Singletråden

Her kan du snage løs i dine meddebattørers parforhold eller singleliv, og alt hvad der følger med.
Brugeravatar
Spjaerten
Indlæg: 9843
Tilmeldt: 11. aug 2015, 18:58
Kort karma: 1860
Likede indlæg: 9578

Re: Singletråden

Indlægaf Spjaerten » 1. aug 2018, 13:36

Aragorn skrev:TS er Rapfisk :forvirret:

Og?
0
Tryk på * :slem:
Brugeravatar
Fru Sunshine
Indlæg: 11519
Tilmeldt: 13. aug 2015, 12:31
Kort karma: 1738
Geografisk sted: Vendsyssel
Likede indlæg: 16695

Re: Singletråden

Indlægaf Fru Sunshine » 1. aug 2018, 13:38

Spjaerten skrev:
Aragorn skrev:TS er Rapfisk :forvirret:

Og?

Irma kalder Madame Pomfrey for TS.
2
"Jeg elsker alle farver i verden. Især brun. Det er derfor jeg er det."
Kalenderlågeåbnerbjørnen Bruno.
Brugeravatar
LadyFox
Indlæg: 19643
Tilmeldt: 27. dec 2015, 19:02
Kort karma: 2446
Geografisk sted: Kbh
Likede indlæg: 46284

Re: Singletråden

Indlægaf LadyFox » 1. aug 2018, 13:41

Fru Sunshine skrev:
Spjaerten skrev:
Aragorn skrev:TS er Rapfisk :forvirret:

Og?

Irma kalder Madame Pomfrey for TS.

Men forstår vi ikke alle sammen hvem hun mener?
2
...
IrmaPigen
Indlæg: 7796
Tilmeldt: 17. apr 2016, 06:38
Kort karma: 973
Likede indlæg: 12462

Re: Singletråden

Indlægaf IrmaPigen » 1. aug 2018, 13:48

LadyFox skrev:
Fru Sunshine skrev:
Spjaerten skrev:
Aragorn skrev:TS er Rapfisk :forvirret:

Og?

Irma kalder Madame Pomfrey for TS.

Men forstår vi ikke alle sammen hvem hun mener?


Ah, ja, ups, det var en fejl. Har lige opmærksomheden andre steder, så sker den slags....
0
Brugeravatar
Fru Sunshine
Indlæg: 11519
Tilmeldt: 13. aug 2015, 12:31
Kort karma: 1738
Geografisk sted: Vendsyssel
Likede indlæg: 16695

Re: Singletråden

Indlægaf Fru Sunshine » 1. aug 2018, 14:05

LadyFox skrev:
Fru Sunshine skrev:
Spjaerten skrev:
Aragorn skrev:TS er Rapfisk :forvirret:

Og?

Irma kalder Madame Pomfrey for TS.

Men forstår vi ikke alle sammen hvem hun mener?

Det ville jeg også mene. Jeg gættede bare på, at det var grunden til Aragorns kommentar.
2
"Jeg elsker alle farver i verden. Især brun. Det er derfor jeg er det."
Kalenderlågeåbnerbjørnen Bruno.
Brugeravatar
Madam Pomfrey
Indlæg: 8939
Tilmeldt: 11. aug 2015, 19:29
Kort karma: 1517
Likede indlæg: 25613

Re: Singletråden

Indlægaf Madam Pomfrey » 1. aug 2018, 18:30

tak for søde ord og opbakning!
Jeg tager ikke ordene fra Irmapigen specielt tung eller personligt, det er en del af det at være på debatten. Og det kan ofte være sundt med modstand, udfordring og "provokation" - fordi det giver nogle ekstra dimensioner.

Jeg VED at jeg har noget at give en mand, når det bliver aktuelt! Men der er bare nogle grundvilkår i mit liv, der gør mig til en pakkeløsning, det kommer aldrig til at ændre sig.

Ud over lige at have blues på kærlighedsfronten, så kører det bedre for mig end længe! Jeg og ungerne har virkelig nydt deres skoleferie, og jeg har stadig 2½ uges ferie foran mig. Det er fedt. Jeg har længe ikke trivedes på mit job, dårlig ledelse, for meget uro. Mandag var jeg til samtale, i dag har jeg fået at vide at jeg har fået jobbet :banan: Drømmejob, god løn, fed pension, og kun 5-10 minutter til job. Mod nu 40 min hver vej.
Det er virkelig en lettelse, jobmæssigt at kunne se imod lysere tider. Og jeg fik en kæmpe positiv respons på både ansøgning og samtale, et mega boost til selvværd og selvtillid.

Mine drenge trives alle, de er glade, sødere og sjovere end i jaaa... evigheder, føles det som. Og jeg ved at det er min fortjeneste, fordi jeg knokler for at være den bedst mulige mor hver eneste dag. Vi har rykket os så langt, alle sammen, og det er fedt.
Efter lang kamp med ppr-psykolog er det ogås endelig lykkedes at få nr. 3 indstillet til udredning (mistanke om adhd og/eller autisme) og der er kommet indkaldelse fra børne psyk, til opstartsmøde.

Tingene glider bare nu, og det gør mig glad i låget, virkelig glad! Det bobler og summer...
Og det er måske også derfor jeg savner en at dele det med, sådan på nært hold.
33
"Happiness can be found, even in the darkest of times, if one only remembers to turn on the light."
Brugeravatar
Precaseptica
Indlæg: 848
Tilmeldt: 27. aug 2015, 10:07
Kort karma: 211
Likede indlæg: 1884

Re: Singletråden

Indlægaf Precaseptica » 1. aug 2018, 18:36

Er der en uskreven regel om, at det skal være manden, der skriver første gang efter en date?
0
MOGA
Indlæg: 4052
Tilmeldt: 21. aug 2015, 20:34
Kort karma: 525
Likede indlæg: 7381

Re: Singletråden

Indlægaf MOGA » 1. aug 2018, 18:43

Precaseptica skrev:Er der en uskreven regel om, at det skal være manden, der skriver første gang efter en date?


Næh, men personligt kan jeg godt lide det. Det er vel en form af gammeldags kurmageri, jeg er stor fan.
4
Brugeravatar
LaScrooge
Indlæg: 7578
Tilmeldt: 9. okt 2015, 08:59
Kort karma: 1902
Likede indlæg: 24648

Re: Singletråden

Indlægaf LaScrooge » 1. aug 2018, 18:55

Precaseptica skrev:Er der en uskreven regel om, at det skal være manden, der skriver første gang efter en date?


For mig er det ingen selvfølge, jeg skriver først hvis jeg føler for det.
1
And we both know: I will be delicious
Brugeravatar
Primerose
Indlæg: 1783
Tilmeldt: 29. dec 2015, 00:54
Kort karma: 468
Likede indlæg: 5009

Re: Singletråden

Indlægaf Primerose » 1. aug 2018, 19:13

Precaseptica skrev:Er der en uskreven regel om, at det skal være manden, der skriver første gang efter en date?



Ja, den er uskreven, men den er der. Og han skal gerne skrive hurtigt. Det sagt har jeg også skrevet først, hvis jeg har været i det rette humør.
1
I had the blues because I had no shoes, until a day upon the street I met a man who had no feet.
Brugeravatar
Precaseptica
Indlæg: 848
Tilmeldt: 27. aug 2015, 10:07
Kort karma: 211
Likede indlæg: 1884

Re: Singletråden

Indlægaf Precaseptica » 1. aug 2018, 19:49

Okay. Jamen så vil jeg da til at rette ind efter det. Jeg kan godt lidt undre mig over hvorfor det er sådan.
0
Brugeravatar
Zombie
Indlæg: 5115
Tilmeldt: 16. aug 2015, 14:06
Kort karma: 1220
Likede indlæg: 20846

Re: Singletråden

Indlægaf Zombie » 1. aug 2018, 20:00

Precaseptica skrev:Okay. Jamen så vil jeg da til at rette ind efter det. Jeg kan godt lidt undre mig over hvorfor det er sådan.


Jeg tror, som én skrev, at det stammer fra gammeldags kurmageri. Derudover synes jeg også at have oplevet, at nogle mænd føler, man presser på eller virker for desperat, hurtigt. Det er ikke altid fordi de ikke er klar til noget mere forpligtende, men måske har de brug for tid til at mærke efter, inden de skal forholde sig til den anden part?
Anyway, da jeg var single oplevede jeg i hvert fald, at det oftest (omend ikke altid) virkede bedst, at lade fyren skrive først.
1
aka Forbies

:gammel:
Brugeravatar
Zombie
Indlæg: 5115
Tilmeldt: 16. aug 2015, 14:06
Kort karma: 1220
Likede indlæg: 20846

Re: Singletråden

Indlægaf Zombie » 1. aug 2018, 20:08

Jeg gør det, fordi andre kvinder gerne vil jagtes lidt for at føle sig feminine, og derfor fremstår jeg i kontrast som en kikset person, hvis jeg bare gør som det passer mig, fordi jeg simpelthen er for frigjort til alle mulige forældede normer om køn og kønsidentitet.

Jeg er ude med riven, men I skulle prøve at leve fanget i MINE normer en uge, så ville I vide, hvor træls det er, at være slave af normer man ikke gider, fordi andre dyrker dem.

Warh, det er godt jeg ikke er single. For alles skyld. :P
5
aka Forbies

:gammel:
Kaffe
Indlæg: 2557
Tilmeldt: 17. apr 2017, 08:57
Kort karma: 358
Likede indlæg: 4916

Re: Singletråden

Indlægaf Kaffe » 1. aug 2018, 20:25

Man ved som regel ikke selv, hvilke normer man er slave af.
3
Jeg mener det, jeg skriver og ikke det, jeg ikke skriver.
Brugeravatar
Zombie
Indlæg: 5115
Tilmeldt: 16. aug 2015, 14:06
Kort karma: 1220
Likede indlæg: 20846

Re: Singletråden

Indlægaf Zombie » 1. aug 2018, 20:34

Smiling_Goat skrev:
Zombie skrev:Jeg gør det, fordi andre kvinder gerne vil jagtes lidt for at føle sig feminine, og derfor fremstår jeg i kontrast som en kikset person, hvis jeg bare gør som det passer mig, fordi jeg simpelthen er for frigjort til alle mulige forældede normer om køn og kønsidentitet.

Jeg er ude med riven, men I skulle prøve at leve fanget i MINE normer en uge, så ville I vide, hvor træls det er, at være slave af normer man ikke gider, fordi andre dyrker dem.

Warh, det er godt jeg ikke er single. For alles skyld. :P


Hrm.. Host.. Måske handler det ikke om at være frigjort eller fastholdt i forældede normer. Måske er der slet ingen værdiladning. Måske er det bare præferencer?

Du ved, ligesom man måske ikke tænder på overvægt, skæve tænder eller rødt hår? Jeg tænder på at han behandler mig feminint og med ridderlighed. Ridderlighed og at han kræver halvdelen af barslen. Raauw.


Hvordan behandler man nogen feminint? Hvad dækker det over for dig?

Not a trap (totalt a trap :D )
0
aka Forbies

:gammel:

Tilbage til "Forhold og sex"