Singletråden

Her kan du snage løs i dine meddebattørers parforhold eller singleliv, og alt hvad der følger med.
Smiling_Goat
Kort karma: 755
Likede indlæg: 12296

Re: Singletråden

Indlægaf Smiling_Goat » 12. jul 2018, 20:46

Daine skrev:Det handler vel om at lære hinanden godt at kende ikke? :lol: Starter man med dette, kan det vel kun gå fremad ... eller slet ikke :D

Du har ret.. Jeg spørger ham om hans afføringsmønster så snart jeg får chancen
9
Brugeravatar
Planten
Kort karma: 732
Likede indlæg: 4132

Indlægaf Planten » 12. jul 2018, 20:56

Smiling_Goat skrev:
Daine skrev:Det handler vel om at lære hinanden godt at kende ikke? :lol: Starter man med dette, kan det vel kun gå fremad ... eller slet ikke :D

Med de ord! "Hvordan er dit afføringsmønster?"
8
Muspel
Kort karma: 260
Likede indlæg: 3736

Indlægaf Muspel » 12. jul 2018, 21:17

Jeg har været på en tinderdate i dag. Han er virkelig sød. Ham vil jeg gerne se igen. Han er lavere end mig. Det er det eneste minus jeg kan finde. Og så længe han alligevel har større overarme end mig, så tænker jeg det går :fløjt:

Jeg håber han foreslår at ses igen. Jeg tog initiativ til denne date. Nu må det være hans tur.
8
LaScrooge
Kort karma: 804
Likede indlæg: 7824

Indlægaf LaScrooge » 12. jul 2018, 21:35

Jeg skal i sommerhus med min date søndag til onsdag! :love: Shit, det bliver spændende. Sammen uafbrudt i 2 dage, 3 nætter? Lidt vildt også. Men så får vi da afprøvet om vi kan holde hinanden ud :-D
6
Brugeravatar
Krølle
Kort karma: 1378
Likede indlæg: 10198

Indlægaf Krølle » 12. jul 2018, 22:35

Muspel skrev:Jeg har været på en tinderdate i dag. Han er virkelig sød. Ham vil jeg gerne se igen. Han er lavere end mig. Det er det eneste minus jeg kan finde. Og så længe han alligevel har større overarme end mig, så tænker jeg det går :fløjt:

Jeg håber han foreslår at ses igen. Jeg tog initiativ til denne date. Nu må det være hans tur.

Lidt lavere kan være mindblowing. Just saying - jeg har i hvert fald lært noget nyt :slem: :-D

Det hjælper så også, at han er muskuløs, vejer mere end mig, er damn hot og generelt bare har personlighed all over. I like it! ....og jeg har ellers altid været højdefacistoid :genert:
4
Brugeravatar
WorkInProgress
Kort karma: 242
Geografisk sted: Vestjylland
Likede indlæg: 1732
Kontakt:

Indlægaf WorkInProgress » 13. jul 2018, 05:39

Planten skrev:
Smiling_Goat skrev:

Med de ord! "Hvordan er dit afføringsmønster?"

Hold kæft hvor er I skønne :lol:

Tak for at starte min weekend med et grin :kys:
2
Muspel
Kort karma: 260
Likede indlæg: 3736

Indlægaf Muspel » 13. jul 2018, 06:47

Krølle skrev:
Muspel skrev:Jeg har været på en tinderdate i dag. Han er virkelig sød. Ham vil jeg gerne se igen. Han er lavere end mig. Det er det eneste minus jeg kan finde. Og så længe han alligevel har større overarme end mig, så tænker jeg det går :fløjt:

Lidt lavere kan være mindblowing. Just saying - jeg har i hvert fald lært noget nyt :slem: :-D

Det hjælper så også, at han er muskuløs, vejer mere end mig, er damn hot og generelt bare har personlighed all over. I like it! ....og jeg har ellers altid været højdefacistoid :genert:

Jeg har har haft en kæreste engang, der var lavere end mig. Ikke et problem for mig. Men han havde utroligt store selvværdsissues omkring det- og hans lave selvværd blev et større og større problem indtil vi til sidst gik fra hinanden. Så jeg er nok lidt ekstra opmærksom på højde. Men netop som du siger- muskuløs og højere vægt gør en del. :blush2:

Han har i øvrigt også langt hår. Det er heller ikke lige mig. Men faktisk ser jeg det som et godt tegn, at jeg ikke er villig til at lade de to (små) ting afskrække mig.
2
Brugeravatar
Planten

Indlægaf Planten » 13. jul 2018, 14:17

Smiling_Goat skrev:Du har ret.. Jeg spørger ham om hans afføringsmønster så snart jeg får chancen

Jeg bliver altså nødt til at høre, hvordan det går med dit vilde dating eventyr?? :lun:
3
Brugeravatar
Annione
Kort karma: 679
Likede indlæg: 6133
Kontakt:

Indlægaf Annione » 13. jul 2018, 16:02

Min sex date er i aften. Er tilpas spændt - måtte lige skænke et glas vin op.
Krølle ringer kl 21:30 så der kan blive faket akut blodstyrtning eller sådan, hvis det bliver nødvendigt :genert:
Hvad er den bedste undskyldning?
9
LaScrooge
Kort karma: 804
Likede indlæg: 7824

Indlægaf LaScrooge » 13. jul 2018, 16:04

Annione skrev:Min sex date er i aften. Er tilpas spændt - måtte lige skænke et glas vin op.
Krølle ringer kl 21:30 så der kan blive faket akut blodstyrtning eller sådan, hvis det bliver nødvendigt :genert:

Min veninde skal føde? Måske lidt dramatisk.

Kommer han hjem til dig?
1
Brugeravatar
Planten

Indlægaf Planten » 13. jul 2018, 16:14

Annione skrev:Min sex date er i aften. Er tilpas spændt - måtte lige skænke et glas vin op.

Jeg plejer enten at sige det, som deg er, eller også indleder jeg med, at jeg har lovet at være ved en veninde kl etellerandet.
1
Brugeravatar
Annione
Kontakt:

Indlægaf Annione » 13. jul 2018, 16:28

LaScrooge skrev:

Min veninde skal føde? Måske lidt dramatisk.

Kommer han hjem til dig?

Nej, jeg skal hjem til ham.

Måske er gravid veninde bare bange for at der er lidt veer? Hmm.
Jeg føler mig helt tryg ved det - men altså. Man kan jo ikke vide, om han hørmer af sved og nakkeost og har fugtige tæer eller sådan.
0
Brugeravatar
Krølle

Indlægaf Krølle » 13. jul 2018, 16:55

^

Men hvis han gør det, er det sp ikke en fin øvelse i at sige thanks but no thanks?

Jeg ringer uanset hvad, jeg tænker bare at det uanset historien vil være ret gennemskueligt, hvis du skrider efter venindeopkald. Så er det måske nemmere bare at sige ligeud, at man har fået kolde fødder (den pænere udgave end fx “jeg spottede dit klamme sengetøj”)
5
Brugeravatar
Krølle

Indlægaf Krølle » 13. jul 2018, 16:58

Jeg er for øvrigt single men evt af den eksklusive slags. Jeg kan slet ikke finde rundt i alle de begreber, så jeg præver at tænke så lidt som muligt over det og i øvrigt nyde, at der ikke er noget pres fra en needy fyr, der bare helt vildt gerne vil kalde os noget specifikt.

Jeg er ret vild med ham indtil nu, men jeg er på ingen måde klar til et kæresteprædikat - det er med tiden blevet en stor ting for mig, og jeg har ærligt svært ved at se mig selv have en “kæreste”, hvis jeg mentalt ikke er på stadiet lige før “jeg gider giftes og have børn med dig”.
4
Brugeravatar
Annione
Kontakt:

Indlægaf Annione » 13. jul 2018, 17:06

Krølle skrev:^

Men hvis han gør det, er det sp ikke en fin øvelse i at sige thanks but no thanks?

Jeg ringer uanset hvad, jeg tænker bare at det uanset historien vil være ret gennemskueligt, hvis du skrider efter venindeopkald. Så er det måske nemmere bare at sige ligeud, at man har fået kolde fødder (den pænere udgave end fx “jeg spottede dit klamme sengetøj”)

Jo. Jeg ved det jo godt! Ihhhh. Svært.
0

Tilbage til "Forhold og sex"