Singletråden

Her kan du snage løs i dine meddebattørers parforhold eller singleliv, og alt hvad der følger med.
Brugeravatar
Ally
Kort karma: 357
Likede indlæg: 3341

Re: Singletråden

Indlægaf Ally » 5. jun 2018, 06:11

I går var dagen for min bryllupsdag med eksmanden i mange år - men i går var også dagen, hvor jeg mødtes med mit seneste Tinder-match. Det var rigtig hyggeligt og vi har talt om, at vi skal ses igen.
5
What if I fall? Oh, but my darling, what if you fly?
Brugeravatar
Planten
Kort karma: 782
Likede indlæg: 4550

Indlægaf Planten » 5. jun 2018, 06:36

Ally skrev:I går var dagen for min bryllupsdag med eksmanden i mange år - men i går var også dagen, hvor jeg mødtes med mit seneste Tinder-match. Det var rigtig hyggeligt og vi har talt om, at vi skal ses igen.

Dejligt, at I skal ses igen :)
1
Brugeravatar
Freya
Kort karma: 54
Likede indlæg: 1226

Indlægaf Freya » 6. jun 2018, 06:33

Nå... men min ellers lovende date skrev i går, at han ikke følte nogen gnist og derfor ikke syntes vi skulle fortsætte. Jeg føler sgu heller ikke nogen gnist efter en times sådan lidt nervøs første date :D Men jeg er helt med på, at nogen forventer at skulle have følelsen i maven med det samme, før de har lyst til at fortsætte. (Dog lidt mærkeligt at han så lige efter daten skrev, om vi ikke skulle have en date mere).
Oh well... ingen følelser investeret - intet tabt på den konto :)
1
Brugeravatar
malou_43
Kort karma: 125
Geografisk sted: Jylland
Likede indlæg: 1234

Indlægaf malou_43 » 6. jun 2018, 15:14

Freya skrev:Nå... men min ellers lovende date skrev i går, at han ikke følte nogen gnist og derfor ikke syntes vi skulle fortsætte. Jeg føler sgu heller ikke nogen gnist efter en times sådan lidt nervøs første date :D Men jeg er helt med på, at nogen forventer at skulle have følelsen i maven med det samme, før de har lyst til at fortsætte. (Dog lidt mærkeligt at han så lige efter daten skrev, om vi ikke skulle have en date mere).

Ham du var på date med forleden? Det synes jeg altid er underligt - at de først mærker nok gnist, og så ingen. Det har altid undret mig.

Desuden gør sådan noget mig vildt nervøs. Jeg har aldrig følt gnist efter et par dates. Jeg har følt noget, men det har altid været mere syd for maven :lol:

Jeg er måske mere en tænker end en føler - jeg ser potentialet, og så kommer gnister og følelser efter.

Og hvad fanden er gnister egentlig? Jeg fatter det ikke :panik: :genert: :gisp:
4
Brugeravatar
Freya
Kort karma: 54
Likede indlæg: 1226

Indlægaf Freya » 6. jun 2018, 16:43

malou_43 skrev:
Freya skrev:Nå... men min ellers lovende date skrev i går, at han ikke følte nogen gnist og derfor ikke syntes vi skulle fortsætte. Jeg føler sgu heller ikke nogen gnist efter en times sådan lidt nervøs første date :D Men jeg er helt med på, at nogen forventer at skulle have følelsen i maven med det samme, før de har lyst til at fortsætte. (Dog lidt mærkeligt at han så lige efter daten skrev, om vi ikke skulle have en date mere).

Ham du var på date med forleden? Det synes jeg altid er underligt - at de først mærker nok gnist, og så ingen. Det har altid undret mig.

Desuden gør sådan noget mig vildt nervøs. Jeg har aldrig følt gnist efter et par dates. Jeg har følt noget, men det har altid været mere syd for maven :lol:

Jeg er måske mere en tænker end en føler - jeg ser potentialet, og så kommer gnister og følelser efter.

Og hvad fanden er gnister egentlig? Jeg fatter det ikke :panik: :genert: :gisp:

Ja lige præcis ham - ham der skrev i det øjeblik han kom hjem.

Jeg har det ligesom dig mht manglende gnist. Jeg har brug for et par dates for at kunne mærke, om det vil kunne udvikle sig medmindre der er noget ved ham, jeg direkte tænder af på, hvilket jeg dog sjældent har oplevet.
0
Primerose
Kort karma: 118
Likede indlæg: 1503

Indlægaf Primerose » 6. jun 2018, 18:48

Jeg har lige været på en virkelig hyggelig anden date. Vores første date var i søndags, og der havde vi det ekstremt skægt. Jeg har aldrig leet så meget (og så løssluppent) på en date før. Det var så jeg var nødt til at tørre tårerne af kinderne.
Og så er han meget intelligent og meget pæn. Og høj!
Tredje date er i weekenden, og jeg har en fornemmelse af at det kunne gå hen og blive rigtig godt det her.
31
I had the blues because I had no shoes, until a day upon the street I met a man who had no feet.
Brugeravatar
Ally

Indlægaf Ally » 9. jun 2018, 18:03

Altså, jeg er ikke den største fan af katte, men jeg tænker, at jeg snart anskaffer mig en røvfuld katte og ender mine dage som "The crazy, lonely Cat Lady". Jeg forstår ganske enkelt ikke mænd...

I mandags mødtes jeg med mit seneste Tinder-match; det gik godt og vi var enige om, at vi skulle ses igen. Det ville han dog ikke i dag, da han havde set et FB-opslag, hvori jeg havde tagget en veninde. Opslaget handlede om en mandlig skuespiller, som både min veninde og jeg er vilde med. Han konkluderede, at jeg ikke havde nok i én mand.

WTF? :stoned:
6
Brugeravatar
LadyFox
Kort karma: 1275
Geografisk sted: Kbh
Likede indlæg: 21177

Indlægaf LadyFox » 9. jun 2018, 18:07

Ally skrev:Altså, jeg er ikke den største fan af katte, men jeg tænker, at jeg snart anskaffer mig en røvfuld katte og ender mine dage som "The crazy, lonely Cat Lady". Jeg forstår ganske enkelt ikke mænd...

I mandags mødtes jeg med mit seneste Tinder-match; det gik godt og vi var enige om, at vi skulle ses igen. Det ville han dog ikke i dag, da han havde set et FB-opslag, hvori jeg havde tagget en veninde. Opslaget handlede om en mandlig skuespiller, som både min veninde og jeg er vilde med. Han konkluderede, at jeg ikke havde nok i én mand.

Wow.. Det et trods alt godt at finde ud af til at starte med. Han må være ulidelig at være i et forhold hvis han er SÅ usikker :nerve:
3
"For fucks sake, I'm talking dangerous. Don't nobody talk dangerous anymore? Jesus!"
bluetof1
Kort karma: 674
Likede indlæg: 4327

Indlægaf bluetof1 » 9. jun 2018, 18:08

Ally skrev:Altså, jeg er ikke den største fan af katte, men jeg tænker, at jeg snart anskaffer mig en røvfuld katte og ender mine dage som "The crazy, lonely Cat Lady". Jeg forstår ganske enkelt ikke mænd...

Så det, at du synes en skuespiller er dygtig eller pæn eller begge dele betyder at du hopper i kanen med hvem som helst?
Jeg tror du er sluppet for meget ballade ved at han selv konkluderede det nu fremfor om et halvt år når du har mærket hans jalousi for fuld udblæsning fordi du har tilladt dig at hilse pænt på dine børns far.

Vor herre til fucking hyphest, et skvadderhoved, altså :rulle:
11
Har lige barberet ben for første gang i meget, meget lang tid. Min bodyoil kunne ikke længere fugte min hud. Til gengæld havde jeg virkelig blank pels.
Brugeravatar
Ally

Indlægaf Ally » 9. jun 2018, 18:19

bluetof1 skrev:Så det, at du synes en skuespiller er dygtig eller pæn eller begge dele betyder at du hopper i kanen med hvem som helst?
Jeg tror du er sluppet for meget ballade ved at han selv konkluderede det nu fremfor om et halvt år når du har mærket hans jalousi for fuld udblæsning fordi du har tilladt dig at hilse pænt på dine børns far.

Vor herre til fucking hyphest, et skvadderhoved, altså :rulle:

Ja, det tænker jeg også. Jeg var helt og aldeles målløs, da han afviste mig. Endda på skrift.

LadyFox skrev:Wow.. Det et trods alt godt at finde ud af til at starte med. Han må være ulidelig at være i et forhold hvis han er SÅ usikker :nerve:

My thoughts exactly.

Jeg tænker, at jeg er færdig med Tinder. I stedet prøver jeg lykken med Dating.dk - ikke for evigt, men for en stund. Med lidt held er mændene knapt så usikre på sig selv dér end på Tinder.
0
Brugeravatar
LadyFox
Kort karma: 1275
Geografisk sted: Kbh
Likede indlæg: 21177

Indlægaf LadyFox » 9. jun 2018, 18:49

Jeg kom til at sige fra i en ret snerrende tone overfor en bekendt her i går. Jeg blev simpelten så irriteret på hende.

Jeg har jo knaldet, og flirtet med ham min ven siden august, uden der sådan sket noget med det, hvilket jeg har det fint med. Vi har det ret godt der hvor det er nu, jeg snakkede så med min bekendte om det, og nævnte at vi efter at have set hinanden et par gange havde aftalt at vi ikke havde sex med andre på mit initiativ. Hvilket min bekendte synes var mærkeligt, og hun begyndte at afkræve en masse svar på alt muligt og det eneste jeg sådan kunne svare var at vi havde den aftale, fordi det var det jeg følte for, og sådan jeg havde det bedst. Men det synes hun altså ikke man kunne når man ikke lige var på vippen til at være kærester og hun vidste jeg havde haft den type relationer før uden dens slags aftaler før, så det var da mærkeligt jeg pludselig var "den type" - og jeg prøvede så at forklare at jeg ikke nødvendigvis havde de samme behov i alle relationer, og alle situationer og lige her har jeg det altså sådan her...
Så begyndte hun på at hun synes at det var synd for ham at jeg sådan begrænsede ham, og at det ikke var fair at han ikke bare kunne gøre det han ville. Og der kunne jeg bare ikke mere, og fik snerret noget i stil med "så bland dig da forhelvedet uden om"..

Altså... Synd for en voksen mand det helt frivilligt har valgt af indgå i en aftale, selvom aftalen måske er lidt atypisk gør det da ikke synd. :rulle: Nu hvor jeg skriver det kan jeg godt mærke at jeg faktisk er lidt indebrændt.
1
"For fucks sake, I'm talking dangerous. Don't nobody talk dangerous anymore? Jesus!"
Brugeravatar
Tricolette
Kort karma: 261
Geografisk sted: Himmerland
Likede indlæg: 2938

Indlægaf Tricolette » 10. jun 2018, 06:54

Ved ikke helt om jeg skal grine eller græde.... Eller jo det gør jeg vist :fløjt:

Jeg har lige læst en mail min eksmand sendte i går - han spurgte efter det bodelingsdokument, jeg lavede sidste år i forbindelse med vores skilsmisse. Nu skal han nemlig skilles igen....
12
Lys
Kort karma: 264
Likede indlæg: 3548

Indlægaf Lys » 10. jun 2018, 07:04

Tricolette skrev:Ved ikke helt om jeg skal grine eller græde.... Eller jo det gør jeg vist :fløjt:

Jeg har lige læst en mail min eksmand sendte i går - han spurgte efter det bodelingsdokument, jeg lavede sidste år i forbindelse med vores skilsmisse. Nu skal han nemlig skilles igen....

Det er sgu da næsten imponerende :lol:
0
LaScrooge
Kort karma: 836
Likede indlæg: 8354

Indlægaf LaScrooge » 10. jun 2018, 07:59

Her 3 måneder efter jeg gik fra min kæreste, hygger jeg mig faktisk ret godt uden. Jeg savner ham til tider, men jeg ved at det ikke fungerer og det hjælper virkelig på det. Jeg længes efter den varme lidenskab, for jeg er stadig helt sindssygt tiltrukket af ham fysisk og han er med længder den bedste elsker jeg nogensinde har haft, men jeg ved samtidig hvad den kommer med af destruktive ting og det hjælper mig til at håndtere mine impulser i hans retning. Jeg mangler en kæreste mest når jeg har lyst til at tage ud og der ikke er nogen af mine venner der kan, men jeg tænker, at det er en god øvelse for mig at finde ud af hvordan jeg har det godt alligevel. Selvom jeg glimtvis kan føle mig ensom, er jeg det ikke.

Det betyder en del for mig at have noget godt at se frem til, så jeg prøver så vidt muligt at have spændende ting i støbeskeen. Og dem er der pt en del af.

Og så har jeg besluttet, at jeg vil prøve af hvordan det er at være mere promiskuøs. Jeg har altid været dydig, har aldrig dyrket tilfældig sex fordi jeg har tænkt, at det ikke sagde mig noget, men det gør det måske. Så nu vil jeg prøve at have 3 elskere på samme tid i en periode og se hvordan det er. Bare for at lære mig selv bedre at kende. Det kan passende ligge hen over sommeren (som forhåbentlig varer evigt i år) og til vinter kan jeg så begynde at dyrke mine håndarbejdsinteresser :p

And on that note, skal jeg mødes med en kl 14 i dag. Sådan et slags formøde, hvor vi skal se om der er kemi. Det bliver spændende.
9
Brugeravatar
Lalana
Kort karma: 58
Likede indlæg: 837

Indlægaf Lalana » 10. jun 2018, 08:19

Jeg har været lidt stille pga job kaos og af samme grund har jeg også haft en on/off samtale med en tinderfyr i knap 2 mdr før vi mødtes sidste uge. Jeg føler lidt jeg er kørt fast nu og ikke rigtig kommer videre i relationen, men fordi vi har talt sammen så længe er det svært for mig bare lige at opgive den :genert:

Han har været sød og forstående, men har naturligvis spurgt en del ind til at ses i mellemtiden, og det var faktisk også virkelig hyggeligt endelig at møde ham. Vi drak et glas vin i hans have og tog så ud og spise, jeg fornemmede helt klart at han var ret interesseret, sådan lette berøringer og hvis jeg havde siddet og kigger ham dybt i øjnene havde han nok også kysset mig, men jeg synes ikke lige det var tidspunktet og tænkte også at vi vel skulle ses igen. Jeg skulle dog op og arbejde og var ved at gå flere gange men han fik mig overtalt til at blive, da s-togene begyndte at køre mere sjælden og jeg ku se det næste gik om et øjeblik forlod jeg ham dog virkelig hastigt.

Og nu en uge efter er det hele bare mærkeligt :lol: Jeg skrev og undskyldte jeg smuttede så hurtigt men sagde det var hyggeligt, det synes han også det var. Jeg skrev sådan chit chat agtigt til ham næste morgen, og han svarer sen aften. Dagen efter tænkte jeg at jeg ligeså godt kunne gå all ind og foreslå at ses igen for ligesom at få det afklaret så jeg skrev ( måske lidt kryptisk) og sagde at hvis han havde lyst til et glas vin igen måtte han sige til, ellers havde jeg også xxx veninde at dele med (længere intern joke) så spørgsmålet var måske ikke så tydeligt. Han skriver så igen sen aften, svarer ikke på det med vinen men sender mig en milliard billeder fra sin weekend. Hele ugen har vi så sendt korte beskeder til hinanden, een gang om dagen - han skriver altid først lige omkring midnat..HVER DAG.. og det virker bare så mærkeligt :lol: Jeg kan se på messenger at han er online en del gange inden men læser først min besked sent og svarer så der, fint nok, men indtil vi såes skrev han altså på alle tider af døgnet, jeg begynder at føle at det er et eller andet seksuelt og han først tænker på mig når han ligger i sin seng :genert: Men hans skriverier er super uskyldige så det er nok ikke sandt, han taler slet ikke om at mødes igen men fortæller mere bare hvad han har lavet. Og i fredags skrev jeg så noget a la , hey vi er nødt til at ses den der dag og se fodbold, ... blah blah.. Og så svarer han bare igen sådan, på alt andet jeg skrev men undlader at kommentere på det med at ses. Jeg forstår ikke hvorfor han overhovedet svarer hvis han ikke er interesseret, men jeg kan jo heller ikke blive ved med at foreslå at ses når han bare ignorerer det.

Hvad gør man så? jeg har jo været meget direkte synes jeg - min næste tanke er egentlig bare at stoppe med at skrive til ham, selvom han var sød.
0

Tilbage til "Forhold og sex"