Singletråden

Her kan du snage løs i dine meddebattørers parforhold eller singleliv, og alt hvad der følger med.
Brugeravatar
Ado
Indlæg: 13002
Tilmeldt: 12. aug 2015, 11:28
Kort karma: 3538
Geografisk sted: Korsbæk
Likede indlæg: 55904
Kontakt:

Re: Singletråden

Indlægaf Ado » 16. jan 2016, 19:02

Juki skrev:Jeg har besluttet mig for at være single-klam i dag :-D

Har sovet længe, ikke været i bad endnu, mit hår stritter i alle retninger og det eneste fornuftige jeg har lavet i dag er at lufte hunde. Om lidt vil jeg bestille junk og så ellers bo på sofaen resten af aftenen :slem:



Single-klam er rart. :lun:

Jeg havde ellers handlet alt muligt lækkert. Laksepaté, rejer, krydderurter og ingredienserne til tunmousse. Men så blev jeg doven og bestilte junk, som ikke engang smagte ret godt. Men så er det jo godt man har studenterbrød liggende. :slem:
2
Donna Martin Graduates!
Brugeravatar
Ado
Indlæg: 13002
Tilmeldt: 12. aug 2015, 11:28
Kort karma: 3538
Geografisk sted: Korsbæk
Likede indlæg: 55904
Kontakt:

Re: Singletråden

Indlægaf Ado » 16. jan 2016, 19:02

To indlæg? Really, Ado?
2
Donna Martin Graduates!
Brugeravatar
Ado
Indlæg: 13002
Tilmeldt: 12. aug 2015, 11:28
Kort karma: 3538
Geografisk sted: Korsbæk
Likede indlæg: 55904
Kontakt:

Re: Singletråden

Indlægaf Ado » 16. jan 2016, 19:05

Krammebamsen har svaret og bekræftet, at det var der vi så hinanden sidst. :D Og at det var hyggeligt. Håber han er typen der kan køre en samtale på skrift.
11
Donna Martin Graduates!
Brugeravatar
Juki
Indlæg: 10021
Tilmeldt: 9. sep 2015, 20:26
Kort karma: 785
Likede indlæg: 14759

Re: Singletråden

Indlægaf Juki » 16. jan 2016, 19:24

Ado skrev:
Juki skrev:Jeg har besluttet mig for at være single-klam i dag :-D

Har sovet længe, ikke været i bad endnu, mit hår stritter i alle retninger og det eneste fornuftige jeg har lavet i dag er at lufte hunde. Om lidt vil jeg bestille junk og så ellers bo på sofaen resten af aftenen :slem:



Single-klam er rart. :lun:

Jeg havde ellers handlet alt muligt lækkert. Laksepaté, rejer, krydderurter og ingredienserne til tunmousse. Men så blev jeg doven og bestilte junk, som ikke engang smagte ret godt. Men så er det jo godt man har studenterbrød liggende. :slem:

Jeg fik vist også overvurderet mine egne evner, men jeg havde bare sådan lyst til både pizza og pommes frites :genert:
2
Forarget kan man altid blive

En bruger du ikke kan nå :cool2:
Brugeravatar
ManicNinja
Indlæg: 5484
Tilmeldt: 27. aug 2015, 14:16
Kort karma: 1159
Likede indlæg: 8962

Re: Singletråden

Indlægaf ManicNinja » 16. jan 2016, 21:11

Puffi skrev:Og så havde han sådan nogle strømper, hvor tæerne er opdelt, på :shock: :badr:


Synes, det er SÅ mærkeligt, det dér med vanter på fødderne ... :stoned:

:P
0
"Success is the ability to go from one failure to another - with no loss of enthusiasm".

Winston Churchill
Brugeravatar
Daine
Indlæg: 24638
Tilmeldt: 19. aug 2015, 18:57
Kort karma: 3202
Geografisk sted: Midtjylland
Likede indlæg: 36817

Re: Singletråden

Indlægaf Daine » 16. jan 2016, 21:21

Det er rart, at det er så koldt at sove for åbne vinduer, at det er helt legitimt at ha hænderne dybt begravet under dynen i nat :slem:






:lol: Sov godt alle sammen! Jeg vil nyde, at jeg kan sove længe i morgen ... Elsker søndage :lun:
3
"I en tid med så meget ondskab, må vi passe på kærligheden", citat: Hr. Aurland

Jo mere viden man tilegner sig, des mere ved man, at der er ting man ikke ved. Ting man før ikke anede at man ikke vidste, ved man nu, at man ikke ved.
Brugeravatar
ManicNinja
Indlæg: 5484
Tilmeldt: 27. aug 2015, 14:16
Kort karma: 1159
Likede indlæg: 8962

Re: Singletråden

Indlægaf ManicNinja » 16. jan 2016, 21:26

Garfield skrev:Jeg så også min eks i går (fredag). Stødte på ham ude i gården og spurgte om han ikke ville have de tre ting af hans, jeg havde fundet bagerst i mit skab. Han kom med ind, fik sine ting og så de ændringer, jeg har lavet i min lejlighed. Jeg snakkede og snakkede og snakkede... men ikke om de ting, jeg gerne ville snakke med ham om. Nemlig, om der er mulighed for at ændre på nogle ting, så vi ikke ender i konflikt så jævnligt. (For helvede, hvor er det belastende at han har købt lejlighed i min opgang.)

Da han var gået tænkte jeg: hvorfor opfører jeg mig altid så underligt sammen med ham? Eller. Egentlig er det jo ikke underligt. Jeg falder bare tilbage til den samme opførsel, som da vi var sammen. Jeg snakker og snakker og lytter ikke så meget. Gad vide, hvor længe i det forhold, jeg var bange for at høre, hvad han kunne finde på at sige?

Nå, det endte i det mindste ikke i en konflikt...


Whooooa! Den dér følelse kender jeg så godt! Lige netop! Hvor længe var man så usikker på sig selv og på sin evne til at rumme potentielt stor sårethed og tab og vrede og alt muligt andet hårdt, at man bare snakke-styrede sig gennem (læs: forbi) alt det forfærdelige, som man ubevidst forventede, at nogen ville sige til én, hvis man gav dem frirummet til det? Det er en KÆMPE befrielse, når man får så meget ro på sig selv, at man tør lade andre være nøjagtigt dem, de er - og hurtigt kan vende dem ryggen, hvis de reelt er nogle narhoveder. Og virkelig kan nyde dem, hvis de er gode og dejlige, som dem de nu engang er.

At du kan stille det spørgsmål tyder på, at du er i gang med en virkelig sej udvikling, synes jeg - du har spottet dit eget forsvar og har dermed gode forudsætninger for at finde ud af, hvorfor det oprindeligt opstod - og hvordan du kan ændre det.
1
"Success is the ability to go from one failure to another - with no loss of enthusiasm".

Winston Churchill
Brugeravatar
Spjaerten
Indlæg: 9844
Tilmeldt: 11. aug 2015, 18:58
Kort karma: 1860
Likede indlæg: 9578

Re: Singletråden

Indlægaf Spjaerten » 16. jan 2016, 21:29

Mangler squ også ham der til sofa hygge.
2. Weekend med træthed, ondt i halsen og en forkølelse der ikke rigtig er der men alligevel er der.

Blir snart sindsyg af kedsomhed!
0
Tryk på * :slem:
Brugeravatar
ManicNinja
Indlæg: 5484
Tilmeldt: 27. aug 2015, 14:16
Kort karma: 1159
Likede indlæg: 8962

Re: Singletråden

Indlægaf ManicNinja » 16. jan 2016, 21:38

Spjaerten skrev:Mangler squ også ham der til sofa hygge.
2. Weekend med træthed, ondt i halsen og en forkølelse der ikke rigtig er der men alligevel er der.

Blir snart sindsyg af kedsomhed!


Fordi du er småsløj eller?
0
"Success is the ability to go from one failure to another - with no loss of enthusiasm".

Winston Churchill
Brugeravatar
Spjaerten
Indlæg: 9844
Tilmeldt: 11. aug 2015, 18:58
Kort karma: 1860
Likede indlæg: 9578

Re: Singletråden

Indlægaf Spjaerten » 16. jan 2016, 22:01

ManicNinja skrev:
Spjaerten skrev:Mangler squ også ham der til sofa hygge.
2. Weekend med træthed, ondt i halsen og en forkølelse der ikke rigtig er der men alligevel er der.

Blir snart sindsyg af kedsomhed!


Fordi du er småsløj eller?


Yes fordi jeg siden nytår næsten ikke har lavet andet end st slappe af (for at slippe af med det her) og været på arbejde.
0
Tryk på * :slem:
Brugeravatar
ManicNinja
Indlæg: 5484
Tilmeldt: 27. aug 2015, 14:16
Kort karma: 1159
Likede indlæg: 8962

Re: Singletråden

Indlægaf ManicNinja » 16. jan 2016, 22:10

Mon ikke det kunne være eftervirkninger af al travlheden/søvnmanglen fra tidligere? Måske din krops måde at sige på, at: "Jeg slipper ikke den her wanna be-forkølelse, for så ved jeg, du giver fuld gas igen, og det kan jeg ikke holde til" ...
Senest rettet af ManicNinja 17. jan 2016, 11:25, rettet i alt 1 gang.
0
"Success is the ability to go from one failure to another - with no loss of enthusiasm".

Winston Churchill
Brugeravatar
Juki
Indlæg: 10021
Tilmeldt: 9. sep 2015, 20:26
Kort karma: 785
Likede indlæg: 14759

Re: Singletråden

Indlægaf Juki » 16. jan 2016, 22:28

Jeg ser et program om overvægtige kvinder med store hofter (på TLC :love:) I starten var det meget uskyldigt og jeg tænkte det var dejligt de kunne finde kærligheden, fordi så er der måske også håb for mig :genert:

Men nu er det sådan noget med feeders, fetish og lignende. Der kan jeg altså ikke være med.. :blush:
0
Forarget kan man altid blive

En bruger du ikke kan nå :cool2:
Brugeravatar
Viskelæder
Indlæg: 4601
Tilmeldt: 26. dec 2015, 21:22
Kort karma: 1469
Likede indlæg: 11937

Re: Singletråden

Indlægaf Viskelæder » 17. jan 2016, 00:50

Hold op, jeg har drukket mange sukkersøde drinks. Jeg er så fyldt af sukker, at jeg snart eksploderer!

Godt jeg har Kims kanonkugler til at opveje det søde...
3
Brugeravatar
Garfield
Indlæg: 805
Tilmeldt: 7. sep 2015, 07:19
Kort karma: 117
Geografisk sted: København
Likede indlæg: 1309

Re: Singletråden

Indlægaf Garfield » 17. jan 2016, 01:55

B-ven er lige gået efter en vild gang :slem:

For søren, hvor er jeg glad for, at jeg har ham til at "forsøde" mit liv. Han er en eks fra for 10 år siden, men vi skal aldrig være kærester igen. Vi havde vildt god sex dengang og det har vi stadig i dag. Han dufter godt og giver mig selvtilliden tilbage.

Nu skal jeg sove :)
11
Garfield er en hankat, men jeg er altså en hunkat. Lev med det.
Brugeravatar
Planten
Indlæg: 4283
Tilmeldt: 17. aug 2015, 21:06
Kort karma: 1042
Likede indlæg: 7228

Re: Singletråden

Indlægaf Planten » 17. jan 2016, 08:44

Sådan en søndag morgen/formiddag kunne jeg godt bruge en varm mand at kravle ind til...
0

Tilbage til "Forhold og sex"