Singletråden

Her kan du snage løs i dine meddebattørers parforhold eller singleliv, og alt hvad der følger med.
Brugeravatar
Æske
Indlæg: 1304
Tilmeldt: 12. aug 2015, 17:01
Kort karma: 423
Geografisk sted: Århus
Likede indlæg: 2340

Re: Singletråden

Indlægaf Æske » 31. jul 2016, 21:57

Rapfisk skrev:
MOGA skrev:Jeg gad virkelig godt på højskole, men jeg orker ikke med min ældste søn. Jeg gør det, når han er flyttet hjemmefra!

Jeg kender flere, der tager på højskole med deres teens og ikke ser dem i en uge. Det skulle være en del af tiltrækningen :lol:

Der var heller ikke det store at hente på den højskole, Æske og jeg var på. Ikke for os, i hvert fald.


Til gengæld var det pis'hyggeligt alligevel :-D
2
Det skal være sjovt, ellers er det ikke morsomt!
Brugeravatar
Tomaten
Indlæg: 14
Tilmeldt: 6. dec 2015, 19:01
Kort karma: 1
Likede indlæg: 10

Re: Singletråden

Indlægaf Tomaten » 31. jul 2016, 21:58

:afro:
Ja, jeg ville s.. komme til at sidde mange år på min kuffert og GLO i lufthavnen uden afgang :kaffe:



Rapfisk skrev:
Animi skrev:Hvis det er det program jeg har hørt om før, så er det noget med at manden får en flybillet med et tilfældig pigenavn på - Fx Maja Hansen - og så har han x antal timer til at finde en Maja Hansen der kan tage med på ferie. Det lyder egentlig ret sjovt :P

Det lyder meget skægt. Damn you, unikke navnekombination :lol:
3
Alle er blot krummer i livets store kiksedåse... Bortset fra mig, jeg er en lækker, lille chokolademarengs

Garfield :fløjt:
Brugeravatar
Zombie
Indlæg: 5109
Tilmeldt: 16. aug 2015, 14:06
Kort karma: 1219
Likede indlæg: 20819

Re: Singletråden

Indlægaf Zombie » 31. jul 2016, 22:19

JessicaD skrev:Zombie: Sagde du noget til ham om det? Jeg fornemmer næsten, at der nok bliver en snak inden alt for længe. :D Selvom det af de grunde, du nævner, er noget, I helst vil udskyde så længe som muligt.


Ja. Vi snakker helt ærligt og åbent om alt, fordi det netop er lidt sårbart. Og fordi vi som venner kender hinanden så godt, at vi kan mærke det hvis den anden tumler med et eller andet.
Det er også rigtig rart, at jeg kan forklare ham hvad problemet er og hvad jeg tænker er løsningen - og at jeg ikke har brug for, der gøres en big deal ud af det. Og så har han tillid til det og stoler på min udmelding ift. at jeg stadig er cool med, at han ses med andre - jeg gider bare ikke se på det.

Andre kunne måske godt finde på at tænke meget dramatisk: "Åh nej, hun er faldet helt for mig, måske skal jeg bare slutte det nu inden hun får for mange følelser i klemme" osv. Men han stoler på, at når jeg siger "Det er okay. Jeg har en reaktion på X situation, jeg føler Y, jeg har behov for Z og jeg sørger for Z ved at gøre A handling" --- så er det sådan det er, og bliver.


For noget tid siden skrev han: "Jeg antager, at hvis noget jeg gør på nogen måde sætter det vi har over styr, at så siger du til, inden det kommer så vidt. Så jeg har mulighed for at overveje situationen og træffe et valg". Det er ikke det samme som, at hvis jeg sagde at NU ville jeg lege kærester, så blev vi kærester. Men rettere at han vil have valget. Og at han gerne vil kunne tage hensyn til mig i den situation hvis det er ham muligt, fremfor at jeg spiller "tough" og cool, og det så ender i drama hvor jeg må afslutte det, for jeg ikke er cool.

Vi har også snakket om, at i slutningen af september, hvor vi begge har dealet med nogle ting og har fået set hinanden i mellemliggende periode også - der tager vi nok uanset hvad en seriøs snak om "os". Dette er betinget af, at der ikke opstår et behov for denne snak hos én af os inden.
Men vi ved jo godt, at vi ikke kan holde den kørende i dette limbo for evigt, så det bliver uanset en slags status, hvor vi enten tager os sammen eller beslutter os for ikke at tage os sammen - og tager konsekvensen af hvad end retning, den samtale går.

Jeg har ikke nogen fornemmelse af, om det ender i et forhold. Skal jeg være rationel omkring det, tror jeg det er 50/50. Og jeg har heldigvis så meget selvtillid/selvværd at jeg tænker, at hvis han ikke synes jeg er awesome og sød og nice, så gider jeg ikke være sammen med ham fordi "wtf". :lol: Og omvendt har jeg det også sådan... Jeg skal også selv være helt oppe at ringe over ham, eller hvem jeg end finder til kæreste, for ellers gider jeg faktisk ikke.
Så jeg skal jo også selv tænke "Os som kærester, skide god idé!" og der er jeg slet ikke endnu.
0
aka Forbies

:gammel:
Brugeravatar
Animi
Indlæg: 7467
Tilmeldt: 24. okt 2015, 14:47
Kort karma: 823
Likede indlæg: 19509

Re: Singletråden

Indlægaf Animi » 1. aug 2016, 14:53

Har matchet med min ex på Tinder. Hmmm.Gad vide om vi begge bare har swipet højre, for at se hvad den anden ville gøre :lol2: Alligevel lidt akavet nu
11
You know what the issue is with this world? Everyone wants a magical solution to their problem, and everyone refuses to believe in magic.
Brugeravatar
De Suspekte Bryster
Indlæg: 300
Tilmeldt: 13. feb 2016, 20:37
Kort karma: 91
Likede indlæg: 711

Re: Singletråden

Indlægaf De Suspekte Bryster » 1. aug 2016, 15:50

Animi skrev:Har matchet med min ex på Tinder. Hmmm.Gad vide om vi begge bare har swipet højre, for at se hvad den anden ville gøre :lol2: Alligevel lidt akavet nu


Fnis. Helt klart en situation, der er sjovere set udefra :lol:
3
Brugeravatar
De Suspekte Bryster
Indlæg: 300
Tilmeldt: 13. feb 2016, 20:37
Kort karma: 91
Likede indlæg: 711

Re: Singletråden

Indlægaf De Suspekte Bryster » 1. aug 2016, 16:08

Jeg har i øvrigt været single i 2,5 uge nu og er stadig ved at vænne mig til det. At vi ikke skulle være kærester lige nu var vi enige om og han og jeg ses stadig som venner. Det er ikke det nemmeste i verden, men det fungerer ok lige nu. Det giver os mulighed for at lave nogle ting sammen, som vi begge kunne lide. Fx. spiller vi et spil sammen, som er ét, hvor man skal gennemføre en masse scenarier.

Jeg er ledig pt, men starter nyt job om 14 dage, så det er dét, jeg prioriterer i mit liv lige nu. Dét og så venner og bekendte. En stor del af min omgangskreds forsvandt for et år siden ifm. et forhold sluttede. Det forhold havde varet i 6 år og en god del af omgangskredsen dengang var hans familie og venner. Siden da har jeg prioriteret mine venner og nye bekendtskaber.

Det var det for nu. Ville bare lige introducere mig selv :wave:
5
Brugeravatar
FrøkenM
Indlæg: 6644
Tilmeldt: 10. okt 2015, 09:05
Kort karma: 1182
Geografisk sted: Aalborg
Likede indlæg: 9550

Re: Singletråden

Indlægaf FrøkenM » 1. aug 2016, 16:17

De Suspekte Bryster skrev:Jeg har i øvrigt været single i 2,5 uge nu og er stadig ved at vænne mig til det. At vi ikke skulle være kærester lige nu var vi enige om og han og jeg ses stadig som venner. Det er ikke det nemmeste i verden, men det fungerer ok lige nu. Det giver os mulighed for at lave nogle ting sammen, som vi begge kunne lide. Fx. spiller vi et spil sammen, som er ét, hvor man skal gennemføre en masse scenarier.

Jeg er ledig pt, men starter nyt job om 14 dage, så det er dét, jeg prioriterer i mit liv lige nu. Dét og så venner og bekendte. En stor del af min omgangskreds forsvandt for et år siden ifm. et forhold sluttede. Det forhold havde varet i 6 år og en god del af omgangskredsen dengang var hans familie og venner. Siden da har jeg prioriteret mine venner og nye bekendtskaber.

Det var det for nu. Ville bare lige introducere mig selv :wave:

Velkommen til :)
0
Volunteers are not paid - not because they are worthless, but because they are priceless! :dåne: :love: :lun:
MOGA
Indlæg: 4032
Tilmeldt: 21. aug 2015, 20:34
Kort karma: 521
Likede indlæg: 7352

Re: Singletråden

Indlægaf MOGA » 1. aug 2016, 16:32

Animi skrev:Har matchet med min ex på Tinder. Hmmm.Gad vide om vi begge bare har swipet højre, for at se hvad den anden ville gøre :lol2: Alligevel lidt akavet nu


På et tidspunkt fandt jeg sammen med en eks.
En dag sagde jeg så til ham, at jeg havde set ham på Tinder tidligere, hvor vi jo begge havde swipet til venstre. Øh nej, siger han så, jeg swipede til højre. Min fatsvage hjerne havde ikke lige tænkt over, at jeg jo ikke ville få at vide, at han havde swipet til højre. Det var også lidt akavet.

Nå, men hvis du udelukkende gør det af nysgerrighed, så håber jeg den bliver liggende der :fløjt:
Senest rettet af MOGA 1. aug 2016, 16:36, rettet i alt 1 gang.
2
MOGA
Indlæg: 4032
Tilmeldt: 21. aug 2015, 20:34
Kort karma: 521
Likede indlæg: 7352

Re: Singletråden

Indlægaf MOGA » 1. aug 2016, 16:36

De Suspekte Bryster skrev:Jeg har i øvrigt været single i 2,5 uge nu og er stadig ved at vænne mig til det. At vi ikke skulle være kærester lige nu var vi enige om og han og jeg ses stadig som venner. Det er ikke det nemmeste i verden, men det fungerer ok lige nu. Det giver os mulighed for at lave nogle ting sammen, som vi begge kunne lide. Fx. spiller vi et spil sammen, som er ét, hvor man skal gennemføre en masse scenarier.

Jeg er ledig pt, men starter nyt job om 14 dage, så det er dét, jeg prioriterer i mit liv lige nu. Dét og så venner og bekendte. En stor del af min omgangskreds forsvandt for et år siden ifm. et forhold sluttede. Det forhold havde varet i 6 år og en god del af omgangskredsen dengang var hans familie og venner. Siden da har jeg prioriteret mine venner og nye bekendtskaber.

Det var det for nu. Ville bare lige introducere mig selv :wave:


Velkommen til :)
1
Brugeravatar
Animi
Indlæg: 7467
Tilmeldt: 24. okt 2015, 14:47
Kort karma: 823
Likede indlæg: 19509

Re: Singletråden

Indlægaf Animi » 1. aug 2016, 16:46

MOGA skrev:
Animi skrev:Har matchet med min ex på Tinder. Hmmm.Gad vide om vi begge bare har swipet højre, for at se hvad den anden ville gøre :lol2: Alligevel lidt akavet nu


På et tidspunkt fandt jeg sammen med en eks.
En dag sagde jeg så til ham, at jeg havde set ham på Tinder tidligere, hvor vi jo begge havde swipet til venstre. Øh nej, siger han så, jeg swipede til højre. Min fatsvage hjerne havde ikke lige tænkt over, at jeg jo ikke ville få at vide, at han havde swipet til højre. Det var også lidt akavet.

Nå, men hvis du udelukkende gør det af nysgerrighed, så håber jeg den bliver liggende der :fløjt:


Jeg kom til at tænke på, at jeg og min ex faktisk på et tidspunkt snakkede om vores måde at bruge Tinder på. Jeg fortalte at jeg brugte tid på at se folks billeder igennem, og læste deres profiltekst inden jeg så evt swipede til højre, hvis jeg fandt dem interessant. Han fortalte at han bare swiper en masse til højre, og hvis der så evt kommer et match, kigger han på deres profil og sletter dem hvis han ikke findes dem interessant.
Så kan forestille mig at han har swipet i sådan en fart, at han måske ikke har set at det var mig - før der så kom et match. Ville virkelig gerne vide hvad han tænkte, da matchet kom frem :lol2:
2
You know what the issue is with this world? Everyone wants a magical solution to their problem, and everyone refuses to believe in magic.
Brugeravatar
Animi
Indlæg: 7467
Tilmeldt: 24. okt 2015, 14:47
Kort karma: 823
Likede indlæg: 19509

Re: Singletråden

Indlægaf Animi » 1. aug 2016, 22:13

Så eh.... Han skrev til mig på Tinder - dét havde jeg så alligevel ikke troet :lol2: Tænk at man skal matche på Tinder før man hører fra ham igen :lol2:
2
You know what the issue is with this world? Everyone wants a magical solution to their problem, and everyone refuses to believe in magic.
Brugeravatar
Zombie
Indlæg: 5109
Tilmeldt: 16. aug 2015, 14:06
Kort karma: 1219
Likede indlæg: 20819

Re: Singletråden

Indlægaf Zombie » 2. aug 2016, 05:31

JessicaD skrev:
Zombie skrev:Så jeg skal jo også selv tænke "Os som kærester, skide god idé!" og der er jeg slet ikke endnu.


Jeg tror altså også, at det er meget sundt lige at have en periode for sig selv, som er lidt længere end lige et par mdr. Så vidt jeg husker, så har du været ret hurtigt videre efter dine sidste forhold, og det kan være lidt farligt, tror jeg. Eller - jeg har i hvert fald brug for den pause til at "finde mig selv", som man siger. :D Ellers ender man bare let med en forkert mand, som ikke er den rigtige for en, men bare "er der" på det tidspunkt.


Mellem forrige og sidste forhold gik nogle måneder, hvilket var ok fordi det forrige forholdkun var et års tid og helt ærligt var et rebound forhold efter et langt, seriøst forhold.

Eks'en og jeg gik fra hinanden i marts, men det blev ikke officielt eller egentlig "eksekveret" før maj. Som nævnt er jeg bevidst om, at jeg ikke er klar til et forhold og jeg dater også andre.
Jeg dater ikke målrettet efter en kæreste, men rettere for at møde nye mennesker og få nogle gode oplevelser. Hvis jeg så møder en sød fyr, er jeg ikke afvisende for at lade det udvikle sig stille og roligt. Skulle det komme dertil, må jeg håndtere det ift min ven. Indtil nu har det ikke ført længere end anden date, hvorefter det er stoppet af forskellige årsager.
0
aka Forbies

:gammel:
Brugeravatar
Animi
Indlæg: 7467
Tilmeldt: 24. okt 2015, 14:47
Kort karma: 823
Likede indlæg: 19509

Re: Singletråden

Indlægaf Animi » 2. aug 2016, 05:58

Dikus skrev:
Animi skrev:Så eh.... Han skrev til mig på Tinder - dét havde jeg så alligevel ikke troet :lol2: Tænk at man skal matche på Tinder før man hører fra ham igen :lol2:


For lidt information!


Haha, der er ikke engang særlig meget mere info. Han skrev bare sådan "Haha, jamen hold da op." Hvor jeg svarede "Ja, man var jo lidt nysgerrig ;)". Og det var så det :P
2
You know what the issue is with this world? Everyone wants a magical solution to their problem, and everyone refuses to believe in magic.
Mocca
Indlæg: 831
Tilmeldt: 23. sep 2015, 08:37
Kort karma: 39
Likede indlæg: 1320

Re: Singletråden

Indlægaf Mocca » 2. aug 2016, 08:15

Jeg har længe gerne ville finde ham den helt rigtige, hvor det hele bare fungerede. Men ikke rigtig fået gjort noget aktivt ved det længe.
Dels fordi andre ting i livet har fyldt. Dels fordi en bestemt mand hele tiden har forstyrret mine intentioner. Han har lavet rod i mine følelser i mere end to år nu. Jeg har for lang tid siden lavet en liste, hvor jeg skriver ting op, som jeg ikke kan li' ved ham. :mellow:
Der kommer jævnligt nye ting på. Jeg har lukket forbindelsen mange gange, men falder i igen. Her på det sidste har vi mødtes kun som venner. Men den der pokkers tiltrækning er der desværre stadig.

Så nu har jeg taget et andet skridt for at komme videre...
Jeg har fundet mig det, som jeg som ung kaldte en 'ven med fordele'. Kun sex og hygge. Men helt fantastisk sex!!! :klap:
Timevis af forkælelse af MIG!

Lige nu stornyder jeg det bare.
Måske er det nok. Jeg er bare ikke sikker. Vil nok også stadig gerne have forelskelse og kærlighed.
Og nu sidder jeg så og bliver nervøs for, om jeg ville kunne finde mig i halvgod sex med en mand, som ham den første, - som jeg helt klart har følelser for på et andet plan.
:gruble:

Er jeg ved at skyde mig selv i foden?
For det, jeg har gang i lige nu, kan jeg meget hurtigt blive afhængig af...
1
Brugeravatar
De Suspekte Bryster
Indlæg: 300
Tilmeldt: 13. feb 2016, 20:37
Kort karma: 91
Likede indlæg: 711

Re: Singletråden

Indlægaf De Suspekte Bryster » 2. aug 2016, 09:07

Mocca, man kan godt blive "afhængig" af at have det godt, ja :)

Jeg ville ikke være bange for bare at stornyde det lige nu. Når du er klar til mere og forhåbentlig også har fået mere afstand fra ham, der laver rod i dine følelser, så går du videre. Det er jeg slet ikke i tvivl om. Så nyd det her og nu :gogo:
2

Tilbage til "Forhold og sex"