Singletråden

Her kan du snage løs i dine meddebattørers parforhold eller singleliv, og alt hvad der følger med.
Brugeravatar
Skralde
Indlæg: 2137
Tilmeldt: 11. aug 2015, 07:13
Kort karma: 429
Likede indlæg: 5338

Re: Singletråden

Indlægaf Skralde » 26. dec 2015, 10:17

Daine skrev:Men ellers er jeg kommet mig over den juleblues det ramte hårdt den 24., jeg synes det er SÅ svært den dag at læse om alle dem, der skal fejre jul sammen. Det er "vi" ramte en storøm tå i år.
Nu skal jeg arbejde de næste 4 dage og nytårsaften skal tilbringes hjemme hos mig selv med god mad og hyggelige timer herinde i Nytårstråden. Så skal jeg lige igennem kl 24 krisen (det er så meget nemmere, når man er alene) og derefter er det hverdag igen :)

Næste 'krise' er heldigvis først til Valentinsdag og der regner jeg med, jeg er så godt i gang med at male mit hus indvendigt at jeg helt glemmer dagen. Jeg regner med at cutte internettet helt den weekend, så slipper jeg også for at høre hvor hyggeligt I har det til debatfesten :P


Dejligt at du er ovre det værste :kys: De er skide hårde, de der dage :kys:
1
L, mit livs lys - 3.10.2010
@denkreativerappenskralde
Brugeravatar
Daine
Indlæg: 24604
Tilmeldt: 19. aug 2015, 18:57
Kort karma: 3192
Geografisk sted: Midtjylland
Likede indlæg: 36689

Re: Singletråden

Indlægaf Daine » 26. dec 2015, 10:27

Skralde skrev:
Daine skrev:Men ellers er jeg kommet mig over den juleblues det ramte hårdt den 24., jeg synes det er SÅ svært den dag at læse om alle dem, der skal fejre jul sammen. Det er "vi" ramte en storøm tå i år.
Nu skal jeg arbejde de næste 4 dage og nytårsaften skal tilbringes hjemme hos mig selv med god mad og hyggelige timer herinde i Nytårstråden. Så skal jeg lige igennem kl 24 krisen (det er så meget nemmere, når man er alene) og derefter er det hverdag igen :)

Næste 'krise' er heldigvis først til Valentinsdag og der regner jeg med, jeg er så godt i gang med at male mit hus indvendigt at jeg helt glemmer dagen. Jeg regner med at cutte internettet helt den weekend, så slipper jeg også for at høre hvor hyggeligt I har det til debatfesten :P


Dejligt at du er ovre det værste :kys: De er skide hårde, de der dage :kys:


Det er de nemlig. Og når jeg så også ender med at sidde og svælge lidt i det og synes, jeg har det hårdt og det er sååååå synd for mig, så er jeg jo virkelig også en idiot :rulle:
Men det bliver rart at komme på arbejde igen, selvom jeg hader bytteræset. Det får tankerne på ret køl og så kører hverdagen igen. Og jeg skal jo flytte her om et par måneder, det er allerede nu noget der fylder lidt. Kæft jeg glæder mig :dance:
0
"I en tid med så meget ondskab, må vi passe på kærligheden", citat: Hr. Aurland

Jo mere viden man tilegner sig, des mere ved man, at der er ting man ikke ved. Ting man før ikke anede at man ikke vidste, ved man nu, at man ikke ved.
Brugeravatar
ManicNinja
Indlæg: 5484
Tilmeldt: 27. aug 2015, 14:16
Kort karma: 1159
Likede indlæg: 8962

Re: Singletråden

Indlægaf ManicNinja » 26. dec 2015, 11:07

Daine skrev:Næste 'krise' er heldigvis først til Valentinsdag og der regner jeg med, jeg er så godt i gang med at male mit hus indvendigt at jeg helt glemmer dagen. Jeg regner med at cutte internettet helt den weekend, så slipper jeg også for at høre hvor hyggeligt I har det til debatfesten :P


Hvilken fest? What did I miss?
0
"Success is the ability to go from one failure to another - with no loss of enthusiasm".

Winston Churchill
Brugeravatar
Spjaerten
Indlæg: 9819
Tilmeldt: 11. aug 2015, 18:58
Kort karma: 1859
Likede indlæg: 9557

Re: Singletråden

Indlægaf Spjaerten » 26. dec 2015, 11:11

ManicNinja skrev:
Daine skrev:Næste 'krise' er heldigvis først til Valentinsdag og der regner jeg med, jeg er så godt i gang med at male mit hus indvendigt at jeg helt glemmer dagen. Jeg regner med at cutte internettet helt den weekend, så slipper jeg også for at høre hvor hyggeligt I har det til debatfesten :P


Hvilken fest? What did I miss?

13/2 møde på Hong kong
0
Tryk på * :slem:
Brugeravatar
Rapfisk
Indlæg: 7062
Tilmeldt: 20. aug 2015, 16:27
Kort karma: 1430
Likede indlæg: 13274

Re: Singletråden

Indlægaf Rapfisk » 26. dec 2015, 11:12

ManicNinja skrev:
Daine skrev:Næste 'krise' er heldigvis først til Valentinsdag og der regner jeg med, jeg er så godt i gang med at male mit hus indvendigt at jeg helt glemmer dagen. Jeg regner med at cutte internettet helt den weekend, så slipper jeg også for at høre hvor hyggeligt I har det til debatfesten :P


Hvilken fest? What did I miss?

viewtopic.php?f=50&t=1254 :fløjt:

Jeg synes, I begge to skulle komme.
1
Livslinjen: 70 201 201
Brugeravatar
ManicNinja
Indlæg: 5484
Tilmeldt: 27. aug 2015, 14:16
Kort karma: 1159
Likede indlæg: 8962

Re: Singletråden

Indlægaf ManicNinja » 26. dec 2015, 11:12

Spjaerten skrev:
ManicNinja skrev:
Daine skrev:Næste 'krise' er heldigvis først til Valentinsdag og der regner jeg med, jeg er så godt i gang med at male mit hus indvendigt at jeg helt glemmer dagen. Jeg regner med at cutte internettet helt den weekend, så slipper jeg også for at høre hvor hyggeligt I har det til debatfesten :P


Hvilken fest? What did I miss?

13/2 møde på Hong kong


Nåååårh ja. Gud, det så jeg godt, der blev snakket om. Men havde ikke fanget datoen. Tak for info! :)
0
"Success is the ability to go from one failure to another - with no loss of enthusiasm".

Winston Churchill
Brugeravatar
Planten
Indlæg: 4283
Tilmeldt: 17. aug 2015, 21:06
Kort karma: 1042
Likede indlæg: 7228

Re: Singletråden

Indlægaf Planten » 26. dec 2015, 11:14

Rapfisk skrev:
ManicNinja skrev:
Daine skrev:Næste 'krise' er heldigvis først til Valentinsdag og der regner jeg med, jeg er så godt i gang med at male mit hus indvendigt at jeg helt glemmer dagen. Jeg regner med at cutte internettet helt den weekend, så slipper jeg også for at høre hvor hyggeligt I har det til debatfesten :P


Hvilken fest? What did I miss?

viewtopic.php?f=50&t=1254 :fløjt:

Jeg synes, I begge to skulle komme.


Ej havde det bare været i januar...
0
Brugeravatar
Daine
Indlæg: 24604
Tilmeldt: 19. aug 2015, 18:57
Kort karma: 3192
Geografisk sted: Midtjylland
Likede indlæg: 36689

Re: Singletråden

Indlægaf Daine » 26. dec 2015, 11:24

Rapfisk skrev:
ManicNinja skrev:
Daine skrev:Næste 'krise' er heldigvis først til Valentinsdag og der regner jeg med, jeg er så godt i gang med at male mit hus indvendigt at jeg helt glemmer dagen. Jeg regner med at cutte internettet helt den weekend, så slipper jeg også for at høre hvor hyggeligt I har det til debatfesten :P


Hvilken fest? What did I miss?

viewtopic.php?f=50&t=1254 :fløjt:

Jeg synes, I begge to skulle komme.


Jeg kan ikke komme. Dels er jeg forhåbentligt i fuld gang med at male hus, dels er der også det finansielle. Jeg har ikke råd til at bruge penge på rejse/overnatning/forplejning mv. Alle mine penge kommer til at gå til flytningen og diverse indkøb i den forbindelse :) Det er også ok, for jeg glæder mig helt vildt til det :)
0
"I en tid med så meget ondskab, må vi passe på kærligheden", citat: Hr. Aurland

Jo mere viden man tilegner sig, des mere ved man, at der er ting man ikke ved. Ting man før ikke anede at man ikke vidste, ved man nu, at man ikke ved.
Firebird
Indlæg: 869
Tilmeldt: 11. nov 2015, 11:19
Kort karma: 160
Likede indlæg: 1289

Re: Singletråden

Indlægaf Firebird » 26. dec 2015, 14:13

Når Dragonfly, der er FP`er kan komme fra midtjylland og ned til Fredericia banegård, så kan du også. Der er et ledigt sæde tilbage i Hong Kong expressen, og du har, med den her tråd i mente, i DEN grad brug for at komme ud og få swinget koteletterne.

Garfield har crash pads til lusede kr. 100,-. Ruineret bliver du ikke, og husk! Hverken hjernen eller hjertet lever af maling alene. ;)

Jeg afventer din tilmelding. :slem:
1
Fod. Enhed der finder bord og stoleben i mørke.
Brugeravatar
ManicNinja
Indlæg: 5484
Tilmeldt: 27. aug 2015, 14:16
Kort karma: 1159
Likede indlæg: 8962

Re: Singletråden

Indlægaf ManicNinja » 26. dec 2015, 14:48

Firebird skrev:Når Dragonfly, der er FP`er kan komme fra midtjylland og ned til Fredericia banegård, så kan du også. Der er et ledigt sæde tilbage i Hong Kong expressen, og du har, med den her tråd i mente, i DEN grad brug for at komme ud og få swinget koteletterne.

Garfield har crash pads til lusede kr. 100,-. Ruineret bliver du ikke, og husk! Hverken hjernen eller hjertet lever af maling alene. ;)

Jeg afventer din tilmelding. :slem:


Lige dér var jeg SÅ glad for, at du havde valgt flertalsformen ... :klap:

Høhø.
2
"Success is the ability to go from one failure to another - with no loss of enthusiasm".

Winston Churchill
Firebird
Indlæg: 869
Tilmeldt: 11. nov 2015, 11:19
Kort karma: 160
Likede indlæg: 1289

Re: Singletråden

Indlægaf Firebird » 26. dec 2015, 15:07

Man er vel rimmelig pænt opdraget....Sådan da.
0
Fod. Enhed der finder bord og stoleben i mørke.
Brugeravatar
Lurende Peber
Indlæg: 3091
Tilmeldt: 17. aug 2015, 16:28
Kort karma: 487
Geografisk sted: Langt ude
Likede indlæg: 6065

Re: Singletråden

Indlægaf Lurende Peber » 26. dec 2015, 16:44

Firebird skrev:Man er vel rimmelig pænt opdraget....Sådan da.
Alt med måde ... også opdragelse :-D
2
Registreret Gammel Gris :gris:
Brugeravatar
Daine
Indlæg: 24604
Tilmeldt: 19. aug 2015, 18:57
Kort karma: 3192
Geografisk sted: Midtjylland
Likede indlæg: 36689

Re: Singletråden

Indlægaf Daine » 26. dec 2015, 17:03

Firebird skrev:Når Dragonfly, der er FP`er kan komme fra midtjylland og ned til Fredericia banegård, så kan du også. Der er et ledigt sæde tilbage i Hong Kong expressen, og du har, med den her tråd i mente, i DEN grad brug for at komme ud og få swinget koteletterne.

Garfield har crash pads til lusede kr. 100,-. Ruineret bliver du ikke, og husk! Hverken hjernen eller hjertet lever af maling alene. ;)

Jeg afventer din tilmelding. :slem:


Haha, det er pænt af dig, men det går ikke. Ikke denne gang :) Jeg får for meget om ørerne i februar og jeg kan (og vil) ikke være bekendt over for mine forældre, at dappe til København på sjov, mens de maler mit hus. Så jeg bliver hjemme :)
Forhåbentlig kommer der en debatkomsammen mere engang i fremtiden!
2
"I en tid med så meget ondskab, må vi passe på kærligheden", citat: Hr. Aurland

Jo mere viden man tilegner sig, des mere ved man, at der er ting man ikke ved. Ting man før ikke anede at man ikke vidste, ved man nu, at man ikke ved.
Brugeravatar
Pyjamas
Indlæg: 1185
Tilmeldt: 25. dec 2015, 23:15
Kort karma: 194
Likede indlæg: 3307

Re: Singletråden

Indlægaf Pyjamas » 26. dec 2015, 23:33

Hej! Jeg håber, jeg må være med herinde. Jeg er single på tredje år, egentlig ret træt af det, men jeg gider ikke at gøre noget ved det :D

Glædelig bagjul :)
4
Brugeravatar
Rapfisk
Indlæg: 7062
Tilmeldt: 20. aug 2015, 16:27
Kort karma: 1430
Likede indlæg: 13274

Re: Singletråden

Indlægaf Rapfisk » 26. dec 2015, 23:36

Pyjamas skrev:Hej! Jeg håber, jeg må være med herinde. Jeg er single på tredje år, egentlig ret træt af det, men jeg gider ikke at gøre noget ved det :D

Glædelig bagjul :)

Velkommen til!
1
Livslinjen: 70 201 201

Tilbage til "Forhold og sex"