Singletråden

Her kan du snage løs i dine meddebattørers parforhold eller singleliv, og alt hvad der følger med.
Brugeravatar
2SHY
Indlæg: 15652
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:22
Kort karma: 1643
Geografisk sted: Aalborg
Likede indlæg: 21053

Re: Singletråden

Indlægaf 2SHY » 24. apr 2016, 11:09

Jeg er ikke fan af "Brian". Og det blev ikke bedre efter min sidste date for et par år siden med en, der hed Brian og viste sig at være en rigtig klaphat på date nr. 2
2
Intet dør langsommere og mere smertefuldt end en drøm

Don't wait for a light to appear at the end of the tunnel, stride down there and light the bloody thing yourself

The secrets are gone when you look away
Sleep well: They'll whisper your fate
Brugeravatar
A 7
Indlæg: 813
Tilmeldt: 27. aug 2015, 06:35
Kort karma: 35
Likede indlæg: 797

Re: Singletråden

Indlægaf A 7 » 24. apr 2016, 11:23

Så længe hun ikke hedder det samme som min mor, er det ok.
0
MOGA
Indlæg: 4052
Tilmeldt: 21. aug 2015, 20:34
Kort karma: 525
Likede indlæg: 7381

Re: Singletråden

Indlægaf MOGA » 24. apr 2016, 11:26

Viskelæder skrev:Jeg har vist lukket den lidt nu med et døgns svartid-fyren.


Skrev du til ham?
0
Brugeravatar
Code71
Indlæg: 1509
Tilmeldt: 12. aug 2015, 16:55
Kort karma: 304
Geografisk sted: København
Likede indlæg: 3345

Re: Singletråden

Indlægaf Code71 » 24. apr 2016, 11:33

Viskelæder skrev:
Code71 skrev:
Rikke skrev:Er det kun mig, eller? Det betyder altså noget, hvad han hedder?


Jeg har mig i hvert fald et ynglingsnavn :lol: Jeg ved godt det er latterligt, men hver gang jeg møder en med det navn, bliver jeg lidt svag i knæene :lol:


Hvad er det? :lol2:


Haha det holder jeg for mig selv :genert:
0
Nå jeg hænger jo nok lidt ved. Så "lurer lidt" er suspenderet lige foreløbigt
Brugeravatar
Code71
Indlæg: 1509
Tilmeldt: 12. aug 2015, 16:55
Kort karma: 304
Geografisk sted: København
Likede indlæg: 3345

Re: Singletråden

Indlægaf Code71 » 24. apr 2016, 11:35

Rikke skrev:
Code71 skrev:
Rikke skrev:Er det kun mig, eller? Det betyder altså noget, hvad han hedder?


Jeg har mig i hvert fald et ynglingsnavn :lol: Jeg ved godt det er latterligt, men hver gang jeg møder en med det navn, bliver jeg lidt svag i knæene :lol:

Ja fortæl! :D

Jeg har ikke et yndlingsnavn som sådan, men jeg er lidt pjattet med enstavelses navne - det lyder bare lækkert :D
Jeg har dog aldrig droppet nogen pga navnet, men til gengæld har jeg indimellem tænkt, at det navn aldrig ville komme over mine læber. Så engang lidt til en, hvis fornavn var så "forkert", at jeg konsekvent kun brugte hans efternavn :D


Jeg har endda grebet mig selv i at trykke like på tinder blot pga det navn :lol: Fucked up - i know :D
0
Nå jeg hænger jo nok lidt ved. Så "lurer lidt" er suspenderet lige foreløbigt
Brugeravatar
klumphen
Indlæg: 1695
Tilmeldt: 1. jan 2016, 17:57
Kort karma: 289
Likede indlæg: 3243

Re: Singletråden

Indlægaf klumphen » 24. apr 2016, 11:41

Jeg drømmer stadig om at kysse på en Annika en eller anden dag :D
4
Brugeravatar
Code71
Indlæg: 1509
Tilmeldt: 12. aug 2015, 16:55
Kort karma: 304
Geografisk sted: København
Likede indlæg: 3345

Re: Singletråden

Indlægaf Code71 » 24. apr 2016, 12:07

JessicaD skrev:
Code71 skrev:
Viskelæder skrev:
Code71 skrev:
Rikke skrev:Er det kun mig, eller? Det betyder altså noget, hvad han hedder?


Jeg har mig i hvert fald et ynglingsnavn :lol: Jeg ved godt det er latterligt, men hver gang jeg møder en med det navn, bliver jeg lidt svag i knæene :lol:


Hvad er det? :lol2:


Haha det holder jeg for mig selv :genert:


Fik du set daten i går aftes? Og hvordan gik det? :D


Jeg har i øvrigt begivet mig ud på Tinder igen. Det er nu meget hyggeligt. Jeg synes, at der er flere pæne mænd i forhold til sidste gang, jeg var på, så det er positivt!


Nej det er udsat til i morgen. Hun sov 16 timer i går den stakkels pige haha. Held og lykke på Tinder :D
1
Nå jeg hænger jo nok lidt ved. Så "lurer lidt" er suspenderet lige foreløbigt
Brugeravatar
Spjaerten
Indlæg: 9843
Tilmeldt: 11. aug 2015, 18:58
Kort karma: 1860
Likede indlæg: 9578

Re: Singletråden

Indlægaf Spjaerten » 24. apr 2016, 12:10

Nå men jeg var så på date igår - 1 mdrs tid siden jeg sidst var på en date.

Vældig hyggeligt, men kan ikke regne ud om det sker igen.

Med mit held så gør det nok ikke ;)
2
Tryk på * :slem:
Brugeravatar
Viskelæder
Indlæg: 4601
Tilmeldt: 26. dec 2015, 21:22
Kort karma: 1469
Likede indlæg: 11937

Re: Singletråden

Indlægaf Viskelæder » 24. apr 2016, 12:11

JessicaD skrev:

Jeg har i øvrigt begivet mig ud på Tinder igen. Det er nu meget hyggeligt. Jeg synes, at der er flere pæne mænd i forhold til sidste gang, jeg var på, så det er positivt!


Der er nemlig vildt mange pæne mænd! Jeg er bare i en sumpeperiode, hvor jeg ikke får svaret dem overhovedet. Måske betyder det, at jeg burde slette det igen? :gruble:
0
Brugeravatar
Viskelæder
Indlæg: 4601
Tilmeldt: 26. dec 2015, 21:22
Kort karma: 1469
Likede indlæg: 11937

Re: Singletråden

Indlægaf Viskelæder » 24. apr 2016, 12:11

Spjaerten skrev:Nå men jeg var så på date igår - 1 mdrs tid siden jeg sidst var på en date.

Vældig hyggeligt, men kan ikke regne ud om det sker igen.

Med mit held så gør det nok ikke ;)


Hvor er du go! Vi skal ha flere detaljer! :)
0
Brugeravatar
Planten
Indlæg: 4283
Tilmeldt: 17. aug 2015, 21:06
Kort karma: 1042
Likede indlæg: 7228

Re: Singletråden

Indlægaf Planten » 24. apr 2016, 12:15

Viskelæder skrev:
JessicaD skrev:

Jeg har i øvrigt begivet mig ud på Tinder igen. Det er nu meget hyggeligt. Jeg synes, at der er flere pæne mænd i forhold til sidste gang, jeg var på, så det er positivt!


Der er nemlig vildt mange pæne mænd! Jeg er bare i en sumpeperiode, hvor jeg ikke får svaret dem overhovedet. Måske betyder det, at jeg burde slette det igen? :gruble:

Det virker det lidt til. Sådan er det i hvert fald for mig, når jeg ikke gider svare :)
0
Brugeravatar
Viskelæder
Indlæg: 4601
Tilmeldt: 26. dec 2015, 21:22
Kort karma: 1469
Likede indlæg: 11937

Re: Singletråden

Indlægaf Viskelæder » 24. apr 2016, 12:58

Planten skrev:
Viskelæder skrev:
JessicaD skrev:

Jeg har i øvrigt begivet mig ud på Tinder igen. Det er nu meget hyggeligt. Jeg synes, at der er flere pæne mænd i forhold til sidste gang, jeg var på, så det er positivt!


Der er nemlig vildt mange pæne mænd! Jeg er bare i en sumpeperiode, hvor jeg ikke får svaret dem overhovedet. Måske betyder det, at jeg burde slette det igen? :gruble:

Det virker det lidt til. Sådan er det i hvert fald for mig, når jeg ikke gider svare :)


Jah. Det sker hver gang, jeg er derinde. Underligt.
0
Brugeravatar
Viskelæder
Indlæg: 4601
Tilmeldt: 26. dec 2015, 21:22
Kort karma: 1469
Likede indlæg: 11937

Re: Singletråden

Indlægaf Viskelæder » 24. apr 2016, 12:59

JessicaD skrev:
Viskelæder skrev:
JessicaD skrev:

Jeg har i øvrigt begivet mig ud på Tinder igen. Det er nu meget hyggeligt. Jeg synes, at der er flere pæne mænd i forhold til sidste gang, jeg var på, så det er positivt!


Der er nemlig vildt mange pæne mænd! Jeg er bare i en sumpeperiode, hvor jeg ikke får svaret dem overhovedet. Måske betyder det, at jeg burde slette det igen? :gruble:


Hmm ja, det er da lidt strengt ikke at svare dem. Jeg bliver i hvert fald meget fornærmet, når det sker. :D Haha. Generelt gider jeg ikke rigtig skrive først. Synes altid det bliver sådan nogen mærkelige samtaler. Der er åbenbart mange mænd, der har det svært med, hvis kvinden tager initiativ, selvom de påstår noget andet. Eller også har jeg bare været uheldig! :D


Hvordan mærkelige? :lol2:
0
Brugeravatar
klumphen
Indlæg: 1695
Tilmeldt: 1. jan 2016, 17:57
Kort karma: 289
Likede indlæg: 3243

Re: Singletråden

Indlægaf klumphen » 24. apr 2016, 16:58

På listen over fjollede ting jeg tillægger betydning, er mængden af smilyer i det hun skriver ret højt oppe.
Hvis hun slet ikke bruger nogen, så får jeg hurtigt den opfattelse at hun er for alvorlig og distanceret. Og hvis hun bruger alt for mange, specielt hvis hun gentager den samme mange gange efter hinanden, så tænker jeg at hun er lidt ubegavet og aldrig har hørt udtrykket "less is more". Begge dele er lidt unfair, for der kan jo være mange grunde til hvorfor folk skriver som de gør.
Til gengæld kan jeg blive helt blød i knæene, og dybt fascineret, hvis hun mestrer kunsten at bruge lige nøjagtig den rette mængde. Årh :genert:
4
Brugeravatar
Viskelæder
Indlæg: 4601
Tilmeldt: 26. dec 2015, 21:22
Kort karma: 1469
Likede indlæg: 11937

Re: Singletråden

Indlægaf Viskelæder » 24. apr 2016, 17:35

klumphen skrev:På listen over fjollede ting jeg tillægger betydning, er mængden af smilyer i det hun skriver ret højt oppe.
Hvis hun slet ikke bruger nogen, så får jeg hurtigt den opfattelse at hun er for alvorlig og distanceret. Og hvis hun bruger alt for mange, specielt hvis hun gentager den samme mange gange efter hinanden, så tænker jeg at hun er lidt ubegavet og aldrig har hørt udtrykket "less is more". Begge dele er lidt unfair, for der kan jo være mange grunde til hvorfor folk skriver som de gør.
Til gengæld kan jeg blive helt blød i knæene, og dybt fascineret, hvis hun mestrer kunsten at bruge lige nøjagtig den rette mængde. Årh :genert:


Sådan har jeg det også :) Jeg kan slet ikke tage alt for mange emojier, og jeg finder det sådan lidt tøset, når en mand gør det. Samtidig skal der være nogle ind i mellem.
0

Tilbage til "Forhold og sex"