Singletråden

Her kan du snage løs i dine meddebattørers parforhold eller singleliv, og alt hvad der følger med.
Brugeravatar
ManicNinja
Indlæg: 5484
Tilmeldt: 27. aug 2015, 14:16
Kort karma: 1159
Likede indlæg: 8962

Re: Singletråden

Indlægaf ManicNinja » 25. jan 2016, 18:27

Guldfisk skrev:Jeg joiner lige lidt her :) Jeg er lige på vej hjem fra kaffedate.

Sød fyr, fundet på tinder og det var første date.
Det var kun en time, og det synes jeg egentligt er fint. En veninde har fortalt, at hendes dates typisk varer ca. 5 timer - og det er altså første dates, og også med nogen, hun ikke føler kemi med.
Hvor længe varer jeres cafe-dates? Hvis I altså har cafe-dates ;)


Fem timer uden kemi? Men hvorfor - fristes jeg til at spørge.

Første dates er for mig ude på "neutral grund". Typisk et par timer. Er der kemi, så lidt længere - hvis der er mulighed for det.

Har for mange år siden haft første dates af over et døgns varighed, én sågar i den anden ende af landet. Og selv om det/de var utroligt vellykket, ville jeg ikke gøre det igen. Efterhånden som jeg er blevet ældre, er jeg sgu kommet til at sætte vanvittigt meget pris på det dér med lige at kunne træde et skridt tilbage, mærke mig selv, trække vejret, og hvad det ellers hedder alt sammen. Alt det dér jeg førhen entydigt tolkede som manglende interesse. :D

Det er sådan noget med at sikre, at både jeg selv og modparten ikke bare "løber med på projektet af ren forelskelse i tanken om at være forelsket". I kender godt de dér seks ugerstyper, som vil det hele på den halve tid: Er man kærlighedshungrende, lyder det, som om de siger aaaalt det rigtige. Er man lidt mere i balance, lyder de i bedste fald omklamrende.

Dem får man tit sorteret fra ved lidt mere ro på, synes jeg. Og lige så vigtigt: Man sørger for ikke selv at forvandle sig til sådan en tosset hvirvelvind.
2
"Success is the ability to go from one failure to another - with no loss of enthusiasm".

Winston Churchill
Brugeravatar
Planten
Indlæg: 4283
Tilmeldt: 17. aug 2015, 21:06
Kort karma: 1042
Likede indlæg: 7228

Re: Singletråden

Indlægaf Planten » 25. jan 2016, 20:38

Så har jeg afsluttet kontakten med ham fra i går med støtte fra æske. Det er altså godt med venner.

Jeg kan bare ikke forstå, hvorfor det er så svært for mig at skulle afslutte noget.
1
Brugeravatar
Skralde
Indlæg: 2137
Tilmeldt: 11. aug 2015, 07:13
Kort karma: 429
Likede indlæg: 5338

Re: Singletråden

Indlægaf Skralde » 25. jan 2016, 21:17

Planten skrev:Så har jeg afsluttet kontakten med ham fra i går med støtte fra æske. Det er altså godt med venner.

Jeg kan bare ikke forstå, hvorfor det er så svært for mig at skulle afslutte noget.


Dejligt at du fik det klaret :kys:
0
L, mit livs lys - 3.10.2010
@denkreativerappenskralde
Brugeravatar
Planten
Indlæg: 4283
Tilmeldt: 17. aug 2015, 21:06
Kort karma: 1042
Likede indlæg: 7228

Re: Singletråden

Indlægaf Planten » 25. jan 2016, 21:32

Skralde skrev:
Planten skrev:Så har jeg afsluttet kontakten med ham fra i går med støtte fra æske. Det er altså godt med venner.

Jeg kan bare ikke forstå, hvorfor det er så svært for mig at skulle afslutte noget.


Dejligt at du fik det klaret :kys:

Det synes jeg også :)

Er der sket noget hos dig og tøjmanden? Eller har jeg overset noget?
0
getitright
Indlæg: 147
Tilmeldt: 24. sep 2015, 19:59
Kort karma: 23
Likede indlæg: 268

Re: Singletråden

Indlægaf getitright » 25. jan 2016, 21:36

Guldfisk skrev:Jeg joiner lige lidt her :) Jeg er lige på vej hjem fra kaffedate.

Sød fyr, fundet på tinder og det var første date.
Det var kun en time, og det synes jeg egentligt er fint. En veninde har fortalt, at hendes dates typisk varer ca. 5 timer - og det er altså første dates, og også med nogen, hun ikke føler kemi med.
Hvor længe varer jeres cafe-dates? Hvis I altså har cafe-dates ;)


Uuuh, fedt. Var det en god date? :)

Da jeg datede aktivt, var det typisk også på café eller på en bar - som udgangspunkt. De har varet et par timer eller tre, men det kan altså også trække for meget ud. Jeg forstår ikke helt, hvorfor man bliver så længe sammen, hvis der ikke er kemi, men jeg i hvert fald en kikset historie på "manglende kemi"-fronten :lol:

Jeg var på date med den her fyr fra tinder, der ud af det blå spurgte, om vi skulle drikke kaffe. Vi havde kun udvekslet få beskeder, men jeg tænkte "friskt! Det kan ikke skade!" Men det kunne det selvfølgelig.
Tiden sneglede sig virkelig afsted, og der var overhovedet ingen kemi. Jeg prøvede hele tiden at finde på noget at snakke om, spurgte ind til hans speciale, som han konstant brokkede sig over - men blev spist af med "det er kedeligt, du vil ikke kunne forstå det" :forvirret: Det, der virkelig gjorde det svært for mig var, at han næsten ikke smilede; som i overhovedet ikke. Jeg er sådan en, der elsker smil og aflæser folks ansigter virkelig meget, og at sidde overfor en, der opførte sig som en sur citron var svært. Tænkte jo vi kom med det samme udgangspunkt; at lære hinanden at kende og se, om der var basis for noget mere, men det virkede ikke sådan på ham. Han begyndte at klage over hovedpine, fordi der var meget larm inde på caféen, og jeg foreslog, at vi kunne gå en tur. I stedet sagde han, at han kun havde stillet sin parkeringsskive til en time, så han var altså nødt til at gå nu :lol: :forvirret2: Dengang blev jeg helt arrig over, at have taget bussen ind til byen (som tager en halv time hver vej) for at mødes med ham i 45 minutter, og havde slet ikke gennemskuet, at det var en undskyldning for at bryde op, fordi der var så pinefuld en mangel på kemi. Men selvfølgelig var det det :lol:
3
"I took a deep breath and listened to the old brag of my heart. I am, I am, I am." - Sylvia Plath
Brugeravatar
Juki
Indlæg: 10021
Tilmeldt: 9. sep 2015, 20:26
Kort karma: 785
Likede indlæg: 14759

Re: Singletråden

Indlægaf Juki » 26. jan 2016, 00:12

Planten skrev:
Juki skrev:Dum- og uheldighedsmandag her Billede

:sur:

Åh nej, hvad er der sket?

Jeg har bare været en torsk og oplyst forkert kontonr. ved MobilePay, så da jeg ringede i dag og undrede mig over manglende registrering på min bankkonto fik jeg at vide at det er afsender der skal kontakte sin bank og bede dem flytte pengene tilbage så hun kan overføre til mig. Nu kan jeg så bare håbe på at den forkerte modtager vil acceptere at lade pengene gå tilbage :rulle: Virkelig pinligt og ikke mindst irriterende når det er for en vare jeg har solgt til en fremmed :genert: Heldigvis tog hun det pænt og det drejer sig "kun" om 120 kr, men alligevel..

Men da jeg så skulle cykle hen for at handle gled og væltede jeg. Heldigvis skete der ikke noget alvorligt, andet end jeg er blevet forslået/har forstuvet kroppen :genert: Det kommer oveni en i forvejen forstuvet/forstrukket fod, et overbelastet knæ og en øm lænd pga, et vrid :blush:

Og så glemte jeg endda at købe is :trist:
0
Forarget kan man altid blive

En bruger du ikke kan nå :cool2:
Brugeravatar
Planten
Indlæg: 4283
Tilmeldt: 17. aug 2015, 21:06
Kort karma: 1042
Likede indlæg: 7228

Re: Singletråden

Indlægaf Planten » 26. jan 2016, 15:32

I dag savner jeg en at spise med fx. Har ti års uddannelsesjubilæum - og hvor ville det være hyggeligt at fejre det....
4
Brugeravatar
Rapfisk
Indlæg: 7070
Tilmeldt: 20. aug 2015, 16:27
Kort karma: 1430
Likede indlæg: 13277

Re: Singletråden

Indlægaf Rapfisk » 26. jan 2016, 15:45

Planten skrev:I dag savner jeg en at spise med fx. Har ti års uddannelsesjubilæum - og hvor ville det være hyggeligt at fejre det....

Det kender jeg godt. Skal jeg få mit middagsselskab til at skåle for dig? :ae:
0
Livslinjen: 70 201 201
Brugeravatar
Planten
Indlæg: 4283
Tilmeldt: 17. aug 2015, 21:06
Kort karma: 1042
Likede indlæg: 7228

Re: Singletråden

Indlægaf Planten » 26. jan 2016, 16:53

Rapfisk skrev:
Planten skrev:I dag savner jeg en at spise med fx. Har ti års uddannelsesjubilæum - og hvor ville det være hyggeligt at fejre det....

Det kender jeg godt. Skal jeg få mit middagsselskab til at skåle for dig? :ae:

Åhr jatak! :kys: har købt sushi til mig selv :-D
2
Brugeravatar
Planten
Indlæg: 4283
Tilmeldt: 17. aug 2015, 21:06
Kort karma: 1042
Likede indlæg: 7228

Re: Singletråden

Indlægaf Planten » 26. jan 2016, 16:54

Rikke skrev:Også for mig, tak. 15 års uddannelses-jubilæum i dag.

Tillykke med os! :banan: havde vi boet i samme by, havde jeg foreslået at vi gik ud at spise sammen ;)
2
Brugeravatar
Juki
Indlæg: 10021
Tilmeldt: 9. sep 2015, 20:26
Kort karma: 785
Likede indlæg: 14759

Re: Singletråden

Indlægaf Juki » 26. jan 2016, 17:19

Tak for beskederne omkring mit vælte-stunt :kram:


Og tillykke med jubilæet, Plante og Rikke :-D
3
Forarget kan man altid blive

En bruger du ikke kan nå :cool2:
Brugeravatar
Viskelæder
Indlæg: 4601
Tilmeldt: 26. dec 2015, 21:22
Kort karma: 1469
Likede indlæg: 11937

Re: Singletråden

Indlægaf Viskelæder » 26. jan 2016, 20:01

Tillykke til jer begge med jubilæum. I er da for seje :pompom:
3
Brugeravatar
Puffi
Indlæg: 1085
Tilmeldt: 16. sep 2015, 18:06
Kort karma: 311
Geografisk sted: Esbjerg-ish
Likede indlæg: 2284

Re: Singletråden

Indlægaf Puffi » 26. jan 2016, 20:37

Altså.... :genert: Jeg har en teori om at min sygdom skal skylles ud med alkohol, så jeg drikker hvidvin til håndbold :genert:



Og tillykke med - god?? - karakter :pompom:
2
You had me from the start, won’t let this end
First you wanna go to the left then you wanna turn right
Wanna argue all day, make love all night
First you up then you’re down and then between
Ohh! I really want to know…
Brugeravatar
Rapfisk
Indlæg: 7070
Tilmeldt: 20. aug 2015, 16:27
Kort karma: 1430
Likede indlæg: 13277

Re: Singletråden

Indlægaf Rapfisk » 26. jan 2016, 21:49

I er for seje, alle sammen!

Heppesmileyer til Pflanzi, Rikke og navn slettet:
:pompom: :pompom: :pompom:
2
Livslinjen: 70 201 201
Brugeravatar
Planten
Indlæg: 4283
Tilmeldt: 17. aug 2015, 21:06
Kort karma: 1042
Likede indlæg: 7228

Re: Singletråden

Indlægaf Planten » 26. jan 2016, 22:20

Tak for jeres søde kort og tillykker!! I er så kære!
0

Tilbage til "Forhold og sex"