Singletråden

Her kan du snage løs i dine meddebattørers parforhold eller singleliv, og alt hvad der følger med.
Brugeravatar
Planten
Indlæg: 4283
Tilmeldt: 17. aug 2015, 21:06
Kort karma: 1042
Likede indlæg: 7228

Re: Singletråden

Indlægaf Planten » 3. jun 2018, 20:25

Lys skrev:Jeg undrer mig lidt over, at der pt er flere tråde, hvor der nærmest udspiller sig en “kamp” mellem mænd og kvinder om, hvilket køn, der har flest fordele, størst sexdrive etc. Hvad hulen handler det om? Og hvorfor taler vi hinanden ned i stedet for op? Jeg har selv deltaget i nogle af diskussionerne, fordi jeg bliver provokeret af udsagn om hvordan “kvinder” er, så jeg er ikke bedre selv.

Det ville da være mere interessant at udveksle synspunkter om hvordan man bedst “taler til” det andet køn, frem for at approache dem som man selv gerne vil approaches?

Jeg synes også, det er skide irriterende, det er blevet sådan. Seriøst, jeg er ret vild med mænd. Bliver bare provokeret, når der tegnes er billede, som jeg ikke ser mig selv i.
2
Lys
Indlæg: 5850
Tilmeldt: 20. dec 2015, 20:30
Kort karma: 500
Likede indlæg: 10492

Re: Singletråden

Indlægaf Lys » 3. jun 2018, 20:29

Planten skrev:
Lys skrev:Jeg undrer mig lidt over, at der pt er flere tråde, hvor der nærmest udspiller sig en “kamp” mellem mænd og kvinder om, hvilket køn, der har flest fordele, størst sexdrive etc. Hvad hulen handler det om? Og hvorfor taler vi hinanden ned i stedet for op? Jeg har selv deltaget i nogle af diskussionerne, fordi jeg bliver provokeret af udsagn om hvordan “kvinder” er, så jeg er ikke bedre selv.

Det ville da være mere interessant at udveksle synspunkter om hvordan man bedst “taler til” det andet køn, frem for at approache dem som man selv gerne vil approaches?

Jeg synes også, det er skide irriterende, det er blevet sådan. Seriøst, jeg er ret vild med mænd. Bliver bare provokeret, når der tegnes er billede, som jeg ikke ser mig selv i.



Enig - mænd er sgu da skideskønne. Se bare hvor meget vi taler om dem i denne tråd :D

Men jeg forstår heller ikke behovet for at tegne det der generelle billede af, hvordan kvinder (og kvinders seksualitet) er. Man skal jo alligevel kun lære én at kende (ad gangen-ish ;))
2
Brugeravatar
Planten
Indlæg: 4283
Tilmeldt: 17. aug 2015, 21:06
Kort karma: 1042
Likede indlæg: 7228

Re: Singletråden

Indlægaf Planten » 3. jun 2018, 20:34

Lys skrev:
Planten skrev:
Lys skrev:Jeg undrer mig lidt over, at der pt er flere tråde, hvor der nærmest udspiller sig en “kamp” mellem mænd og kvinder om, hvilket køn, der har flest fordele, størst sexdrive etc. Hvad hulen handler det om? Og hvorfor taler vi hinanden ned i stedet for op? Jeg har selv deltaget i nogle af diskussionerne, fordi jeg bliver provokeret af udsagn om hvordan “kvinder” er, så jeg er ikke bedre selv.

Det ville da være mere interessant at udveksle synspunkter om hvordan man bedst “taler til” det andet køn, frem for at approache dem som man selv gerne vil approaches?

Jeg synes også, det er skide irriterende, det er blevet sådan. Seriøst, jeg er ret vild med mænd. Bliver bare provokeret, når der tegnes er billede, som jeg ikke ser mig selv i.



Enig - mænd er sgu da skideskønne. Se bare hvor meget vi taler om dem i denne tråd :D

Men jeg forstår heller ikke behovet for at tegne det der generelle billede af, hvordan kvinder (og kvinders seksualitet) er. Man skal jo alligevel kun lære én at kende (ad gangen-ish ;))

Nemlig :lol: de er herlige!
1
Brugeravatar
Pyjamas
Indlæg: 1185
Tilmeldt: 25. dec 2015, 23:15
Kort karma: 194
Likede indlæg: 3307

Re: Singletråden

Indlægaf Pyjamas » 3. jun 2018, 20:38

Freya skrev:Jeg var på tinderdate i dag - bare en times tid på Amager strand sen eftermiddag. Han var lidt nervøs og hurtig-talende, men sød og meget mere attraktiv end hvad hans billeder gav udtryk for. Og så om han ikke skrevet så snart han er kommet hjem, at han gerne vil på date igen. Hurtige tilkendegivelser er jeg ikke vant til, men det er dejligt. Og jeg vil gerne på date med ham igen.

Men... jeg har en anden date på torsdag. Med ham gutten, der mere eller mindre er holdt op med at skrive. Han skrev i torsdags og har ikke skrevet siden. Jeg skrev fredag. Han skrev efter jeg havde sendt en besked til ham om, at han som kommunikationsmedarbejder ikke kommunikerede særlig meget. Han skrev, at han havde været presset bla bla, men at det ville blive bedre, for han syntes, det var hyggeligt at skrive. . Og det er også fint, vi behøver ikke skrive hele tiden. En besked om dagen indtil daten ville være fin med mig. Men jeg synes bare ikke, at det lover så godt. At han ikke lige kan overskue at sende et par linjer, når han har en ledig stund. Måske er det fordi, han er i gang med at se en anden an først... eller måske har han bare for meget om ørerne lige nu til at date.

Så jeg overvejer at aflyse daten og i stedet gå på date med ham fra i dag. Som virker sød og interesseret.


Jeg havde klart aflyst den anden aftale og taget på date med ham fra i dag. Det lyder da til at køre langt bedre med ham fra i dag, og så er der ingen grund til at se det an med den anden, når det i forvejen er lidt lunkent. Hvis nu det hele kommer til et spille med ham den søde, så er det måske heller Ikke så fedt at se tilbage på den tid, hvor man datede en anden :genert:
8
Brugeravatar
Planten
Indlæg: 4283
Tilmeldt: 17. aug 2015, 21:06
Kort karma: 1042
Likede indlæg: 7228

Re: Singletråden

Indlægaf Planten » 3. jun 2018, 20:44

Pyjamas skrev:
Freya skrev:Jeg var på tinderdate i dag - bare en times tid på Amager strand sen eftermiddag. Han var lidt nervøs og hurtig-talende, men sød og meget mere attraktiv end hvad hans billeder gav udtryk for. Og så om han ikke skrevet så snart han er kommet hjem, at han gerne vil på date igen. Hurtige tilkendegivelser er jeg ikke vant til, men det er dejligt. Og jeg vil gerne på date med ham igen.

Men... jeg har en anden date på torsdag. Med ham gutten, der mere eller mindre er holdt op med at skrive. Han skrev i torsdags og har ikke skrevet siden. Jeg skrev fredag. Han skrev efter jeg havde sendt en besked til ham om, at han som kommunikationsmedarbejder ikke kommunikerede særlig meget. Han skrev, at han havde været presset bla bla, men at det ville blive bedre, for han syntes, det var hyggeligt at skrive. . Og det er også fint, vi behøver ikke skrive hele tiden. En besked om dagen indtil daten ville være fin med mig. Men jeg synes bare ikke, at det lover så godt. At han ikke lige kan overskue at sende et par linjer, når han har en ledig stund. Måske er det fordi, han er i gang med at se en anden an først... eller måske har han bare for meget om ørerne lige nu til at date.

Så jeg overvejer at aflyse daten og i stedet gå på date med ham fra i dag. Som virker sød og interesseret.


Jeg havde klart aflyst den anden aftale og taget på date med ham fra i dag. Det lyder da til at køre langt bedre med ham fra i dag, og så er der ingen grund til at se det an med den anden, når det i forvejen er lidt lunkent. Hvis nu det hele kommer til et spille med ham den søde, så er det måske heller Ikke så fedt at se tilbage på den tid, hvor man datede en anden :genert:

Enig med pyjamas her!
1
Brugeravatar
Krølle
Indlæg: 3674
Tilmeldt: 16. aug 2015, 02:48
Kort karma: 1829
Likede indlæg: 14457

Re: Singletråden

Indlægaf Krølle » 3. jun 2018, 20:50

FrøkenM skrev:
Krølle skrev:
FrøkenM skrev:Jeg savner virkelig noget mandlig opmærksomhed :genert: solen og følelsen af sommer giver mig lyst til at flirte og være forelsket :blush:


Samme. Reelt har jeg dog alt for meget om ørerne til at opsøge mere end tilfældig flirten hist og pist, men det er også fint nok - i virkeligheden er jeg pt ikke så opsat på mere end det, når det kommer til stykket.

Til gengæld skal jeg ud og kigge på en sød fyr på 500 kg senere i dag. Han har lækkert hår og skal forhåbentlig være min faste skovtursdate i de næste mange år :love: :-D

Jeg har det lidt på samme måde tror jeg. Jeg har alt for meget om ørene, virkelig. Man bliver helt stresset. Men derfor kunne jeg nu godt tænke mig lidt sommerflirt og lidt hudkontakt :lun:

Håber han levede op til dine forventninger og I kan date de næste mange, mange år :D


Han er the cutest guy, jeg længe har mødt - og så putter han vildt meget og giver uopfordret store og meget kærlige trutkys! :lun: :-D

Jeg skal lige mærke efter i maven om jeg har brug for en date mere, inden vi flytter sammen, men vi skal klart ses igen! :genert:
Du har ikke de nødvendige tilladelser til at se vedhæftede filer i dette indlæg.
18
Brugeravatar
LadyFox
Indlæg: 19643
Tilmeldt: 27. dec 2015, 19:02
Kort karma: 2446
Geografisk sted: Kbh
Likede indlæg: 46284

Re: Singletråden

Indlægaf LadyFox » 3. jun 2018, 20:53

Krølle skrev:
FrøkenM skrev:
Krølle skrev:
FrøkenM skrev:Jeg savner virkelig noget mandlig opmærksomhed :genert: solen og følelsen af sommer giver mig lyst til at flirte og være forelsket :blush:


Samme. Reelt har jeg dog alt for meget om ørerne til at opsøge mere end tilfældig flirten hist og pist, men det er også fint nok - i virkeligheden er jeg pt ikke så opsat på mere end det, når det kommer til stykket.

Til gengæld skal jeg ud og kigge på en sød fyr på 500 kg senere i dag. Han har lækkert hår og skal forhåbentlig være min faste skovtursdate i de næste mange år :love: :-D

Jeg har det lidt på samme måde tror jeg. Jeg har alt for meget om ørene, virkelig. Man bliver helt stresset. Men derfor kunne jeg nu godt tænke mig lidt sommerflirt og lidt hudkontakt :lun:

Håber han levede op til dine forventninger og I kan date de næste mange, mange år :D


Han er the cutest guy, jeg længe har mødt - og så putter han vildt meget og giver uopfordret store og meget kærlige trutkys! :lun: :-D

Jeg skal lige mærke efter i maven om jeg har brug for en date mere, inden vi flytter sammen, men vi skal klart ses igen! :genert:

Nej hvor er han lækker. :love: *Jeg er mega jaloux*
0
...
Brugeravatar
Freya
Indlæg: 660
Tilmeldt: 11. maj 2016, 12:42
Kort karma: 78
Likede indlæg: 1664

Re: Singletråden

Indlægaf Freya » 3. jun 2018, 20:59

LadyFox skrev:Nej hvor er han lækker. :love: *Jeg er mega jaloux*


Og jeg er så til gengæld jaloux over den fine lille bagdel Krølle render rundt med :D
5
Brugeravatar
Krølle
Indlæg: 3674
Tilmeldt: 16. aug 2015, 02:48
Kort karma: 1829
Likede indlæg: 14457

Re: Singletråden

Indlægaf Krølle » 3. jun 2018, 20:59

^^
Han er så meganuttet og kær, at jeg slet ikke forstår det. Jeg knuselsker min røde og ofte iltre dame, selvom hun er en mundfuld og et evighedsprojekt af rang, men ham her... Ham er jeg vist også ved at falde ret hårdt for. Det der nuttede hovede, der bliver lagt på min skulder og derefter bliver heeeeeelt tungt, fordi han står og småsover lidt :dåne: Ej men altså :love:
8
Brugeravatar
Krølle
Indlæg: 3674
Tilmeldt: 16. aug 2015, 02:48
Kort karma: 1829
Likede indlæg: 14457

Re: Singletråden

Indlægaf Krølle » 3. jun 2018, 21:01

Freya skrev:
LadyFox skrev:Nej hvor er han lækker. :love: *Jeg er mega jaloux*


Og jeg er så til gengæld jaloux over den fine lille bagdel Krølle render rundt med :D


:lol:

Jeg elsker også dig lidt lige nu. Låve all åver! :love:
0
Brugeravatar
LadyFox
Indlæg: 19643
Tilmeldt: 27. dec 2015, 19:02
Kort karma: 2446
Geografisk sted: Kbh
Likede indlæg: 46284

Re: Singletråden

Indlægaf LadyFox » 3. jun 2018, 21:04

Fjordheste er de bedste heste! Bare vent til jeg bliver rig, så har jeg 100 fjordheste, mindst.
0
...
Brugeravatar
Krølle
Indlæg: 3674
Tilmeldt: 16. aug 2015, 02:48
Kort karma: 1829
Likede indlæg: 14457

Re: Singletråden

Indlægaf Krølle » 4. jun 2018, 06:19

LadyFox skrev:Fjordheste er de bedste heste! Bare vent til jeg bliver rig, så har jeg 100 fjordheste, mindst.


Jeg forstår ikke ideen i at give dem strithår - det er ikke videre kønt :genert:

Som den nederen date har jeg fx tænkt mig at bestemme, at ham her ikke længere skal klippes. "....jamen du er så pæn med det praktiske, lange hår, Skatter :-D"
0
Brugeravatar
TinaW
Indlæg: 16233
Tilmeldt: 17. jan 2018, 13:49
Kort karma: 1407
Likede indlæg: 30212

Re: Singletråden

Indlægaf TinaW » 4. jun 2018, 06:31

Krølle skrev:^^
Han er så meganuttet og kær, at jeg slet ikke forstår det. Jeg knuselsker min røde og ofte iltre dame, selvom hun er en mundfuld og et evighedsprojekt af rang, men ham her... Ham er jeg vist også ved at falde ret hårdt for. Det der nuttede hovede, der bliver lagt på min skulder og derefter bliver heeeeeelt tungt, fordi han står og småsover lidt :dåne: Ej men altså :love:


Du har da stadig din islænder eller?
0
Brugeravatar
Freya
Indlæg: 660
Tilmeldt: 11. maj 2016, 12:42
Kort karma: 78
Likede indlæg: 1664

Re: Singletråden

Indlægaf Freya » 4. jun 2018, 08:38

Nå men så skrev han jo så alligevel i går... Med en god forklaring på, hvorfor han ikke har givet lyd fra sig. Faktisk lidt irriterende på den der luksusproblem-måde. Altså det giver mening, at han har følt sig ophængt men samtidig kan jeg godt tænke, at det måske bliver sådan her, hver gang han føler sig ophængt. Og med delebørn og forskellige friweekender, bliver det bare generelt en svær nød at knække, hvis kommunikationen skal være så afventende. Så mon ikke det bliver samme konklusion, som et par af jer har skrevet. At aflyse og gå med den gode kommunikerende date jeg var på i går.
3
Brugeravatar
Stitch
Indlæg: 7999
Tilmeldt: 13. jun 2017, 12:11
Kort karma: 1193
Geografisk sted: København
Likede indlæg: 17845

Re: Singletråden

Indlægaf Stitch » 4. jun 2018, 08:59

Freya skrev:Nå men så skrev han jo så alligevel i går... Med en god forklaring på, hvorfor han ikke har givet lyd fra sig. Faktisk lidt irriterende på den der luksusproblem-måde. Altså det giver mening, at han har følt sig ophængt men samtidig kan jeg godt tænke, at det måske bliver sådan her, hver gang han føler sig ophængt. Og med delebørn og forskellige friweekender, bliver det bare generelt en svær nød at knække, hvis kommunikationen skal være så afventende. Så mon ikke det bliver samme konklusion, som et par af jer har skrevet. At aflyse og gå med den gode kommunikerende date jeg var på i går.



Jeg forstår ham godt.. men altså you snooze you lose. Man må jo holde sig til, når man møder nogen der er interessant.

Jeg har selv prøvet at være den dårlige tinderdate, fordi jeg ikke lige havde tid til at skrive så meget inden. Det gik bedre da jeg først havde mødt personen.

Men i dit tilfælde ville jeg droppe ham og beholde Mr.Kommunikativ. Han lyder da lovende...?
2
"If you are neutral in situations of injustice, you have chosen the side of the oppressor. If an elephant has its foot on the tail of a mouse, and you say that you are neutral, the mouse will not appreciate your neutrality."

Free Palestine

Tilbage til "Forhold og sex"