Singletråden

Her kan du snage løs i dine meddebattørers parforhold eller singleliv, og alt hvad der følger med.
Brugeravatar
2SHY
Indlæg: 15605
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:22
Kort karma: 1640
Geografisk sted: Aalborg
Likede indlæg: 20969

Re: Singletråden

Indlægaf 2SHY » 1. feb 2016, 06:37

Men igen - Lidl får dem med jævne mellemrum i en noget anden prisklasse så det venter jeg pænt på :)
0
Intet dør langsommere og mere smertefuldt end en drøm

Don't wait for a light to appear at the end of the tunnel, stride down there and light the bloody thing yourself

The secrets are gone when you look away
Sleep well: They'll whisper your fate
Brugeravatar
Daine
Indlæg: 24604
Tilmeldt: 19. aug 2015, 18:57
Kort karma: 3192
Geografisk sted: Midtjylland
Likede indlæg: 36688

Re: Singletråden

Indlægaf Daine » 1. feb 2016, 06:40

Jeg er vild med u-puden! Sådan en aften, hvor man har fornemmelsen af, at der er langt ud til begge sider, må det være lidt som at ligge i et stort kram :genert:
1
"I en tid med så meget ondskab, må vi passe på kærligheden", citat: Hr. Aurland

Jo mere viden man tilegner sig, des mere ved man, at der er ting man ikke ved. Ting man før ikke anede at man ikke vidste, ved man nu, at man ikke ved.
Brugeravatar
2SHY
Indlæg: 15605
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:22
Kort karma: 1640
Geografisk sted: Aalborg
Likede indlæg: 20969

Re: Singletråden

Indlægaf 2SHY » 1. feb 2016, 06:45

Daine skrev:Jeg er vild med u-puden! Sådan en aften, hvor man har fornemmelsen af, at der er langt ud til begge sider, må det være lidt som at ligge i et stort kram :genert:

Det tror jeg også :)

For mig er det mest fordi jeg er så hypermobil at mine hofteled ikke sidder helt som de skal når jeg har sovet, så jeg er nødt til at klikke dem på plads (og ja det diger decideret klik/knæk). Det der med en pude mellem benene er noget rigtig rod og ikke praktisk når man sover :(
1
Intet dør langsommere og mere smertefuldt end en drøm

Don't wait for a light to appear at the end of the tunnel, stride down there and light the bloody thing yourself

The secrets are gone when you look away
Sleep well: They'll whisper your fate
Brugeravatar
Puffi
Indlæg: 1085
Tilmeldt: 16. sep 2015, 18:06
Kort karma: 311
Geografisk sted: Esbjerg-ish
Likede indlæg: 2284

Re: Singletråden

Indlægaf Puffi » 1. feb 2016, 13:35

Jeg tror ikke, jeg må være i den her tråd mere :genert: Vi snakker meget om at det føles godt og rigtigt osv. :lun: Den her weekend har bare været helt aldeles skøn og fantastisk :lun:

Min lille hund blev skidt i går, så mand blev og sov igen i nat og jeg kørte ham hjem i morges inden jeg skulle på arbejde. Da så jeg var næsten fremme på arbejde, tikker der en besked ind hvor han skrev "Du er så smuk og dejlig". Så sad jeg der i bilen med tårer i øjnene :love:

Og han fortalte at han havde sagt til sine kollegaer, at han skulle på date - igen. "Den samme?", havde de så spurgt og det var det jo, så mente de ikke, det var en date mere og det måtte han nok give dem ret i :-D

Den her weekend er vi begge to booket totalt op og jeg var sådan helt, kunne slet ikke overskue ikke at se ham før om FJORTEN dage ( :8: ) og han synes virkelig også, det var lang tid, så vi skal ses inden - og han vil skynde sig at få købt en bil, så han ikke skal være afhængig af offentlig transport :lun:

Jeg er totalt skudt. Virkelig. Jeg kan slet ikke forstå, at det bare kan føles SÅ rigtigt. :dåne:
27
You had me from the start, won’t let this end
First you wanna go to the left then you wanna turn right
Wanna argue all day, make love all night
First you up then you’re down and then between
Ohh! I really want to know…
Brugeravatar
Juki
Indlæg: 10021
Tilmeldt: 9. sep 2015, 20:26
Kort karma: 785
Likede indlæg: 14759

Re: Singletråden

Indlægaf Juki » 1. feb 2016, 13:45

Puffi skrev:Jeg tror ikke, jeg må være i den her tråd mere :genert: Vi snakker meget om at det føles godt og rigtigt osv. :lun: Den her weekend har bare været helt aldeles skøn og fantastisk :lun:

Min lille hund blev skidt i går, så mand blev og sov igen i nat og jeg kørte ham hjem i morges inden jeg skulle på arbejde. Da så jeg var næsten fremme på arbejde, tikker der en besked ind hvor han skrev "Du er så smuk og dejlig". Så sad jeg der i bilen med tårer i øjnene :love:

Og han fortalte at han havde sagt til sine kollegaer, at han skulle på date - igen. "Den samme?", havde de så spurgt og det var det jo, så mente de ikke, det var en date mere og det måtte han nok give dem ret i :-D

Den her weekend er vi begge to booket totalt op og jeg var sådan helt, kunne slet ikke overskue ikke at se ham før om FJORTEN dage ( :8: ) og han synes virkelig også, det var lang tid, så vi skal ses inden - og han vil skynde sig at få købt en bil, så han ikke skal være afhængig af offentlig transport :lun:

Jeg er totalt skudt. Virkelig. Jeg kan slet ikke forstå, at det bare kan føles SÅ rigtigt. :dåne:

Ad :-D
Hvor er det dejligt at læse! :blomst:
2
Forarget kan man altid blive

En bruger du ikke kan nå :cool2:
Brugeravatar
ManicNinja
Indlæg: 5484
Tilmeldt: 27. aug 2015, 14:16
Kort karma: 1159
Likede indlæg: 8962

Re: Singletråden

Indlægaf ManicNinja » 1. feb 2016, 14:24

Daine skrev:Jeg er vild med u-puden! Sådan en aften, hvor man har fornemmelsen af, at der er langt ud til begge sider, må det være lidt som at ligge i et stort kram :genert:


Pudsigt: Den fornemmelse kender jeg ikke. Måske hænger det sammen med, at jeg ofte sover på skrå i min seng ... :genert:
1
"Success is the ability to go from one failure to another - with no loss of enthusiasm".

Winston Churchill
Brugeravatar
ManicNinja
Indlæg: 5484
Tilmeldt: 27. aug 2015, 14:16
Kort karma: 1159
Likede indlæg: 8962

Re: Singletråden

Indlægaf ManicNinja » 1. feb 2016, 14:27

Puffi: Jeg er sgu blevet så glad helt ned i knæene og tilbage igen af dine seneste indlæg. Hvor har det været fedt at læse om den dér forelskelse, der starter med en date - og hvor alt bare falder i hak som det mest naturlige! :dance:
0
"Success is the ability to go from one failure to another - with no loss of enthusiasm".

Winston Churchill
Brugeravatar
Puffi
Indlæg: 1085
Tilmeldt: 16. sep 2015, 18:06
Kort karma: 311
Geografisk sted: Esbjerg-ish
Likede indlæg: 2284

Re: Singletråden

Indlægaf Puffi » 1. feb 2016, 18:00

Det ér bare naturligt. Det er så vildt. Det er som om han, jamen, hører til her. Og der er ikke noget akavet eller underligt, det er bare rigtigt.

Jeg sidder muligvis på en sky, men jeg tænker virkelig meget over om det mon er mig, der overtolker og det er det ikke, det er bare godt.
5
You had me from the start, won’t let this end
First you wanna go to the left then you wanna turn right
Wanna argue all day, make love all night
First you up then you’re down and then between
Ohh! I really want to know…
In_your_eyes
Indlæg: 1015
Tilmeldt: 12. aug 2015, 13:40
Kort karma: 158
Geografisk sted: Midt i Jylland
Likede indlæg: 1941

Re: Singletråden

Indlægaf In_your_eyes » 1. feb 2016, 19:50

:love2: Åh hvor er det skønt for dig, Puffi
1
:pompom:
Brugeravatar
Æske
Indlæg: 1304
Tilmeldt: 12. aug 2015, 17:01
Kort karma: 423
Geografisk sted: Århus
Likede indlæg: 2339

Re: Singletråden

Indlægaf Æske » 1. feb 2016, 19:58

Rikke skrev:Måske var jeg lige meget hurtigt og spontant på en date i dag i halvanden times pause fra jobbet :genert: Måske endte det halvbeskidt :D Ham gider jeg godt se igen...


... Men kun måske? :-D
0
Det skal være sjovt, ellers er det ikke morsomt!
Brugeravatar
Juki
Indlæg: 10021
Tilmeldt: 9. sep 2015, 20:26
Kort karma: 785
Likede indlæg: 14759

Re: Singletråden

Indlægaf Juki » 1. feb 2016, 20:08

Rikke skrev:Måske. Har jeg hørt.

Du skal ikke tro på rygter :-D
1
Forarget kan man altid blive

En bruger du ikke kan nå :cool2:
Brugeravatar
Planten
Indlæg: 4283
Tilmeldt: 17. aug 2015, 21:06
Kort karma: 1042
Likede indlæg: 7228

Re: Singletråden

Indlægaf Planten » 1. feb 2016, 20:58

Goddammit! What the freak sker der for at mænd er nedladende på første date??
0
Brugeravatar
Viskelæder
Indlæg: 4601
Tilmeldt: 26. dec 2015, 21:22
Kort karma: 1469
Likede indlæg: 11937

Re: Singletråden

Indlægaf Viskelæder » 1. feb 2016, 21:00

Planten skrev:Goddammit! What the freak sker der for at mænd er nedladende på første date??


Fortæl?
0
Brugeravatar
Planten
Indlæg: 4283
Tilmeldt: 17. aug 2015, 21:06
Kort karma: 1042
Likede indlæg: 7228

Re: Singletråden

Indlægaf Planten » 1. feb 2016, 21:10

Viskelæder skrev:
Planten skrev:Goddammit! What the freak sker der for at mænd er nedladende på første date??


Fortæl?

Jamen, spontan date. Vi har skrevet godt sammen over weekenden. Starter med at snakke godt, hvorefter han pludselig ved bedst og argh.... Jeg ved ikke. Er træt af at date efterhånden... :(
0
Brugeravatar
Planten
Indlæg: 4283
Tilmeldt: 17. aug 2015, 21:06
Kort karma: 1042
Likede indlæg: 7228

Re: Singletråden

Indlægaf Planten » 1. feb 2016, 21:12

Og hvor kan man få den pude?? Udskifter snart mænd med den og en skuffefuld legetøj :-D
0

Tilbage til "Forhold og sex"