret.


Du har nok ret. Men jeg har ikke min daglige gang på RUC længere. Jeg kommer der faktisk aldrig. Så det ville være for at møde hende, hvis jeg tog ud i baren, og det har nok ikke helt samme signalværdi, som et tilfældigt møde.

Hvis hun kunne varmes op, men skal have den heeeelt slow, så vil jeg næsten hellere at hun bare skyder mig ned i forsøget på at få en rigtig date, og så må det være dét. For jeg kommer ikke til at kunne være med på langsomt at lege medstuderende og på stille vis erobre hendes tid.



Jeg ville sagtens kunne blive smigret over at en mand med vilje kom forbi en fredagsbar for at møde mig. Det ville nok virke bedre end et tilfældigt møde. Men du skal jo kun kaste dig ud i noget i den stil, hvis du er reelt interesseret i hende.

I virkeligheden synes jeg ikke, at hun er så uklar i sin kommunikation, men måske tænker hun bare ikke så meget i datingbaner, men ser dig bare som en mand, hun talte hyggeligt med i en bar. Og så kan man jo godt ping-ponge lidt på SMS og tilkendegive at I jo kan ses i fredagsbaren.
4
Brugeravatar
Aragorn
Indlæg: 7389
Tilmeldt: 9. jul 2017, 20:50
Kort karma: 1567
Likede indlæg: 23320

Re: Singletråden

Indlægaf Aragorn » 26. sep 2018, 19:44

Precaseptica skrev:
IrmaPigen skrev:
Planten skrev:
Smiling_Goat skrev:
Precaseptica skrev:I har nok ret.

Men det virker da lidt spøjst at skrive flere dage senere til en person, man ikke er interesseret i at snakke med. Uanset om jeg keder mig eller ej, så sender jeg da ikke lige en random besked til uinteressante emner.


Eller også forsøger hun at virke cool ved at ikke være for ivrig.

Man bliver mærkelig af det her game

Det gør man virkelig. Det er så latterligt af skulle overveje hvad i folks udmeldinger, der skal tolkes på...


Lad være med at tolke.

Når man tolker, er det som regel fordi man gerne vil indfortolke noget i situationen.

Helt ærligt, er en person interesseret, kan det mærkes.


Altså uanset hvad er det vel en tolkning vi er ude i. Pigen melder jo ikke klart ud.


Nej, og det er fordi hun er umoden er eller nar eller begge dele.
1

Essen meine sheisse. Schmäct gut, jah?
All poopoo times are peepee times, but not all peepee times are poopoo times.
Brugeravatar
Precaseptica
Indlæg: 848
Tilmeldt: 27. aug 2015, 10:07
Kort karma: 211
Likede indlæg: 1882

Re: Singletråden

Indlægaf Precaseptica » 26. sep 2018, 20:12

SurSødSovs skrev:
Precaseptica skrev:
Lys skrev:
Precaseptica skrev:
IrmaPigen skrev:
Planten skrev:
Smiling_Goat skrev:
Precaseptica skrev:I har nok ret.

Men det virker da lidt spøjst at skrive flere dage senere til en person, man ikke er interesseret i at snakke med. Uanset om jeg keder mig eller ej, så sender jeg da ikke lige en random besked til uinteressante emner.


Eller også forsøger hun at virke cool ved at ikke være for ivrig.

Man bliver mærkelig af det her game

Det gør man virkelig. Det er så latterligt af skulle overveje hvad i folks udmeldinger, der skal tolkes på...


Lad være med at tolke.

Når man tolker, er det som regel fordi man gerne vil indfortolke noget i situationen.

Helt ærligt, er en person interesseret, kan det mærkes.


Altså uanset hvad er det vel en tolkning vi er ude i. Pigen melder jo ikke klart ud.


Hun synes sikkert, at du er sød og rar og godt selskab og derfor afviser hun dig ikke klart - for det kunne da være hyggeligt at ses over en øl en anden dag. Men hun er måske/formentlig heller ikke der, hvor hun ser dig som noget helt særligt (endnu). Det kan der være 1000 grunde til. Hvis du virkelig synes, hun er noget, ville jeg forsøge at krydse hendes veje nogle flere gange, for det er vel ikke udelukket, at hun kunne fatte interesse for dig hen ad vejen. Men det er jo ikke sikkert, at det sker - måske er hun bare ikke interesseret.


Du har nok ret. Men jeg har ikke min daglige gang på RUC længere. Jeg kommer der faktisk aldrig. Så det ville være for at møde hende, hvis jeg tog ud i baren, og det har nok ikke helt samme signalværdi, som et tilfældigt møde.

Hvis hun kunne varmes op, men skal have den heeeelt slow, så vil jeg næsten hellere at hun bare skyder mig ned i forsøget på at få en rigtig date, og så må det være dét. For jeg kommer ikke til at kunne være med på langsomt at lege medstuderende og på stille vis erobre hendes tid.


Har du skrevet det? Ellers er det vel fint at skrive til hende?


Jeg har blot skrevet hvornår hun så ville have den øl. Hun fik noget af en smøre sidst og svarede kort, så jeg tror hun er lidt mere til den der short form. Så jeg har ikke tænkt mig at give hende en svada nu om hvorfor jeg gerne vil springe "spillet" over og alt det der.
2
Brugeravatar
Annione
Indlæg: 3634
Tilmeldt: 11. aug 2015, 21:23
Kort karma: 822
Likede indlæg: 7730
Kontakt:

Re: Singletråden

Indlægaf Annione » 27. sep 2018, 06:45

Precaseptica skrev:Man bliver jo mærkelig af det her game...

Nu har RUC-pigen så svaret her i dag. Hun skriver og svarer direkte på en joke jeg lavede i beskeden før. Og så tilføjer hun, at vi da måske ses en dag til en øl i studenterbaren på RUC.

Men nu er jeg jo færdiguddannet, og det er de fleste af mine studiekammerater også, så det er ikke lige et sted jeg kommer for bare at hænge ud. Så jeg tænkte, at selvfølgelig ville jeg da komme derud for at snakke med hende, og derfor skriver jeg så tilbage hvornår man ville kunne støde på hende i baren.

Og nu er vi så tilbage til radio-silence igen. Hun er godt nok en kvinde af få ord på skrift, hvilket kontrasteredes noget af hendes meget diskussionslystne jeg face to face.


Jeg kunne godt finde på at skrive dét til en fyr, hvis jeg gerne ville se ham igen - og hvis jeg ikke var helt sikker på, om han ville se mig.
Men at hun så ikke svarer med det samme?! :gruble:

Altså. Nu er jeg også 39 og har erkendt, at jeg bare går til buffeten - så må jeg jo, når jeg står der, finde ud af, om den er åben eller ej.
1
Brugeravatar
Annione
Indlæg: 3634
Tilmeldt: 11. aug 2015, 21:23
Kort karma: 822
Likede indlæg: 7730
Kontakt:

Re: Singletråden

Indlægaf Annione » 27. sep 2018, 06:48

Den søde tysker, som jeg kyssede med på båden, vil gerne se mig igen.
Han er i Amsterdam i weekenden, og har sagt han gerne kommer til Bruxelles, hvor jeg er ugen ud, for at se mig.

Jeg er ret spændt på, om det bliver til noget.

Jeg er forøvrigt begyndt at lære tysk på Doulingo :genert: Men altså. Lidt sprogkundskaber har aldrig skadet nogen. Om jeg ser ham igen eller ej.
8
Brugeravatar
Q-beben
Indlæg: 1242
Tilmeldt: 23. dec 2015, 11:23
Kort karma: 268
Likede indlæg: 4365

Re: Singletråden

Indlægaf Q-beben » 27. sep 2018, 08:27

MOGA skrev:Men hvis I bringer emnet på bane, er det så jeres erfaring, at I får et ærligt svar? De gange jeg har stillet spørgsmålet, er jeg blevet mødt af en variation af “nej nej, sådan er det ikke, det skyldes XYZ” (arbejde, børn, eks etc.), hvorefter man alligevel bliver ghostet.


Jeg plejer ikke at stille det som et spørgsmål. Jeg bliver på egen banehalvdel... Siger, at jeg har på fornemmelsen af, at han trækker sig, og at den fornemmelse gør, at jeg mister interessen i ham. Så hvis han vil "fortsætte" med mig, må han hjælpe til med at fjerne den der fornemmelse.
2
Brugeravatar
Tricolette
Indlæg: 1674
Tilmeldt: 7. sep 2015, 09:58
Kort karma: 390
Geografisk sted: Himmerland
Likede indlæg: 3883

Re: Singletråden

Indlægaf Tricolette » 27. sep 2018, 14:49

Nu vil jeg tage på 1. date - jeg har kun lidt sommerfugle i maven :genert:
19
Brugeravatar
Spjaerten
Indlæg: 9840
Tilmeldt: 11. aug 2015, 18:58
Kort karma: 1860
Likede indlæg: 9573

Re: Singletråden

Indlægaf Spjaerten » 27. sep 2018, 18:19

:banan: ...
Senest rettet af Spjaerten 28. sep 2018, 13:11, rettet i alt 1 gang.
13
Tryk på * :slem:
Brugeravatar
sortkaffe
Indlæg: 838
Tilmeldt: 11. maj 2016, 20:55
Kort karma: 145
Likede indlæg: 1008

Re: Singletråden

Indlægaf sortkaffe » 27. sep 2018, 21:57

Jeg har været single i en evighed, og har så omsider fået kontakt. Og blevet ret glad for fyren.
Og er ret elendig til det der spil. "Kan han rigtigt lide mig? - vil han mere end sex? - hvornår er man kærester? - er jeg for meget? "
Jeg ville ønske man lige kunne spole lidt frem.
Især til visheden om det er noget der bliver til noget - eller om man spilder sin tid!
3
Brugeravatar
Spjaerten
Indlæg: 9840
Tilmeldt: 11. aug 2015, 18:58
Kort karma: 1860
Likede indlæg: 9573

Re: Singletråden

Indlægaf Spjaerten » 28. sep 2018, 04:16

sortkaffe skrev:Jeg har været single i en evighed, og har så omsider fået kontakt. Og blevet ret glad for fyren.
Og er ret elendig til det der spil. "Kan han rigtigt lide mig? - vil han mere end sex? - hvornår er man kærester? - er jeg for meget? "
Jeg ville ønske man lige kunne spole lidt frem.
Især til visheden om det er noget der bliver til noget - eller om man spilder sin tid!


Kender det for godt! Håber du snart ved hvilken vej det går
1
Tryk på * :slem:
Brugeravatar
Tricolette
Indlæg: 1674
Tilmeldt: 7. sep 2015, 09:58
Kort karma: 390
Geografisk sted: Himmerland
Likede indlæg: 3883

Re: Singletråden

Indlægaf Tricolette » 28. sep 2018, 05:47

Daten gik godt. Rigtig sød mand. Men langt fra det jeg normalt er faldet for. Men måske det er på tide at prøve noget nyt :gruble:
Kørte i hvert fald hele vejen hjem med et stort smil på læberne. Og det var en køretur på 2 timer.
15
Brugeravatar
Precaseptica
Indlæg: 848
Tilmeldt: 27. aug 2015, 10:07
Kort karma: 211
Likede indlæg: 1882

Re: Singletråden

Indlægaf Precaseptica » 28. sep 2018, 07:30

RUC-pige har stadig ikke svaret på beskeden, så da jeg fik et tilbud om en date i går tog jeg pænt imod. Super sød og flot pige, som jeg var en tur på bar med. Det blev nok til lidt for mange øl, for det endte i hvert fald ret godt, vil jeg sige.

Så er det lige med hvad og hvornår man så skriver.
21
Lava11
Indlæg: 62
Tilmeldt: 12. jan 2018, 12:09
Kort karma: 6
Likede indlæg: 118

Re: Singletråden

Indlægaf Lava11 » 28. sep 2018, 07:41

Efter et år som single ( det længste jeg nogensinde har prøvet), har jeg sagt ja til en date i næste uge :)
det har været et år hvor mig og min eks kæreste ikke helt har kunne/ville slippe hinanden, så ligenu er jeg bare rigtig glad på mine egne vegne, at jeg tør at springe ud i noget nyt ! :)

han er heller ikke nødvendigvis min type, men finder ham stadig attraktiv, og efter en uge med skriverier, har jeg ikke mistet interessen endnu - det må være et godt tegn ;)

anbefalinger til en god første date? uden alt for meget sofahygge eller faldskærmsudspring :D
4

Tilbage til "Forhold og sex"