Singletråden

Her kan du snage løs i dine meddebattørers parforhold eller singleliv, og alt hvad der følger med.
Brugeravatar
Krølle
Kort karma: 1549
Likede indlæg: 11370

Re: Singletråden

Indlægaf Krølle » 21. maj 2018, 15:58

Jeg er gået fra 20-25/dag til 0 med kold tyrker, så jeg ER faktisk lidt imponeret af mig selv pt :genert: :-D
10
Brugeravatar
DenBlødeJyde
Kort karma: 294
Likede indlæg: 3562

Indlægaf DenBlødeJyde » 21. maj 2018, 17:01

Jeg har været meget sammen med landmanden i weekenden, og i de sidste par uger. Det er virkelig rart. Igår var jeg med ude og sætte hegn oppe til nogle stude han har gående.. Jeg er virkelig kommet på landet :lol:
Der er nogle kanter, der skal slibes. Bestemt.. men vi kommer tættere på hinanden og det er rigtig rart.. og begynder at ane en smule begyndende sommerfugle.. :lun:
9
Brugeravatar
Planten
Kort karma: 805
Likede indlæg: 4766

Indlægaf Planten » 21. maj 2018, 17:33

DenBlødeJyde skrev:Jeg har været meget sammen med landmanden i weekenden, og i de sidste par uger. Det er virkelig rart. Igår var jeg med ude og sætte hegn oppe til nogle stude han har gående.. Jeg er virkelig kommet på landet :lol:
Der er nogle kanter, der skal slibes. Bestemt.. men vi kommer tættere på hinanden og det er rigtig rart.. og begynder at ane en smule begyndende sommerfugle.. :lun:

Hvor lyder det dejligt! Fedt at lave noget sammen!
0
Brugeravatar
Ally
Kort karma: 378
Likede indlæg: 3463

Indlægaf Ally » 23. maj 2018, 18:41

Jeg har netop tjekket E-boks. Skilsmissebevilligen er modtaget. Nu er det kapitel helt lukket. Det er mærkeligt, men også rart.
4
What if I fall? Oh, but my darling, what if you fly?
AstaPasta
Kort karma: 20
Likede indlæg: 1030

Indlægaf AstaPasta » 23. maj 2018, 18:54

Jeg er slutty på scor for tiden. Så nu har jeg også rørt ved en mand i 2018.
Jeg har nogen gange en kæmpe trang til bare at kramme mine kolleger, så det er nok meget godt, at få det ud på andre måder.

Ellers øver jeg mig stadig i at være alene til ting - prøver Roskilde festival solo. Det er jeg meget spændt på, om det bare bliver det værste lort, eller om det fungerer.
3
Brugeravatar
Ally

Indlægaf Ally » 23. maj 2018, 19:19

AstaPasta skrev:Jeg er slutty på scor for tiden. Så nu har jeg også rørt ved en mand i 2018.
Jeg har nogen gange en kæmpe trang til bare at kramme mine kolleger, så det er nok meget godt, at få det ud på andre måder.
:lol: til det markerede. Slutty må man gerne være :kys:
For et par uger siden gik jeg til en af mine mandlige kolleger, som jeg har et rigtig godt forhold til. Sagde, at jeg havde brug for et knus - og så krammede vi lidt. Det var rart.
3
AstaPasta
Kort karma: 20
Likede indlæg: 1030

Indlægaf AstaPasta » 23. maj 2018, 19:41

Ally skrev:
AstaPasta skrev:Jeg er slutty på scor for tiden. Så nu har jeg også rørt ved en mand i 2018.
For et par uger siden gik jeg til en af mine mandlige kolleger, som jeg har et rigtig godt forhold til. Sagde, at jeg havde brug for et knus - og så krammede vi lidt. Det var rart.

Det lyder hyggeligt, jeg savner at have sådan et kammeratligt forhold til en mand.
1
Brugeravatar
Krølle

Indlægaf Krølle » 23. maj 2018, 22:53

AstaPasta skrev:
Ally skrev:

Det lyder hyggeligt, jeg savner at have sådan et kammeratligt forhold til en mand.

Det lyder virkelig smart. Desværre udløser min krammebuddy akut trang til at gramse på ham - det tænker jeg umiddelbart ikke er en del af opskriften på et godt krammeforhold? :genert:
3
Brugeravatar
Ally

Indlægaf Ally » 24. maj 2018, 06:48

Krølle skrev:Desværre udløser min krammebuddy akut trang til at gramse på ham - det tænker jeg umiddelbart ikke er en del af opskriften på et godt krammeforhold? :genert:

Den slags krammebuddy har jeg også :genert:
2
Brugeravatar
Animi
Kort karma: 623
Likede indlæg: 11817

Indlægaf Animi » 25. maj 2018, 08:36

Ikke fordi alt skal handle om mig, vel? Men jeg vil bare lige sige, at jeg har fødselsdag i dag :sol:
17
You know what the issue is with this world? Everyone wants a magical solution to their problem, and everyone refuses to believe in magic.
Brugeravatar
Confucius
Kort karma: 219
Likede indlæg: 4067

Indlægaf Confucius » 25. maj 2018, 08:46

Animi skrev:Ikke fordi alt skal handle om mig, vel? Men jeg vil bare lige sige, at jeg har fødselsdag i dag :sol:

Og så på samme dag som persondataforordningen! Dobbelt kip med flaget!
4
Alle mennesker er lige - uanset om de er sorte, brune, gule, røde eller normale.
Neverkont
Kort karma: 17
Likede indlæg: 480

Indlægaf Neverkont » 25. maj 2018, 08:55

Animi skrev:Ikke fordi alt skal handle om mig, vel? Men jeg vil bare lige sige, at jeg har fødselsdag i dag :sol:

Tillykke med fødselsdagen. :banan: :pompom:
1
Brugeravatar
Krølle

Indlægaf Krølle » 25. maj 2018, 22:02

Ej det er simpelthen for syret i denne her Tinder-æra, men ved I hvad - jeg er fandeme blevet inviteret til fest. Af et vaskeægte, fysisk tilstedeværende menneske.

Crazy shit! Jeg vil endda gå så langt som til at sige, at han både virkede meget ligetil og overraskende direkte i sin kommunikation. Det troede jeg, var en uddød race? :gruble: :-D

Nå. Jeg kan næppe komme til nævnte fest, men herregud. Han virker cool, kvik og underholdende, så fest eller ej er jeg indtil videre fan af at sludre videre med ham.
5
Lys
Kort karma: 271
Likede indlæg: 3609

Indlægaf Lys » 26. maj 2018, 05:31

Krølle skrev:Ej det er simpelthen for syret i denne her Tinder-æra, men ved I hvad - jeg er fandeme blevet inviteret til fest. Af et vaskeægte, fysisk tilstedeværende menneske.

Crazy shit! Jeg vil endda gå så langt som til at sige, at han både virkede meget ligetil og overraskende direkte i sin kommunikation. Det troede jeg, var en uddød race? :gruble: :-D

Nå. Jeg kan næppe komme til nævnte fest, men herregud. Han virker cool, kvik og underholdende, så fest eller ej er jeg indtil videre fan af at sludre videre med ham.

Haha, man kan også blive helt overrasket over, at man faktisk stadig kan hooke op med nogen, man har mødt på en bar :D
1
Brugeravatar
Krølle

Indlægaf Krølle » 26. maj 2018, 07:09

Lys skrev:
Krølle skrev:Ej det er simpelthen for syret i denne her Tinder-æra, men ved I hvad - jeg er fandeme blevet inviteret til fest. Af et vaskeægte, fysisk tilstedeværende menneske.

Haha, man kan også blive helt overrasket over, at man faktisk stadig kan hooke op med nogen, man har mødt på en bar :D

Ja! Der ville jeg også være overrasket :-D

Men seriøst. Ædru? I dagslys? Uden indpakning? WTF?

Det er fascinerende. Må udforskes nærmere.
6

Tilbage til "Forhold og sex"