Singletråden

Her kan du snage løs i dine meddebattørers parforhold eller singleliv, og alt hvad der følger med.
Brugeravatar
malou_43
Indlæg: 1675
Tilmeldt: 5. jan 2016, 19:03
Kort karma: 432
Likede indlæg: 3442

Re: Singletråden

Indlægaf malou_43 » 6. feb 2016, 22:10

æv - enten så er jeg bare for naiv med, hvad jeg skal tro på af godhed og ærlighed af andre - eller også så møder jeg bare Danmarks fuck-faces? Jeez!
0
Brugeravatar
Sukisaki
Indlæg: 476
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:06
Kort karma: 40
Likede indlæg: 796

Re: Singletråden

Indlægaf Sukisaki » 7. feb 2016, 08:46

malou_43 skrev:æv - enten så er jeg bare for naiv med, hvad jeg skal tro på af godhed og ærlighed af andre - eller også så møder jeg bare Danmarks fuck-faces? Jeez!


Jeg tror bare at dating-sider får det værste frem i mange mennesker.
Har nogle veninder som i bagskabens lys, har indset at de mest brugte det til at blive bekræftet i at de var lækre og interessante, og ikke så meget fordi de var klar til noget nyt. Men når de f.eks. lige var blevet dumpet, eller det hele bare var noget lort, kunne de lige få et "fix" kunstig selvtillid.. De rendte også ind i nogle fyre, som nok brugte det til det samme...

Der er nok også mange der ikke kan slippe "jagten" igen, og hele tiden holder øje med om der skulle dukke noget ENDNU bedre op.. Og især når man ikke har mødtes endnu, er det -tilsyneladende for nogle - lidt abstrakt at det er et rigtigt mennesker med følelser der sidder i den anden ende.
Det bliver lidt som om at kigge efter et nyt TV, og man gerne vil have det med bedst design og sjove features. Man vælger det bedste (som man har råd til) og bruger det, men så dukker der måske et nyt op, som kan ENDNU mere..
0
Brugeravatar
malou_43
Indlæg: 1675
Tilmeldt: 5. jan 2016, 19:03
Kort karma: 432
Likede indlæg: 3442

Re: Singletråden

Indlægaf malou_43 » 7. feb 2016, 12:25

Sukisaki skrev:
malou_43 skrev:æv - enten så er jeg bare for naiv med, hvad jeg skal tro på af godhed og ærlighed af andre - eller også så møder jeg bare Danmarks fuck-faces? Jeez!


Jeg tror bare at dating-sider får det værste frem i mange mennesker.
Har nogle veninder som i bagskabens lys, har indset at de mest brugte det til at blive bekræftet i at de var lækre og interessante, og ikke så meget fordi de var klar til noget nyt. Men når de f.eks. lige var blevet dumpet, eller det hele bare var noget lort, kunne de lige få et "fix" kunstig selvtillid.. De rendte også ind i nogle fyre, som nok brugte det til det samme...

Der er nok også mange der ikke kan slippe "jagten" igen, og hele tiden holder øje med om der skulle dukke noget ENDNU bedre op.. Og især når man ikke har mødtes endnu, er det -tilsyneladende for nogle - lidt abstrakt at det er et rigtigt mennesker med følelser der sidder i den anden ende.
Det bliver lidt som om at kigge efter et nyt TV, og man gerne vil have det med bedst design og sjove features. Man vælger det bedste (som man har råd til) og bruger det, men så dukker der måske et nyt op, som kan ENDNU mere..


Det er jeg helt med på, og det er også med den indstilling, at jeg har tilmeldt mig netdating. Jeg har fuldt ud accepteret dette. Det er mere den der uærlighed, der er øffern. Jeg er selv helt ovre i den anden boldgade, hvor jeg nærmest er for ærlig - jeg kan selv zappe lidt rundt, men hvis jeg har en aftale om at fx mødes med en, så aftaler jeg ikke noget med en anden dagen efter. Det er helt iorden, at andre gør det. Det rører mig ikke. Men jeg er meget klar i mælet om det, og håber nok for meget på at det respekteres :) det må jeg jo arbejde lidt på selv :)
0
Brugeravatar
malou_43
Indlæg: 1675
Tilmeldt: 5. jan 2016, 19:03
Kort karma: 432
Likede indlæg: 3442

Re: Singletråden

Indlægaf malou_43 » 7. feb 2016, 12:53

Dikus skrev:
malou_43 skrev:
Sukisaki skrev:
malou_43 skrev:æv - enten så er jeg bare for naiv med, hvad jeg skal tro på af godhed og ærlighed af andre - eller også så møder jeg bare Danmarks fuck-faces? Jeez!


Jeg tror bare at dating-sider får det værste frem i mange mennesker.
Har nogle veninder som i bagskabens lys, har indset at de mest brugte det til at blive bekræftet i at de var lækre og interessante, og ikke så meget fordi de var klar til noget nyt. Men når de f.eks. lige var blevet dumpet, eller det hele bare var noget lort, kunne de lige få et "fix" kunstig selvtillid.. De rendte også ind i nogle fyre, som nok brugte det til det samme...

Der er nok også mange der ikke kan slippe "jagten" igen, og hele tiden holder øje med om der skulle dukke noget ENDNU bedre op.. Og især når man ikke har mødtes endnu, er det -tilsyneladende for nogle - lidt abstrakt at det er et rigtigt mennesker med følelser der sidder i den anden ende.
Det bliver lidt som om at kigge efter et nyt TV, og man gerne vil have det med bedst design og sjove features. Man vælger det bedste (som man har råd til) og bruger det, men så dukker der måske et nyt op, som kan ENDNU mere..


Jeg ville holde fast. For den rigtige mand vil jo respektere det.

Når jeg taler med rigtige, levende mænd om, hvordan de behandler dem, de dater, så ville de jo aldrig gøre sådan noget her. Og da jeg mødte min kæreste og vi var enige om ikke at skulle være kærester... Kridtede jeg lige banen op mht at møde andre, ærlighed og ekskusivitet også i et uforpligtende forhold uden fremtid, når det var mig. Han var helt uforstående... For selvfølgelig???

Jeg tror altså i høj grad det her er en netdating/tinder-ting. Som om mænd og kvinder træder ind i et parallelunivers med andre regler. Nåh ja... Og så kan det vel også have noget at sige, hvem der bruger mediet.


Det er jeg helt med på, og det er også med den indstilling, at jeg har tilmeldt mig netdating. Jeg har fuldt ud accepteret dette. Det er mere den der uærlighed, der er øffern. Jeg er selv helt ovre i den anden boldgade, hvor jeg nærmest er for ærlig - jeg kan selv zappe lidt rundt, men hvis jeg har en aftale om at fx mødes med en, så aftaler jeg ikke noget med en anden dagen efter. Det er helt iorden, at andre gør det. Det rører mig ikke. Men jeg er meget klar i mælet om det, og håber nok for meget på at det respekteres :) det må jeg jo arbejde lidt på selv :)



Jeg forventer skam også at jeg modtager en sms med alt muligt BS om at "jeg kan ikke helt klare den der mistroiskhed og bla bla bla" engang her i dag eller i morgen :)

Jeg har nu allerede afskrevet ham en del - og er forberedt på den sms ;) Det er kun afvisningen, der vil svie lidt :)

Jeg har trust issues - og det undrer ingen, hvis de hører min "mande-historie" - og egentlig er netdating bare ikke vejen frem, det er desværre bare min chance for at komme i kontakt med singlemænd :) og jeg er jo 30, barnløs og kattene i the hood samles ofte i min have :panik:

Jeg tror ofte, man oplever det, du siger, med mennesker, der ikke alt for længe har været i det netdating :) Jeg holder selv jævnligt pause, så snart jeg får den der "det her er en evig jagt"-følelse. Lidt refleksion må man jo gerne have :sarkasme:
1
Brugeravatar
ManicNinja
Indlæg: 5484
Tilmeldt: 27. aug 2015, 14:16
Kort karma: 1159
Likede indlæg: 8962

Re: Singletråden

Indlægaf ManicNinja » 7. feb 2016, 14:05

malou_43 skrev:Nej vi har skrevet sammen i 2-3 uger hver dag, og vi havde i onsdags snakket om at mødes snart - Aka inden for de næste dage (weekend). Han bor 70 km fra mig.
Jeg kommer hjem fredag midt eftermiddag, han har ikke svaret mine beskeder siden torsdag aften, det er helt okay - dog usædvanligt . Jeg skriver til ham der, intet svar. Jeg skriver om aftenen også, intet svar. Jeg går på dating.dk og kan se han er 1 km fra mig. Underligt tænker jeg. Han kender ingen her, hvilket han fortalte i onsdags, da vi snakkede om at mødes :) Sidste lørdag var han her - kunne jeg se på dating - om formiddagen. Derfor det undrede mig ekstra meget (det lyder til jeg stalker - det gør jeg altså ikke, det står fremme, da jeg ikke kigger meget profiler derinde ;) )

Jeg tænker "nå fedt, han er måske på date" - hvilket jeg så skriver at hvis det er tilfældet, så er det dejligt for ham, håber det går godt, men at vi nok så stopper med at skrive her, hvis det er :)
Jeg har haft ufattelig mange "uheld" med mænd, hvilket han godt ved :) Jeg hører intet fra ham. Her i formiddags skriver han så at det var da træls det skulle ende sådan her fordi han bare spiser pizza og spiller playstation, men det måtte jeg da helt selv om og jeg måtte have det godt. Jeg bliver lidt forskrækket og undskylder, hvis jeg har taget fejl, jeg ville bare dække min egen røv og være ærlig. Han har ikke svaret mig hele dagen, jeg sendte den sidste sms kl 16. og har slettet hans nummer.

Der er tydeligvis tale om en misforståelse (og ja kan godt være det var dumt at skrive det af mig, men jeg har mine grunde, hvilket jeg har fortalt). Jeg havde set frem til at møde ham.

Jeg tænker han har været på en god date, overnattet, og så er det jo en god måde at slippe af med mig på :/

Jeg er bare ked af sådan at blive lagt på is, når jeg faktisk undskylder og bare gerne vil afslutte den ordentlig - vi har trods alt skrevet konstant sammen i 3 uger. Jeg kommer videre, det er bare skrift i de uger - det handler ikke rigtig om ham, mere handlingerne og det hele :)


Jeg kan sagtens se det fra din side - at du fornemmer ugler i mosen, da du opdager, at han opholder sig i nærheden, når han nu har fortalt dig, at han ikke kender nogen dér.
Omvendt forestiller jeg mig, hvordan jeg ville have det, hvis jeg var ham: En, som jeg aldrig har mødt, men kun skrevet med via dating, begynder pludselig at konfrontere mig med, hvor jeg opholder mig, og desuden at tolke på, hvorfor jeg opholder mig, hvor jeg gør - og hvad dét betyder for vores relation. Alt sammen før jeg på nogen måde har nævnt det, endsige kunnet forklare mig.

Igen: Jeg kan sagtens forstå, at du bliver skeptisk og måske har brug for at markere, at du fanger den slags og ikke er sådan at løbe om hjørner med. Omvendt ville jeg føle mig SÅ overvåget, hvis jeg var ham. Jeg er med på, du ikke som sådan skal stalke de her oplysninger om hans geografiske placering frem - at de ligger frit tilgængelige. Men dét at du konfronterer ham med, hvad du har fundet ud af ... Jeg ville virkelig føle det grænseoverskridende og i dén grad synes, at jeg ikke stod til regnskab over for én eller anden tilfældig, jeg havde skrevet lidt med. Min reaktion ville helt klart være ikke at svare. Ville sgu nok blive for chokeret.

Jeg ville tænke, at der var seriøse trust-issues - og skynde mig væk fra én, der allerede før vi havde mødtes, holdt øje med mig på den måde. Uanset hvad vedkommendes forhistorie er, ville jeg ikke synes, det var okay.

Var jeg dig i det her, var jeg nok bare holdt op med at kontakte ham. Havde han kontaktet mig, ville jeg have luret lidt på, om han af sig selv fortalte mig noget og så taget den dérfra.

Noget helt andet er så, at du - som jeg forstår dig - har fortalt ham, at du ikke gider én, der dater andre. Tja. Det er fornuftigt nok, du siger det til mænd, du møder. Og går de ind på det, så skal de da holde det. Men jeg vil godt kunne følge, hvis en del af dem tænker: "Du kan altså ikke opstille regler om eksklusivitet, når vi ikke engang har mødtes."
11
"Success is the ability to go from one failure to another - with no loss of enthusiasm".

Winston Churchill
Brugeravatar
ManicNinja
Indlæg: 5484
Tilmeldt: 27. aug 2015, 14:16
Kort karma: 1159
Likede indlæg: 8962

Re: Singletråden

Indlægaf ManicNinja » 7. feb 2016, 15:17

Har fuldstændigt afsindigt træt søndag efter fødselsdagstamtam i går: Var først i seng ved morgenstund og sov både alt for lidt og rigtigt dårligt. Nu er der så et bombet lokum af et køkken samt MASSER af vasketøj, der venter.
Åh guuuud, hvor jeg bare ikke gider! Oveni har jeg sådan noget begyndende ondt i halsen som en fornem finale på min ferie.

Jeg er vist bare en pivert i dag :genert:
0
"Success is the ability to go from one failure to another - with no loss of enthusiasm".

Winston Churchill
Brugeravatar
malou_43
Indlæg: 1675
Tilmeldt: 5. jan 2016, 19:03
Kort karma: 432
Likede indlæg: 3442

Re: Singletråden

Indlægaf malou_43 » 7. feb 2016, 15:20

ManicNinja skrev:
malou_43 skrev:Nej vi har skrevet sammen i 2-3 uger hver dag, og vi havde i onsdags snakket om at mødes snart - Aka inden for de næste dage (weekend). Han bor 70 km fra mig.
Jeg kommer hjem fredag midt eftermiddag, han har ikke svaret mine beskeder siden torsdag aften, det er helt okay - dog usædvanligt . Jeg skriver til ham der, intet svar. Jeg skriver om aftenen også, intet svar. Jeg går på dating.dk og kan se han er 1 km fra mig. Underligt tænker jeg. Han kender ingen her, hvilket han fortalte i onsdags, da vi snakkede om at mødes :) Sidste lørdag var han her - kunne jeg se på dating - om formiddagen. Derfor det undrede mig ekstra meget (det lyder til jeg stalker - det gør jeg altså ikke, det står fremme, da jeg ikke kigger meget profiler derinde ;) )

Jeg tænker "nå fedt, han er måske på date" - hvilket jeg så skriver at hvis det er tilfældet, så er det dejligt for ham, håber det går godt, men at vi nok så stopper med at skrive her, hvis det er :)
Jeg har haft ufattelig mange "uheld" med mænd, hvilket han godt ved :) Jeg hører intet fra ham. Her i formiddags skriver han så at det var da træls det skulle ende sådan her fordi han bare spiser pizza og spiller playstation, men det måtte jeg da helt selv om og jeg måtte have det godt. Jeg bliver lidt forskrækket og undskylder, hvis jeg har taget fejl, jeg ville bare dække min egen røv og være ærlig. Han har ikke svaret mig hele dagen, jeg sendte den sidste sms kl 16. og har slettet hans nummer.

Der er tydeligvis tale om en misforståelse (og ja kan godt være det var dumt at skrive det af mig, men jeg har mine grunde, hvilket jeg har fortalt). Jeg havde set frem til at møde ham.

Jeg tænker han har været på en god date, overnattet, og så er det jo en god måde at slippe af med mig på :/

Jeg er bare ked af sådan at blive lagt på is, når jeg faktisk undskylder og bare gerne vil afslutte den ordentlig - vi har trods alt skrevet konstant sammen i 3 uger. Jeg kommer videre, det er bare skrift i de uger - det handler ikke rigtig om ham, mere handlingerne og det hele :)


Jeg kan sagtens se det fra din side - at du fornemmer ugler i mosen, da du opdager, at han opholder sig i nærheden, når han nu har fortalt dig, at han ikke kender nogen dér.
Omvendt forestiller jeg mig, hvordan jeg ville have det, hvis jeg var ham: En, som jeg aldrig har mødt, men kun skrevet med via dating, begynder pludselig at konfrontere mig med, hvor jeg opholder mig, og desuden at tolke på, hvorfor jeg opholder mig, hvor jeg gør - og hvad dét betyder for vores relation. Alt sammen før jeg på nogen måde har nævnt det, endsige kunnet forklare mig.

Igen: Jeg kan sagtens forstå, at du bliver skeptisk og måske har brug for at markere, at du fanger den slags og ikke er sådan at løbe om hjørner med. Omvendt ville jeg føle mig SÅ overvåget, hvis jeg var ham. Jeg er med på, du ikke som sådan skal stalke de her oplysninger om hans geografiske placering frem - at de ligger frit tilgængelige. Men dét at du konfronterer ham med, hvad du har fundet ud af ... Jeg ville virkelig føle det grænseoverskridende og i dén grad synes, at jeg ikke stod til regnskab over for én eller anden tilfældig, jeg havde skrevet lidt med. Min reaktion ville helt klart være ikke at svare. Ville sgu nok blive for chokeret.

Jeg ville tænke, at der var seriøse trust-issues - og skynde mig væk fra én, der allerede før vi havde mødtes, holdt øje med mig på den måde. Uanset hvad vedkommendes forhistorie er, ville jeg ikke synes, det var okay.

Var jeg dig i det her, var jeg nok bare holdt op med at kontakte ham. Havde han kontaktet mig, ville jeg have luret lidt på, om han af sig selv fortalte mig noget og så taget den dérfra.

Noget helt andet er så, at du - som jeg forstår dig - har fortalt ham, at du ikke gider én, der dater andre. Tja. Det er fornuftigt nok, du siger det til mænd, du møder. Og går de ind på det, så skal de da holde det. Men jeg vil godt kunne følge, hvis en del af dem tænker: "Du kan altså ikke opstille regler om eksklusivitet, når vi ikke engang har mødtes."


Puha, jeg kan ikke finde rundt i det her quote-halløj :D

Jeg har også sagt til ham, at jeg sagtens kan se det fra hans side, men også fra min egen.

Jeg har ikke holdt øje med nogen som helst :) Inde på dating er der er en "i nærheden" - den tjekker jeg jævnligt, da jeg helst vil finde en i mit nærområde. Jeg havde nok aldrig bemærket det, hvis jeg tjekkede hans profil.

Jeg vil hellere dække min egen røv og konfrontere ham - vi havde jo aftalt at mødes omsider, og nu hvor han var i min by, og jeg intet hørte - det kunne jeg bruge uendelig meget tid på at spekulere over - eller jeg kunne spørge ham. Skræmmer det ham væk, så er han ikke manden for mig - hvilket han tydeligvis ikke er - jeg tvivler på vi kommer til at snakke igen :)

Det handler ikke om - hvilket jeg også gjorde klart tidligere - at man ikke må snakke eller mødes med andre. Jeg skriver selv med andre. Aftalte jeg et møde med en af dem i morgen, så ville jeg være ærlig til duden. Man kan da bare sige "det kan jeg squ ikke med" - det har jeg oplevet 2-3 gøre i min tid som single - og jeg har tænkt "nice" :)
Det er da fedt, hvis han har fundet en, der er mere spændende - det hepper jeg da for - jeg gider bare ikke være en "hvis nu"-girl :)

Jeg skriver meget løst og fast med folk fra datingsider. Men når jeg først har aftalt et møde, så ønsker jeg ærlighed og klarhed. Og når jeg explicit giver udtryk for dette, så synes jeg faktisk, at det er helt iorden fra min side :) At det skræmmer nogle væk - det fint, så får jeg sorteret dem fra. Jeg oplever ikke tit, at det sker dog - om det er fordi de er ærlige eller kører løb ved siden af, det ved jeg så ikke ;)
1
Brugeravatar
Mulan
Indlæg: 1763
Tilmeldt: 12. aug 2015, 23:15
Kort karma: 622
Likede indlæg: 6445

Re: Singletråden

Indlægaf Mulan » 7. feb 2016, 15:57

Wooo jeg har modtaget mit første pikbillede - jeg er helt stolt!
11
Rosa Espinosa skrev:Ville slet ikke magte en diller, når jeg bare kom efter en dagmartærte.

"thats typical bad male judgment not a cognitive disorder "
Brugeravatar
ManicNinja
Indlæg: 5484
Tilmeldt: 27. aug 2015, 14:16
Kort karma: 1159
Likede indlæg: 8962

Re: Singletråden

Indlægaf ManicNinja » 7. feb 2016, 16:02

^^ Tror ærligt talt, det er mig, der er søndagslangsom og ramt af søvnmangel her. Fatter det stadig ikke - du siger, de her fyre gerne må skrive med andre. Hvad er det præcist, de ikke må? De må ikke have aftalt at mødes med dig og så også rende på dates med andre eller?

Kan - som nævnt - godt forstå dine bevæggrunde for at konfrontere ham. Men kan også virkelig godt sætte mig ind i, hvis der er nogle, der opfatter den adfærd som grænseoverskridende.

I mine øjne ville det stadig føles, som at nogen holdt øje med mig - uanset hvor nemt du så er kommet til oplysningerne. Fordi jeg blev stillet til regnskab.

Nå, anyway. Vi har forskellige tilgange. Men tak for svar. :)
2
"Success is the ability to go from one failure to another - with no loss of enthusiasm".

Winston Churchill
Guldfisk
Indlæg: 537
Tilmeldt: 18. aug 2015, 18:40
Kort karma: 54
Likede indlæg: 1264

Re: Singletråden

Indlægaf Guldfisk » 8. feb 2016, 10:26

Jeg er langsomt ved at blive idiot af at aftale dates med folk på Tinder, for derefter at blive slettet som match af dem.
Anden gang på få uger.

Så lad dog være!
3
Brugeravatar
ManicNinja
Indlæg: 5484
Tilmeldt: 27. aug 2015, 14:16
Kort karma: 1159
Likede indlæg: 8962

Re: Singletråden

Indlægaf ManicNinja » 8. feb 2016, 11:20

Guldfisk skrev:Jeg er langsomt ved at blive idiot af at aftale dates med folk på Tinder, for derefter at blive slettet som match af dem.
Anden gang på få uger.

Så lad dog være!


Tinder lyder virkelig ikke som et mødested for sarte sjæle ...
0
"Success is the ability to go from one failure to another - with no loss of enthusiasm".

Winston Churchill
Guldfisk
Indlæg: 537
Tilmeldt: 18. aug 2015, 18:40
Kort karma: 54
Likede indlæg: 1264

Re: Singletråden

Indlægaf Guldfisk » 8. feb 2016, 11:28

ManicNinja skrev:
Guldfisk skrev:Jeg er langsomt ved at blive idiot af at aftale dates med folk på Tinder, for derefter at blive slettet som match af dem.
Anden gang på få uger.

Så lad dog være!


Tinder lyder virkelig ikke som et mødested for sarte sjæle ...


Verden generelt er vel ikke for sarte sjæle ;)

Ej, det er ikke alle, der er sådan, og jeg er villig til at tro, at det er appen, der går i udu af og til. Især fordi jeg jo er fantastisk, så det kan ikke være fordi, de ikke vil møde mig. Lige nu er det bare pænt træls.
9
Brugeravatar
Skralde
Indlæg: 2137
Tilmeldt: 11. aug 2015, 07:13
Kort karma: 429
Likede indlæg: 5338

Re: Singletråden

Indlægaf Skralde » 9. feb 2016, 15:25

Så er det i morgen at jeg skal til fertilitetstjek på Riget - det er lidt for spændende, især fordi det ikke tegner godt. Men så kan jeg da finde ud af om jeg snart skal til at melde mig ind på Tinder :D
1
L, mit livs lys - 3.10.2010
@denkreativerappenskralde
Brugeravatar
Viskelæder
Indlæg: 4601
Tilmeldt: 26. dec 2015, 21:22
Kort karma: 1469
Likede indlæg: 11937

Re: Singletråden

Indlægaf Viskelæder » 9. feb 2016, 16:40

Jeg har skrevet lidt med en englænder over Instagram i noget tid, men samtalen bliver bare ved med at være smalltalk. Det er så dræbende!

"What are you up to tonight??"
"Just working a bit and now im watching TV, you?"
"Just chillin"

Og når jeg spørger ind til mere personlige ting, så svarer han bare, men der kommer ikke en samtale i gang af det. Fortæl mig, hvorfor du arbejder med det, du gør! hvorfor du elsker lasagne, hvem din mor er, hvad du har oplevet af fantastiske eller svære ting i dag. Ikke at du sidder og "chiller".
Suk.
1
Brugeravatar
Spjaerten
Indlæg: 9819
Tilmeldt: 11. aug 2015, 18:58
Kort karma: 1859
Likede indlæg: 9557

Re: Singletråden

Indlægaf Spjaerten » 9. feb 2016, 16:45

Hvordan kan man skrive over insta? Altså udover at kommentere på opslag?
0
Tryk på * :slem:

Tilbage til "Forhold og sex"