Singletråden

Her kan du snage løs i dine meddebattørers parforhold eller singleliv, og alt hvad der følger med.
Brugeravatar
Animi
Indlæg: 7467
Tilmeldt: 24. okt 2015, 14:47
Kort karma: 823
Likede indlæg: 19509

Re: Singletråden

Indlægaf Animi » 14. dec 2019, 14:14

Misantropen skrev:
Animi skrev:Jeg er forelsket :lun:

Er I officielt kærester nu? :banan:

Havde I ikke aftalt det ville blive omkring jul?


Nej, det er vi ikke og det er ikke noget vi har talt om endnu. Men, det er en samtale, jeg vil tage i starten af det nye år. For skulle det ske, at han dropper mig, vil jeg ikke gør det inden jul :lol:

Men altså, vi er ret kæresteagtige, selvom det er uden titlen. Og han taler meget om ting lidt længere ude i fremtiden, han har fortalt hele sin familie om mig, giver udtryk for at ville møde min familie og sådanne ting. Så tænker, at vi snart bliver kærester :lun:
3
You know what the issue is with this world? Everyone wants a magical solution to their problem, and everyone refuses to believe in magic.
Brugeravatar
Misantropen
Indlæg: 16873
Tilmeldt: 23. aug 2018, 19:36
Kort karma: 1068
Likede indlæg: 20962

Re: Singletråden

Indlægaf Misantropen » 14. dec 2019, 14:47

Animi skrev:
Misantropen skrev:
Animi skrev:Jeg er forelsket :lun:

Er I officielt kærester nu? :banan:

Havde I ikke aftalt det ville blive omkring jul?


Nej, det er vi ikke og det er ikke noget vi har talt om endnu. Men, det er en samtale, jeg vil tage i starten af det nye år. For skulle det ske, at han dropper mig, vil jeg ikke gør det inden jul :lol:

Men altså, vi er ret kæresteagtige, selvom det er uden titlen. Og han taler meget om ting lidt længere ude i fremtiden, han har fortalt hele sin familie om mig, giver udtryk for at ville møde min familie og sådanne ting. Så tænker, at vi snart bliver kærester :lun:

Så husker jeg forkert, men selvom I ikke har aftalt noget lyder det som noget I vil have svært ved at skjule og benægte overfor omverdenen :-D
1
Brugeravatar
Artem
Indlæg: 8713
Tilmeldt: 5. jul 2017, 22:27
Kort karma: 511
Likede indlæg: 7186

Re: Singletråden

Indlægaf Artem » 14. dec 2019, 19:20

Nogle gange som i aften føles det lidt surrealistisk at jeg har fået kæreste på.
Godt vi går forholdsvis langsomt frem, for kommer vist til at kræve en del tilvænning.
3
Hundehoveder og hængerøve, lusede amatører, elendige klamphuggere, latterlige skidesprællere. Talentløse skiderikker, impotente grødbønder, og Socialdemokrater!
Brugeravatar
Antand
Indlæg: 314
Tilmeldt: 4. feb 2019, 23:20
Kort karma: 9
Likede indlæg: 421

Re: Singletråden

Indlægaf Antand » 14. dec 2019, 21:21

Hej :wave:

Jeg er stødt på et bekendtskab på Instagram, jeg havde for 6-7 år siden, som jeg i mellemtiden ikke har haft nogen kontakt med. Jeg kan se på billederne, at det ligner at hun har det godt, og at hun har en kæreste som hun er flyttet sammen med.

Det er jeg selvfølgelig oprigtigt glad for. Men jeg har også en følelse der synes det er ærgerligt, at hun ikke er single. Jeg kan bare ikke finde ud af om det er mig der er super egoist, eller om det er meget normalt.

Hvad siger i?
0
Brugeravatar
RavenClaw
Indlæg: 5400
Tilmeldt: 15. maj 2016, 17:27
Kort karma: 658
Geografisk sted: Fyyyn
Likede indlæg: 13927

Re: Singletråden

Indlægaf RavenClaw » 14. dec 2019, 21:27

Antand skrev:Hej :wave:

Jeg er stødt på et bekendtskab på Instagram, jeg havde for 6-7 år siden, som jeg i mellemtiden ikke har haft nogen kontakt med. Jeg kan se på billederne, at det ligner at hun har det godt, og at hun har en kæreste som hun er flyttet sammen med.

Det er jeg selvfølgelig oprigtigt glad for. Men jeg har også en følelse der synes det er ærgerligt, at hun ikke er single. Jeg kan bare ikke finde ud af om det er mig der er super egoist, eller om det er meget normalt.

Hvad siger i?


Hvorfor har du den følelse?
0
Have you ever been so annoying you caused the reinvention of an entire literary genre?
Brugeravatar
RavenClaw
Indlæg: 5400
Tilmeldt: 15. maj 2016, 17:27
Kort karma: 658
Geografisk sted: Fyyyn
Likede indlæg: 13927

Re: Singletråden

Indlægaf RavenClaw » 14. dec 2019, 21:27

Artem skrev:Nogle gange som i aften føles det lidt surrealistisk at jeg har fået kæreste på.
Godt vi går forholdsvis langsomt frem, for kommer vist til at kræve en del tilvænning.


Er der faldet mere ro på hos eksmanden?
0
Have you ever been so annoying you caused the reinvention of an entire literary genre?
Brugeravatar
Antand
Indlæg: 314
Tilmeldt: 4. feb 2019, 23:20
Kort karma: 9
Likede indlæg: 421

Re: Singletråden

Indlægaf Antand » 14. dec 2019, 21:35

RavenClaw skrev:
Antand skrev:Hej :wave:

Jeg er stødt på et bekendtskab på Instagram, jeg havde for 6-7 år siden, som jeg i mellemtiden ikke har haft nogen kontakt med. Jeg kan se på billederne, at det ligner at hun har det godt, og at hun har en kæreste som hun er flyttet sammen med.

Det er jeg selvfølgelig oprigtigt glad for. Men jeg har også en følelse der synes det er ærgerligt, at hun ikke er single. Jeg kan bare ikke finde ud af om det er mig der er super egoist, eller om det er meget normalt.

Hvad siger i?


Hvorfor har du den følelse?


Jeg tror det skyldes, at jeg i virkeligheden godt kunne tænke mig at se om vi kunne genoptage vores relation fra den gang. :)
0
Brugeravatar
Artem
Indlæg: 8713
Tilmeldt: 5. jul 2017, 22:27
Kort karma: 511
Likede indlæg: 7186

Re: Singletråden

Indlægaf Artem » 14. dec 2019, 21:55

RavenClaw skrev:
Artem skrev:Nogle gange som i aften føles det lidt surrealistisk at jeg har fået kæreste på.
Godt vi går forholdsvis langsomt frem, for kommer vist til at kræve en del tilvænning.


Er der faldet mere ro på hos eksmanden?

Det tror jeg nok... men de er færdige med at bo sammen, så selv om det er planen han skal finde noget andet at bo i, så har hun midlertidigt fundet en lille ferielejlighed forholdvis tæt på hendes job.
Som hun har ind til at han gerne skulle flytte ud af huset til udgangen af januar.
1
Hundehoveder og hængerøve, lusede amatører, elendige klamphuggere, latterlige skidesprællere. Talentløse skiderikker, impotente grødbønder, og Socialdemokrater!
Brugeravatar
Animi
Indlæg: 7467
Tilmeldt: 24. okt 2015, 14:47
Kort karma: 823
Likede indlæg: 19509

Re: Singletråden

Indlægaf Animi » 14. dec 2019, 22:15

Antand skrev:
RavenClaw skrev:
Antand skrev:Hej :wave:

Jeg er stødt på et bekendtskab på Instagram, jeg havde for 6-7 år siden, som jeg i mellemtiden ikke har haft nogen kontakt med. Jeg kan se på billederne, at det ligner at hun har det godt, og at hun har en kæreste som hun er flyttet sammen med.

Det er jeg selvfølgelig oprigtigt glad for. Men jeg har også en følelse der synes det er ærgerligt, at hun ikke er single. Jeg kan bare ikke finde ud af om det er mig der er super egoist, eller om det er meget normalt.

Hvad siger i?


Hvorfor har du den følelse?


Jeg tror det skyldes, at jeg i virkeligheden godt kunne tænke mig at se om vi kunne genoptage vores relation fra den gang. :)


Det, tror jeg, er ganske normalt. Har da også selv haft den tanke af samme grund.
1
You know what the issue is with this world? Everyone wants a magical solution to their problem, and everyone refuses to believe in magic.
Brugeravatar
DetSorteCirkus
Indlæg: 21951
Tilmeldt: 12. aug 2015, 18:07
Kort karma: 2513
Likede indlæg: 59511

Re: Singletråden

Indlægaf DetSorteCirkus » 14. dec 2019, 22:19

Antand skrev:Hej :wave:

Jeg er stødt på et bekendtskab på Instagram, jeg havde for 6-7 år siden, som jeg i mellemtiden ikke har haft nogen kontakt med. Jeg kan se på billederne, at det ligner at hun har det godt, og at hun har en kæreste som hun er flyttet sammen med.

Det er jeg selvfølgelig oprigtigt glad for. Men jeg har også en følelse der synes det er ærgerligt, at hun ikke er single. Jeg kan bare ikke finde ud af om det er mig der er super egoist, eller om det er meget normalt.

Hvad siger i?


Det er da vældig menneskeligt, synes jeg.
Tanker er toldfri.
5
Brugeravatar
Antand
Indlæg: 314
Tilmeldt: 4. feb 2019, 23:20
Kort karma: 9
Likede indlæg: 421

Re: Singletråden

Indlægaf Antand » 14. dec 2019, 22:26

Tak for jeres svar. Det er rart at blive bekræftet i, at man nogen gange godt må have nogle tanker, som ikke nødvendigvis hører til andre steder, end i ens eget hoved.
1
Brugeravatar
Planten
Indlæg: 4283
Tilmeldt: 17. aug 2015, 21:06
Kort karma: 1042
Likede indlæg: 7228

Re: Singletråden

Indlægaf Planten » 14. dec 2019, 22:27

Antand skrev:Tak for jeres svar. Det er rart at blive bekræftet i, at man nogen gange godt må have nogle tanker, som ikke nødvendigvis hører til andre steder, end i ens eget hoved.

Selvfølgelig må man det :) der hvor det bliver "fjollet" er når man bilder sig ind, at man kan få vedkommende til at droppe forholdet.
1
Brugeravatar
DetSorteCirkus
Indlæg: 21951
Tilmeldt: 12. aug 2015, 18:07
Kort karma: 2513
Likede indlæg: 59511

Re: Singletråden

Indlægaf DetSorteCirkus » 14. dec 2019, 22:29

Planten skrev:
Antand skrev:Tak for jeres svar. Det er rart at blive bekræftet i, at man nogen gange godt må have nogle tanker, som ikke nødvendigvis hører til andre steder, end i ens eget hoved.

Selvfølgelig må man det :) der hvor det bliver "fjollet" er når man bilder sig ind, at man kan få vedkommende til at droppe forholdet.


Præcis. I hvert fald i situationer som den beskrevne.

Eller hvis man kontakter personen, fordi man bare vil være venner, selvom man udmærket ved, at det ikke hænger sådan sammen.
4
Brugeravatar
Antand
Indlæg: 314
Tilmeldt: 4. feb 2019, 23:20
Kort karma: 9
Likede indlæg: 421

Re: Singletråden

Indlægaf Antand » 14. dec 2019, 22:31

Planten skrev:
Antand skrev:Tak for jeres svar. Det er rart at blive bekræftet i, at man nogen gange godt må have nogle tanker, som ikke nødvendigvis hører til andre steder, end i ens eget hoved.

Selvfølgelig må man det :) der hvor det bliver "fjollet" er når man bilder sig ind, at man kan få vedkommende til at droppe forholdet.

Det har du fuldstændig ret i. Jeg kunne da heller ikke drømme om, at kontakte hende med det formål.

Jeg prøver at bilde mig selv ind, at det er et tegn for, at jeg skal søge nye græsgange, frem for at søge tilbage til det gamle. :)
0
Brugeravatar
Antand
Indlæg: 314
Tilmeldt: 4. feb 2019, 23:20
Kort karma: 9
Likede indlæg: 421

Re: Singletråden

Indlægaf Antand » 14. dec 2019, 22:34

DetSorteCirkus skrev:
Planten skrev:
Antand skrev:Tak for jeres svar. Det er rart at blive bekræftet i, at man nogen gange godt må have nogle tanker, som ikke nødvendigvis hører til andre steder, end i ens eget hoved.

Selvfølgelig må man det :) der hvor det bliver "fjollet" er når man bilder sig ind, at man kan få vedkommende til at droppe forholdet.


Præcis. I hvert fald i situationer som den beskrevne.

Eller hvis man kontakter personen, fordi man bare vil være venner, selvom man udmærket ved, at det ikke hænger sådan sammen.


Så du synes heller ikke, at man kan skrive en besked til hende, bare for at høre hvordan det går osv? Det behøver der jo ikke ligge nogle bagtanker bag ved. :)
0

Tilbage til "Forhold og sex"