Singletråden

Her kan du snage løs i dine meddebattørers parforhold eller singleliv, og alt hvad der følger med.
Lys
Indlæg: 5850
Tilmeldt: 20. dec 2015, 20:30
Kort karma: 500
Likede indlæg: 10492

Re: Singletråden

Indlægaf Lys » 30. aug 2016, 13:41

Marioneta skrev:Jeg kan også godt se hvad du mener, Smiling_Goat, men jeg synes stadig at det er vildt at jeg endnu ikke (i de tre år jeg har været single) har oplevet bare det mindste held med mænd og jeg tror desværre, at det har påvirket mig så meget, at dating for mig er ødelagt i fremtiden, hvis jeg skulle tabe mig. Jeg ville aldrig kunne tro på, at en mand ville mig for den person jeg er. For indtil videre vil de det jo ikke. Af alle mulige forskellige grunde og da jeg ikke er en usympatisk person, spiller udseende højst sandsynlig en stor rolle i mange af tilfældene.


Hvor mange mænd har du mødt i den periode?

Det er lidt i sjov, men en af mine veninder plejer at sige, at man skal igennem 100 nye dates, før det lykkes... Efterhånden tror jeg på, at der er noget om snakken...
0
FrkRød
Indlæg: 90
Tilmeldt: 5. maj 2016, 06:24
Kort karma: 4
Likede indlæg: 155

Re: Singletråden

Indlægaf FrkRød » 30. aug 2016, 13:48

Jeg har indtil for nylig været single i 5 år. Og selvom det sjældent nåede til mere end et par dates, er jeg ret sikker på at det hverken er mit udseende, min overvægt eller min personlighed jeg blev valgt fra på. I de allerfleste tilfælde vil jeg gætte på manglende kemi, i et enkelt tilfælde ved jeg at det var det faktum at jeg har min datter på fuld tid, og ellers spillede mit manglende selvværd sikkert også ind.

Ja, dating kan være overfladisk, og jeg droppede det faktisk også ret tidligt i mit singleliv. Til gengæld mødte jeg for et halvt års tid siden den skønneste mand ude i virkligheden - og han kan se både forbi deller og knap så højt selvværd :D
1
IrmaPigen
Indlæg: 7796
Tilmeldt: 17. apr 2016, 06:38
Kort karma: 973
Likede indlæg: 12462

Re: Singletråden

Indlægaf IrmaPigen » 30. aug 2016, 14:12

Marioneta skrev:Det med succesraten var indenfor de tre år jeg har datet (står der også). Ja, jeg har haft en kæreste i 11 år, som jeg mødte for snart 15 år siden. Han kunne godt se forbi min overvægt og der må da være mænd derude, der kan. Jeg synes bare at det er vildt, at jeg på tre år ikke har mødt en endnu. Jeg kan ikke undgå at tænke, at mænd er mere overfladiske end da jeg datede for 15 år siden. Sådan generelt.


Jeg har ikke fået en kæreste på 5,5 år. Jeg er 165 høj og vejer ca 53 kilo. Jeg ser sådan generelt rimelig okay ud med store blå øjne og tykt naturkrøllet hår.

Dem jeg finder interessante, viser ikke interesse for mig.
Senest rettet af IrmaPigen 30. aug 2016, 17:07, rettet i alt 1 gang.
0
Brugeravatar
Puffi
Indlæg: 1085
Tilmeldt: 16. sep 2015, 18:06
Kort karma: 311
Geografisk sted: Esbjerg-ish
Likede indlæg: 2284

Re: Singletråden

Indlægaf Puffi » 30. aug 2016, 14:36

Jeg har date med sprød, ung mand (han er 27!) om en halv time og jeg er så nervøs og spændt. Jeg vil nødig jinxe det, men han er så sød og pæn og rar og lækker og virker som en virkelig god mand.

Han er studerende ( :lol: ), men arbejder her i sommerferien, og han kører bogstavelig talt lige forbi mig, så han kommer ind og får en kop kaffe og så ser vi om kemien på skrift er lige så god irl.

Kryds lige fingre for mig?



Nordmand er hjemme i Norge og jeg har ikke hørt fra ham i næsten to uger. Det er faktisk nok til at den er helt død for mig. Jeg kan i hvert fald ikke arbejde med at jeg bare er luft så længe han er hjemme. Spurgte ham inden han tog hjem om vi så ville have kontakt imens og det sagde han, at vi ville - bare ikke så meget. Så egentlig har han vel ikke gjort noget galt, det er bare slet ikke mig - og det ved han sådan set også godt. Med andre ord, uanset hvordan daten i dag går (eller andre evt dates med ham eller andre), så kan jeg ikke pt se hvad nordmand kan gøre, der giver mig lyst til at se ham når han kommer tilbage til DK.
5
You had me from the start, won’t let this end
First you wanna go to the left then you wanna turn right
Wanna argue all day, make love all night
First you up then you’re down and then between
Ohh! I really want to know…
Brugeravatar
Patience
Indlæg: 1425
Tilmeldt: 13. aug 2015, 19:04
Kort karma: 102
Likede indlæg: 4869

Re: Singletråden

Indlægaf Patience » 30. aug 2016, 15:18

Marioneta, jeg synes simpelthen det er så ærgerligt at du giver din overvægt skylden for din manglende succes med dating, for jeg må indrømme, at jeg tror din vægt har meget lidt med det at gøre. Se dig omkring - der er jo virkelig mange overvægtige mennesker der har kærester - mon de allesammen var slanke da de mødte deres partner?
Jeg selv vejede 30 kg for meget da jeg mødte min kæreste. Jeg har altid været mere eller mindre overvægtig og jeg har aldrig manglet hverken sex eller kærester. Og jeg kender mange for hvem det samme gør sig gældende.
Jeg køber simpelthen ikke præmissen at det er din vægt der gør at du bliver afvist - jo selvfølgelig af nogen - det er da helt sikkert en dealbreaker for nogen. Men ikke for alle!
Jeg tror snarere at du simpelthen på en eller anden måde ikke får vist dine dates hvilket sødt og dejligt og fantastisk menneske du er pga alle de komplekser du slæber rundt med.
Og så længe du giver din overvægt skylden så får du jo ikke gjort noget ved det som i virkeligheden spænder ben for dig og det synes jeg simpelthen er så ærgerligt.
For du virker som om du har meget at byde på og faktisk er en rigtig skøn kvinde!
Undskyld hvis jeg er for personlig om noget jeg ikke ved noget om - hvis du mener jeg skyder helt ved siden af, så bare ignorer mig.
9
There are only four questions of value in life. What is sacred? Of what is the spirit made? What is worth living for, and what is worth dying for? The answer to each is the same: only love.
Brugeravatar
Planten
Indlæg: 4283
Tilmeldt: 17. aug 2015, 21:06
Kort karma: 1042
Likede indlæg: 7228

Re: Singletråden

Indlægaf Planten » 30. aug 2016, 15:35

Marioneta, jeg ved, vi har været omkring det før, men her i tråden, taler du ofte dig selv ned og giver på forhånd mændene undskyldninger for at afvise dig. Hvis det også gør sig gældende, når du dater, så skinner det altså igennem og så har nogle mænd svært ved at ville date mere. Det kræver styrke mentalt at være kæreste med en, der hele tiden virker træt af sig selv.
Og hvis det ikke er tilfældet for dig, så bare ignorer mit indlæg :)

Jeg har desuden en fantastisk veninde. Hun er slank, veltrænet på den ikke muskuløse måde, hofter, rumpe, bryster har en fin, feminin facon, langt, lyst hår, store fine øjne, dejligt grin og humør, kan tale med alle, men hun har aldrig haft en kæreste. Sådan rigtigt.
Og det her var bare lige for at beskrive, at man ikke bare får en kæreste, fordi man er slank.
6
Brugeravatar
Animi
Indlæg: 7493
Tilmeldt: 24. okt 2015, 14:47
Kort karma: 829
Likede indlæg: 19609

Re: Singletråden

Indlægaf Animi » 30. aug 2016, 16:29

Jeg er begyndt at crushe lidt på en mand. Det er lidt fjollet egentlig, for jeg kender ham ikke og har aldrig mødt ham, men han er leder for noget frivilligt arbejde jeg overvejer at søge, og derigennem fandt jeg ham på de sociale medier hvor han er meget aktiv. Og det er så ud fra det han skriver og lægger op, at jeg synes han virker ret sød :lol2: Ret fjollet, men også lidt hyggeligt egentligt, og dejligt at vide at jeg trods alt kan finde interesse for andre mænd, ift alt det jeg lige har gennemgået med min eks.

Jeg er egentlig også overraskende hurtigt kommet over alt det med min eks. Jo, jeg kan stadigvæk blive lidt trist når jeg tænker over det, men overordnet set er jeg glad igen og føler at jeg bare skal videre. Jeg tror det var godt at jeg havde de her fjorten dage hvor jeg bare gav mig selv lov til at græde og sørge og bare have det ad helvedes til, uden at lukke det inde. Jeg tror at det har gjort at jeg har fået det ud af systemet og nu kan se fremad.
Jeg glæder mig også til at starte på studie igen og nyt job og bare få lidt mere struktur på hverdagen :)
6
You know what the issue is with this world? Everyone wants a magical solution to their problem, and everyone refuses to believe in magic.
Brugeravatar
Puffi
Indlæg: 1085
Tilmeldt: 16. sep 2015, 18:06
Kort karma: 311
Geografisk sted: Esbjerg-ish
Likede indlæg: 2284

Re: Singletråden

Indlægaf Puffi » 30. aug 2016, 16:47

Okay. Han var lige så sød, som han er på skrift. Men... Ih. Han har simpelthen så feminine bevægelser og mimik og udtale. I ved godt hvad jeg mener, ikke?

Han sagde, da han gik at "vi jo skrives ved - gør vi ikke?" Og jo, det gør vi bestemt. Jeg vil også gerne se ham igen, jeg ved bare ikke om jeg kan abstrahere fra det feminine - kan jeg tænde på en mand, der er så "blød" i sine bevægelser? Ej, jeg lyder frygtelig, nu bliver jeg helt ked af det :mellow:
6
You had me from the start, won’t let this end
First you wanna go to the left then you wanna turn right
Wanna argue all day, make love all night
First you up then you’re down and then between
Ohh! I really want to know…
Brugeravatar
Rapfisk
Indlæg: 7093
Tilmeldt: 20. aug 2015, 16:27
Kort karma: 1431
Likede indlæg: 13316

Re: Singletråden

Indlægaf Rapfisk » 30. aug 2016, 16:56

Puffi skrev:Okay. Han var lige så sød, som han er på skrift. Men... Ih. Han har simpelthen så feminine bevægelser og mimik og udtale. I ved godt hvad jeg mener, ikke?

Han sagde, da han gik at "vi jo skrives ved - gør vi ikke?" Og jo, det gør vi bestemt. Jeg vil også gerne se ham igen, jeg ved bare ikke om jeg kan abstrahere fra det feminine - kan jeg tænde på en mand, der er så "blød" i sine bevægelser? Ej, jeg lyder frygtelig, nu bliver jeg helt ked af det :mellow:

Det lyder bestemt som om, der er basis for en date mere. Kærlighed er som bekendt blind, og jeg har oplevet at blive meget forelsket i mænd, jeg først slet ikke kunne se mig selv med pga. bestemte træk eller et ydre. Hvis du godt kan lide ham på så mange andre planer, skylder du dig selv at lære ham bedre at kende (hvilket det også lader til, du har tænkt dig).
2
Livslinjen: 70 201 201
Brugeravatar
Puffi
Indlæg: 1085
Tilmeldt: 16. sep 2015, 18:06
Kort karma: 311
Geografisk sted: Esbjerg-ish
Likede indlæg: 2284

Re: Singletråden

Indlægaf Puffi » 30. aug 2016, 17:05

Nå, jeg snappede ham lige, "du er sød" på en selfie. Får en snap tilbage med at jeg også var sød at snakke med :nerve: :ticks:
0
You had me from the start, won’t let this end
First you wanna go to the left then you wanna turn right
Wanna argue all day, make love all night
First you up then you’re down and then between
Ohh! I really want to know…
Brugeravatar
Rapfisk
Indlæg: 7093
Tilmeldt: 20. aug 2015, 16:27
Kort karma: 1431
Likede indlæg: 13316

Re: Singletråden

Indlægaf Rapfisk » 30. aug 2016, 17:09

Puffi skrev:Nå, jeg snappede ham lige, "du er sød" på en selfie. Får en snap tilbage med at jeg også var sød at snakke med :nerve: :ticks:

Så føler man sig lige friendzoned :wacko:

Ikke, at det nødvendigvis var intentionen. Måske ville han bare gerne skrive noget andet end dig og noget andet end "i lige måde".
1
Livslinjen: 70 201 201
Brugeravatar
Puffi
Indlæg: 1085
Tilmeldt: 16. sep 2015, 18:06
Kort karma: 311
Geografisk sted: Esbjerg-ish
Likede indlæg: 2284

Re: Singletråden

Indlægaf Puffi » 30. aug 2016, 17:17

Jeg tror bare, jeg venter på, han skriver :lol2: :tie:
1
You had me from the start, won’t let this end
First you wanna go to the left then you wanna turn right
Wanna argue all day, make love all night
First you up then you’re down and then between
Ohh! I really want to know…
Nipsting
Indlæg: 109
Tilmeldt: 22. feb 2016, 07:09
Kort karma: 28
Likede indlæg: 146

Re: Singletråden

Indlægaf Nipsting » 30. aug 2016, 17:43

ManicNinja skrev:
Planten skrev:Nu I skriver om at være den eneste single til en parfest - oplever nogle af jer, som jeg, at mænd, som er i forhold, på en måde tror, at det er okay at "gå" efter jer? Jeg oplever nogle gange, at blive komplimenteret, lagt an på og sågar en gang forsøgt kysset på. Og det er da fint med opmærksomhed. Men det virker til at mændene tror, at man bare synes, det er fint? Og det synes jeg så ikke.


I høj grad!
En overgang var den nærmest sikker ved hver eneste fest, jeg gik til, hvor der var alle de hersens monogame par, hvor mindst den ene var i panik ved tanken om aldrig at skulle kneppe med andre end den anden halvdel nogensinde igen. Jeg mistede ret meget lysten til at gå til fest ... Hver gang var der en eller anden optaget og sært desperat stodder, der lagde åbenlyst an på mig, Når jeg så meget tydeligt sagde fra og "nej tak" og somme tider "er det i øvrigt ikke også din kone, der sidder dérovre?", var den nærmest så sikker som regn i løbet af en dansk sommer: "Jamen, vi har et åbent forhold!" :gisp:

Mig i røven, altså! Det handlede tydeligvis ikke om mine behov eller ønsker på nogen måde. Eller de her gutter kunne i hvert fald åbenbart ikke forestille sig, at jeg ikke bare var skidesmigret og taknemmelig over, at netop de gerne ville stikke pikken op i mig. :badr:
Hvorfor er det i øvrigt aldrig lækre mænd, der gør sådan? Har nu og da overvejet, om det er, fordi lækkerhed går af én, i samme øjeblik man opfører sig sådan. Eller ...

Nåmmen ...Jeg udviklede i den periode et svar, der lød: "Hør her - JEG er i et meget LUKKET forhold. Med mig selv". Jeg brugte det helt seriøst flere gange. Christ!


Jeg ville have taget ham i hånden og gået over til konen og sige: din mand siger i har et åbent forhold, så nu går vi en tur :D
Måske forholdet ikke er så åbent alligevel :lol:
2
Brugeravatar
Rapfisk
Indlæg: 7093
Tilmeldt: 20. aug 2015, 16:27
Kort karma: 1431
Likede indlæg: 13316

Re: Singletråden

Indlægaf Rapfisk » 30. aug 2016, 18:07

DenSyngendeLussing skrev:Her går det i øvrigt stadig forrygende, i hvert fald på datingfronten. Afrikamanden kom ud til mig i går aftes for at lege sygepasser. Jeg ligner mildest talt en ulykke, blandt andet hoster jeg så voldsomt, at et blodkar i mit højre øje er bristet - halvdelen af mit øje er blodrødt! Han så helt forfærdet ud, da jeg åbnede døren og udbrød, "ej, jamen søde lille skat dog!" og så blev jeg ellers lagt i solid krammelås resten af aftenen og natten. :D

Hvor er det dejligt at læse om :lun:

Hvor meget er Afrikamanden i Afrika?
0
Livslinjen: 70 201 201
IrmaPigen
Indlæg: 7796
Tilmeldt: 17. apr 2016, 06:38
Kort karma: 973
Likede indlæg: 12462

Re: Singletråden

Indlægaf IrmaPigen » 30. aug 2016, 18:14

DenSyngendeLussing skrev:Her går det i øvrigt stadig forrygende, i hvert fald på datingfronten. Afrikamanden kom ud til mig i går aftes for at lege sygepasser. Jeg ligner mildest talt en ulykke, blandt andet hoster jeg så voldsomt, at et blodkar i mit højre øje er bristet - halvdelen af mit øje er blodrødt! Han så helt forfærdet ud, da jeg åbnede døren og udbrød, "ej, jamen søde lille skat dog!" og så blev jeg ellers lagt i solid krammelås resten af aftenen og natten. :D


Pas på dig selv, ikk. Husk HIV er ret almindeligt i Afrika. Just saying.
0

Tilbage til "Forhold og sex"