Singletråden

Her kan du snage løs i dine meddebattørers parforhold eller singleliv, og alt hvad der følger med.
Brugeravatar
LadyFox
Kort karma: 1161
Geografisk sted: Kbh
Likede indlæg: 18607

Re: Singletråden

Indlægaf LadyFox » 9. jul 2018, 19:38

LaScrooge skrev:
LadyFox skrev:
Artem skrev:
LadyFox skrev:
Artem skrev:
Lys skrev:
Rikke skrev:Hold så op med alt det der sexsnak :blush:

Haha! Er underboen ikke hjemme ;)?

Underboen? Har Rikke det så nemt? :lol:

Jeg havde på et tidspunkt naboens nabo - og det var nemt, indtil det blev rigtig besværligt og rodet. :shock: Pludselig havde han nemlig både mig og min underbo som jeg jævnligt drak vin med, og så blev det ligesom lidt for meget :lol:

Nu ikke så sippet, i kunne da godt deles om ham. Han havde sikkert heller ikke noget imod at det blev til en trekant :slem: :lol2:

Men det ville jeg have noget imod. Kvinden nedenunder var kugleskør og underboen fra helvede! Men nu meget sjov at drikke vin med :stoned:

.... Eller not. :lol:
Det ville ellers have været et god historie :engel:

Hun er en god historie helt uden at man behøver have sex med hende. :nerve:
0
"For fucks sake, I'm talking dangerous. Don't nobody talk dangerous anymore? Jesus!"
Brugeravatar
Rikke
Kort karma: 841
Geografisk sted: Amager
Likede indlæg: 8676

Indlægaf Rikke » 9. jul 2018, 19:39

LadyFox skrev:
Artem skrev:
Lys skrev:

Jeg havde på et tidspunkt naboens nabo - og det var nemt, indtil det blev rigtig besværligt og rodet. :shock: Pludselig havde han nemlig både mig og min underbo som jeg jævnligt drak vin med, og så blev det ligesom lidt for meget :lol:

Min underbos underbo hedder Bent. Min underbos nabo hedder Pascal. Jeg tror ikke det bliver et problem? :lol:
0
:whip:
Brugeravatar
LadyFox

Indlægaf LadyFox » 9. jul 2018, 19:45

Rikke skrev:
LadyFox skrev:
Artem skrev:
Lys skrev:

Min underbos underbo hedder Bent. Min underbos nabo hedder Pascal. Jeg tror ikke det bliver et problem? :lol:

Det var heldigt :lol:
- Det er også en rimelig chance for at din underbo generelt er et lidt mere ordentlig end min gamle nabos nabo. Det er nu heller ikke så svært. :fløjt:
0
"For fucks sake, I'm talking dangerous. Don't nobody talk dangerous anymore? Jesus!"
LaScrooge
Kort karma: 773
Likede indlæg: 7344

Indlægaf LaScrooge » 9. jul 2018, 19:47

LadyFox skrev:
LaScrooge skrev:
LadyFox skrev:
Artem skrev:
LadyFox skrev:
Artem skrev:
Lys skrev:

Nu ikke så sippet, i kunne da godt deles om ham. Han havde sikkert heller ikke noget imod at det blev til en trekant :slem: :lol2:

Men det ville jeg have noget imod. Kvinden nedenunder var kugleskør og underboen fra helvede! Men nu meget sjov at drikke vin med :stoned:

.... Eller not. :lol:
Det ville ellers have været et god historie :engel:

Hun er en god historie helt uden at man behøver have sex med hende. :nerve:

... Men :genert: En ENDNU bedre historie, ikk ås? Gør det!
1
Brugeravatar
LadyFox

Indlægaf LadyFox » 9. jul 2018, 19:57

LaScrooge skrev:
... Men :genert: En ENDNU bedre historie, ikk ås? Gør det!

Ej, jeg tror det er rigeligt at jeg har set hendes punani mange flere gange end jeg har lyst til. ;)
0
Brugeravatar
Planten
Kort karma: 679
Likede indlæg: 3820

Indlægaf Planten » 9. jul 2018, 20:02

Okay, den her singledame har virkelig brug for at nogen siger godnat til hende. Hun er ynkelig - sikkert pga pms - og hun har bare brug for omsorg.... :whine:
0
Brugeravatar
Rikke
Kort karma: 841
Geografisk sted: Amager
Likede indlæg: 8676

Indlægaf Rikke » 9. jul 2018, 20:06

Planten skrev:Okay, den her singledame har virkelig brug for at nogen siger godnat til hende. Hun er ynkelig - sikkert pga pms - og hun har bare brug for omsorg.... :whine:

Godnat søde plante :kys:
Sov rigtig godt og husk at du er skøn! :blomst:
1
:whip:
Brugeravatar
Planten

Indlægaf Planten » 9. jul 2018, 20:28

Rikke skrev:
Planten skrev:Okay, den her singledame har virkelig brug for at nogen siger godnat til hende. Hun er ynkelig - sikkert pga pms - og hun har bare brug for omsorg.... :whine:

Godnat søde plante :kys:
Sov rigtig godt og husk at du er skøn! :blomst:

Åhr tak :lun: lige hvad jeg trængte til :kys:
0
Lys
Kort karma: 246
Likede indlæg: 3243

Indlægaf Lys » 9. jul 2018, 20:41

Godnat søde Plante :)
1
Brugeravatar
Planten

Indlægaf Planten » 9. jul 2018, 20:41

Lys skrev:

Godnat søde Plante :)

Tak :kys: godnat.... Sov godt!
0
Brugeravatar
Zombie
Kort karma: 612
Likede indlæg: 7848

Indlægaf Zombie » 9. jul 2018, 21:22

LaScrooge skrev:
Madam Pomfrey skrev:
LaScrooge skrev:
Madam Pomfrey skrev:
LaScrooge skrev: Han skal være i fred og tackle det selv.

Men er der nogensomhelst, der overfor ham, har sat ord på at han altså har nogle seriøse issues han skal tackle og arbejde med?
For hvis ikke, så får han det jo ikke gjort... For ja, det lyder pænt fucked at reagere som han gør, og så skiftende som han gør.

Ja, det er der. Ud over mig, er der flere af vores venner der har italesat det, blandt andet muligheden for bipolaritet. Han har umiddelbart ingen dybere erkendelse end at han er deprimeret og angst, ser ikke sine svingninger, selv efter at have fortalt mig om, at de går igen, og finder forklaringer på sin elendighed og problemer i omverdenen. Mig, hans søskende, hans forældre, hans chef, hans kunder, hans kolleger, hans venner - det er aldrig ham selv. "Folk" gør noget, der forhindrer ham i at være lykkelig, have succes, opnå sine drømme, gøre som han vil. Han projicerer i helt enorm grad og før han forstår det kommer han ikke videre.

Dejligt at nogle, og andre end bare dig, tager ansvar for at sætte ord på oplevelsen af ham!
jeg kom faktisk til at tænke på borderline, hvor det bipolare - svingningerne i humør og stemning, kan være et af kendetegnene. Men også den splitting han laver, dig og ham imellem, ham og venner, dig og venner. At ting er andres årsag og skyld.

Jeg har vendt idéen selv, men jeg synes det er svært at pinpointe den diagnose nærmere. Altså, borderline. Jeg er mere strandet ved den impulsive type, dvs emotionelt ustabil, impulsiv type, ikke emotionelt ustabil, borderline type. Der er ting, der stemmer hvis jeg læser om borderline og ting som slet ikke stemmer, hvis jeg tænker på de (relativt få) personer jeg kender/har kendt med borderline, og de ting, jeg har talt med andre ned et professionelt udgangspunkt om. Der er forskellige beskrivelser.
En anden mulighed, som jeg synes har vakt genklang, er det man kalder en covert narcissist. En narcissist med et meget lavt selvværd, basalt set, og som lever i et konfliktfyldt spændingsfelt mellem på den ene side narcissistens storhedstanker, og på den anden side en fundamentalt manglende tro på sit eget værd.

Jeg ved det ikke, men jeg synes det er tydeligt, at der er andet og mere på spil end depression. Selvom han er nedtrykt, minder hans adfærd meget lidt om min egen depression. Nedtryktheden virker ansporet af vrede og frustration, han handler i affekt, hvorimod jeg, da jeg var deprimeret, fx kunne græde over en sandwich der lå i en køledisk. Jeg kunne ligge i timevis og stirre ud i luften og ind i mit eget mørke. Slæbte mig selv rundt. Det gjorde han ikke mens jeg var sammen med ham. Men måske er han bare god til at skjule sørgmodigheden.

Der er øjne på ham og omsorg ligeså, men han er svær at nå.

Jeg synes, du er for meget ovre i ham nu. :/ For meget energi som ikke bruges på dig selv.
2
LaScrooge

Indlægaf LaScrooge » 9. jul 2018, 21:30

Zombie skrev:
Jeg synes, du er for meget ovre i ham nu. :/ For meget energi som ikke bruges på dig selv.

Tja, jeg svarede bare på et spørgsmål. Der er intet i det jeg ikke har tænkt før, så nogen anstrengelse var det ikke :)
0
Brugeravatar
Zombie
Kort karma: 612
Likede indlæg: 7848

Indlægaf Zombie » 10. jul 2018, 03:18

LaScrooge skrev:
Zombie skrev:

Tja, jeg svarede bare på et spørgsmål. Der er intet i det jeg ikke har tænkt før, så nogen anstrengelse var det ikke :)

Jaeh, jeg så det og tænkte også, at den anden debattør måske ikke burde spørge så meget.

Jeg ved totalt godt, det er en del af processen for mange mennesker (mig selv inkl.) at prøve at forstå den anden part, især når de opfører sig så atypisk som din eks.
Og jeg har egentlig også tillid til, at du ikke for evigt vil sidde og filosofere over hans tilstand, det tror jeg slet ikke du er typen til.

Men jeg sad og læste dit/dine indlæg og nogle i en anden tråd, og blev ramt af denne her følelse: Gud, hvor bruger vi meget tid på at prøve at forstå mennesker, der ikke viser spor tegn på at ville prøve at forstå os. Hvor kastes der meget energi efter folk, direkte eller indirekte, der bare suger det op uden at man får noget til gengæld.

Og jeg skriver "vi", for fuuuuuck hvor jeg ser andre og mig selv gøre det også.

I bund og grund opfatter jeg vel din eks som en person, der udover at være psykisk ustabil også går igennem de traditionelle sorgfaser med vrede og projicering. Resten ved jeg ikke, om man kan blive klogere på.

Jeg beklager, hvis min formulering blev lidt træls ift om du er sådan en, der obsesser, for det oplever jeg dig ikke som. Samtidig er det heller ikke vildt længe siden I gik fra hinanden og jeres brud var en længere proces - som jeg tror var nødvendig, så det er bare en konstatering.

Så selvom jeg ved, du også bare er et sted i dit eget forløb, bliver jeg sådan: Arj men alzzå, han har jo ikke fortjent det der. Han fik al tiden i jeres forhold, hvor du skulle forstå og reflektere og forklare... Jeg synes ikke, han fortjener mere Scrooge og Zombie 14 år romantiker vil helst, at du danser på en eng med blomster i håret omgivet af passende bejlere, fremfor at skulle deale med det sure løg til en eks.

Sådan fungerer det desværre ikke, det kan jeg godt blive lidt træls over.
Tror det, jeg prøver at formulere midt i morgenens hosteanfald er: Det var ikke dig, det var mig. Og din eks er forresten en hattenål.
8
LaScrooge

Indlægaf LaScrooge » 10. jul 2018, 05:53

Zombie skrev:
LaScrooge skrev:
Zombie skrev:

Jaeh, jeg så det og tænkte også, at den anden debattør måske ikke burde spørge så meget.

Jeg ved totalt godt, det er en del af processen for mange mennesker (mig selv inkl.) at prøve at forstå den anden part, især når de opfører sig så atypisk som din eks.
Og jeg har egentlig også tillid til, at du ikke for evigt vil sidde og filosofere over hans tilstand, det tror jeg slet ikke du er typen til.

Men jeg sad og læste dit/dine indlæg og nogle i en anden tråd, og blev ramt af denne her følelse: Gud, hvor bruger vi meget tid på at prøve at forstå mennesker, der ikke viser spor tegn på at ville prøve at forstå os. Hvor kastes der meget energi efter folk, direkte eller indirekte, der bare suger det op uden at man får noget til gengæld.

Og jeg skriver "vi", for fuuuuuck hvor jeg ser andre og mig selv gøre det også.

I bund og grund opfatter jeg vel din eks som en person, der udover at være psykisk ustabil også går igennem de traditionelle sorgfaser med vrede og projicering. Resten ved jeg ikke, om man kan blive klogere på.

Jeg beklager, hvis min formulering blev lidt træls ift om du er sådan en, der obsesser, for det oplever jeg dig ikke som. Samtidig er det heller ikke vildt længe siden I gik fra hinanden og jeres brud var en længere proces - som jeg tror var nødvendig, så det er bare en konstatering.

Så selvom jeg ved, du også bare er et sted i dit eget forløb, bliver jeg sådan: Arj men alzzå, han har jo ikke fortjent det der. Han fik al tiden i jeres forhold, hvor du skulle forstå og reflektere og forklare... Jeg synes ikke, han fortjener mere Scrooge og Zombie 14 år romantiker vil helst, at du danser på en eng med blomster i håret omgivet af passende bejlere, fremfor at skulle deale med det sure løg til en eks.

Sådan fungerer det desværre ikke, det kan jeg godt blive lidt træls over.
Tror det, jeg prøver at formulere midt i morgenens hosteanfald er: Det var ikke dig, det var mig. Og din eks er forresten en hattenål.

Tak :kys: Så er jeg med. Betænksomme tanker.

Jeg har overvejet de her ting et utal af gange i løbet af mit forhold til ham. Jeg er faktisk nu - og heldigvis for det - et sted, hvor jeg ikke spekulerer så meget over det på egen hånd. For det første er alle inputs de samme og for det andet har jeg accepteret, at jeg ikke kan gøre noget og jeg nyder, at det ikke er mit problem længere og jeg derfor ikke har nødig at beskæftige mig med det. Jeg vender hans adfærd og eventuelt de mulige årsager til den med typisk to af mine venner, som er tæt på ham og som selv står for skud, og vores samtaler tager udgangspunkt i deres relation, det de oplever og skal forholde sig til, og det engagerer jeg i med dem, fordi jeg jo ved hvor forvirrende det er at være viklet ind i. Dvs. jeg gør det som en ven af dem. Det fylder alt i alt meget lidt når jeg er sammen med dem og jeg ruger ikke over hvad han eventuelt fejler, når jeg er alene. Jeg kan føle bekymring, men mest af alt føler jeg mig lettet fordi jeg er fri. Han er ham og jeg har ondt af, at han har det som han har det, for jeg ønsker det bedste for ham, men jeg opdager, gang på gang og hurtigere og hurtigere, at jeg slipper det ud fra en erkendelse af, at jeg kan gøre nul og nix og at det i øvrigt ikke er mit problem længere. I går tyggede jeg på spørgsmålet "Ville det mon hjælpe hvis jeg så ham" i under 1 minut. Jeg sagde det højt til min veninde og rundede spørgsmålet benægtende af i samme åndedrag. A la "Jeg gik lige og spekulerede på om det mon ville hjælpe at jeg så ham? Men det ville det jo ikke. Jeg har jo ikke noget at tilbyde ham og jeg har heller ikke lyst til at placere mig selv i skudlinjen, så nej, det ville ikke hjælpe." Og så var det overvejet og placeret. Og så skrev jeg det herinde, fordi det "nye" var erkendelsen af, at jeg ikke har noget at tilbyde ham og hvor hurtigt jeg nåede frem til den, faktisk.

Jeg føler mig langt fra hans kaos og det er befriende. Jeg kan nøjes med at mærke mig selv i det, fordi jeg slipper for hans direkte påvirkning. Før var jeg mere som en rotte i et lab hvor forskeren gav elektrisk stød i uforudsigelige intervaller, som jeg så prøvede at skabe mening i.

Og nu vil jeg meget hellere beskæftige mig med den besked jeg fik fra min date i går aftes :lun: Den handlede om at jeg er smuk, når jeg er nøgen, som svar til noget jeg skrev om at være blufærdig [som handlede om at jeg er loren ved at invitere ham hjem fordi min lejlighed er ufærdig, men som han forstod som blufærdighed ifht nøgenhed], og refererede til noget, han sagde sidst om, at han havde taget et mentalt fotografi af mig da jeg gik hen over hans gulv første gang. Og han sendte rent faktisk et hjerte med :lol: En lille udveksling, som siger meget om hans person.
5
Brugeravatar
Krølle
Kort karma: 1309
Likede indlæg: 9662

Indlægaf Krølle » 10. jul 2018, 07:15

Hvor lyder han sød, og hvor er jeg glad på dine vegne, Scrooge. Du har virkelig formået at komme ikke kun hel men også styrket ud af et forhold, som jeg ærligt var i tvivl om, hvorvidt du kunne slippe helt “allerede”.

Den del hænger måske bare sammen med, at du “kun” brugte tre år på noget, der tog mig ti, så egentlig er jeg nok bare imponeret over din effektivitet :genert: :-D

Jeg er på vej på landet for at besøge en skøn veninde, som jeg ikke har set i ca et halvt år. Glæder mig til at komme ud af byen og sladre, og i aften har jeg en lowkey aftale med cute guy, selvom begge nok er småtrætte efter job og landluft. Perfekt sommerdag :lun:
5

Tilbage til "Forhold og sex"