Singletråden

Her kan du snage løs i dine meddebattørers parforhold eller singleliv, og alt hvad der følger med.
Brugeravatar
Skralde
Indlæg: 2137
Tilmeldt: 11. aug 2015, 07:13
Kort karma: 429
Likede indlæg: 5338

Re: Singletråden

Indlægaf Skralde » 11. dec 2015, 08:47

Animi skrev:Jeg bliver 25 om et halvt år, og jeg er også begyndt at få lidt stress over det med børn. Ikke fordi jeg har lyst til børn lige nu, men ideelt set har jeg ikke lyst til at være meget mere end 30år, når jeg får mit første barn. Og jeg vil jo samtidig gerne kende ham jeg skal have børn med i et godt stykke tid, inden vi får børn. Men ham skal jeg jo først lige finde - og så er der pludselig ikke så lang tid igen. :panik:

Jeg har så min egen grænse om, at har jeg ikke fundet ham jeg skal have børn med når jeg er 32år, så bliver jeg alenemor. For børn, det skal jeg have!


Det er nemlig lige netop sådan jeg har det! Bevares, 31 år er jo ingen alder i manges øjne, men altså hvis man først lige skal tage sig sammen til at gide at date - hvorefter man skal kysse de dér 100 frøer, lære hinanden at kende, flytte sammen og "blot" være kærester i noget tid, så kan der dæleme godt hurtigt gå lang tid! :wacko:
0
L, mit livs lys - 3.10.2010
@denkreativerappenskralde
Brugeravatar
Planten
Indlæg: 4283
Tilmeldt: 17. aug 2015, 21:06
Kort karma: 1042
Likede indlæg: 7228

Re: Singletråden

Indlægaf Planten » 11. dec 2015, 12:37

Hov! Jeg er også med her. Når jeg kommer hjem til Danmark har jeg mere tid til at være aktiv ;)
5
Brugeravatar
Mulan
Indlæg: 1763
Tilmeldt: 12. aug 2015, 23:15
Kort karma: 622
Likede indlæg: 6445

Re: Singletråden

Indlægaf Mulan » 11. dec 2015, 18:34

Det er gået op for mig, at jeg pt. hverken har mentalt eller rent praktisk overskud til mandebasser pt. Desværre. Er egentlig ok med det.
2
Rosa Espinosa skrev:Ville slet ikke magte en diller, når jeg bare kom efter en dagmartærte.

"thats typical bad male judgment not a cognitive disorder "
Brugeravatar
Rapfisk
Indlæg: 7062
Tilmeldt: 20. aug 2015, 16:27
Kort karma: 1430
Likede indlæg: 13274

Re: Singletråden

Indlægaf Rapfisk » 13. dec 2015, 21:00

Hvordan har jeres weekender været? Jeg har nydt singlelivet med veninder, tømmermændssøndag i sengen og kkvalitestid med min mor. Det har været dejligt :lun:
3
Livslinjen: 70 201 201
Brugeravatar
Daine
Indlæg: 24604
Tilmeldt: 19. aug 2015, 18:57
Kort karma: 3192
Geografisk sted: Midtjylland
Likede indlæg: 36689

Re: Singletråden

Indlægaf Daine » 13. dec 2015, 21:16

I går var skøn. Fridag, med julekortskrivning, gåtur i dejligt vejr og bare hygge og afslapning.

I dag var en af de dage, der var lidt træls. Jeg har haft en kort, men meget hektisk og travl arbejdsdag af den slag, hvor jeg hele tiden havde fornemmelse af at være bagud med mine ting. Så har været røvforvirret i hovedet efter at jeg kom hjem og det krævede 11 tændte stearinlys og en stor spand julete at få styr på det igen :D
Nu har jeg arbejdet et par timer med arbejdsplan for næste år, sådan indimellem lidt debatskrivning og julekalender og nu vil jeg snart i seng. Heldigvis er der fridag i morgen :)
Senest rettet af Daine 13. dec 2015, 21:19, rettet i alt 1 gang.
1
"I en tid med så meget ondskab, må vi passe på kærligheden", citat: Hr. Aurland

Jo mere viden man tilegner sig, des mere ved man, at der er ting man ikke ved. Ting man før ikke anede at man ikke vidste, ved man nu, at man ikke ved.
Brugeravatar
Puffi
Indlæg: 1085
Tilmeldt: 16. sep 2015, 18:06
Kort karma: 311
Geografisk sted: Esbjerg-ish
Likede indlæg: 2284

Re: Singletråden

Indlægaf Puffi » 13. dec 2015, 21:17

Jeg sov ikke alene fredag :genert: Og har arbejdet i går og i dag.
7
You had me from the start, won’t let this end
First you wanna go to the left then you wanna turn right
Wanna argue all day, make love all night
First you up then you’re down and then between
Ohh! I really want to know…
Brugeravatar
2SHY
Indlæg: 15605
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:22
Kort karma: 1640
Geografisk sted: Aalborg
Likede indlæg: 20971

Re: Singletråden

Indlægaf 2SHY » 13. dec 2015, 21:21

Jeg har haft en lidt rodet weekend fordi en stor del af lørdagen gik med at køre til jobsamtale i Skagen og retur. Ellers har jeg fået sovet en hulens masse (på de forkerte tidspunkter :rulle: ). Jeg har bare været dødtræt og åbenbart haft brug for søvn
0
Intet dør langsommere og mere smertefuldt end en drøm

Don't wait for a light to appear at the end of the tunnel, stride down there and light the bloody thing yourself

The secrets are gone when you look away
Sleep well: They'll whisper your fate
Brugeravatar
Rapfisk
Indlæg: 7062
Tilmeldt: 20. aug 2015, 16:27
Kort karma: 1430
Likede indlæg: 13274

Re: Singletråden

Indlægaf Rapfisk » 13. dec 2015, 22:29

Puffi skrev:Jeg sov ikke alene fredag :genert: Og har arbejdet i går og i dag.

Fortæl, fortæl! :genert:

Æv, Daine og 2SHY. Jeg håber, næste uge bliver bedre, og at jeres hoveder kommer tilbage på plads i morgen.

Jeg er blevet ramt af søndagsblues. 90'erplaylisten med diverse nostalgitrips var ikke velvalgt som godnatmusik :wacko:
1
Livslinjen: 70 201 201
Brugeravatar
2SHY
Indlæg: 15605
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:22
Kort karma: 1640
Geografisk sted: Aalborg
Likede indlæg: 20971

Re: Singletråden

Indlægaf 2SHY » 13. dec 2015, 22:49

Rapfisk skrev:
Puffi skrev:Jeg sov ikke alene fredag :genert: Og har arbejdet i går og i dag.

Fortæl, fortæl! :genert:

Æv, Daine og 2SHY. Jeg håber, næste uge bliver bedre, og at jeres hoveder kommer tilbage på plads i morgen.

Jeg er blevet ramt af søndagsblues. 90'erplaylisten med diverse nostalgitrips var ikke velvalgt som godnatmusik :wacko:

For mig udspringer det da helt sikkert af at jeg er ledig og mit vildeste aktivitet i løbet af en dag er at skrive ansøgninger og det kan jeg trods alt gøre stort set hvornår det skal være. Forhåbentlig kommer der et par samtaler i næste uge. Der er i hvert fald et par stykker jeg VIRKELIG gerne vil til samtale på og helst også gerne have jobbet. Fingers crossed :)
3
Intet dør langsommere og mere smertefuldt end en drøm

Don't wait for a light to appear at the end of the tunnel, stride down there and light the bloody thing yourself

The secrets are gone when you look away
Sleep well: They'll whisper your fate
Brugeravatar
Puffi
Indlæg: 1085
Tilmeldt: 16. sep 2015, 18:06
Kort karma: 311
Geografisk sted: Esbjerg-ish
Likede indlæg: 2284

Re: Singletråden

Indlægaf Puffi » 13. dec 2015, 22:51

Rapfisk skrev:
Puffi skrev:Jeg sov ikke alene fredag :genert: Og har arbejdet i går og i dag.

Fortæl, fortæl! :genert:



Jeg har snakket en lillebitte smule om ham i Tinder-tråden. Jeg aner ikke hvad det betyder eller om det skal være mere end (endnu) en nat sammen, men jeg håber. Helt allerdybest inde, så håber jeg. Jeg har crushet på ham i flere år og flirtet helt vildt med ham i perioder.

Jeg har kendt ham ca. altid, han er 5 (!!) år yngre end mig, hans søster er min veninde - men der er intet der, hun er helt cool med det - han er SÅ dejlig og har ca. alle de klassiske "rigtig mand"-egenskaber, som jeg bare slet ikke kan stå for. Han er pivfræk og jeg ville bare så meget, rigtig gerne, at han og jeg kunne blive lidt mere. Ulempen ved alle de der "rigtig mand"-egenskaber er så, at han også er enorm knudemand og svær at få i samtale. Men han ringede til mig i fredags, fordi han ville have en tjeneste, som jeg ikke kunne klare, hvor vi så sludrede lidt (fortalte bl.a. at jeg skulle ud til en (anden) veninde og se håndbold) og han ringede så igen senere på aftenen om han ikke skulle komme ud til min veninde og drikke en øl med os. Det gjorde han så og vi sad alle tre og snakkede indtil kl. halv to, hvor jeg tog hjem og hans bil så på magisk vis landede bagved min.

Han har det lidt svært for tiden (længere historie, grundene er egentlig ligegyldige) og er blevet røvrendt noget så grusomt af en gås af en kælling, men jeg VED, at der er noget mellem ham og mig. Helt 100. Problemet er så bare, om han selv tør at springe ud i lidt mere med mig eller om han lukker sig ind i sig selv og i stedet tager noget nemt "dum blondine" (undskyld, men I ved, ikk'?), hvor han ikke behøver bekymre sig og ikke risikerer at have følelser.

Men jeg ville gerne, så så SÅ meget.

EDIT: Han spurgte på et tidspunkt hvor længe, jeg havde fantaseret om det her (ham og mig i seng sammen) og jeg svarede at det i hvert fald var over et år og han svarede at det var også længe, rigtig længe, han havde tænkt på det. Bare lige for at pointere, at jeg VED, der er noget.
9
You had me from the start, won’t let this end
First you wanna go to the left then you wanna turn right
Wanna argue all day, make love all night
First you up then you’re down and then between
Ohh! I really want to know…
Brugeravatar
Daine
Indlæg: 24604
Tilmeldt: 19. aug 2015, 18:57
Kort karma: 3192
Geografisk sted: Midtjylland
Likede indlæg: 36689

Re: Singletråden

Indlægaf Daine » 14. dec 2015, 08:12

Fordelen ved at skulle til tandlæge kl lidt i 8 er, at jeg nu har handlet ind, spist morgenmad og vasket op. Og om lidt skal jeg ud at gå en lang tur, inden der kommer regn/slud indover, og så skal der bare hygges i eftermiddag.

Jeg burde faktisk anskaffe mig en hund. Vi har en hunde"skov" i udkanten af byen, som åbenbart er det helt store datingområde! Jeg har lige hørt endnu en historie om nogen, der har mødt hinanden der. At det så også et store skilsmisseområde er en anden sag ...
6
"I en tid med så meget ondskab, må vi passe på kærligheden", citat: Hr. Aurland

Jo mere viden man tilegner sig, des mere ved man, at der er ting man ikke ved. Ting man før ikke anede at man ikke vidste, ved man nu, at man ikke ved.
Brugeravatar
Æske
Indlæg: 1304
Tilmeldt: 12. aug 2015, 17:01
Kort karma: 423
Geografisk sted: Århus
Likede indlæg: 2339

Re: Singletråden

Indlægaf Æske » 14. dec 2015, 10:27

Daine skrev:Fordelen ved at skulle til tandlæge kl lidt i 8 er, at jeg nu har handlet ind, spist morgenmad og vasket op. Og om lidt skal jeg ud at gå en lang tur, inden der kommer regn/slud indover, og så skal der bare hygges i eftermiddag.

Jeg burde faktisk anskaffe mig en hund. Vi har en hunde"skov" i udkanten af byen, som åbenbart er det helt store datingområde! Jeg har lige hørt endnu en historie om nogen, der har mødt hinanden der. At det så også et store skilsmisseområde er en anden sag ...


Det er altså lidt sjovt :lol:
1
Det skal være sjovt, ellers er det ikke morsomt!
Brugeravatar
Æske
Indlæg: 1304
Tilmeldt: 12. aug 2015, 17:01
Kort karma: 423
Geografisk sted: Århus
Likede indlæg: 2339

Re: Singletråden

Indlægaf Æske » 14. dec 2015, 10:27

Rapfisk skrev:Hvordan har jeres weekender været? Jeg har nydt singlelivet med veninder, tømmermændssøndag i sengen og kkvalitestid med min mor. Det har været dejligt :lun:


Det lyder skønt :love:

Jeg har været i Berlin med min mor, det var skidehyggeligt :lun:
5
Det skal være sjovt, ellers er det ikke morsomt!
Brugeravatar
Rapfisk
Indlæg: 7062
Tilmeldt: 20. aug 2015, 16:27
Kort karma: 1430
Likede indlæg: 13274

Re: Singletråden

Indlægaf Rapfisk » 14. dec 2015, 15:24

Berlin FTW!

I aften skal jeg synge julekoncert med mit kor for første gang. Det glæder jeg mig helt vildt til :love:
8
Livslinjen: 70 201 201
Brugeravatar
Fru Sunshine
Indlæg: 11519
Tilmeldt: 13. aug 2015, 12:31
Kort karma: 1738
Geografisk sted: Vendsyssel
Likede indlæg: 16695

Re: Singletråden

Indlægaf Fru Sunshine » 14. dec 2015, 17:33

Rapfisk skrev:Berlin FTW!

I aften skal jeg synge julekoncert med mit kor for første gang. Det glæder jeg mig helt vildt til :love:

Øv, at det er så langt væk. Jeg vil gerne høre.
0
"Jeg elsker alle farver i verden. Især brun. Det er derfor jeg er det."
Kalenderlågeåbnerbjørnen Bruno.

Tilbage til "Forhold og sex"