Singletråden

Her kan du snage løs i dine meddebattørers parforhold eller singleliv, og alt hvad der følger med.
Brugeravatar
LadyFox
Indlæg: 19646
Tilmeldt: 27. dec 2015, 19:02
Kort karma: 2446
Geografisk sted: Kbh
Likede indlæg: 46291

Re: Singletråden

Indlægaf LadyFox » 4. sep 2018, 14:28

Jeg havde en aftale med min flirt i forgårs, i går valgte han så at blive en dag ekstra selvom jeg ikke var meget hjemme i løbet af dagen, jeg skulle jo i skole og så var der en markering på af at det var 3 år siden at min ven døde. Det var rigtig rart der var en da jeg kom hjem fra kirkegården, selvom det havde været smadder hyggeligt, og jeg ikke er ked af at han er død på samme måde, så er der jo stadig vemodigt, trist og jeg savner ham helt vanvittigt, så det var rart at kunne putte og se Netflix i stedet for at tænke for meget over det :)
7
...
Brugeravatar
Ally
Indlæg: 4696
Tilmeldt: 2. sep 2015, 18:25
Kort karma: 892
Likede indlæg: 7690

Re: Singletråden

Indlægaf Ally » 4. sep 2018, 18:31

Jeg aner intet om fodbold, men alligevel var jeg klar, da en veninde havde en billet i overskud til aftenens kamp i Viborg, hvor kvindelandsholdet spillede mod Sverige. Desværre tabte DK - men vi vinkede til Nadia Nadim :love: #girlcrush :lol:

Oplevelsen ville jeg gerne have delt med en sød mand, men når det nu ikke var tilfældet, var det rigtig dejligt med venindens selskab :gogo:
2
What if I fall? Oh, but my darling, what if you fly?
Brugeravatar
Primerose
Indlæg: 1783
Tilmeldt: 29. dec 2015, 00:54
Kort karma: 468
Likede indlæg: 5009

Re: Singletråden

Indlægaf Primerose » 4. sep 2018, 18:44

Phew! Jeg har nu været to dage på mit nye arbejde, og er du vimmer hvor er jeg mættet af informationer. Det er lidt vanvittigt at jeg kun er introduceret til ét af de to teams jeg skal arbejde i :panik:
Men jeg er virkelig positiv indtil videre. Mine nye kollegaer virker super flinke og enormt dygtige - så det gør mig faktisk ret stolt, at jeg er udvalgt til at være en del af dem. Jeg har fået mit eget skrivebord, der er lækker mad og sådan en café-kaffemaskine med mælkeskummer og det er bare en helt ny verden, jeg er trådt ind i. På vej hjem stoppede jeg ved Torvehallerne og købte et par potteplanter, for det er noget jeg har glædet mig til, når jeg en dag fik mit eget skrivebord :klap:
Politimanden er stadig lige så sød og har været enormt peptalkende og opbakkende omkring jobstart. Det bliver lidt sværere at få tid til at ses i hverdagene nu (for mig) men jeg tror det nok skal gå fint. Jeg nyder i hvert fald virkelig meget at være i hans selskab og han giver udtryk for at have det på samme måde :genert:

Så her går det ret godt.
18
I had the blues because I had no shoes, until a day upon the street I met a man who had no feet.
Brugeravatar
Madam Pomfrey
Indlæg: 8941
Tilmeldt: 11. aug 2015, 19:29
Kort karma: 1517
Likede indlæg: 25618

Re: Singletråden

Indlægaf Madam Pomfrey » 4. sep 2018, 19:15

hmm... mine sommerfugle er blevet fordret lidt igen.
Ham den søde ringede, for lige at høre om jeg kunne huske ham :sarkasme: -så han ved det jo godt....
jeg var midt i madlavning, men det blev da lige til 10 minutters snak, og en aftale om at han ville ringe i aften når han var landet hjemme. Men han var der, ham der fejede benene væk under mig... :lun: Og med en fortælling om max pres, og hvad der fyldte og krævede p.t. Og også tilkendegivelser af at han gerne vil mig.

Men kan godt mærke at der har sneget sig et forbehold ind, nemlig evnen til at prioritere, og passe på sig selv.
2
"Happiness can be found, even in the darkest of times, if one only remembers to turn on the light."
Brugeravatar
Freya
Indlæg: 660
Tilmeldt: 11. maj 2016, 12:42
Kort karma: 78
Likede indlæg: 1664

Re: Singletråden

Indlægaf Freya » 5. sep 2018, 06:15

Lys skrev:
Øv, det er så træls at falde i det hul. Din datters far lyder som en idiot - hvad sker der for at kommentere dit hår på den måde.

Jeg er sikker på, at du er en skøn dame. Med eller uden pagehår. Og selvom jeg ved, at det ikke nødvendigvis hjælper dig så meget, så er jeg sikker på, at der også findes en for dig. Der findes altså også mænd, der ikke frasorterer ikke-langhårede. Hvilket er meget heldigt for sådan en som mig, der desværre ikke har hår, der egner sig som langt.

Vil det hjælpe dig at holde fokus mere på, hvad du vil fremfor på hvad mændene vil/ikke vil? Du vil have kæreste (fornemmer jeg), så alle de andre typer, vil du jo slet ikke have. Og gider du overhovedet være kæreste med en, der frasorterer kvinder på hårlængden alene? ;)

Du er god nok!


Tak :) Jeg ved det jo godt, når jeg tænker mig om og er ovenpå igen. Er bare, som du skriver, faldet i hullet. Har været single i mange år efterhånden nu og hver gang jeg har mødt en mand, der fik det til at kilde i maven, så er jeg blevet mødt med "jeg leder ikke efter en kæreste nu, men vi kan godt have dejlig sex". Så omvendt er det måske meget godt, jeg ikke har det lange flagrende hår, så jeg ikke lokker dem til, der tilsyneladende kun drages af mit ydre og ikke er interesseret i min personlighed.
0
Brugeravatar
Ghattner
Indlæg: 2502
Tilmeldt: 17. aug 2017, 12:27
Kort karma: 146
Likede indlæg: 6677

Re: Singletråden

Indlægaf Ghattner » 5. sep 2018, 06:32

Flot kvinde skrev til mig på Tinder sent i aftes: "Sex i aften"? Jeg checkede hendes profil. Den virkede reel nok (omend på engelsk). Jeg kunne endda også finde hendes Facebook- og LinkedIn-profil. Jeg tænkte det var for godt til at være sandt. De gange jeg har oplevet en der var SÅ offensiv, så endte det med at jeg fik et link til en eller andne obskur dating-portal jeg skulle tilmelde mig. Dog ikke her. Jeg spurgte om hun var for real og hun svarede blot "ja" og svarede generelt kortvarigt. Min skepsis gjorde, at jeg stoppede med at svare. Måske mente hun det reelt og får et kick ud af den slags, men jeg forstår ikke hvordan man kan foreslå sex med en man slet ikke har mødt? Altså, jeg ved godt at mange mænd ville være friske (med fare for at generalisere ;-)), men alle har da vel behov for at se personen an IRL før man forpligter sig noget.
2
Lys
Indlæg: 5851
Tilmeldt: 20. dec 2015, 20:30
Kort karma: 500
Likede indlæg: 10492

Re: Singletråden

Indlægaf Lys » 5. sep 2018, 06:43

Ghattner skrev:Flot kvinde skrev til mig på Tinder sent i aftes: "Sex i aften"? Jeg checkede hendes profil. Den virkede reel nok (omend på engelsk). Jeg kunne endda også finde hendes Facebook- og LinkedIn-profil. Jeg tænkte det var for godt til at være sandt. De gange jeg har oplevet en der var SÅ offensiv, så endte det med at jeg fik et link til en eller andne obskur dating-portal jeg skulle tilmelde mig. Dog ikke her. Jeg spurgte om hun var for real og hun svarede blot "ja" og svarede generelt kortvarigt. Min skepsis gjorde, at jeg stoppede med at svare. Måske mente hun det reelt og får et kick ud af den slags, men jeg forstår ikke hvordan man kan foreslå sex med en man slet ikke har mødt? Altså, jeg ved godt at mange mænd ville være friske (med fare for at generalisere ;-)), men alle har da vel behov for at se personen an IRL før man forpligter sig noget.



Tja, der er mange mænd der kører den stil, så jeg tænker at der bare er nogen, der nærmest kan og vil have sex med “hvemsomhelst”. Selv har jeg det ligesom dig; det kan jeg ikke forpligte mig til før jeg har mødt manden.
0
Lys
Indlæg: 5851
Tilmeldt: 20. dec 2015, 20:30
Kort karma: 500
Likede indlæg: 10492

Re: Singletråden

Indlægaf Lys » 5. sep 2018, 06:47

Freya skrev:
Lys skrev:
Øv, det er så træls at falde i det hul. Din datters far lyder som en idiot - hvad sker der for at kommentere dit hår på den måde.

Jeg er sikker på, at du er en skøn dame. Med eller uden pagehår. Og selvom jeg ved, at det ikke nødvendigvis hjælper dig så meget, så er jeg sikker på, at der også findes en for dig. Der findes altså også mænd, der ikke frasorterer ikke-langhårede. Hvilket er meget heldigt for sådan en som mig, der desværre ikke har hår, der egner sig som langt.

Vil det hjælpe dig at holde fokus mere på, hvad du vil fremfor på hvad mændene vil/ikke vil? Du vil have kæreste (fornemmer jeg), så alle de andre typer, vil du jo slet ikke have. Og gider du overhovedet være kæreste med en, der frasorterer kvinder på hårlængden alene? ;)

Du er god nok!


Tak :) Jeg ved det jo godt, når jeg tænker mig om og er ovenpå igen. Er bare, som du skriver, faldet i hullet. Har været single i mange år efterhånden nu og hver gang jeg har mødt en mand, der fik det til at kilde i maven, så er jeg blevet mødt med "jeg leder ikke efter en kæreste nu, men vi kan godt have dejlig sex". Så omvendt er det måske meget godt, jeg ikke har det lange flagrende hår, så jeg ikke lokker dem til, der tilsyneladende kun drages af mit ydre og ikke er interesseret i min personlighed.


Selvfølgelig ved du det godt, men man kan så nemt blive ramt på selvtilliden, når man dater/søger kærlighed.

Kommunikerer du selv klart (og tidligt nok), at du søger en kæreste og ikke random sex? Min egen oplevelse fra datingapps er, at det sorterer de fleste andre væk. Men man kan selvfølgelig ikke have et skilt i panden, når man færdes ude i virkeligheden.
0
Modesty Blame
Indlæg: 4367
Tilmeldt: 11. aug 2015, 08:21
Kort karma: 524
Likede indlæg: 9501

Re: Singletråden

Indlægaf Modesty Blame » 5. sep 2018, 16:35

Jeg har opdaget, at jeg er ekstremt dårlig til det her single-noget. Altså, jeg er megagod til at være single. Men lige så snart jeg møder/bliver opmærksom på en mand, jeg finder attraktiv, så lukker alle de synapser, der forholder sig til fornuftige ting ned.

Det behøver ikke have spor med ham at gøre, eller...hvordan skal jeg forklare det. Jeg aner ikke, hvad manden tænker, for vi har bare snakket lidt sammen til en fest. Og i virkeligheden tænker han nok ikke så meget over mig. Det synes jeg er enormt belastende.
0
Brugeravatar
Viskelæder
Indlæg: 4601
Tilmeldt: 26. dec 2015, 21:22
Kort karma: 1469
Likede indlæg: 11937

Re: Singletråden

Indlægaf Viskelæder » 6. sep 2018, 14:47

Modesty Blame skrev:Jeg har opdaget, at jeg er ekstremt dårlig til det her single-noget. Altså, jeg er megagod til at være single. Men lige så snart jeg møder/bliver opmærksom på en mand, jeg finder attraktiv, så lukker alle de synapser, der forholder sig til fornuftige ting ned.

Det behøver ikke have spor med ham at gøre, eller...hvordan skal jeg forklare det. Jeg aner ikke, hvad manden tænker, for vi har bare snakket lidt sammen til en fest. Og i virkeligheden tænker han nok ikke så meget over mig. Det synes jeg er enormt belastende.



Hvordan? Altså hvad sker der/hvad gør du? Jeg forstår ikke rigtigt dit indlæg :)
0
Modesty Blame
Indlæg: 4367
Tilmeldt: 11. aug 2015, 08:21
Kort karma: 524
Likede indlæg: 9501

Re: Singletråden

Indlægaf Modesty Blame » 6. sep 2018, 16:21

Viskelæder skrev:
Modesty Blame skrev:Jeg har opdaget, at jeg er ekstremt dårlig til det her single-noget. Altså, jeg er megagod til at være single. Men lige så snart jeg møder/bliver opmærksom på en mand, jeg finder attraktiv, så lukker alle de synapser, der forholder sig til fornuftige ting ned.

Det behøver ikke have spor med ham at gøre, eller...hvordan skal jeg forklare det. Jeg aner ikke, hvad manden tænker, for vi har bare snakket lidt sammen til en fest. Og i virkeligheden tænker han nok ikke så meget over mig. Det synes jeg er enormt belastende.



Hvordan? Altså hvad sker der/hvad gør du? Jeg forstår ikke rigtigt dit indlæg :)

Jeg tænker på, hvordan jeg kan få kontakt, men uden rent faktisk at gøre noget. Stresser over det og obsesser enormt meget inde i mit hoved.
0
Lys
Indlæg: 5851
Tilmeldt: 20. dec 2015, 20:30
Kort karma: 500
Likede indlæg: 10492

Re: Singletråden

Indlægaf Lys » 6. sep 2018, 16:31

Modesty Blame skrev:
Viskelæder skrev:
Modesty Blame skrev:Jeg har opdaget, at jeg er ekstremt dårlig til det her single-noget. Altså, jeg er megagod til at være single. Men lige så snart jeg møder/bliver opmærksom på en mand, jeg finder attraktiv, så lukker alle de synapser, der forholder sig til fornuftige ting ned.

Det behøver ikke have spor med ham at gøre, eller...hvordan skal jeg forklare det. Jeg aner ikke, hvad manden tænker, for vi har bare snakket lidt sammen til en fest. Og i virkeligheden tænker han nok ikke så meget over mig. Det synes jeg er enormt belastende.



Hvordan? Altså hvad sker der/hvad gør du? Jeg forstår ikke rigtigt dit indlæg :)

Jeg tænker på, hvordan jeg kan få kontakt, men uden rent faktisk at gøre noget. Stresser over det og obsesser enormt meget inde i mit hoved.


Det lyder altså helt normalt, hvis jeg forstår dog ret. Du møder en sød fyr til en fest, I snakker og nu vil du egentlig gerne lære ham bedre at kende. Men du er genert/usikker og gør derfor ikke noget ved det (kontakter ham eller lignende), men håber på at du kan telepatere til ham, at du er interesseret i en date. Er det sådan? Jeg tror, at der ikke er ret mange, der ikke kender det adfærdsmønster. Så bær lige over med dig selv.
3
Modesty Blame
Indlæg: 4367
Tilmeldt: 11. aug 2015, 08:21
Kort karma: 524
Likede indlæg: 9501

Re: Singletråden

Indlægaf Modesty Blame » 6. sep 2018, 16:33

Lys skrev:
Modesty Blame skrev:
Viskelæder skrev:
Modesty Blame skrev:Jeg har opdaget, at jeg er ekstremt dårlig til det her single-noget. Altså, jeg er megagod til at være single. Men lige så snart jeg møder/bliver opmærksom på en mand, jeg finder attraktiv, så lukker alle de synapser, der forholder sig til fornuftige ting ned.

Det behøver ikke have spor med ham at gøre, eller...hvordan skal jeg forklare det. Jeg aner ikke, hvad manden tænker, for vi har bare snakket lidt sammen til en fest. Og i virkeligheden tænker han nok ikke så meget over mig. Det synes jeg er enormt belastende.



Hvordan? Altså hvad sker der/hvad gør du? Jeg forstår ikke rigtigt dit indlæg :)

Jeg tænker på, hvordan jeg kan få kontakt, men uden rent faktisk at gøre noget. Stresser over det og obsesser enormt meget inde i mit hoved.


Det lyder altså helt normalt, hvis jeg forstår dog ret. Du møder en sød fyr til en fest, I snakker og nu vil du egentlig gerne lære ham bedre at kende. Men du er genert/usikker og gør derfor ikke noget ved det (kontakter ham eller lignende), men håber på at du kan telepatere til ham, at du er interesseret i en date. Er det sådan? Jeg tror, at der ikke er ret mange, der ikke kender det adfærdsmønster. Så bær lige over med dig selv.

Ja, sådan cirka. Men altså, bruger bare enormt meget energi på det.
0
Lys
Indlæg: 5851
Tilmeldt: 20. dec 2015, 20:30
Kort karma: 500
Likede indlæg: 10492

Re: Singletråden

Indlægaf Lys » 6. sep 2018, 16:38

Modesty Blame skrev:
Lys skrev:
Modesty Blame skrev:
Viskelæder skrev:
Modesty Blame skrev:Jeg har opdaget, at jeg er ekstremt dårlig til det her single-noget. Altså, jeg er megagod til at være single. Men lige så snart jeg møder/bliver opmærksom på en mand, jeg finder attraktiv, så lukker alle de synapser, der forholder sig til fornuftige ting ned.

Det behøver ikke have spor med ham at gøre, eller...hvordan skal jeg forklare det. Jeg aner ikke, hvad manden tænker, for vi har bare snakket lidt sammen til en fest. Og i virkeligheden tænker han nok ikke så meget over mig. Det synes jeg er enormt belastende.



Hvordan? Altså hvad sker der/hvad gør du? Jeg forstår ikke rigtigt dit indlæg :)

Jeg tænker på, hvordan jeg kan få kontakt, men uden rent faktisk at gøre noget. Stresser over det og obsesser enormt meget inde i mit hoved.


Det lyder altså helt normalt, hvis jeg forstår dog ret. Du møder en sød fyr til en fest, I snakker og nu vil du egentlig gerne lære ham bedre at kende. Men du er genert/usikker og gør derfor ikke noget ved det (kontakter ham eller lignende), men håber på at du kan telepatere til ham, at du er interesseret i en date. Er det sådan? Jeg tror, at der ikke er ret mange, der ikke kender det adfærdsmønster. Så bær lige over med dig selv.

Ja, sådan cirka. Men altså, bruger bare enormt meget energi på det.


Men du har også mødt en sød mand - det er da ikke nødvendigvis dårlig brugt energi. Men det er selvfølgelig mere konstruktivt at overveje, om du gerne vil se ham igen og prøve at få det til at ske. Jeg er mester i luftkasteller, hvor jeg pludseligt har tænkt flere år ud i fremtiden. Det prøver jeg da at bremse, men jeg synes du lyder til at være meget hård ved dig selv. Hvorfor må du ikke dagdrømme om en sød mand, du har mødt? Og kan du skalere din “obsession” ned til almindelig dagdrømmeri?
2
Modesty Blame
Indlæg: 4367
Tilmeldt: 11. aug 2015, 08:21
Kort karma: 524
Likede indlæg: 9501

Re: Singletråden

Indlægaf Modesty Blame » 6. sep 2018, 16:40

Lys skrev:
Modesty Blame skrev:
Lys skrev:
Modesty Blame skrev:
Viskelæder skrev:
Modesty Blame skrev:Jeg har opdaget, at jeg er ekstremt dårlig til det her single-noget. Altså, jeg er megagod til at være single. Men lige så snart jeg møder/bliver opmærksom på en mand, jeg finder attraktiv, så lukker alle de synapser, der forholder sig til fornuftige ting ned.

Det behøver ikke have spor med ham at gøre, eller...hvordan skal jeg forklare det. Jeg aner ikke, hvad manden tænker, for vi har bare snakket lidt sammen til en fest. Og i virkeligheden tænker han nok ikke så meget over mig. Det synes jeg er enormt belastende.



Hvordan? Altså hvad sker der/hvad gør du? Jeg forstår ikke rigtigt dit indlæg :)

Jeg tænker på, hvordan jeg kan få kontakt, men uden rent faktisk at gøre noget. Stresser over det og obsesser enormt meget inde i mit hoved.


Det lyder altså helt normalt, hvis jeg forstår dog ret. Du møder en sød fyr til en fest, I snakker og nu vil du egentlig gerne lære ham bedre at kende. Men du er genert/usikker og gør derfor ikke noget ved det (kontakter ham eller lignende), men håber på at du kan telepatere til ham, at du er interesseret i en date. Er det sådan? Jeg tror, at der ikke er ret mange, der ikke kender det adfærdsmønster. Så bær lige over med dig selv.

Ja, sådan cirka. Men altså, bruger bare enormt meget energi på det.


Men du har også mødt en sød mand - det er da ikke nødvendigvis dårlig brugt energi. Men det er selvfølgelig mere konstruktivt at overveje, om du gerne vil se ham igen og prøve at få det til at ske. Jeg er mester i luftkasteller, hvor jeg pludseligt har tænkt flere år ud i fremtiden. Det prøver jeg da at bremse, men jeg synes du lyder til at være meget hård ved dig selv. Hvorfor må du ikke dagdrømme om en sød mand, du har mødt? Og kan du skalere din “obsession” ned til almindelig dagdrømmeri?

Jamen, de der luftkasteller, det er jo vel ikke særligt sundt. Eller hva? Jeg kan simpelthen sidde og svømme hen i alt muligt. Men gør jeg noget, nej...det gør jeg ikke.
0

Tilbage til "Forhold og sex"