Singletråden

Her kan du snage løs i dine meddebattørers parforhold eller singleliv, og alt hvad der følger med.
Brugeravatar
Rapfisk
Indlæg: 7093
Tilmeldt: 20. aug 2015, 16:27
Kort karma: 1431
Likede indlæg: 13316

Re: Singletråden

Indlægaf Rapfisk » 18. jan 2016, 07:03

[quote="ManicNinja"][quote="Rapfisk"]
Jeg trænger væsentligt mere nu, end da jeg havde været single i et år. [b]Det handler også om, at jeg på nogle andre punkter er et lidt svært sted i mit liv, og så har jeg for en gangs skyld ikke nok i mig selv og mine fantastiske veninder. [/b]

Derudover møder jeg også meget få potentielle mænd. Sådan tror jeg, mange har det. Igen, i kollegietiden, og da man fik nye holdkammerater hvert semester på studiet, var det lettere.[/quote]

Har det nok omvendt af dig. Hvis jeg er i en svær periode, så har jeg slet ikke lyst til at lukke "nye" mennesker ind. Slet ikke på forholdsmåden. Både fordi jeg ikke magter. Men også fordi jeg helst vil være "den bedste udgave af mig", med overskud, når jeg indleder noget. Være i synk og vater og alt det dér. ;) Jeg er nok lidt loren ved en mand, der tiltrækkes af mig, når jeg er i underskud. Vil hurtigt komme til at overveje, om han tror, han skal redde mig, ikke kan håndtere en selvstændig kvinde med masser af energi og handlekraft, men helst vil have en lidt "forpjusket fugl".[/quote]
Det er heller ikke fordi, jeg dater eller noget, det har jeg nemlig heller ikke overskud til, og jeg vil også gerne kunne tilbyde en ny kæreste en version af mig med flere kræfter, men det ændrer ikke ved, at jeg savner tosomheden netop nu.

Plantens situation deler jeg også, men det har jeg egentlig gjort længe, uden det har fået mig ud af starthullerne :rulle:
2
Livslinjen: 70 201 201
Brugeravatar
Garfield
Indlæg: 805
Tilmeldt: 7. sep 2015, 07:19
Kort karma: 117
Geografisk sted: København
Likede indlæg: 1309

Re: Singletråden

Indlægaf Garfield » 18. jan 2016, 08:03

ManicNinja skrev:
Det kan bestemt sagtens være, det er en fase. :) Det særlige er blot, at jeg ikke engang har travlt med at finde ud af, om det er dét, der er tale om. Jeg prøver ind imellem forsøgsvis at male nogle indre skræmmebilleder for at teste mig selv lidt: "Orv, Ninja, hvad når du sidder alene som 50-årig, og alle vennernes børn er teenagere, og dine forældre for længst er døde, og du sådan set ikke har nogen i hele verden?" Jeg ryster bare lidt på hovedet og tænker, at jeg er ret overbevist om, at jeg kan have et dejligt liv alligevel, og at jeg aldrig kommer til at være ensom. Det ligger slet ikke til mig, og jeg har altid haft nemt ved at etablere kontakt, både på et overfladisk og et lidt dybere plan. Så det er jo noget sludder. Det kan også snildt være, mit liv ser meget anderledes ud til den tid. Det kunne bedst ligne mig fx at tage en stor beslutning og rykke i anden, mere kollektiv boligform eller lignende. Tage konsekvensen hvis jeg føler for det - dét er mig.

Jeg synes egentlig, at mange ting i mit liv ER på plads. Men måske jeg er mere åben for at gå ud og finde noget forpligtende pikkemand, når engang jeg har fået skuldret enten jobskifte eller skriveproces (fundet ud af, hvilken af delene jeg skal satse på - eller om begge kan lade sig gøre). Skal jeg ikke kunne sige.

Hvor længe er det, du har været single?


Siden starten af juni 2015, så ca. 7,5 måned.

Gud, er der allerede gået så lang tid? Bruddet var voldsomt og der har været mange ting at bearbejde. Det går egentlig ok fremad, synes jeg, men det bliver kompliceret af, at røvbananen (=eks) købte lejlighed i min opgang. Det giver nogle nedture indimellem.

Hvor længe er det siden, du var i et forhold?
0
Garfield er en hankat, men jeg er altså en hunkat. Lev med det.
Brugeravatar
Sukisaki
Indlæg: 478
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:06
Kort karma: 40
Likede indlæg: 796

Re: Singletråden

Indlægaf Sukisaki » 18. jan 2016, 18:04

Det er heller ikke særlig tit at jeg savner at have en kæreste - det er mere når der er en i kikkerten, at jeg så dagdrømmer om at putte med ham og sådan noget. Jeg har været single i 2½ år i denne omgang. Men der har sædvanligvis også været 2-4 år mellem mine kærester, og det er kun glimtvis at jeg decideret har savnet "en kæreste" i de perioder.

Lige nu er jeg igang med et brancheskift og går ledig, og samtidig er jeg igang med at se nogle gamle dæmoner fra min barndom i øjnene - så ærlig talt, føler jeg heller ikke at jeg har særlig meget at tilbyde på nuværende tidspunkt. Og jeg er nok også lidt bange for om jeg kan overskue mere.. Men altså, hvis nu der dukkede en dejlig mand op og var interesseret, ville jeg da heller ikke afvise ham blankt. Men jeg har ingen planer om at lede efter ham lige nu.
2
Brugeravatar
Viskelæder
Indlæg: 4601
Tilmeldt: 26. dec 2015, 21:22
Kort karma: 1469
Likede indlæg: 11937

Re: Singletråden

Indlægaf Viskelæder » 18. jan 2016, 18:30

Jeg kan huske, at navn slettet udtrykte godt herinde på et tidspunkt, hvad man kan savne. Jeg savner ind i mellem følelsen af, at der er nogen, der synes, jeg er helt fantastisk, lækker og unik.
Jeg savner ikke rigtigt en kæreste. Jeg er alene rigtig meget og elsker det. Andres selskab dræner mig. Men når jeg er single, så er jeg slet ikke sammen med nogen, dvs. jeg får ingen berøring, kys, sex. Og nogle gange kan jeg godt savne at føle mig som en kvinde. En eftertragtet kvinde, som er i sine bedste år, og som har noget at byde på. Det ved jeg selv, jeg er, men det er noget andet, når man bare klikker med en, der kan kigge på en, som om man bare er det bedste, der findes.
DET blik kan jeg savne.

Jeg kan også være træt af tanken: hvorfor har alle andre kærester og ikke mig? ALLE mine veninder har kærester, og jeg er single på snart 4. året. Mine veninder er begyndt at sige "eeej, jeg har fundet den her datingside, du skal oprette dig på!", og jeg har absolut intet imod datingsider, men er jeg virkelig blevet hende, som de andre synes, er så håbløs til kærlighed, at de skal give mig datingråd? :s

Jeg ser ikke en fremtid med parforhold, villa og børn, så samhørighed på den måde er ikke mig. Jeg ser rejser, karrierer og fede romancer. Men der ska bare lissom nogle mænd til for at få de der romancer... Og dem savner jeg lidt at falde over. (Jeg gider bare ikke gøre en indsats for det. Så de skal bogstaveligt talt placere sig sådan, at jeg falder over dem :lol2: )
5
chokoladegris
Indlæg: 171
Tilmeldt: 16. jan 2016, 12:50
Kort karma: 24
Likede indlæg: 172

Re: Singletråden

Indlægaf chokoladegris » 18. jan 2016, 19:48

Jeg er single. Kan ikke helt finde ud af at affinde mig med det :-D nogle dage elsker jeg det, andre dage hader jeg det og nogle gange tænker jeg overhovedet ikke over det! Føler mig også uheldig med de fyre jeg møder og har noget kørende med, alt virker fantastisk i starten og pludselig begynder de at trække sig, fordi at jeg begynder at gå i den mere "seriøse" retning - hvilket ikke altid er kærestesnakken, men bare med de ting jeg gør for dem. Det er frustrerende og ser efterhånden bare en fremtid som single!
1
Brugeravatar
Rapfisk
Indlæg: 7093
Tilmeldt: 20. aug 2015, 16:27
Kort karma: 1431
Likede indlæg: 13316

Re: Singletråden

Indlægaf Rapfisk » 18. jan 2016, 21:30

Radioen spiller The Lady in Red :love: Det har været én af mine yndlingsballader, siden jeg var teenager, og den beskriver præcist, hvad jeg savner ved en kæreste: Det med at høre til, men samtidig pludselig at forelske sig i den anden igen, endnu dybere for hver gang :lun:
3
Livslinjen: 70 201 201
Brugeravatar
Viskelæder
Indlæg: 4601
Tilmeldt: 26. dec 2015, 21:22
Kort karma: 1469
Likede indlæg: 11937

Re: Singletråden

Indlægaf Viskelæder » 18. jan 2016, 22:10

Var det ikke herinde, vi skrev om professionelle cuddlere?
Jeg var lige ved at se hunde-videoer, og så var den her ude i siden



Hvad tænker I?
0
Brugeravatar
Juki
Indlæg: 10021
Tilmeldt: 9. sep 2015, 20:26
Kort karma: 785
Likede indlæg: 14759

Re: Singletråden

Indlægaf Juki » 18. jan 2016, 22:16

Viskelæder skrev:Var det ikke herinde, vi skrev om professionelle cuddlere?
Jeg var lige ved at se hunde-videoer, og så var den her ude i siden



Hvad tænker I?

Jo, det var det :-D

Jeg synes stadig det virker grænseoverskridende. Og jeg er ikke sikker på jeg kunne være kæreste med en professionel cuddler :s
0
Forarget kan man altid blive

En bruger du ikke kan nå :cool2:
Brugeravatar
Skralde
Indlæg: 2137
Tilmeldt: 11. aug 2015, 07:13
Kort karma: 429
Likede indlæg: 5338

Re: Singletråden

Indlægaf Skralde » 19. jan 2016, 14:07

Min pizza/tøjmand og jeg skrev sammen i et par timer søndag aften og alt var som det plejede. Jeg nævnte intet om at jeg havde frygtet tidligere på dagen, at han havde mistet interessen og jeg blev enig med mig selv om, at han bare er mindre aktiv på skrive fronten end jeg.
Vi skrev som sagt sammen om vind og vejr, flirtede en anelse og bum - så deaktiverede han sin fb profil. Jeg troede først at jeg havde kommet til at trykke på et eller andet, derefter at han havde blokeret mig, men umiddelbart er hans profil slet ikke derinde mere - heller ikke når jeg søger fra min ekstra profil derinde. Samtlige billeder af ham på hans søsters ( :genert: ) profil er også væk.

Jeg ved ærligt talt ikke hvad jeg skal tænke. Vi bor i samme by og grunden til at han skrev, var fordi vi meget ofte render ind i hinanden. Derudover kender jeg til begge hans arbejdspladser, så er det ikke en meget aggressiv måde at slutte det på? Og hvorfor så ikke bare blokere mig? Kan fb have lukket hans profil? Ej, jeg finder det virkeligt mærkeligt!

Vores sidste beskeder i søndags - jeg er lyserød, fordi jeg er en piige:
0
L, mit livs lys - 3.10.2010
@denkreativerappenskralde
Brugeravatar
Viskelæder
Indlæg: 4601
Tilmeldt: 26. dec 2015, 21:22
Kort karma: 1469
Likede indlæg: 11937

Re: Singletråden

Indlægaf Viskelæder » 19. jan 2016, 14:54

Skralde skrev:Min pizza/tøjmand og jeg skrev sammen i et par timer søndag aften og alt var som det plejede. Jeg nævnte intet om at jeg havde frygtet tidligere på dagen, at han havde mistet interessen og jeg blev enig med mig selv om, at han bare er mindre aktiv på skrive fronten end jeg.
Vi skrev som sagt sammen om vind og vejr, flirtede en anelse og bum - så deaktiverede han sin fb profil. Jeg troede først at jeg havde kommet til at trykke på et eller andet, derefter at han havde blokeret mig, men umiddelbart er hans profil slet ikke derinde mere - heller ikke når jeg søger fra min ekstra profil derinde. Samtlige billeder af ham på hans søsters ( :genert: ) profil er også væk.

Jeg ved ærligt talt ikke hvad jeg skal tænke. Vi bor i samme by og grunden til at han skrev, var fordi vi meget ofte render ind i hinanden. Derudover kender jeg til begge hans arbejdspladser, så er det ikke en meget aggressiv måde at slutte det på? Og hvorfor så ikke bare blokere mig? Kan fb have lukket hans profil? Ej, jeg finder det virkeligt mærkeligt!

Vores sidste beskeder i søndags - jeg er lyserød, fordi jeg er en piige:


Det, synes jeg, lyder helt vildt underligt?!
Især det med at billeder af ham på hans søsters profil også er væk. Det er jo hendes profil, så hvorfor er de også væk der?
Og der er intet i jeres samtale, der tyder på andet end, at I hygger jer.
1
Brugeravatar
Viskelæder
Indlæg: 4601
Tilmeldt: 26. dec 2015, 21:22
Kort karma: 1469
Likede indlæg: 11937

Re: Singletråden

Indlægaf Viskelæder » 19. jan 2016, 14:55

Juki skrev:Jo, det var det :-D

Jeg synes stadig det virker grænseoverskridende. Og jeg er ikke sikker på jeg kunne være kæreste med en professionel cuddler :s


Da vi skrev om det, kunne jeg ALDRIG forestille mig at gøre det. Jeg er både meget privat og blufærdig.
Men jeg synes, det ser hyggeligt ud i videoen :D
0
Brugeravatar
DetSorteCirkus
Indlæg: 21958
Tilmeldt: 12. aug 2015, 18:07
Kort karma: 2515
Likede indlæg: 59560

Re: Singletråden

Indlægaf DetSorteCirkus » 19. jan 2016, 15:02

Skralde, det er mystisk, men jeg tror ikke, at du skal tage det personligt. Man lukker ikke sin profil, fordi man evt. vil slippe for at have med et bestemt menneske at gøre.

Inspireret af at jeg selv igår (eller forgårs?) fik besked fra Fb om, at nogen i Mexico (sikkert en bot) havde prøvet at logge på min profil, og jeg derfor skulle igennem nogle sikkerhedsprocedurer for at få adgang, tænker jeg, at han, eller Fb, pludselig må have haft behov for at lukke kontoen asap, hvad grunden så end må være. Det kan også være, at han er udsat for hacking.

Det, der til gengæld undrer mig, er, at du to dage senere ikke har hørt noget fra ham ad anden vej.
1
Brugeravatar
Skralde
Indlæg: 2137
Tilmeldt: 11. aug 2015, 07:13
Kort karma: 429
Likede indlæg: 5338

Re: Singletråden

Indlægaf Skralde » 19. jan 2016, 18:38

Åh jeg er altså ret glad for at det ikke kun er mig, der synes at det er virkeligt sært!

Cirkus, jeg undrer mig også over at jeg ikke har hørt fra ham. Hvis det var mig der pludselig var blevet hacket eller lign. så havde jeg oprettet en ny fb profil og skrevet derfra. Han har ikke mit mobilnummer, men ved hvor jeg bor. Han har jo to jobs, så han arbejder meget, så han har muligvis ikke haft tid :gruble: Eller også er jeg bare pisse naiv og fatter ikke et hint med en vognstang?

Det frustrerer mig virkeligt meget. Og gør mig ret ked af det, selv om det lyder åndssvagt. Jeg har bare ikke tilnærmelsesvis haft sommerfugle i maven over en mand i over 2 år, så jeg har virkeligt svært ved at acceptere det.
Jeg har overvejet at skrive en besked til hans søster, og spørge om hun vil give ham mit nummer. Men altså, tænk hvis det er en bevidst valg fra hans side af og han bare tænker sindssyge kvindemenneske?
0
L, mit livs lys - 3.10.2010
@denkreativerappenskralde
Brugeravatar
Skralde
Indlæg: 2137
Tilmeldt: 11. aug 2015, 07:13
Kort karma: 429
Likede indlæg: 5338

Re: Singletråden

Indlægaf Skralde » 19. jan 2016, 18:38

Nøøj, jeg synes det er pinligt at jeg obsesser sådan over det :(
0
L, mit livs lys - 3.10.2010
@denkreativerappenskralde
Brugeravatar
DetSorteCirkus
Indlæg: 21958
Tilmeldt: 12. aug 2015, 18:07
Kort karma: 2515
Likede indlæg: 59560

Re: Singletråden

Indlægaf DetSorteCirkus » 19. jan 2016, 18:42

Skralde skrev:Åh jeg er altså ret glad for at det ikke kun er mig, der synes at det er virkeligt sært!

Cirkus, jeg undrer mig også over at jeg ikke har hørt fra ham. Hvis det var mig der pludselig var blevet hacket eller lign. så havde jeg oprettet en ny fb profil og skrevet derfra. Han har ikke mit mobilnummer, men ved hvor jeg bor. Han har jo to jobs, så han arbejder meget, så han har muligvis ikke haft tid :gruble: Eller også er jeg bare pisse naiv og fatter ikke et hint med en vognstang?

Det frustrerer mig virkeligt meget. Og gør mig ret ked af det, selv om det lyder åndssvagt. Jeg har bare ikke tilnærmelsesvis haft sommerfugle i maven over en mand i over 2 år, så jeg har virkeligt svært ved at acceptere det.
Jeg har overvejet at skrive en besked til hans søster, og spørge om hun vil give ham mit nummer. Men altså, tænk hvis det er en bevidst valg fra hans side af og han bare tænker sindssyge kvindemenneske?


Så må han jo blive en voksen mand, der kan finde ud af at give besked.
Jeg synes, du skal gøre det.
0

Tilbage til "Forhold og sex"