Singletråden

Her kan du snage løs i dine meddebattørers parforhold eller singleliv, og alt hvad der følger med.
Brugeravatar
Planten
Kort karma: 645
Likede indlæg: 3642

Re: Singletråden

Indlægaf Planten » 10. mar 2018, 17:47

LadyFox skrev:Det er jeg faktisk glad for at du kan :) Jeg ved at folk omkring mig synes jeg er totalt uforstående overfor mine valg i det her, og hvorfor jeg ikke bare kommer videre helt. Så det er faktisk meget rart med lidt forståelse også.

Jeg kan godt blive virkelig irriteret på folk, som ikke forstår andres situation. Det kan godt være, man selv ville handle anderledes, men forståelse kan man da udvise :)
1
Brugeravatar
Tilly
Kort karma: 125
Likede indlæg: 2427

Indlægaf Tilly » 10. mar 2018, 20:51

Apropros det med dine, mine og vores børn, som der af og til har været snak om i tråden, så er der en interessant dokumentar på DR2 lige nu der hedder “Kaos i den sammenbragte familie”. Kan sikkert også ses på DRTV.
0
Brugeravatar
ManicNinja
Kort karma: 1159
Likede indlæg: 8948

Indlægaf ManicNinja » 11. mar 2018, 04:57

Den dér pommes-dyst ... Hold nu kæft, hvor vi hyggede. Og snakkede. Og snakkede. Fjorten timer i streg :8:

Hvordan kan det være så nemt og føles så trygt at fortælle et dybest set fremmed menneske alt muligt mellem himmel og jord om sig selv - også en masse af det virkeligt tunge? Jeg ved ikke, hvornår jeg sidst har følt mig så forstået, så hurtigt. Han fortalte, at han selv havde undret sig over at føle sig så tryg. Med det samme. Og han fortæller også bare løs. Også af de tunge sager. Heldigvis er der også masser af latter og gak. Alt i alt er balancen fornuftig. :)

Nu tager jeg hjem og spiser lune chokoladecroissanter, og så regner jeg med at sove til engang i eftermiddag ...
14
"Success is the ability to go from one failure to another - with no loss of enthusiasm".

Winston Churchill
Brugeravatar
klumphen
Kort karma: 200
Likede indlæg: 1883

Indlægaf klumphen » 11. mar 2018, 07:40

Emma The Mermaid skrev:Jamen han snakkede næsten kun om biler og hvad han skulle lave ved bilen. Hver gang jeg prøvede at spørge ind til ham for at lære ham bedre at kende svarede han meget kort og begynde at fortælle om biler igen. Han mente også at han kunne skaffe mig en anden bil.

Nåh jo så snakkede han også meget om sit arbejde som vagt. Hvordan han havde været på samme kursus som politibetjente også skal på og sådan.

Han kunne i øvrigt heller ikke lide udlændinge fordi de stjal arbejde fra os danskere. Det fandt jeg dog først ud af efter vi havde haft sex.

Han var bare snot-dum, men det var god sex siger jeg lige igen :lol:

Det er alligevel meget nok at kalde nogen snot-dum, bare fordi han er glad for biler, er ufaglært, og er bange for nogen vil gøre hans arbejde for mindre løn...
6
Brugeravatar
Mulan
Kort karma: 388
Likede indlæg: 3277

Indlægaf Mulan » 11. mar 2018, 09:12

klumphen skrev:
Emma The Mermaid skrev:Jamen han snakkede næsten kun om biler og hvad han skulle lave ved bilen. Hver gang jeg prøvede at spørge ind til ham for at lære ham bedre at kende svarede han meget kort og begynde at fortælle om biler igen. Han mente også at han kunne skaffe mig en anden bil.

Nåh jo så snakkede han også meget om sit arbejde som vagt. Hvordan han havde været på samme kursus som politibetjente også skal på og sådan.

Han kunne i øvrigt heller ikke lide udlændinge fordi de stjal arbejde fra os danskere. Det fandt jeg dog først ud af efter vi havde haft sex.

Han var bare snot-dum, men det var god sex siger jeg lige igen :lol:

Det er alligevel meget nok at kalde nogen snot-dum, bare fordi han er glad for biler, er ufaglært, og er bange for nogen vil gøre hans arbejde for mindre løn...

Det er ikke videre kvikt - sådan rent socialt - at fastholde et særligt emne, som den anden part tydeligt tilkendegiver, at hun synes de har udtømt/ikke finder spændende. Det er lidt som en 8-årig, der begejstret fortæller om Legue of Legends - her er det forventeligt at barnet ikke forstår, at det der er det mest spændende for ham/hende, ikke nødvendigvis er for andre. Yderligere er vage udtalelser om "udlændinge, der kommer og tager vores arbejde" hverken særlig konkrete, faktuelle eller voldsomt reflekterende, men tyder på en unuanceret holdning til folk af anden etnisk herkomst. Det er dumt.
10
Rosa Espinosa skrev:Ville slet ikke magte en diller, når jeg bare kom efter en dagmartærte.

"thats typical bad male judgment not a cognitive disorder "
Sweet Felicity Arkwright
Kort karma: 7
Likede indlæg: 82

Indlægaf Sweet Felicity Arkwright » 11. mar 2018, 09:27

Mulan skrev:Det er ikke videre kvikt - sådan rent socialt - at fastholde et særligt emne, som den anden part tydeligt tilkendegiver, at hun synes de har udtømt/ikke finder spændende. Det er lidt som en 8-årig, der begejstret fortæller om Legue of Legends - her er det forventeligt at barnet ikke forstår, at det der er det mest spændende for ham/hende, ikke nødvendigvis er for andre. Yderligere er vage udtalelser om "udlændinge, der kommer og tager vores arbejde" hverken særlig konkrete, faktuelle eller voldsomt reflekterende, men tyder på en unuanceret holdning til folk af anden etnisk herkomst. Det er dumt.

Men det er ok at udnytte ham til sex, og derefter latterliggøre ham overfor vennerne på internettet? Hvis en mand opførte sig sådan, så ville man sige, at han var et dumt svin.
0
Brugeravatar
LadyFox
Kort karma: 1132
Geografisk sted: Kbh
Likede indlæg: 17816

Indlægaf LadyFox » 11. mar 2018, 09:41

Sweet Felicity Arkwright skrev:
Mulan skrev:Det er ikke videre kvikt - sådan rent socialt - at fastholde et særligt emne, som den anden part tydeligt tilkendegiver, at hun synes de har udtømt/ikke finder spændende. Det er lidt som en 8-årig, der begejstret fortæller om Legue of Legends - her er det forventeligt at barnet ikke forstår, at det der er det mest spændende for ham/hende, ikke nødvendigvis er for andre. Yderligere er vage udtalelser om "udlændinge, der kommer og tager vores arbejde" hverken særlig konkrete, faktuelle eller voldsomt reflekterende, men tyder på en unuanceret holdning til folk af anden etnisk herkomst. Det er dumt.

Men det er ok at udnytte ham til sex, og derefter latterliggøre ham overfor vennerne på internettet? Hvis en mand opførte sig sådan, så ville man sige, at han var et dumt svin.

Udnytte ham til sex? De er vel to fremmede mennesker der er blevet enige om at have sex, sandsynligvis uden forpligtelser?
11
"For fucks sake, I'm talking dangerous. Don't nobody talk dangerous anymore? Jesus!"
Sweet Felicity Arkwright
Kort karma: 7
Likede indlæg: 82

Indlægaf Sweet Felicity Arkwright » 11. mar 2018, 09:46

LadyFox skrev:Udnytte ham til sex? De er vel to fremmede mennesker der er blevet enige om at have sex, sandsynligvis uden forpligtelser?

Bare endnu et hak i sengestolpen. Brug og smid væk, og få et high-five og et svedigt grin af vennerne. Ucharmerende.
0
Brugeravatar
TinaW
Kort karma: 40
Likede indlæg: 742

Indlægaf TinaW » 11. mar 2018, 09:54

LadyFox skrev:Udnytte ham til sex? De er vel to fremmede mennesker der er blevet enige om at have sex, sandsynligvis uden forpligtelser?

Bare endnu et hak i sengestolpen. Brug og smid væk, og få et high-five og et svedigt grin af vennerne. Ucharmerende.

Det fremgår vist ikke nogen steder, at han så det for mere end det heller? Synes der bliver tillagt nogle motiver, som man ikke aner en dyt om.
Fordi han gerne ville, at hun blev og sov, så er det vel ikke ensbetydende med, at han nærmest allerede så dem som kærester?
5
Brugeravatar
Mulan
Kort karma: 388
Likede indlæg: 3277

Indlægaf Mulan » 11. mar 2018, 09:54

Ja. Ja, det er tydeligvis det jeg skrev.
0
Rosa Espinosa skrev:Ville slet ikke magte en diller, når jeg bare kom efter en dagmartærte.

"thats typical bad male judgment not a cognitive disorder "
Brugeravatar
klumphen

Indlægaf klumphen » 11. mar 2018, 09:56

Mulan skrev:
klumphen skrev:Det er alligevel meget nok at kalde nogen snot-dum, bare fordi han er glad for biler, er ufaglært, og er bange for nogen vil gøre hans arbejde for mindre løn...

Det er ikke videre kvikt - sådan rent socialt - at fastholde et særligt emne, som den anden part tydeligt tilkendegiver, at hun synes de har udtømt/ikke finder spændende. Det er lidt som en 8-årig, der begejstret fortæller om League of Legends - her er det forventeligt at barnet ikke forstår, at det der er det mest spændende for ham/hende, ikke nødvendigvis er for andre. Yderligere er vage udtalelser om "udlændinge, der kommer og tager vores arbejde" hverken særlig konkrete, faktuelle eller voldsomt reflekterende, men tyder på en unuanceret holdning til folk af anden etnisk herkomst. Det er dumt.

Men bare fordi man ikke er så kvik og reflekterende, så fortjener man vel ikke at blive kaldt snot-dum?
1
Brugeravatar
Rikke
Kort karma: 803
Geografisk sted: Amager
Likede indlæg: 8439

Indlægaf Rikke » 11. mar 2018, 09:59

Arj, slap dog af...
6
:whip:
Brugeravatar
LadyFox

Indlægaf LadyFox » 11. mar 2018, 10:00

Så hvis man gerne vil anses som charmerende så skal man kun have sex med folk man er på vej til at bygge noget op med? Det der med at blive enig med et andet menneske om at have sex bare for sjov, det er helt off, eller?

Det kan godt være at det bare er fordi jeg selv kan se kvaliteterne i at have sex, bare fordi man har lyst - men jeg har virkelig svært ved at se problemet i at have sex på den måde, hvis alle deltagende er enige om at det bare er sex.
0
"For fucks sake, I'm talking dangerous. Don't nobody talk dangerous anymore? Jesus!"
Brugeravatar
LadyFox

Indlægaf LadyFox » 11. mar 2018, 10:05

klumphen skrev:
Mulan skrev:
klumphen skrev:Det er alligevel meget nok at kalde nogen snot-dum, bare fordi han er glad for biler, er ufaglært, og er bange for nogen vil gøre hans arbejde for mindre løn...

Det er ikke videre kvikt - sådan rent socialt - at fastholde et særligt emne, som den anden part tydeligt tilkendegiver, at hun synes de har udtømt/ikke finder spændende. Det er lidt som en 8-årig, der begejstret fortæller om League of Legends - her er det forventeligt at barnet ikke forstår, at det der er det mest spændende for ham/hende, ikke nødvendigvis er for andre. Yderligere er vage udtalelser om "udlændinge, der kommer og tager vores arbejde" hverken særlig konkrete, faktuelle eller voldsomt reflekterende, men tyder på en unuanceret holdning til folk af anden etnisk herkomst. Det er dumt.

Men bare fordi man ikke er så kvik og reflekterende, så fortjener man vel ikke at blive kaldt snot-dum?

Hvis Emma havde sendt et billede og en detaljeret beskrivelse af hvor aftenen var forgået og hvem manden var, så ville jeg kunne forstå problemet.
Men det har hun jo ikke. Det et jo ikke ligefrem fordi nogle af os andre kunne møde ham på fredag, og vide at det var ham.
8
Brugeravatar
klumphen

Indlægaf klumphen » 11. mar 2018, 10:18

LadyFox skrev:
klumphen skrev:
Mulan skrev:

Hvis Emma havde sendt et billede og en detaljeret beskrivelse af hvor aftenen var forgået og hvem manden var, så ville jeg kunne forstå problemet.
Men det har hun jo ikke. Det et jo ikke ligefrem fordi nogle af os andre kunne møde ham på fredag, og vide at det var ham.

Det slags sprogbrug skaber bare en kedelig hård tone herinde. Og man kan sagtens fortælle en sjov historie om et knald, med en mand hvis spidskompetence ikke er refleksion, uden at være nedladende.
7

Tilbage til "Forhold og sex"