Singletråden

Her kan du snage løs i dine meddebattørers parforhold eller singleliv, og alt hvad der følger med.
Brugeravatar
Viskelæder
Indlæg: 4601
Tilmeldt: 26. dec 2015, 21:22
Kort karma: 1469
Likede indlæg: 11937

Re: Singletråden

Indlægaf Viskelæder » 9. feb 2016, 16:46

Spjaerten skrev:Hvordan kan man skrive over insta? Altså udover at kommentere på opslag?


Der er for et års tid siden kommet en chatfunktion, der vist hedder Instagram Direct/Message Direct eller sådan noget :) Man skal dog indlede samtalen med at sende et billede til den anden part, men så kan man chatte.
1
Brugeravatar
klumphen
Indlæg: 1679
Tilmeldt: 1. jan 2016, 17:57
Kort karma: 287
Likede indlæg: 3206

Re: Singletråden

Indlægaf klumphen » 9. feb 2016, 18:10

Skralde skrev:Så er det i morgen at jeg skal til fertilitetstjek på Riget - det er lidt for spændende, især fordi det ikke tegner godt. Men så kan jeg da finde ud af om jeg snart skal til at melde mig ind på Tinder :D

Undskyld min (utvivlsomt mandlige) uvidenhed, men du vil kun på Tinder hvis du er frugtbar? Eller? :gruble:
0
Brugeravatar
Skralde
Indlæg: 2137
Tilmeldt: 11. aug 2015, 07:13
Kort karma: 429
Likede indlæg: 5338

Re: Singletråden

Indlægaf Skralde » 9. feb 2016, 18:12

klumphen skrev:
Skralde skrev:Så er det i morgen at jeg skal til fertilitetstjek på Riget - det er lidt for spændende, især fordi det ikke tegner godt. Men så kan jeg da finde ud af om jeg snart skal til at melde mig ind på Tinder :D

Undskyld min (utvivlsomt mandlige) uvidenhed, men du vil kun på Tinder hvis du er frugtbar? Eller? :gruble:


Det var et forsøg på at være morsom :genert:
0
L, mit livs lys - 3.10.2010
@denkreativerappenskralde
Brugeravatar
klumphen
Indlæg: 1679
Tilmeldt: 1. jan 2016, 17:57
Kort karma: 287
Likede indlæg: 3206

Re: Singletråden

Indlægaf klumphen » 9. feb 2016, 18:28

Skralde skrev:Det var et forsøg på at være morsom :genert:

Ha, det ligner mig at misforstå den slags :lol2: Håber du får et positivt svar, og at undersøgelsen ikke gør ondt!
0
Brugeravatar
Sophaya
Indlæg: 2959
Tilmeldt: 22. aug 2015, 11:26
Kort karma: 620
Likede indlæg: 6578

Re: Singletråden

Indlægaf Sophaya » 9. feb 2016, 19:56

Jeg føler mig helt alene i verden i dag. Det er dumt, for jeg har jo en masse dejlige mennesker omkring mig - men bare ikke det der ekstra. Kender i den følelse?
1
cat has nine lives babe
nine lives to itself
but you only got one

x
Brugeravatar
Elvispop
Indlæg: 2405
Tilmeldt: 14. aug 2015, 16:37
Kort karma: 263
Geografisk sted: 9900
Likede indlæg: 4555

Re: Singletråden

Indlægaf Elvispop » 9. feb 2016, 20:00

Sophaya skrev:Jeg føler mig helt alene i verden i dag. Det er dumt, for jeg har jo en masse dejlige mennesker omkring mig - men bare ikke det der ekstra. Kender i den følelse?


Den er osse en flittig gæst hos mig, for tiden. :whine:
0
Så tænd dog for helvede de baglygter
Brugeravatar
Planten
Indlæg: 4283
Tilmeldt: 17. aug 2015, 21:06
Kort karma: 1042
Likede indlæg: 7228

Re: Singletråden

Indlægaf Planten » 9. feb 2016, 20:02

Sophaya skrev:Jeg føler mig helt alene i verden i dag. Det er dumt, for jeg har jo en masse dejlige mennesker omkring mig - men bare ikke det der ekstra. Kender i den følelse?

Ork ja, men det er heldigvis sjældent, den viser sit grimme ansigt.
0
Brugeravatar
Rapfisk
Indlæg: 7062
Tilmeldt: 20. aug 2015, 16:27
Kort karma: 1430
Likede indlæg: 13274

Re: Singletråden

Indlægaf Rapfisk » 9. feb 2016, 20:21

Elvispop skrev:
Sophaya skrev:Jeg føler mig helt alene i verden i dag. Det er dumt, for jeg har jo en masse dejlige mennesker omkring mig - men bare ikke det der ekstra. Kender i den følelse?


Den er osse en flittig gæst hos mig, for tiden. :whine:

Også her. Sådan en rundetrunte.
1
Livslinjen: 70 201 201
Brugeravatar
ManicNinja
Indlæg: 5484
Tilmeldt: 27. aug 2015, 14:16
Kort karma: 1159
Likede indlæg: 8962

Re: Singletråden

Indlægaf ManicNinja » 9. feb 2016, 20:21

Ind imellem kan jeg også savne et eller andet "ekstra" i tilværelsen. Noget udefinerbart "mere". Er imidlertid ikke særligt sikker på, at en kæreste ville gøre det. P.t. har jeg en forestilling om, at det i længden ville være trættende for mig at være i forhold ... Jep. Jeg ved godt, hvordan det lyder. :D Så er det godt, der er andre ting, som gør mig glad.
1
"Success is the ability to go from one failure to another - with no loss of enthusiasm".

Winston Churchill
Brugeravatar
Spjaerten
Indlæg: 9819
Tilmeldt: 11. aug 2015, 18:58
Kort karma: 1859
Likede indlæg: 9557

Re: Singletråden

Indlægaf Spjaerten » 9. feb 2016, 20:44

Jeg er det sureste løg for tiden.

Det er ikke med vilje. Og selvom jeg har masser af fantastiske veninder og fede planer.

Så gør min arbejdssituation og det antal af røvhuller af mænd der krydser mig vej - bare alt til at være blahhhhh

Fedter ud igen inden jeg påvirker med min dårlige stemning.
0
Tryk på * :slem:
Brugeravatar
Daine
Indlæg: 24604
Tilmeldt: 19. aug 2015, 18:57
Kort karma: 3192
Geografisk sted: Midtjylland
Likede indlæg: 36689

Re: Singletråden

Indlægaf Daine » 9. feb 2016, 21:06

Jeg vil sige, jeg har det fint for tiden. Juleblues er overstået og der er små 1-1 1/2 måned til at folk går helt i selvsving over grønne blade og solskin.
Jeg fucking HADER "forårsfornemmelser tihi", "jeg er mødt den søøøødeste fyr, nu er det vist forår" opdateringerne på Facebook. Fint nok at du knaldet et billede op af en dusk påskeliljer, men den skal IKKE følges op af "se hvad ham den søde havde med til mig :love2: " Jeg giiiider ikke høre på de nyforelskede smaskelyde i bussen, når der går sugemalde i den. Jeg MAGTER ikke *møsser* *krammer* *nuser* overalt. Nej tak!











JA! Jeg har det fint :sur:








:ninja:
10
"I en tid med så meget ondskab, må vi passe på kærligheden", citat: Hr. Aurland

Jo mere viden man tilegner sig, des mere ved man, at der er ting man ikke ved. Ting man før ikke anede at man ikke vidste, ved man nu, at man ikke ved.
Brugeravatar
Sophaya
Indlæg: 2959
Tilmeldt: 22. aug 2015, 11:26
Kort karma: 620
Likede indlæg: 6578

Re: Singletråden

Indlægaf Sophaya » 9. feb 2016, 22:58

Rapfisk skrev:
Elvispop skrev:
Sophaya skrev:Jeg føler mig helt alene i verden i dag. Det er dumt, for jeg har jo en masse dejlige mennesker omkring mig - men bare ikke det der ekstra. Kender i den følelse?


Den er osse en flittig gæst hos mig, for tiden. :whine:

Også her. Sådan en rundetrunte.


Den er en skøge, er den.
0
cat has nine lives babe
nine lives to itself
but you only got one

x
Brugeravatar
DenBlødeJyde
Indlæg: 1595
Tilmeldt: 3. nov 2015, 09:59
Kort karma: 436
Likede indlæg: 5653

Re: Singletråden

Indlægaf DenBlødeJyde » 10. feb 2016, 10:28

Det er egentlig lidt sjovt, ing... Jeg havde jo også en fyr, der lagde mig på is.

Jeg fik så en besked fra ham på scor (ja, jeg er tilbage...) om, at han ikke havde lagt mig på is ( :rulle: ) hans telefon var gået i stykker. Han havde fået en ny og alle numre var væk. Han havde tænkt meget på mig, men skulle lige mærke efter om det var mig han tænkte på ( :skeptisk: ). Han synes jeg var MEGET sød, og kunne sagtens se, at der var mere i det end venskab.

Skrev så om han ville ses igen, så vi kunne få talt om det.

.......... stilhed....................


:ticks: :wave:
1
Brugeravatar
ManicNinja
Indlæg: 5484
Tilmeldt: 27. aug 2015, 14:16
Kort karma: 1159
Likede indlæg: 8962

Re: Singletråden

Indlægaf ManicNinja » 10. feb 2016, 14:31

Daine skrev:Jeg vil sige, jeg har det fint for tiden. Juleblues er overstået og der er små 1-1 1/2 måned til at folk går helt i selvsving over grønne blade og solskin.
Jeg fucking HADER "forårsfornemmelser tihi", "jeg er mødt den søøøødeste fyr, nu er det vist forår" opdateringerne på Facebook. Fint nok at du knaldet et billede op af en dusk påskeliljer, men den skal IKKE følges op af "se hvad ham den søde havde med til mig :love2: " Jeg giiiider ikke høre på de nyforelskede smaskelyde i bussen, når der går sugemalde i den. Jeg MAGTER ikke *møsser* *krammer* *nuser* overalt. Nej tak!


Waaaauw! Din rummelighed er da alligevel i en klasse for sig, Daine! :deer: *Driller kærligt* Jeg synes, de dér opslag er så skønne. De gør bare noget godt for den generelle stemning. Jo, de gør! :) Ikke dem dér, der poster sådan noget året rundt (fordi de prøver at overbevise sig selv og andre om, at det lorteforhold, de er i, er alle tiders). Men ærligt nyforelskede, overskudsagtige mennesker. Ajmen, det er så LÆKKERT!

Og altså, nu siger du, du ikke render på dates. Når din flytning er overstået, går du da bare i gang. :) Vil vædde med, du godt kunne finde dig en sød kæreste. Hvis du "put yourself out there". Jeg siger ikke, det er nemt. Men jeg siger, det er muligt. Og så bliver det dig, der poster "irriterende" opslag ... :)

Og nu skal jeg nok lukke røven. Om dette. :P Men jeg mener det faktisk som en kompliment. :)
2
"Success is the ability to go from one failure to another - with no loss of enthusiasm".

Winston Churchill
Brugeravatar
Skralde
Indlæg: 2137
Tilmeldt: 11. aug 2015, 07:13
Kort karma: 429
Likede indlæg: 5338

Re: Singletråden

Indlægaf Skralde » 10. feb 2016, 16:48

DenBlødeJyde skrev:Det er egentlig lidt sjovt, ing... Jeg havde jo også en fyr, der lagde mig på is.

Jeg fik så en besked fra ham på scor (ja, jeg er tilbage...) om, at han ikke havde lagt mig på is ( :rulle: ) hans telefon var gået i stykker. Han havde fået en ny og alle numre var væk. Han havde tænkt meget på mig, men skulle lige mærke efter om det var mig han tænkte på ( :skeptisk: ). Han synes jeg var MEGET sød, og kunne sagtens se, at der var mere i det end venskab.

Skrev så om han ville ses igen, så vi kunne få talt om det.

.......... stilhed....................


:ticks: :wave:


Ej sikke en tosse! Ham bør du bestemt ikke samle på :kys:
0
L, mit livs lys - 3.10.2010
@denkreativerappenskralde

Tilbage til "Forhold og sex"