Singletråden

Her kan du snage løs i dine meddebattørers parforhold eller singleliv, og alt hvad der følger med.
Brugeravatar
ManicNinja
Kort karma: 1159
Likede indlæg: 8948

Re: Singletråden

Indlægaf ManicNinja » 9. mar 2018, 20:02

Ally skrev:Ninja, jeg elsker at læse dine indlæg; du virker til at nurse så meget om dig selv - og dagen i dag er blot et eksempel herpå: sove, shoppe, frisørbesøg og generel kræsen om maden og med tilhørende vin. Det lyder til at have været en helt fantastisk dejlig dag :kys:

:) Eller også er jeg bare enormt god til at skrive om det, når jeg selv-nurser :gruble: :) Men jo, en dejlig-dejlig dag fuld af opladning og minsandten også fuld af følen mig lækker. (Det er altså godt, jeg er blevet så god til det :D ).

Jeg arbejder jo som en art "akutbrandmand", så min dagligdag er præget af jobbe på nogle ret besynderlige tidspunkter i forhold til andre, at skulle være meget i paratheds-mode konstant og at skulle handle virkelig hurtigt, når det så er ... Der er nogle ekstremer i spil. Sådan kan man vel godt formulere det uden at overdrive.

Jeg tror, det er en del af grunden til, at når jeg så holder fri, så skal der altså også virkelig holdes fri. Og i modsætning til så mange andre holder jeg så oven i købet oftere fri nogle dage i sammenhæng. Det passer godt til min smag: Sådan meget enten-eller - enten er jeg arbejdsmæssigt på. Eller også er jeg virkelig privat og hyggenygget, for mig selv eller med nogle af alle de gode, meget forskelligartede, nærværende mennesker, jeg kender. Den kontrast dér ... den får mig nok til at "gøre det ordentligt".
1
"Success is the ability to go from one failure to another - with no loss of enthusiasm".

Winston Churchill
Brugeravatar
Ally
Kort karma: 296
Likede indlæg: 2840

Indlægaf Ally » 9. mar 2018, 20:24

ManicNinja skrev::) Eller også er jeg bare enormt god til at skrive om det, når jeg selv-nurser :gruble: :) Men jo, en dejlig-dejlig dag fuld af opladning og minsandten også fuld af følen mig lækker. (Det er altså godt, jeg er blevet så god til det :D ).

Det der selv-nurseing og følen sig lækker er vigtig - og ja, det er godt, at vi har fokus på det :) Selv nyder jeg også de dage, hvor jeg gør lidt ekstra ud af håret, makeuppen eller påklædningen. Generelt er jeg rigtig glad for, at jeg har genfundet lysten til at træne - jeg er stadig indehaver af mormor-arme og mor-krop, men jeg elsker at se hvor stærkere, jeg bliver og hvor bedre min kondition bliver. Takket være træningen.
1
What if I fall? Oh, but my darling, what if you fly?
Modesty Blame
Kort karma: 146
Likede indlæg: 2050

Indlægaf Modesty Blame » 9. mar 2018, 20:38

Jeg crusher på en kollega, og sidste gang, jeg crushede på nogen...var i 2014. Jeg kommer aldrig til at gøre noget ved det, og om to måneder behøver jeg aldrig se ham igen.
0
Brugeravatar
Skralde
Kort karma: 418
Likede indlæg: 5107

Indlægaf Skralde » 9. mar 2018, 20:49

Hvis I ser en kvinde med ring på én af ringefingrene antager I så at hun er gift/forlovet? :gruble:
0
L, mit livs lys - 3.10.2010
@denkreativerappenskralde
Brugeravatar
Skralde

Indlægaf Skralde » 9. mar 2018, 20:51

Modesty Blame skrev:Jeg crusher på en kollega, og sidste gang, jeg crushede på nogen...var i 2014. Jeg kommer aldrig til at gøre noget ved det, og om to måneder behøver jeg aldrig se ham igen.

Hvorfor kommer du ikke til at gøre noget ved det? :)
0
Brugeravatar
Krølle
Kort karma: 1228
Likede indlæg: 9046

Indlægaf Krølle » 9. mar 2018, 20:52

Skralde skrev:Hvis I ser en kvinde med ring på én af ringefingrene antager I så at hun er gift/forlovet? :gruble:

Det håber jeg dæleme ikke. Det er de eneste fingre, mine ringe passer :panik:
2
Brugeravatar
Planten
Kort karma: 642
Likede indlæg: 3637

Indlægaf Planten » 9. mar 2018, 20:53

Skralde skrev:Hvis I ser en kvinde med ring på én af ringefingrene antager I så at hun er gift/forlovet? :gruble:

Altså jeg gør ikke, men jeg går jo heller ikke efter kvinder, så det er ligegyldigt for mig. Jeg tænker dog selv samme tanke som dig, når jeg tager en ring på.
1
Brugeravatar
Skralde

Indlægaf Skralde » 9. mar 2018, 20:55

Krølle skrev:

Det samme her nemlig! Jeg elsker min ring, men pludselig slog det mig at den da godt kunne ligne en forlovelsesring og dét vil jeg sgu ikke have på mig i morgen, når jeg skal ud og svinge træbenet!
0
Brugeravatar
Krølle
Kort karma: 1228
Likede indlæg: 9046

Indlægaf Krølle » 9. mar 2018, 20:56

Skralde skrev:
Modesty Blame skrev:Jeg crusher på en kollega, og sidste gang, jeg crushede på nogen...var i 2014. Jeg kommer aldrig til at gøre noget ved det, og om to måneder behøver jeg aldrig se ham igen.

Fordi det er vores opgave at give hende et spark :-D

Dame. Go. Om ikke andet umiddelbart inden han forsvinder - så er der jo grænser for, hvor meget stoltheden kan lide!
3
Brugeravatar
Skralde

Indlægaf Skralde » 9. mar 2018, 20:59

Krølle skrev:
Skralde skrev:

Fordi det er vores opgave at give hende et spark :-D

Dame. Go. Om ikke andet umiddelbart inden han forsvinder - så er der jo grænser for, hvor meget stoltheden kan lide!

Nå for pokker! Spark-spark som man siger så :D
2
Modesty Blame
Kort karma: 146
Likede indlæg: 2050

Indlægaf Modesty Blame » 9. mar 2018, 21:04

Skralde skrev:

Jeg er utilfreds med min fremtoning i en grad, at hvis en mand fandt mig attraktiv, ville jeg tænke, der var noget galt med ham. Jeps - så god er jeg.

Og så er han alt for ung til mig.
0
Brugeravatar
ManicNinja

Indlægaf ManicNinja » 9. mar 2018, 21:15

Modesty Blame skrev:
Skralde skrev:

Jeg er utilfreds med min fremtoning i en grad, at hvis en mand fandt mig attraktiv, ville jeg tænke, der var noget galt med ham. Jeps - så god er jeg.

Og så er han alt for ung til mig.

Av for den! Rigtigt synd, at den selvopfattelse skal gøre, at du holde dig fra (visse) gode ting i livet.

:ae:
1
"Success is the ability to go from one failure to another - with no loss of enthusiasm".

Winston Churchill
Brugeravatar
Juki
Kort karma: 692
Likede indlæg: 13228

Indlægaf Juki » 9. mar 2018, 21:18

Det har jeg aldrig tænkt over, men det er nok fordi det er så almindeligt for kvinder at gå med ringe, uanset om de er forlovet/gift eller ej.

Hvis jeg bemærkede en mand med en ring på en af ringefingrene ville jeg nok nærmere automatisk tænke at han var optaget.
3
Forarget kan man altid blive

It's not a phase, mom!
Brugeravatar
ManicNinja

Indlægaf ManicNinja » 9. mar 2018, 21:21

Hvis ringen er glat og "neutral", antager jeg automatisk, at vedkommende er optaget - mand eller kvinde. Det er underordnet.
2

Winston Churchill
Brugeravatar
Juki
Kort karma: 692
Likede indlæg: 13228

Indlægaf Juki » 9. mar 2018, 21:25

Skralde skrev:
Krølle skrev:

Det samme her nemlig! Jeg elsker min ring, men pludselig slog det mig at den da godt kunne ligne en forlovelsesring og dét vil jeg sgu ikke have på mig i morgen, når jeg skal ud og svinge træbenet!

Men er det noget daterelateret eller bare sjov og ballade?

Hvis det er noget uforpligtende, fx en dans i forbindelse med en fest eller bytur, så er det jo lige meget om den anden er optaget. Det handler jo kun om at man har det sjovt imens man danser og bagefter ser man måske aldrig hinanden igen.
0
Forarget kan man altid blive

It's not a phase, mom!

Tilbage til "Forhold og sex"