Singletråden

Her kan du snage løs i dine meddebattørers parforhold eller singleliv, og alt hvad der følger med.
Muspel
Indlæg: 3881
Tilmeldt: 22. nov 2015, 16:38
Kort karma: 768
Likede indlæg: 10761

Re: Singletråden

Indlægaf Muspel » 15. jul 2016, 14:42

Jeg er lidt blue i dag...

Var på skøn skøn date med daten onsdag- han blev til torsdag, vi blev enige om, at han skulle komme, når jeg var færdig med at have besøg af veninde torsdag aften. Og det var også vildt dejligt. Han blev til i dag, og der var bare et eller andet helt ... Skævt. Vi havde talt om at hænge ud frem til ved 3 tiden, hvor hans søn kom (de har ferie sammen fra nu af)

Jeg skulle dog lige på sygehuset og have taget nogle blodprøver også.

Mens vi lavede morgenmad og spiste kunne jeg mærke, at jeg helt vildt let blev irriteret og distancerede mig fra ham. Så det endte med, at jeg foreslog, at jeg tog på hospital selv og så havde eftermiddagen selv. Det tog han pænt. Var meget 'hey fedt du siger det', men jeg følte, at jeg fravalgte ham ...

Det handler helt sikkert om mig og mine spøgelser. Jeg er vildt bange for at blive forladt. men samtidig er jeg også bange for at blive så bange for at blive forladt, at jeg ikke mærker efter, om personen er rigtig for mig :stoned:

Og så reagerer jeg med at lukke ned. Og det gjorde tydeligvis date usikker, og så lukkede jeg mere ned.

Suk.

Det lurede under overfladen - og hele natten - med dejlig date ved siden af, der gerne ville ligge i ske osv - så drømte jeg alle mulige drømme om en eks, der slet ikke var god for mig, og den stemning vågnede jeg med i kroppen - men jo ikke lige noget, jeg kunne dele med date ...
Det hjælper heller ikke, at jeg er ret bekymret for de der blodprøver, og tudede lidt over dem.

Nå det blev forvirrende. Ved ikke rigtigt, hvordan jeg skal vende den.

Har sendt ham en SMS med 'undskyld jeg var ved siden af mig selv' og den svarede han bare så sødt og ordenligt på. Men er ærgerlig over, at vi skiltes sådan, når vi først skal ses næste søndag.
0
Brugeravatar
Purple Haze
Indlæg: 9080
Tilmeldt: 3. jan 2016, 16:04
Kort karma: 1018
Geografisk sted: Kbh.
Likede indlæg: 21922

Re: Singletråden

Indlægaf Purple Haze » 15. jul 2016, 14:43

Hvad var det du blev irreteret over?
Noget konkret han gjorde der var irreterende?
0
Hello to all intelligent lifeforms everywhere!
And to everybody else out there, the secret is to bang the rocks together guys.
Muspel
Indlæg: 3881
Tilmeldt: 22. nov 2015, 16:38
Kort karma: 768
Likede indlæg: 10761

Re: Singletråden

Indlægaf Muspel » 15. jul 2016, 14:59

Purple Haze skrev:Hvad var det du blev irreteret over?
Noget konkret han gjorde der var irreterende?


Ja men - det et åbenlyst dumt at blive irriteret over det. Jeg var ret ... Stille. Og det fyldte han ud med at spørge om alle mulige ting om morgenmaden. Sådan 'hvor meget mælk præcis skummer du til kaffen' og sådan noget, som fik ham til at fremstå usikker. Og det var noget af det, der gik helt helt galt med en eks- at magtbalancen blev skæv - så jeg kom til at få en rolle som strid - og at han hele tiden prøvede at 'lade være med at irritere mig' - og jeg ER altså ellers ikke spor bossy.

Giver det mening?
0
Muspel
Indlæg: 3881
Tilmeldt: 22. nov 2015, 16:38
Kort karma: 768
Likede indlæg: 10761

Re: Singletråden

Indlægaf Muspel » 15. jul 2016, 15:02

Dikus skrev:I forhold til datens oplevelse, ville jeg ikke være så bekymret: Han tænker nok bare, du var bekymret for sygehusbesøg. Den slags har det med at slå en lidt ud.

Så i forhold til ham, ville jeg ryste det af mig og ikke gøre mere ved det. Ud over at bruge det næste stykke tid til at lære ham bedre at kende på skrift og få opbygget et forhold til ham, hvor du vil være tryg ved at fortælle, at du f.eks. har drømt trælse drømme om en eks.


Tak. Det er rigtigt. Jeg lægger helt sikkert mere i det end han gør.

Og hm tja- det tror jeg ikke rigtigt, jeg vil fortælle. er bange for det bliver selvforstærkende. Det er i hvert fald det, jeg har oplevet før. at jeg siger højt, at jeg er bange for at blive forladt. Og så bliver jeg det.
0
Brugeravatar
Sophaya
Indlæg: 2974
Tilmeldt: 22. aug 2015, 11:26
Kort karma: 624
Likede indlæg: 6643

Re: Singletråden

Indlægaf Sophaya » 15. jul 2016, 15:05

Tak for jeres søde lykønskninger - han skrev tillykke kort efter mit brokkeri :lol:
I er så søde :kys:
2
cat has nine lives babe
nine lives to itself
but you only got one

x
Muspel
Indlæg: 3881
Tilmeldt: 22. nov 2015, 16:38
Kort karma: 768
Likede indlæg: 10761

Re: Singletråden

Indlægaf Muspel » 15. jul 2016, 15:07

Dikus skrev:
Muspel skrev:
Purple Haze skrev:Hvad var det du blev irreteret over?
Noget konkret han gjorde der var irreterende?


Ja men - det et åbenlyst dumt at blive irriteret over det. Jeg var ret ... Stille. Og det fyldte han ud med at spørge om alle mulige ting om morgenmaden. Sådan 'hvor meget mælk præcis skummer du til kaffen' og sådan noget, som fik ham til at fremstå usikker. Og det var noget af det, der gik helt helt galt med en eks- at magtbalancen blev skæv - så jeg kom til at få en rolle som strid - og at han hele tiden prøvede at 'lade være med at irritere mig' - og jeg ER altså ellers ikke spor bossy.

Giver det mening?


Det er altså okay at blive usikker og nervøs, når ens date er ved siden af sig selv. Det ville jeg ikke lægge for meget i.

Men jeg ville nok overveje at blive bedre til at sige noget omkring det i situationen, så han ikke fortsætter. Vi er nogle, der kan have svært ved at plabre, hvis vi først synes, vi skal fylde stilhed ud. Vi har brug for hjælp :D


Du har så mega meget ret. Men aner ikke, hvordan jeg får stoppet det, når jeg er i det. Prøvede 'lad os læse lidt avis'. Det hjalp ikke. :genert:
Så: hvad ville du foreslog jeg sagde i situationen?
0
Muspel
Indlæg: 3881
Tilmeldt: 22. nov 2015, 16:38
Kort karma: 768
Likede indlæg: 10761

Re: Singletråden

Indlægaf Muspel » 15. jul 2016, 15:11

Dikus skrev:
Muspel skrev:
Dikus skrev:
Muspel skrev:
Purple Haze skrev:Hvad var det du blev irreteret over?
Noget konkret han gjorde der var irreterende?


Ja men - det et åbenlyst dumt at blive irriteret over det. Jeg var ret ... Stille. Og det fyldte han ud med at spørge om alle mulige ting om morgenmaden. Sådan 'hvor meget mælk præcis skummer du til kaffen' og sådan noget, som fik ham til at fremstå usikker. Og det var noget af det, der gik helt helt galt med en eks- at magtbalancen blev skæv - så jeg kom til at få en rolle som strid - og at han hele tiden prøvede at 'lade være med at irritere mig' - og jeg ER altså ellers ikke spor bossy.

Giver det mening?


Det er altså okay at blive usikker og nervøs, når ens date er ved siden af sig selv. Det ville jeg ikke lægge for meget i.

Men jeg ville nok overveje at blive bedre til at sige noget omkring det i situationen, så han ikke fortsætter. Vi er nogle, der kan have svært ved at plabre, hvis vi først synes, vi skal fylde stilhed ud. Vi har brug for hjælp :D


Du har så mega meget ret. Men aner ikke, hvordan jeg får stoppet det, når jeg er i det. Prøvede 'lad os læse lidt avis'. Det hjalp ikke. :genert:
Så: hvad ville du foreslog jeg sagde i situationen?


Jeg foretrækker, der bedes om ro ret eksplicit, så...

"Ej, jeg er altså lidt ved siden af mig selv lige nu og har brug for lidt ro. Skal vi ikke hygge os med at læse avis sammen?"

Så føler jeg det ikke som en afvisning - men føler mig inddraget i "roen" som noget, jeg bidrager til.


Tak! Det giver god mening. Det handler nok også om, at jeg kommer til at tage for meget ansvar for stemningen. At det er min skyld, hvis det er lidt skævt.
0
Muspel
Indlæg: 3881
Tilmeldt: 22. nov 2015, 16:38
Kort karma: 768
Likede indlæg: 10761

Re: Singletråden

Indlægaf Muspel » 15. jul 2016, 15:28

Dikus skrev:Og han gør sikkert/måske det samme ved at pludre løs...

Det er virkeligt ikke let :)


Nej. Jeg tænker ikke et 'stop lige med at være usikker' ville gøre noget godt :stoned:
0
Brugeravatar
Rapfisk
Indlæg: 7093
Tilmeldt: 20. aug 2015, 16:27
Kort karma: 1431
Likede indlæg: 13316

Re: Singletråden

Indlægaf Rapfisk » 15. jul 2016, 15:39

Muspel skrev:Tag


Nu ved jeg ikke, om der er særlige forhold med den trælse eks, men jeg synes ikke, at der er noget alarmerende i, at du drømmer om ham, når du ligger i en anden mands arme for første gang. Jeg tror, éns underbevidsthed kobler de to ting, altså at ligge der og minderne om én, man forbinder den situation med. Det gør selvfølgelig også, at man vågner i dårligt humør. Drømmen om den gamle og usikkerheden ved den nye er en dårlig kombination - og så den undersøgelse på hospitalet oveni. Jeg ville godt nok ikke have været et catch den morgen. :genert:
0
Livslinjen: 70 201 201
Muspel
Indlæg: 3881
Tilmeldt: 22. nov 2015, 16:38
Kort karma: 768
Likede indlæg: 10761

Re: Singletråden

Indlægaf Muspel » 15. jul 2016, 15:43

Rapfisk skrev:Nu ved jeg ikke, om der er særlige forhold med den trælse eks, men jeg synes ikke, at der er noget alarmerende i, at du drømmer om ham, når du ligger i en anden mands arme for første gang. Jeg tror, éns underbevidsthed kobler de to ting, altså at ligge der og minderne om én, man forbinder den situation med. Det gør selvfølgelig også, at man vågner i dårligt humør. Drømmen om den gamle og usikkerheden ved den nye er en dårlig kombination - og så den undersøgelse på hospitalet oveni. Jeg ville godt nok ikke have været et catch den morgen. :genert:


Tak. Det lyder helt rigtigt. Og heldigvis synes daten ret tydeligt, at jeg er ret awsome, så jeg kan koncentrere mig om selv at give det en ærlig chance- frem for at 'passe på mig selv' og i stedet turde investere i det.
2
Brugeravatar
Rapfisk
Indlæg: 7093
Tilmeldt: 20. aug 2015, 16:27
Kort karma: 1431
Likede indlæg: 13316

Re: Singletråden

Indlægaf Rapfisk » 15. jul 2016, 15:46

Muspel skrev:
Rapfisk skrev:Nu ved jeg ikke, om der er særlige forhold med den trælse eks, men jeg synes ikke, at der er noget alarmerende i, at du drømmer om ham, når du ligger i en anden mands arme for første gang. Jeg tror, éns underbevidsthed kobler de to ting, altså at ligge der og minderne om én, man forbinder den situation med. Det gør selvfølgelig også, at man vågner i dårligt humør. Drømmen om den gamle og usikkerheden ved den nye er en dårlig kombination - og så den undersøgelse på hospitalet oveni. Jeg ville godt nok ikke have været et catch den morgen. :genert:


Tak. Det lyder helt rigtigt. Og heldigvis synes daten ret tydeligt, at jeg er ret awsome, så jeg kan koncentrere mig om selv at give det en ærlig chance- frem for at 'passe på mig selv' og i stede mit turde investere i det.

Det er potentielt noget møg med den underbevidsthed. Jeg ser lidt til en fyr, som, er det lige gået op for mig, har samme frisure som min eks. Jeg KAN ikke med det :genert:
2
Livslinjen: 70 201 201
Muspel
Indlæg: 3881
Tilmeldt: 22. nov 2015, 16:38
Kort karma: 768
Likede indlæg: 10761

Re: Singletråden

Indlægaf Muspel » 15. jul 2016, 15:50

Rapfisk skrev:
Muspel skrev:
Rapfisk skrev:Nu ved jeg ikke, om der er særlige forhold med den trælse eks, men jeg synes ikke, at der er noget alarmerende i, at du drømmer om ham, når du ligger i en anden mands arme for første gang. Jeg tror, éns underbevidsthed kobler de to ting, altså at ligge der og minderne om én, man forbinder den situation med. Det gør selvfølgelig også, at man vågner i dårligt humør. Drømmen om den gamle og usikkerheden ved den nye er en dårlig kombination - og så den undersøgelse på hospitalet oveni. Jeg ville godt nok ikke have været et catch den morgen. :genert:


Tak. Det lyder helt rigtigt. Og heldigvis synes daten ret tydeligt, at jeg er ret awsome, så jeg kan koncentrere mig om selv at give det en ærlig chance- frem for at 'passe på mig selv' og i stede mit turde investere i det.

Det er potentielt noget møg med den underbevidsthed. Jeg ser lidt til en fyr, som, er det lige gået op for mig, har samme frisure som min eks. Jeg KAN ikke med det :genert:



:fløjt: min hedder ved Gud det samme som eksen. Har overvejet at spørge ham, om jeg må kalde ham Preben.

Du må forære ham en klipning ...
2
Brugeravatar
Planten
Indlæg: 4283
Tilmeldt: 17. aug 2015, 21:06
Kort karma: 1042
Likede indlæg: 7228

Re: Singletråden

Indlægaf Planten » 15. jul 2016, 16:11

Eij d'damer! Skal mændene så også vælge os fra, fordi vi har langt hår som eksen! :lol: I er tossede :kys:
0
MOGA
Indlæg: 4052
Tilmeldt: 21. aug 2015, 20:34
Kort karma: 525
Likede indlæg: 7381

Re: Singletråden

Indlægaf MOGA » 15. jul 2016, 16:21

Godt, jeg ikke er den eneste! På fx Tinder bliver jeg altid forbeholden, når der er en med samme navn som min eks. Hvilket nok vil sige ca. hver 10. mand :tie: Og det ER altså tosset, for det er mange år siden vi blev skilt! Men tænk nu, hvis de alle er sådan...?
1
Muspel
Indlæg: 3881
Tilmeldt: 22. nov 2015, 16:38
Kort karma: 768
Likede indlæg: 10761

Re: Singletråden

Indlægaf Muspel » 15. jul 2016, 16:30

Planten skrev:Eij d'damer! Skal mændene så også vælge os fra, fordi vi har langt hår som eksen! :lol: I er tossede :kys:


:fløjt: jeg valgte ham jo heller ikke fra på grund af hans navn. Og hvis det er hans eneste fejl går det nok :D

Og i øvrigt: tak for jeres ord. De hjalp
1

Tilbage til "Forhold og sex"