Singletråden

Her kan du snage løs i dine meddebattørers parforhold eller singleliv, og alt hvad der følger med.
Brugeravatar
Thestral
Indlæg: 2772
Tilmeldt: 11. aug 2015, 07:15
Kort karma: 432
Likede indlæg: 3057

Re: Singletråden

Indlægaf Thestral » 24. nov 2017, 16:59

Planten skrev:Nåmen, den her singledame er klar til julefrokost med arbejdet i aften. Hvad laver I andre denne fredag? :)

God julefrokost :jule:

Jeg havde et match med en nordjyde og tænkte at jeg så kunne bruge aftenen med at snakke lidt med ham. Den opmærksomme læser har set at jeg skrev havde. Vi matchede hvor det var ham der swipede sidst og jeg valgte at skrive til ham og et eller andet fik mig til at tjekke og ganske rigtigt så havde han fjernet sit match igen :stoned:

Jeg konkluderer så at jeg ikke er så satans interessant her på en fredag aften. Så leger jeg da bare med min nye mobil i stedet :deer:
0
Jeg har nået den alder,
hvor jeg ved, hvad der er værd at vide
og på en god dag kan jeg også huske noget af det..
avdotja
Indlæg: 4945
Tilmeldt: 11. okt 2015, 18:31
Kort karma: 538
Likede indlæg: 14771

Re: Singletråden

Indlægaf avdotja » 24. nov 2017, 17:23

@Marioneta: Jeg aner ikke om din ven er reelt interesseret eller ej, men jeg tænker to ting som jeg gerne vil nævne, da de går lidt imod den gængse holdning herinde :):

  • De gange jeg har fjollet rundt med medstuderende har jeg også holdt det meget adskilt på studiet, på trods af at folk udmærket har vidst at vi har været sammen. Både fordi jeg ikke har været interesseret i at blive sat i bås som "den ene del af x&y" men også af hensyn til de andre. Jeg er ikke interesseret i et eller andet indforstået noget, hvor f.eks. en tredje person ved bordet bliver i tvivl om hvorvidt "os, parret" egentlig helst så at vedkommende flyttede sig så vi kunne være os selv. Af samme årsag ville jeg sandsynligvis også bevidst have valgt ikke at køre med en partner, medmindre der var noget praktisk der talte for det (f.eks. at vi sov sammen den dag).
  • Jeg kan godt forstå det er hårdt kun at ses privat en enkelt dag, hver anden uge. Med det er jo strengt taget ikke han skyld at det er så svært for jer at ses udenfor skolen.

EDIT: og så har jeg tænkt nogle gange at han måske er bange for at springe fuldt ud i det, fordi I er på to forskellige steder i livet. En ting er at sige ja til et forhold til en jævnaldrende, barnløs single: hvis det ikke går, så går det ikke. Men det kan føles mere forpligtende at sige ja til et forhold med en kvinde som for det første er noget ældre, for det andet har en søn og for det tredje klart har meldt ud at hun gerne vil have endnu et barn indenfor den nærmeste fremtid. Hvis han ikke er meget sikker på at han vil hele pakken, kan han måske være bange for at såre/skuffe dig, hvis det alligevel ikke bliver til noget på længere sigt?
Senest rettet af avdotja 24. nov 2017, 17:30, rettet i alt 1 gang.
5
Brugeravatar
Ally
Indlæg: 4696
Tilmeldt: 2. sep 2015, 18:25
Kort karma: 892
Likede indlæg: 7690

Re: Singletråden

Indlægaf Ally » 24. nov 2017, 17:25

FrøkenM skrev:Havde jeg ikke skullet til middag så havde jeg også set VMD finalen med noget lækker takeout og lækre snacks. Oh well... Om 14 dage har jeg en hel aften i Kbh på egne præmisser så det må blive der :D


Dét gad jeg godt! :D Vi har købt chips, slik og Pepsi Max - og jeg har øl i køleskabet. #Rebel :lol:
3
What if I fall? Oh, but my darling, what if you fly?
Brugeravatar
Thestral
Indlæg: 2772
Tilmeldt: 11. aug 2015, 07:15
Kort karma: 432
Likede indlæg: 3057

Re: Singletråden

Indlægaf Thestral » 24. nov 2017, 17:28

Juki skrev:
Planten skrev:Nåmen, den her singledame er klar til julefrokost med arbejdet i aften. Hvad laver I andre denne fredag? :)

God fornøjelse :pompom:

Jeg er møghamrende syg og nedlagt af feber, forkølelse og hvad der dertil hører. Men jeg har mad, drikkevarer, risalamande, klementiner og is, så helt skidt er det ikke. Så sofaen bliver min date i aften. Den er dog lidt stiv og passiv i det, men så er det heldigt at jeg har to kælne hunde der er supergode sygepassere :lun:

Desværre kan de ikke hente og aflevere ting til mig, men det går nok. I det mindste snakker de ikke, har en mening om hvad der skal ses i tv osv. :-D

God bedring til dig og velbekomme med de fine lækkerier du har dig. Det vildeste jeg kunne komme op med var popcorn og en cola. :D
1
Jeg har nået den alder,
hvor jeg ved, hvad der er værd at vide
og på en god dag kan jeg også huske noget af det..
Brugeravatar
englishchannel
Indlæg: 1833
Tilmeldt: 28. aug 2015, 23:37
Kort karma: 636
Likede indlæg: 8693

Re: Singletråden

Indlægaf englishchannel » 24. nov 2017, 17:30

Marioneta skrev:
Aragorn skrev:Han lyder umoden, og som om han ikke har særligt stor erfaring med kvinder - og derudover som all of the above. Han virker ikke synderligt interesseret, han virker ikke som om, han vil stå ved forholdet og han virker ikke som han tør tage en konflikt og såre dig ved at sige, han ikke har lyst.

Han virker en smule anderledes fra normalen i sin opførsel, ud fra alle de beskrivelser der efterhånden er skrevet herinde - som om han ikke forstår sociale normer og spilleregler 100%.

Der er noget der ikke stemmer.


Jeg tror, at du har ret i, at han ikke har stor erfaring med kvinder. Han er også socialt lidt akavet på den nørdede måde, men jeg kan ikke genkende, at han ikke forstår sociale normer og spilleregler. Tværtimod ville jeg sige. Han er nørdet og vellidt i klassen, men kan godt have øjeblikke, hvor han er lidt social akavet, men han er altid reflekterende over det bagefter, så den del er jeg ikke enig i.

Jeg har dog tænkt tanken, at han ikke er helt interesseret, selvom han siger det. At han nu oplever at en pige gerne vil ham og da han ikke er vant til det, så må han hellere give mig en chance. Og det gør han nu, men han er ikke helt med i det og derfor bliver det halvhjertet og han vil ikke rigtigt kendes ved det i hverdagen. Det skal jeg bestemt ikke kunne udelukke. Men der er nu også tegn på at det ikke er tilfældet, så jeg ved det ikke og lige på det punkt, der må jeg se tiden an, for han skal heller ikke presses. Vi må finde et kompromis vi begge kan leve med.


Jeg har spurgt om det før, men nu gør jeg det igen: Hvor er flirten i jeres relation? Entusiasmen? Romancen?

At date skal da ikke være en eller anden forhandling om hvor meget man skal se hinanden eller hvor meget man vil kendes ved den anden. Er der overhovedet nogen som helst indikation på, at han er romantisk (ikke kun seksuelt) interesseret i dig?
16
Brugeravatar
Primerose
Indlæg: 1783
Tilmeldt: 29. dec 2015, 00:54
Kort karma: 468
Likede indlæg: 5009

Re: Singletråden

Indlægaf Primerose » 24. nov 2017, 17:40

:8: Jeg havde noget kørende med en mand i sommers. Der var vel et par måneder hvor vi sås ret ofte, sov sammen en del gange og skrev og ringede en masse. Han har et par ikke så gamle børn, så jeg blandede mig ikke så meget i hans privatliv, vi sov hos mig osv.
Jeg må have ansøgt ham på facebook dengang uden at han har godkendt. Det havde jeg glemt alt om indtil i aften.
For et par timer siden godkendte han venneanmodningen. Og det er kun et par dage siden st han skrev på sms at han havde drømt om mig og gerne ville høre hvordan det gik.

Jeg går så selvfølgelig ind på hans facebookprofil og kigger lidt. Der er et kvindenavn det går igen i hans opdateringer. Jeg får en underlig fornemmelse og kigger mere efter, og han har tydeligvis haft/har et romantisk forhold med denne kvinde. Både før og efter vi sås og var sammen. Så meget at kvinden skrev "svigermor" om hans mor. Jeg er målløs. Jeg er bange for at jeg har været en affære i et forhold uden at vide det.
Jeg har så meget lyst til at skrive en "what the fuck"-besked til ham, men tror bare han vil benægte...
Hvad ville I gøre?
0
I had the blues because I had no shoes, until a day upon the street I met a man who had no feet.
Lys
Indlæg: 5850
Tilmeldt: 20. dec 2015, 20:30
Kort karma: 500
Likede indlæg: 10492

Re: Singletråden

Indlægaf Lys » 24. nov 2017, 17:44

Jeg tror bare, at jeg ville slette ham fra Facebook igen. Når du ikke længere ses med ham og du ikke med sikkerhed ved, at han havde en kæreste på daværende tidspunkt (de kan have holdt pause?), ville jeg ikke begynde at blande kvinden ind i det.
3
Brugeravatar
Viskelæder
Indlæg: 4601
Tilmeldt: 26. dec 2015, 21:22
Kort karma: 1469
Likede indlæg: 11937

Re: Singletråden

Indlægaf Viskelæder » 24. nov 2017, 17:52

Juki skrev:
Viskelæder skrev:Jeg er lige kommet hjem fra gåtur på stranden, hvor det HAGLEDE SÅ VILDT, at det føltes som knive i ansigtet. Hvad sker der for Danmark? :D
Nu spiser jeg en isbåd.

Hvad skal du have på i aften, Planten? :)

Bortset fra haglen lyder det vildt hyggeligt!

Jeg elsker isbåde! Selvom jeg har et lidt had-/kærlighedsforhold til dem, men det skyldes nok mest at jeg er en dør til at spise dem :blush2:


Haha, ja, jeg får altid chokolade ud over alt, men de er så gode!
1
Brugeravatar
Primerose
Indlæg: 1783
Tilmeldt: 29. dec 2015, 00:54
Kort karma: 468
Likede indlæg: 5009

Re: Singletråden

Indlægaf Primerose » 24. nov 2017, 18:15

Lys skrev:Jeg tror bare, at jeg ville slette ham fra Facebook igen. Når du ikke længere ses med ham og du ikke med sikkerhed ved, at han havde en kæreste på daværende tidspunkt (de kan have holdt pause?), ville jeg ikke begynde at blande kvinden ind i det.


Det er absolut heller ikke hende jeg ville skrive til. Det er ham. Han har jo skrevet til mig med sex i tankerne (og i beskederne) med jævne mellemrum siden vi decideret datede.
0
I had the blues because I had no shoes, until a day upon the street I met a man who had no feet.
Brugeravatar
LadyFox
Indlæg: 19643
Tilmeldt: 27. dec 2015, 19:02
Kort karma: 2446
Geografisk sted: Kbh
Likede indlæg: 46284

Re: Singletråden

Indlægaf LadyFox » 24. nov 2017, 18:22

Planten skrev:Nåmen, den her singledame er klar til julefrokost med arbejdet i aften. Hvad laver I andre denne fredag? :)

God julefrokost. :D

Jeg havde planer om at drikke en øl, og spille en pokerturnering med mig selv, nu synes jeg dog jeg føler mig fortræk til at bruge flere timer på det :)
Så det bliver nok bare fjernsynet i stedet.
1
...
Lys
Indlæg: 5850
Tilmeldt: 20. dec 2015, 20:30
Kort karma: 500
Likede indlæg: 10492

Re: Singletråden

Indlægaf Lys » 24. nov 2017, 18:35

Primerose skrev:
Lys skrev:Jeg tror bare, at jeg ville slette ham fra Facebook igen. Når du ikke længere ses med ham og du ikke med sikkerhed ved, at han havde en kæreste på daværende tidspunkt (de kan have holdt pause?), ville jeg ikke begynde at blande kvinden ind i det.


Det er absolut heller ikke hende jeg ville skrive til. Det er ham. Han har jo skrevet til mig med sex i tankerne (og i beskederne) med jævne mellemrum siden vi decideret datede.


Ah. Men har du set ham siden i sommer?

Hvis jeg ikke var interesseret, ville jeg bare bede ham stoppe med at skrive booty-call beskeder.

Hvis jeg egentlig godt gad knalde med ham, ville jeg bede ham om først at skrive igen, hvis han på et tidspunkt afbryder forbindelsen med sin mors svigerdatter.

Jeg ville ikke begynde at opdrage på en voksen mand, som formentlig alligevel bare ville nægte at han skulle have en kæreste, hvis du har ret, at du var elskerinden.
4
Lys
Indlæg: 5850
Tilmeldt: 20. dec 2015, 20:30
Kort karma: 500
Likede indlæg: 10492

Re: Singletråden

Indlægaf Lys » 24. nov 2017, 18:36

Jeg skal på bar med en veninde. Måske er der mænd? Måske skal vi bare hygge os!
7
Brugeravatar
Thestral
Indlæg: 2772
Tilmeldt: 11. aug 2015, 07:15
Kort karma: 432
Likede indlæg: 3057

Re: Singletråden

Indlægaf Thestral » 24. nov 2017, 18:53

Lys skrev:Jeg skal på bar med en veninde. Måske er der mænd? Måske skal vi bare hygge os!

God fornøjelse :-D
0
Jeg har nået den alder,
hvor jeg ved, hvad der er værd at vide
og på en god dag kan jeg også huske noget af det..
Brugeravatar
Primerose
Indlæg: 1783
Tilmeldt: 29. dec 2015, 00:54
Kort karma: 468
Likede indlæg: 5009

Re: Singletråden

Indlægaf Primerose » 24. nov 2017, 19:31

Lys skrev:
Primerose skrev:
Lys skrev:Jeg tror bare, at jeg ville slette ham fra Facebook igen. Når du ikke længere ses med ham og du ikke med sikkerhed ved, at han havde en kæreste på daværende tidspunkt (de kan have holdt pause?), ville jeg ikke begynde at blande kvinden ind i det.


Det er absolut heller ikke hende jeg ville skrive til. Det er ham. Han har jo skrevet til mig med sex i tankerne (og i beskederne) med jævne mellemrum siden vi decideret datede.


Ah. Men har du set ham siden i sommer?

Hvis jeg ikke var interesseret, ville jeg bare bede ham stoppe med at skrive booty-call beskeder.

Hvis jeg egentlig godt gad knalde med ham, ville jeg bede ham om først at skrive igen, hvis han på et tidspunkt afbryder forbindelsen med sin mors svigerdatter.

Jeg ville ikke begynde at opdrage på en voksen mand, som formentlig alligevel bare ville nægte at han skulle have en kæreste, hvis du har ret, at du var elskerinden.


Ja, et par gange hvor han har taget initiativet og nu havde han taget sig sammen og bla bla :wacko: og så fordufter han i en periode hvorefter han tager kontakt igen. Og alt efter hvor entusiastisk jeg svarer enten ses vi eller også går der igen noget tid...

Du har nok ret. Det nytter ikke noget at opdrage på ham. Jeg er bare fornærmet over at være blevet løjet for. For det har han under alle omstændigheder gjort, for jeg kan se at de i hvert fald var kærester måneden før vi begyndte at ses, og det var bestemt ikke den version jeg fik.
0
I had the blues because I had no shoes, until a day upon the street I met a man who had no feet.
Brugeravatar
Thestral
Indlæg: 2772
Tilmeldt: 11. aug 2015, 07:15
Kort karma: 432
Likede indlæg: 3057

Re: Singletråden

Indlægaf Thestral » 24. nov 2017, 19:48

Primerose skrev:
Ja, et par gange hvor han har taget initiativet og nu havde han taget sig sammen og bla bla :wacko: og så fordufter han i en periode hvorefter han tager kontakt igen. Og alt efter hvor entusiastisk jeg svarer enten ses vi eller også går der igen noget tid...

Du har nok ret. Det nytter ikke noget at opdrage på ham. Jeg er bare fornærmet over at være blevet løjet for. For det har han under alle omstændigheder gjort, for jeg kan se at de i hvert fald var kærester måneden før vi begyndte at ses, og det var bestemt ikke den version jeg fik.

Jeg forstår godt din harme og jeg ville også føle mig en anelse mopset hvis det var mig. Det er sgu dårlig stil fra hans side af.
0
Jeg har nået den alder,
hvor jeg ved, hvad der er værd at vide
og på en god dag kan jeg også huske noget af det..

Tilbage til "Forhold og sex"