Singletråden

Her kan du snage løs i dine meddebattørers parforhold eller singleliv, og alt hvad der følger med.
MOGA
Indlæg: 4029
Tilmeldt: 21. aug 2015, 20:34
Kort karma: 521
Likede indlæg: 7352

Re: Singletråden

Indlægaf MOGA » 1. maj 2016, 10:56

Rikke skrev:Det kan da ikke passe, at der ikke er dejlige mænd, der rent faktisk ER single? Jeg render i hvert fald ind i alle de andre :D


Jeg tror nok det er lykkedes mig at finde en. Men jeg har dælme også ledt længe!!
7
Brugeravatar
Daine
Indlæg: 24611
Tilmeldt: 19. aug 2015, 18:57
Kort karma: 3193
Geografisk sted: Midtjylland
Likede indlæg: 36729

Re: Singletråden

Indlægaf Daine » 1. maj 2016, 11:13

Rothkeen skrev:
Daine skrev:God søndag :) Det er en dejlig solskinsdag - skal I lave noget fornuftigt?


Det står i rengørings tegn. :lol:


Yay! Fed søndag :D





Jeg har været ude at gå en tur, omkring en 7 kilometer - efterfulgt af en omgang græsplæneslåning. Jeg har en (udmærket) håndskubber af en græsslåmaskine, men min have skråner en smule, så det er ski hårdt at skubbe opad. God motion :lol:

Nu vil jeg i et hårdt tiltrængt bad og så ud at nyde solen med en god bog!




Man møder sgutte mange mænd her ... men her er skønt at gå :)
image.jpeg
image.jpeg
14
"I en tid med så meget ondskab, må vi passe på kærligheden", citat: Hr. Aurland

Jo mere viden man tilegner sig, des mere ved man, at der er ting man ikke ved. Ting man før ikke anede at man ikke vidste, ved man nu, at man ikke ved.
Brugeravatar
Rapfisk
Indlæg: 7067
Tilmeldt: 20. aug 2015, 16:27
Kort karma: 1430
Likede indlæg: 13276

Re: Singletråden

Indlægaf Rapfisk » 1. maj 2016, 11:47

Det er sjældent efterhånden, at jeg gør noget for første gang, men i dag var jeg til gardernes årgangsparade, hvor de fejrer de gamle gardere. Min far er halvtredsårsjubilar og fik lov til at gå næsten forrest i paraden. Han har glædet sig SÅ meget, at han frivilligt gik til lægen for at få set på en fod, der gjorde ondt, for gå, det skulle han.

Min far fik diagnosticeret en aggressiv form for kræft sidste år, og i disse dage for et år siden troede han ikke, at han skulle leve i dag. Den stolte datter fik vist fældet mere end en enkelt tåre :lun: :love: :lun:
34
Livslinjen: 70 201 201
Brugeravatar
ManicNinja
Indlæg: 5484
Tilmeldt: 27. aug 2015, 14:16
Kort karma: 1159
Likede indlæg: 8962

Re: Singletråden

Indlægaf ManicNinja » 1. maj 2016, 15:40

Jeg har været med en god, "gammel" veninde og hendes veninde (som jeg også kender ret godt efterhånden) ude at spise brunch. Og så travede vi ellers rundt i byen og sad længe i solen ved Søerne og snakkede over (mere) kaffe.

Jeg har grinet og grinet i fire timer. Og har fået fregner på næsen. :ninja:

Nu sidder jeg i min solvarme stue, nyder stilheden og lyset, drikker en kaffe og spiser hindbær og skriver løs. Jeg kan stadig ikke forklare, hvad der skete den dag for tre uger siden. Men en årelang skriveblokering forsvandt dér. Og har ikke vist sit grimme fjæs siden.

Dejlig, dejlig søndag!
11
"Success is the ability to go from one failure to another - with no loss of enthusiasm".

Winston Churchill
Brugeravatar
Juki
Indlæg: 10021
Tilmeldt: 9. sep 2015, 20:26
Kort karma: 785
Likede indlæg: 14759

Re: Singletråden

Indlægaf Juki » 1. maj 2016, 16:09

Jeg er nedlagt af de månedlige kvindesmerter, og føler mig rigtig klam, ulækker og synes jeg lugter af ostepops, på trods af at jeg har været i bad! :genert:

Ellers har jeg været ude i varmen og solskinnet med hundene, hvor vi var forbi min mors kolonihave :) Nu er de gået kolde og jeg burde lave noget aftensmad. Og sætte vasketøj over også. At være på nettet trækker bare lidt mere nu..
7
Forarget kan man altid blive

En bruger du ikke kan nå :cool2:
d.d84
Indlæg: 83
Tilmeldt: 14. aug 2015, 06:06
Kort karma: 8
Likede indlæg: 82

Re: Singletråden

Indlægaf d.d84 » 1. maj 2016, 18:00

Jeg smed ungerne i søskendevognen i morges og gik ned til nettoen ca. 1,5 km væk og fik handler til ugen.
Ellers har vi bare hygget os, leget og set Ratatouille :)
Nåeh ja, og så har jeg vasket 3 maskiner tøj, sådanne to blebørn bruger en del.
Mine aktiviteter har ikke ændret sig meget af at blive skilt da jeg har børnene det meste af tiden, vi er i gang med en optrapning af samvær med ham på 2 og hende på 6 mdr får endnu bare besøg af far herhjemme.
2
avdotja
Indlæg: 4930
Tilmeldt: 11. okt 2015, 18:31
Kort karma: 537
Likede indlæg: 14700

Re: Singletråden

Indlægaf avdotja » 1. maj 2016, 18:52

Jeg var på date i dag med en gut fra tinder, jeg ikke havde mødt før. Da jeg så tropper op, viser det sig at han er der med to venner og yderlig to andre kommer til senere på dagen (det var en gratis udendørskoncert). Først synes jeg det er lidt mærkeligt, men beslutter mig for at give det en chance. Hans venner var skam også rigtig søde, men uheldigvis virkede han bare overhovedet ikke interesseret i mig og så blev det sgu akavet :s

Efter 1½ time trak jeg ham til siden og sagde at jeg smuttede igen, det duede ikke det her med at jeg kom for at møde ham og så var de eneste der interesserede sig for mig, hans venner. Jeg skulle jo så også sige farvel til vennerne, hvor den ene selvfølgelig ville have en forklaring på hvorfor jeg allerede gik. Men hvad siger man lige? Jeg ved ikke engang om de var klar over at det var vores første "date".
0
Brugeravatar
Viskelæder
Indlæg: 4601
Tilmeldt: 26. dec 2015, 21:22
Kort karma: 1469
Likede indlæg: 11937

Re: Singletråden

Indlægaf Viskelæder » 1. maj 2016, 19:02

Jeg synes faktisk, det er ret træls, når man skriver med en fyr, og det der med at skulle ses kommer i vejen hele tiden. Jeg ved godt, jeg er ret mærkelig her i følge mange.
Men fx skrev jeg med en fyr fra tinder (det er slettet nu, men har ham så på snapchat), som efter få dage spurgte, om vi skulle mødes. Det er self rart, når de spørger, så man ved, der er interesse, men jeg vil ikke mødes med nogen så hurtigt, hvis jeg ikke har et indtryk af dem endnu eller kan fornemme, om der er bare noget kemi. Jeg vil have LYST til at se nogen. Så jeg svarede, at jeg gerne ville skrive lidt mere og lige lære ham bare en lille smule at kende, før vi mødtes. Han svarede okay, men at han tænkte, man skrev sammen i ca. en uge, og så mødtes man. Jamen hvad så når - som i tilfældet med ham - at alt det, han skriver om, er "hvad laver du?" (lige gyldig snak), "jeg venter på at se dig :)/får jeg en invitation til film?" (sødt, men det har vi talt om, og det er ret pres, når jeg netop har sagt, det ikke bliver lige nu). Så ender jeg med at tænke: SÅ SLAP DOG AF OG SKRIV LIDT MED MIG!
Nu kan vi ikke føre en samtale og lære hinanden at kende lidt, som var det, jeg ville, for at kunne mødes, fordi han HELE TIDEN VIL MØDES.

Altså, hvorfor er der sådan en enorm hast? Gud, hvor er det frustrerende. Og for lige at lyde rigtig sur diva-agtig, så kan jeg ligesom kun komme frem til, at når fyre konstant vil mødes efter 3 sekunder, så kan de udelukkende gå efter mit udseende eller sex.
7
Brugeravatar
Viskelæder
Indlæg: 4601
Tilmeldt: 26. dec 2015, 21:22
Kort karma: 1469
Likede indlæg: 11937

Re: Singletråden

Indlægaf Viskelæder » 1. maj 2016, 19:03

avdotja skrev:Jeg var på date i dag med en gut fra tinder, jeg ikke havde mødt før. Da jeg så tropper op, viser det sig at han er der med to venner og yderlig to andre kommer til senere på dagen (det var en gratis udendørskoncert). Først synes jeg det er lidt mærkeligt, men beslutter mig for at give det en chance. Hans venner var skam også rigtig søde, men uheldigvis virkede han bare overhovedet ikke interesseret i mig og så blev det sgu akavet :s

Efter 1½ time trak jeg ham til siden og sagde at jeg smuttede igen, det duede ikke det her med at jeg kom for at møde ham og så var de eneste der interesserede sig for mig, hans venner. Jeg skulle jo så også sige farvel til vennerne, hvor den ene selvfølgelig ville have en forklaring på hvorfor jeg allerede gik. Men hvad siger man lige? Jeg ved ikke engang om de var klar over at det var vores første "date".


Ej, hvor er det forbandet uhøfligt :forvirret:
5
Brugeravatar
2SHY
Indlæg: 15613
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:22
Kort karma: 1640
Geografisk sted: Aalborg
Likede indlæg: 20988

Re: Singletråden

Indlægaf 2SHY » 1. maj 2016, 19:07

Viskelæder skrev:Jeg synes faktisk, det er ret træls, når man skriver med en fyr, og det der med at skulle ses kommer i vejen hele tiden. Jeg ved godt, jeg er ret mærkelig her i følge mange.
Men fx skrev jeg med en fyr fra tinder (det er slettet nu, men har ham så på snapchat), som efter få dage spurgte, om vi skulle mødes. Det er self rart, når de spørger, så man ved, der er interesse, men jeg vil ikke mødes med nogen så hurtigt, hvis jeg ikke har et indtryk af dem endnu eller kan fornemme, om der er bare noget kemi. Jeg vil have LYST til at se nogen. Så jeg svarede, at jeg gerne ville skrive lidt mere og lige lære ham bare en lille smule at kende, før vi mødtes. Han svarede okay, men at han tænkte, man skrev sammen i ca. en uge, og så mødtes man. Jamen hvad så når - som i tilfældet med ham - at alt det, han skriver om, er "hvad laver du?" (lige gyldig snak), "jeg venter på at se dig :)/får jeg en invitation til film?" (sødt, men det har vi talt om, og det er ret pres, når jeg netop har sagt, det ikke bliver lige nu). Så ender jeg med at tænke: SÅ SLAP DOG AF OG SKRIV LIDT MED MIG!
Nu kan vi ikke føre en samtale og lære hinanden at kende lidt, som var det, jeg ville, for at kunne mødes, fordi han HELE TIDEN VIL MØDES.

Altså, hvorfor er der sådan en enorm hast? Gud, hvor er det frustrerende. Og for lige at lyde rigtig sur diva-agtig, så kan jeg ligesom kun komme frem til, at når fyre konstant vil mødes efter 3 sekunder, så kan de udelukkende gå efter mit udseende eller sex.

Altså I'm with you on this. Fuldstændig og aldeles. Og hvis der bliver ved med at komme "stikpiller" (forstå mig ret - jeg mangler et andet ord) og indirekte invitationer, så kan jeg godt gå helt og aldeles kold i det og bakke ud. For det er nemlig det der med at det er et pres og et eller andet sted også manglende respekt for at man nok skal sige til når/hvis man er klar til af mødes
4
Intet dør langsommere og mere smertefuldt end en drøm

Don't wait for a light to appear at the end of the tunnel, stride down there and light the bloody thing yourself

The secrets are gone when you look away
Sleep well: They'll whisper your fate
avdotja
Indlæg: 4930
Tilmeldt: 11. okt 2015, 18:31
Kort karma: 537
Likede indlæg: 14700

Re: Singletråden

Indlægaf avdotja » 1. maj 2016, 19:10

Viskelæder skrev:...

Ej, hvor er det forbandet uhøfligt :forvirret:


Altså han havde jo nok en anden opfattelse af det. Da jeg sagde farvel var han helt "det er jo en koncert, det vidste du godt. Jeg ved ikke med dig, men jeg snakker ikke en hel masse når jeg er til koncert". Nej, men du har alligevel formået at snakke mere med alle dine venner end mig og jeg er oprigtig i tvivl om hvorvidt du egentlig helst ser at jeg smutter.

Nå, men jeg ville aldrig selv være taget ind til arrangementet, så det var egentlig fint nok at opleve. og har trods alt været på kaffedates der var kedeligere :D
Senest rettet af avdotja 1. maj 2016, 19:10, rettet i alt 1 gang.
2
Brugeravatar
Viskelæder
Indlæg: 4601
Tilmeldt: 26. dec 2015, 21:22
Kort karma: 1469
Likede indlæg: 11937

Re: Singletråden

Indlægaf Viskelæder » 1. maj 2016, 19:10

2SHY skrev:
Viskelæder skrev:Jeg synes faktisk, det er ret træls, når man skriver med en fyr, og det der med at skulle ses kommer i vejen hele tiden. Jeg ved godt, jeg er ret mærkelig her i følge mange.
Men fx skrev jeg med en fyr fra tinder (det er slettet nu, men har ham så på snapchat), som efter få dage spurgte, om vi skulle mødes. Det er self rart, når de spørger, så man ved, der er interesse, men jeg vil ikke mødes med nogen så hurtigt, hvis jeg ikke har et indtryk af dem endnu eller kan fornemme, om der er bare noget kemi. Jeg vil have LYST til at se nogen. Så jeg svarede, at jeg gerne ville skrive lidt mere og lige lære ham bare en lille smule at kende, før vi mødtes. Han svarede okay, men at han tænkte, man skrev sammen i ca. en uge, og så mødtes man. Jamen hvad så når - som i tilfældet med ham - at alt det, han skriver om, er "hvad laver du?" (lige gyldig snak), "jeg venter på at se dig :)/får jeg en invitation til film?" (sødt, men det har vi talt om, og det er ret pres, når jeg netop har sagt, det ikke bliver lige nu). Så ender jeg med at tænke: SÅ SLAP DOG AF OG SKRIV LIDT MED MIG!
Nu kan vi ikke føre en samtale og lære hinanden at kende lidt, som var det, jeg ville, for at kunne mødes, fordi han HELE TIDEN VIL MØDES.

Altså, hvorfor er der sådan en enorm hast? Gud, hvor er det frustrerende. Og for lige at lyde rigtig sur diva-agtig, så kan jeg ligesom kun komme frem til, at når fyre konstant vil mødes efter 3 sekunder, så kan de udelukkende gå efter mit udseende eller sex.

Altså I'm with you on this. Fuldstændig og aldeles. Og hvis der bliver ved med at komme "stikpiller" (forstå mig ret - jeg mangler et andet ord) og indirekte invitationer, så kan jeg godt gå helt og aldeles kold i det og bakke ud. For det er nemlig det der med at det er et pres og et eller andet sted også manglende respekt for at man nok skal sige til når/hvis man er klar til af mødes


Lige netop. Jeg gider heller ikke mere nu. Jeg lærer ham jo ikke bedre at kende og får lyst til at mødes, når det eneste, han skriver, er stikpiller til a mødes.
Idiot.
2
Brugeravatar
Viskelæder
Indlæg: 4601
Tilmeldt: 26. dec 2015, 21:22
Kort karma: 1469
Likede indlæg: 11937

Re: Singletråden

Indlægaf Viskelæder » 1. maj 2016, 19:12

avdotja skrev:
Viskelæder skrev:...

Ej, hvor er det forbandet uhøfligt :forvirret:


Altså han havde jo nok en anden opfattelse af det. Da jeg sagde farvel var han helt "det er jo en koncert, det vidste du godt. Jeg ved ikke med dig, men jeg snakker ikke en hel masse når jeg er til koncert". Nej, men du har alligevel formået at snakke mere med alle dine venner end mig og jeg er oprigtig i tvivl om hvorvidt du egentlig helst ser at jeg smutter.

Nå, men jeg ville aldrig selv være taget ind til arrangementet, så det var egentlig fint nok at opleve. og har trods alt været på kaffedates der var kedeligere :D


Han lyder som en idiot :tie: Men godt du havde en okay oplevelse trods alt!
2
Brugeravatar
Rapfisk
Indlæg: 7067
Tilmeldt: 20. aug 2015, 16:27
Kort karma: 1430
Likede indlæg: 13276

Re: Singletråden

Indlægaf Rapfisk » 1. maj 2016, 19:18

Tusind tak for jeres søde reaktioner på min fars jubilæum. Det er godt nok heller ikke ofte, at man kommer hjem til 26 likes og seks grønne kort. Jeg elsker jer alle sammen :love:
10
Livslinjen: 70 201 201
avdotja
Indlæg: 4930
Tilmeldt: 11. okt 2015, 18:31
Kort karma: 537
Likede indlæg: 14700

Re: Singletråden

Indlægaf avdotja » 1. maj 2016, 19:19

Viskelæder skrev:Jeg synes faktisk, det er ret træls, når man skriver med en fyr, og det der med at skulle ses kommer i vejen hele tiden. Jeg ved godt, jeg er ret mærkelig her i følge mange.
Men fx skrev jeg med en fyr fra tinder (det er slettet nu, men har ham så på snapchat), som efter få dage spurgte, om vi skulle mødes. Det er self rart, når de spørger, så man ved, der er interesse, men jeg vil ikke mødes med nogen så hurtigt, hvis jeg ikke har et indtryk af dem endnu eller kan fornemme, om der er bare noget kemi. Jeg vil have LYST til at se nogen. Så jeg svarede, at jeg gerne ville skrive lidt mere og lige lære ham bare en lille smule at kende, før vi mødtes. Han svarede okay, men at han tænkte, man skrev sammen i ca. en uge, og så mødtes man. Jamen hvad så når - som i tilfældet med ham - at alt det, han skriver om, er "hvad laver du?" (lige gyldig snak), "jeg venter på at se dig :)/får jeg en invitation til film?" (sødt, men det har vi talt om, og det er ret pres, når jeg netop har sagt, det ikke bliver lige nu). Så ender jeg med at tænke: SÅ SLAP DOG AF OG SKRIV LIDT MED MIG!
Nu kan vi ikke føre en samtale og lære hinanden at kende lidt, som var det, jeg ville, for at kunne mødes, fordi han HELE TIDEN VIL MØDES.

Altså, hvorfor er der sådan en enorm hast? Gud, hvor er det frustrerende. Og for lige at lyde rigtig sur diva-agtig, så kan jeg ligesom kun komme frem til, at når fyre konstant vil mødes efter 3 sekunder, så kan de udelukkende gå efter mit udseende eller sex.

Jeg er egentlig selv typen der foretrækker at mødes hurtigt (hvilket så nogen gange, giver nogle mindre optimale dateoplevelser :D), men kan til gengæld overhovedet ikke håndtere at føle mig presset (hvilket en konstant hinten til hvornår vi skulle ses, ville resultere i), så det der ville jeg også gå helt kold i.
1

Tilbage til "Forhold og sex"