Singletråden

Her kan du snage løs i dine meddebattørers parforhold eller singleliv, og alt hvad der følger med.
Brugeravatar
Planten
Kort karma: 820
Likede indlæg: 4855

Re: Singletråden

Indlægaf Planten » 10. jul 2018, 19:08

Når jeg tænker "måske skulle jeg prøve tinder igen?" så går jeg ind i min og viskes messenger tråd og kigger på den typer, vi har sendt hinanden - så forsvinder den tanke... :D
8
Brugeravatar
Annione
Kort karma: 727
Likede indlæg: 6973
Kontakt:

Indlægaf Annione » 10. jul 2018, 22:32

Planten skrev:Når jeg tænker "måske skulle jeg prøve tinder igen?" så går jeg ind i min og viskes messenger tråd og kigger på den typer, vi har sendt hinanden - så forsvinder den tanke... :D

Jeg skriver med, hvad der virker til at være, en pissesød fyr - som jeg var en date med fredag. Vi har kridtet banen godt op, ingen kæresteri - bare sex. Det synes jeg er fantastisk.
Skal dog nok vende tilbage senere på ugen.

Har forøvrigt back-up. Krølle får adresse og holder øje med tlf.
3
Brugeravatar
Planten

Indlægaf Planten » 11. jul 2018, 03:26

Annione skrev:
Planten skrev:Når jeg tænker "måske skulle jeg prøve tinder igen?" så går jeg ind i min og viskes messenger tråd og kigger på den typer, vi har sendt hinanden - så forsvinder den tanke... :D

Jeg skriver med, hvad der virker til at være, en pissesød fyr - som jeg var en date med fredag. Vi har kridtet banen godt op, ingen kæresteri - bare sex. Det synes jeg er fantastisk.

Men jeg behøver bare ikke tinder for sex. Jeg har mulighed for sex uden tinder :)

Min veninde, som bor tættest på, har også altid vidst, når jeg var på date, så det, synes jeg, er fornuftigt. Og så håber jeg, det bliver en rigtig god oplevelse for dig! :)
2
Brugeravatar
Annione
Kontakt:

Indlægaf Annione » 11. jul 2018, 06:58

Planten skrev:Men jeg behøver bare ikke tinder for sex. Jeg har mulighed for sex uden tinder :)

Min veninde, som bor tættest på, har også altid vidst, når jeg var på date, så det, synes jeg, er fornuftigt. Og så håber jeg, det bliver en rigtig god oplevelse for dig! :)

Nej, så kan jeg godt se det.
Jeg kender hovedageligt bøsser og mænd i forhold. Suk.
0
LaScrooge
Kort karma: 876
Likede indlæg: 8882

Indlægaf LaScrooge » 11. jul 2018, 07:05

Apropos indlæg om sex, så trænger jeg til at se min date snart :genert: Jeg synes det er vildt spændende at lære et andet menneske at kende seksuelt, samtidig med, det også er udfordrende. Man skal finde melodien, for nu at lyde åndssvag, og så er der potentialet, alle de ting man ikke kan gå fuldt amok med til at begynde med, fordi det kræver at man har en relativt god fornemmelse af hinanden. Dominans, fx. Omg. Mit hoved er fuld af scenarier. Og heldigvis er han switch ligesom jeg. :genert:
2
Brugeravatar
Wizzze
Kort karma: 2872
Likede indlæg: 18346

Indlægaf Wizzze » 11. jul 2018, 10:25

Annione skrev:

Så Krølle sex, hvis fyren alligevel ikke er så pissesød? :8: :forvirret:
:slem: :devil:
0
Do as I say! :whip:
Liou
Kort karma: 20
Geografisk sted: Esbjerg
Likede indlæg: 213

Indlægaf Liou » 11. jul 2018, 11:48

Artem skrev:
Primerose skrev:Altså... jeg har lige et spørgsmål. Er det bare mig eller bliver sex bare mere og mere lækkert og afhængighedsskabende med alderen?
Som teenager forstod jeg aldrig det fuss med sex. Jeg havde det. Jeg havde sjov med det. Jeg prøvede en masse af. Dog primært i faste forhold så meget de samme partnere i længere perioder. Så var jeg i forhold i lidt over 4 år midt i 20’erne, og undervejs tabte jeg mig en del, og synes også at følelsen af samleje ændrede sig. Dog på det tidspunkt ikke til det bedre. Jeg var ligesom bare mere ømskindet.
Men NU :banan: det sidste års tid fra jeg var 28 og til nu, der har jeg for første gang i laaang tid været single. Og jeg har selvfølgelig mødt nogle mænd, hvoraf de rigtig søde har fået lov at smide tøjet og se mit sengetøj :fløjt:
Men hu hej, i løbet af det her år har sex bare ændret sig fuldstændig for mig. Det føles anderledes og meget, meeeget bedre. Jeg kan bare slappe af i det og nyde og tage imod. Min krop reagerer på det der bliver gjort ved den, på måder der er helt nye for mig.
Kort sagt er sex altså bare blevet sygt godt!

Oplever I også at sex bliver bedre med alderen?

Ud fra svarene i tråden og hvad man også generelt hører, så er svaret nok ja for en del kvinder.

Som mand synes jeg det går den forkerte vej. Som nok skyldes at min liderlighed generelt er faldende, og der skal mere til at gøre mig tændt, ja og følgende også give mig jern på. Hvor jeg både kan have problemer med at holde rejsningen hvis jeg ikke føler at det hele er lige frækt og spændende, og med i det hele taget af komme hvor der skal mere til end som ung. Ja og så kan jeg jo heller ikke lige så mange gange som da jeg var yngre.

Ved ikke om jeg er en speciel mand på det område, men det forklarer måske hvorfor en del kvinder er begyndt med at gå efter yngre mænd.

Jeg har hørt den der om mænd og den faldende sexdrive så mange gange. Jeg er 33 og har ikke set skyggen af det endnu. Måske det først for alvor rammer når man når de +40-45? En ting er dog sikkert. Det er forbundet med faldende testosteron, så måske værd at undersøge nærmere for dig
0
Brugeravatar
Annione
Kontakt:

Indlægaf Annione » 11. jul 2018, 12:06

Wizzze skrev:

:-D Klart! Det bruger jeg altid back-ups til.
1
Brugeravatar
Wizzze

Indlægaf Wizzze » 11. jul 2018, 12:35

Annione skrev:
Wizzze skrev:

:-D Klart! Det bruger jeg altid back-ups til.

Jeg begynder at forstå hvorfor kvinder er så tætte veninder og hvorfor venindeskabet skal plejes så meget :nerve: :ticks:
Så er det sgu nemmere at være mand, en omgang øl og noget bold, så er verdenssituationen vendt :D
2
Brugeravatar
DenBlødeJyde
Kort karma: 295
Likede indlæg: 3590

Indlægaf DenBlødeJyde » 11. jul 2018, 13:18

Den bedste sex jeg har fået, har jeg fået af mænd, der er 42+.. Om de har haft mere eller mindre sexdrive ved jeg ikke, men hold op de kunne noget... :slem:
3
Brugeravatar
Planten

Indlægaf Planten » 11. jul 2018, 13:36

DenBlødeJyde skrev:Den bedste sex jeg har fået, har jeg fået af mænd, der er 42+.. Om de har haft mere eller mindre sexdrive ved jeg ikke, men hold op de kunne noget... :slem:

"They've been around the block, they know how to use their cock" citat: Samantha, satc :D
11
Lys
Kort karma: 273
Likede indlæg: 3676

Indlægaf Lys » 11. jul 2018, 13:40

Planten skrev:
DenBlødeJyde skrev:Den bedste sex jeg har fået, har jeg fået af mænd, der er 42+.. Om de har haft mere eller mindre sexdrive ved jeg ikke, men hold op de kunne noget... :slem:

"They've been around the block, they know how to use their cock" citat: Samantha, satc :D

Haha! Ja - og min erfaring er også, at det ofte er dem, der interesserer sig for den kvindelige anatomi og synes det er spændende at “udforske” en ny kvinde frem for kun at fokusere på deres egen pik, ligesom de har indset, at alle kvinder ikke virker på helt samme måde. Om man så må sige ;)
5
Brugeravatar
Wizzze

Indlægaf Wizzze » 11. jul 2018, 14:37

Lys skrev:
Planten skrev:

Haha! Ja - og min erfaring er også, at det ofte er dem, der interesserer sig for den kvindelige anatomi og synes det er spændende at “udforske” en ny kvinde frem for kun at fokusere på deres egen pik, ligesom de har indset, at alle kvinder ikke virker på helt samme måde. Om man så må sige ;)

:lun:
We Rock :rock:
:-D

Men I må godt lige sørge for lidt energidrik på natbordet, det er hårdt arbejde i vores alder, og det er vigtigt at væskebalancen holdes oppe :lol:
5
Primerose
Kort karma: 126
Likede indlæg: 1622

Indlægaf Primerose » 11. jul 2018, 14:54

Wizzze skrev:
Lys skrev:
Planten skrev:

Men I må godt lige sørge for lidt energidrik på natbordet, det er hårdt arbejde i vores alder, og det er vigtigt at væskebalancen holdes oppe :lol:

Hahaha :lol: man viser ret tydeligt sine intentioner, hvis der lige står en Powerrade og en pakke kondomer på natbordet :whip:
11
I had the blues because I had no shoes, until a day upon the street I met a man who had no feet.
Brugeravatar
LadyFox
Kort karma: 1316
Geografisk sted: Kbh
Likede indlæg: 22137

Indlægaf LadyFox » 11. jul 2018, 15:30

Wizzze skrev:
Lys skrev:
Planten skrev:

Så hvis man ikke vil have energidrik inden for dørende så skal man gå efter en yngre model? :genert:
2
"For fucks sake, I'm talking dangerous. Don't nobody talk dangerous anymore? Jesus!"

Tilbage til "Forhold og sex"