Singletråden

Her kan du snage løs i dine meddebattørers parforhold eller singleliv, og alt hvad der følger med.
Brugeravatar
Krølle
Indlæg: 3674
Tilmeldt: 16. aug 2015, 02:48
Kort karma: 1829
Likede indlæg: 14457

Re: Singletråden

Indlægaf Krølle » 3. nov 2019, 11:55

RavenClaw skrev:Ihh, jeg bliver så glad af at læse om jeres forelskelser. Tillykke med kærligheden! :lun:

Selv om det bliver trist at "undvære" jer. Men vi hepper på kærligheden, altid!


Jeg er her stadig i kulissen, fordi jeg på en sær måde savner at dele ting med jer :genert:

Jeg nyder dog helt åndssvagt meget at være lallende forelsket uden nogen form for usikkerhed. Det er mindblowing og fantastisk udover hvad jeg havde turdet håbe på, da jeg i foråret talte med min søde psykolog om, at jeg vist aldrig havde prøvet det på den måde, hun beskrev det.

Hvem havde set mig blive dybt benovet over, at jeg fik tildelt mit helt eget tog af en 3-årig? :-D
4
Brugeravatar
Planten
Indlæg: 4283
Tilmeldt: 17. aug 2015, 21:06
Kort karma: 1042
Likede indlæg: 7228

Re: Singletråden

Indlægaf Planten » 3. nov 2019, 12:05

RavenClaw skrev:Ihh, jeg bliver så glad af at læse om jeres forelskelser. Tillykke med kærligheden! :lun:

Selv om det bliver trist at "undvære" jer. Men vi hepper på kærligheden, altid!

Kan kun være enig :) det er dejligt!
1
Brugeravatar
Animi
Indlæg: 7493
Tilmeldt: 24. okt 2015, 14:47
Kort karma: 829
Likede indlæg: 19617

Re: Singletråden

Indlægaf Animi » 3. nov 2019, 16:02

Jeg ligger på hans sofa. Han ser fodbold, jeg spiller lidt spil. Det er dejligt, at vi kan være sammen, uden at lave noget sammen. Bare ren afslapning :love:
9
You know what the issue is with this world? Everyone wants a magical solution to their problem, and everyone refuses to believe in magic.
Brugeravatar
Deligracy
Indlæg: 29
Tilmeldt: 12. maj 2019, 15:24
Kort karma: 2
Likede indlæg: 26

Re: Singletråden

Indlægaf Deligracy » 3. nov 2019, 21:06

En mega-lækker-fyr tilføjet mig på fb for en uge siden og HAN tog intiativ allerede på det tidspunkt til at ses over et glas vin men jeg afviste ham da jeg ikke havde det godt med at mødes med en jeg ikke kender. :genert:
Han blev dog ved med at skrive til mig og havde lyst til at "pin me down". Men jeg takkede pænt nej.

Jeg ombestemte mig for et par dage siden og fik inviteret ham til en kop kaffe istedet, han tilbød at betale for kaffe, han kysset mig på kinden både starten af daten og slutningen.. Men er lidt i tvivl om han er interesseret i mig? Vi hyggede os, snakkede i 3 timer, fik kaffe og fik gået en tur osv.

Jeg skrev så en sms for et par timer siden at det var hyggeligt at møde ham, og fik takket ham for kaffen, han svarede så tilbage: Selv tak, det var hyggeligt at lære dig at kende og du må have en god aften :)

Øv altså - jeg håbede han ville skrive noget mer... men han er også 46 år og måske ikke lige en "chat-over-sms-type" - men tror I jeg stadig har en chance i og med han kysset mig på kinden mod slutningen af daten?

Eller virker det mere som en pity kiss? - du er sød, men nej tak kys... :gruble:
0
OberstNasig
Indlæg: 1405
Tilmeldt: 19. feb 2016, 21:10
Kort karma: 259
Likede indlæg: 2975

Re: Singletråden

Indlægaf OberstNasig » 3. nov 2019, 21:50

Deligracy skrev:En mega-lækker-fyr tilføjet mig på fb for en uge siden og HAN tog intiativ allerede på det tidspunkt til at ses over et glas vin men jeg afviste ham da jeg ikke havde det godt med at mødes med en jeg ikke kender. :genert:
Han blev dog ved med at skrive til mig og havde lyst til at "pin me down". Men jeg takkede pænt nej.

Jeg ombestemte mig for et par dage siden og fik inviteret ham til en kop kaffe istedet, han tilbød at betale for kaffe, han kysset mig på kinden både starten af daten og slutningen.. Men er lidt i tvivl om han er interesseret i mig? Vi hyggede os, snakkede i 3 timer, fik kaffe og fik gået en tur osv.

Jeg skrev så en sms for et par timer siden at det var hyggeligt at møde ham, og fik takket ham for kaffen, han svarede så tilbage: Selv tak, det var hyggeligt at lære dig at kende og du må have en god aften :)

Øv altså - jeg håbede han ville skrive noget mer... men han er også 46 år og måske ikke lige en "chat-over-sms-type" - men tror I jeg stadig har en chance i og med han kysset mig på kinden mod slutningen af daten?

Eller virker det mere som en pity kiss? - du er sød, men nej tak kys... :gruble:


Du har alt at vinde ved at spørge om han har lyst til at ses igen :)
Er det noget, du kunne være modig nok til at gøre? Bedre at finde ud af det nu, fremfor at vente, for ventetiden kan nærmest være det værste, fordi man kan bruge så meget tanke-energi på det.

Jeg har meget spontant været på date idag. Fordi jeg har haft en frenzy på to dating-apps, er jeg endt op med en del matches, jeg ikke helt ved, hvad jeg skal stille op med. Jeg kan mærke at jeg ikke har lyst til at ses med nogle, bare for at få dækket mit fysiske behov. Jeg er gået ind i en fase, hvor jeg søger noget fast og det udtrykker jeg også klart.

Nå, men jeg havde egentlig en dag, hvor jeg bare ville gå mig en tur, men så foreslår denne dude at gøre mig selskab og jeg overkommer mine rigide tanker om at turen var for mig selv og ikke andre, så jeg siger ja til det. Og det gik jo godt. Så godt at vi genoptog den senere med aftensmad sammen.
Men han er næsten 10 år ældre end mig og jeg føler mig som et lillebitte lam, selvom jeg er en voksen kvinde. Men jeg føler mig også lidt intimideret, fordi han er forsker indenfor et meget vanskeligt felt, så jeg har en indre oplevelse af at komme intellektuelt til kort, selvom jeg da udmærket ved, at det er mit eget mindreværd, der lige kommer i spil.
Jeg er ret sikker på, at han lagde an til et kys, da jeg skulle gå, men jeg gik i panik (kender i det?!)på et splitsekund og krammede skævt. Nok fordi jeg synes netop dén situation kan være ualmindeligt akavet, hvis jeg misforstår signalerne og tror, at de vil kysse og så dodger ens date lige een :lol2:
0
Brugeravatar
LadyFox
Indlæg: 19646
Tilmeldt: 27. dec 2015, 19:02
Kort karma: 2446
Geografisk sted: Kbh
Likede indlæg: 46291

Re: Singletråden

Indlægaf LadyFox » 4. nov 2019, 14:36

Jeg havde egentlig tænkt at ham min lækre ven synes min hund var sød nok men mest bare tolererede ham fordi at hunden jo ligesom bare følger med mig. Især fordi min hund er af en race der er lidt speciel af sind og er ret reserveret, skal se folk an og min hund på samme tid ikke er en hund med voldsomt meget selvtillid så han kan godt være ret meget i røven på mig, eller trække sig for sig selv hvis han ikke gider. Derudover så har han haft dårlig mave et par gange deroppe og altså skidt på gulvet, og kombineret med at min hund i manges øjne er direkte uopdragen. Der er en del der ikke lige forstår hverken min hunds race eller min tilgang til hunde.

Men, altså, i går gav han virkelig udtryk for at være temmelig begejstret for hunden, og ville i hvert fald gerne passe ham hvis det var osv.
Og begejstringen er gengældt, han fik Momo til at løbe efter en bold hvilket han ellers ikke gider, de brugte meget af aftenen på at ligge arm i arm, Momo blev hos ham når jeg forlod rummet hvilket han ellers ikke gør med nogen fordi han altid er i røven på mig. Da min ven faldt i søvn på sofaen og jeg gik i hans seng og sov der valgte Momo sofaen en stor del af natten. Det var lige før jeg var overflødig :lol:

For et hundemenneske som mig er det virkelig skønt at min hund er oprigtigt velkommen i de hjem jeg kommer i, og jeg synes det er helt fantastisk at han er så tryg i et hjem vi alligevel kommer en del i og at han har åbnet så meget op overfor et menneske jeg virkelig nyder at bruge en del tid med.

Især fordi jeg hele tiden godt har vidst at min sære hund godt kunne blive en udfordring i forhold til den type relationer. :D

Wow, det blev et langt indlæg om nærmest ingenting.
20
...
Brugeravatar
Ghattner
Indlæg: 2502
Tilmeldt: 17. aug 2017, 12:27
Kort karma: 146
Likede indlæg: 6677

Re: Singletråden

Indlægaf Ghattner » 5. nov 2019, 08:52

Der er godt nok mange kvinder på Tinder, i alle aldre, og alle slags typer, der retoucherer deres billeder så de ligner glatte barbiedukker. Det er jo så tydeligt det er fake. Jeg forstår ikke hvorfor man gør det? Det er efterhånden svært at skelne dem fra de lige så adskillige spam-profiler som også er kendetegnet ved meget glatte og dullede piger der har en tekst a la ”Meet me on snapchat”

Er mænd lige så slemme på det punkt? Og hvad får man ud af det? Man kommer jo kun til at skuffe når man så skal vise sig i IRL og man ikke kan leve op til dette glatte look.
7
Brugeravatar
Stitch
Indlæg: 7999
Tilmeldt: 13. jun 2017, 12:11
Kort karma: 1193
Geografisk sted: København
Likede indlæg: 17845

Re: Singletråden

Indlægaf Stitch » 5. nov 2019, 09:26

Mænd er lige så slemme. Og ofte også lidt nederen i teksten med en masse "du er/du er ikke" i stedet for at fortælle lidt om sig selv.
7
"If you are neutral in situations of injustice, you have chosen the side of the oppressor. If an elephant has its foot on the tail of a mouse, and you say that you are neutral, the mouse will not appreciate your neutrality."

Free Palestine
Brugeravatar
Stitch
Indlæg: 7999
Tilmeldt: 13. jun 2017, 12:11
Kort karma: 1193
Geografisk sted: København
Likede indlæg: 17845

Re: Singletråden

Indlægaf Stitch » 5. nov 2019, 09:27

Og hvad sker der for ikke lige nævne at man har børn i profilteksten? Det er trods alt vigtigere end højden.
7
"If you are neutral in situations of injustice, you have chosen the side of the oppressor. If an elephant has its foot on the tail of a mouse, and you say that you are neutral, the mouse will not appreciate your neutrality."

Free Palestine
Brugeravatar
Andromeda
Indlæg: 315
Tilmeldt: 8. nov 2017, 21:46
Kort karma: 14
Likede indlæg: 458

Re: Singletråden

Indlægaf Andromeda » 5. nov 2019, 09:45

Ghattner skrev:Der er godt nok mange kvinder på Tinder, i alle aldre, og alle slags typer, der retoucherer deres billeder så de ligner glatte barbiedukker. Det er jo så tydeligt det er fake. Jeg forstår ikke hvorfor man gør det? Det er efterhånden svært at skelne dem fra de lige så adskillige spam-profiler som også er kendetegnet ved meget glatte og dullede piger der har en tekst a la ”Meet me on snapchat”

Er mænd lige så slemme på det punkt? Og hvad får man ud af det? Man kommer jo kun til at skuffe når man så skal vise sig i IRL og man ikke kan leve op til dette glatte look.

Jeg er ikke vildt meget på de sociale medier, men mit indtryk er at mange har et eller andet filter på billeder generelt. Jeg har en veninde hvor hun siger standard på hendes telefon er et filter der bl.a. udglatter huden og giver en slags glød, og hun kan ikke huske hvordan hun ændrer det xD.
Jeg bruger det personligt aldrig selv, men når det nu er ret normalt, så tænker dem der gør det måske ikke selv så meget over det.

Det sker da også på mænds profiler, mest dem der tydeligt også reklamere for deres instagram, men ikke så mange at det irriterer mig. Jeg oplever oftere at der ikke er tydelige billeder af ansigtet, fx kun med solbriller, ved mørkbelysning, eller måske selfies taget i sengen eller på badeværelset uden skyggen af et smil fra en mærkelig vinkel.
1
Brugeravatar
Contrast
Indlæg: 2073
Tilmeldt: 21. jan 2016, 18:24
Kort karma: 210
Likede indlæg: 6141

Re: Singletråden

Indlægaf Contrast » 5. nov 2019, 09:59

Ghattner skrev:Der er godt nok mange kvinder på Tinder, i alle aldre, og alle slags typer, der retoucherer deres billeder så de ligner glatte barbiedukker. Det er jo så tydeligt det er fake. Jeg forstår ikke hvorfor man gør det? Det er efterhånden svært at skelne dem fra de lige så adskillige spam-profiler som også er kendetegnet ved meget glatte og dullede piger der har en tekst a la ”Meet me on snapchat”

Er mænd lige så slemme på det punkt? Og hvad får man ud af det? Man kommer jo kun til at skuffe når man så skal vise sig i IRL og man ikke kan leve op til dette glatte look.


Det er simpelthen så dumt. Også de dér Snapchat-filtre hvor de får hundeører og kæmpe øjne, som flere også bruger som profilbilleder, hvor de seriøst tror at det er flot.. :lol:

Det jeg mest har oplevet med mænd på datingapps er, at de skærer meget ansigt og nærmest kun har useriøse billeder af sig selv. De tænker måske det er uhøjtideligt, men jeg vil bare gerne have lov at se, hvordan de ser ud normalt :genert:
4
Inge Færch Schott
Brugeravatar
LaScrooge
Indlæg: 7578
Tilmeldt: 9. okt 2015, 08:59
Kort karma: 1902
Likede indlæg: 24648

Re: Singletråden

Indlægaf LaScrooge » 5. nov 2019, 11:06

Andromeda skrev:
Ghattner skrev:Der er godt nok mange kvinder på Tinder, i alle aldre, og alle slags typer, der retoucherer deres billeder så de ligner glatte barbiedukker. Det er jo så tydeligt det er fake. Jeg forstår ikke hvorfor man gør det? Det er efterhånden svært at skelne dem fra de lige så adskillige spam-profiler som også er kendetegnet ved meget glatte og dullede piger der har en tekst a la ”Meet me on snapchat”

Er mænd lige så slemme på det punkt? Og hvad får man ud af det? Man kommer jo kun til at skuffe når man så skal vise sig i IRL og man ikke kan leve op til dette glatte look.

Jeg er ikke vildt meget på de sociale medier, men mit indtryk er at mange har et eller andet filter på billeder generelt. Jeg har en veninde hvor hun siger standard på hendes telefon er et filter der bl.a. udglatter huden og giver en slags glød, og hun kan ikke huske hvordan hun ændrer det xD.
Jeg bruger det personligt aldrig selv, men når det nu er ret normalt, så tænker dem der gør det måske ikke selv så meget over det.

Det sker da også på mænds profiler, mest dem der tydeligt også reklamere for deres instagram, men ikke så mange at det irriterer mig. Jeg oplever oftere at der ikke er tydelige billeder af ansigtet, fx kun med solbriller, ved mørkbelysning, eller måske selfies taget i sengen eller på badeværelset uden skyggen af et smil fra en mærkelig vinkel.


Jeg synes faktisk det er okay med et korrektionsfilter af den art, med mindre det lavet fuld, synlig airbrush. Fotografier er jo heller ikke "objektive" repræsentationer af hvordan mennesker virkelig ser ud; vinkel, belysning, kameraets kvalitet og lignende er alle ting, som har en indflydelse på, hvordan portrættet ender med at blive, og det er således også muligt at blive grimmere af et dårligt fotografi. Man kan også bare være mindre fotogen og meget charmerende i animeret form, og på det grundlag synes jeg også det er okay at forbedre udseendet, når det er fotografier, der formidler skønheden i første omgang.
0
And we both know: I will be delicious
Brugeravatar
Planten
Indlæg: 4283
Tilmeldt: 17. aug 2015, 21:06
Kort karma: 1042
Likede indlæg: 7228

Re: Singletråden

Indlægaf Planten » 5. nov 2019, 11:14

Standardbilleder for nedern mænd i Nordjylland:
Ingen smil
Fuckfinger
Tydeligt berusede
Øl i hånden
Gruppebilleder fra byen
6
Lava11
Indlæg: 62
Tilmeldt: 12. jan 2018, 12:09
Kort karma: 6
Likede indlæg: 118

Re: Singletråden

Indlægaf Lava11 » 5. nov 2019, 12:12

Jeg skal på 3. Date i aften, og vi skal lave mad sammen :dance:
Det er længe siden jeg har ses med en fra den “virkelige verden” og tænker jeg gerne vil ind på lidt dybere spørgsmål - for at se om vi egentlig er et match...

Har i nogle gode spørgsmål man kunne komme ind på? (Som ikke virker som om man har planlagt resten af livet sammen inde i hovedet :nerve: )

Det eneste jeg kan komme på er - hvor længe har du været single? :gruble:
1
Brugeravatar
Neenah
Indlæg: 4441
Tilmeldt: 12. aug 2015, 12:37
Kort karma: 667
Likede indlæg: 7384

Re: Singletråden

Indlægaf Neenah » 5. nov 2019, 12:17

Lava11 skrev:Jeg skal på 3. Date i aften, og vi skal lave mad sammen :dance:
Det er længe siden jeg har ses med en fra den “virkelige verden” og tænker jeg gerne vil ind på lidt dybere spørgsmål - for at se om vi egentlig er et match...

Har i nogle gode spørgsmål man kunne komme ind på? (Som ikke virker som om man har planlagt resten af livet sammen inde i hovedet :nerve: )

Det eneste jeg kan komme på er - hvor længe har du været single? :gruble:

På tredje date med min mand introducerede jeg ham for http://36questionsinlove.com/ - det var et mega hit. Men det kræver at man har en ret god connection, tror jeg.
1

Tilbage til "Forhold og sex"