Singletråden

Her kan du snage løs i dine meddebattørers parforhold eller singleliv, og alt hvad der følger med.
Brugeravatar
Juki
Indlæg: 10021
Tilmeldt: 9. sep 2015, 20:26
Kort karma: 785
Likede indlæg: 14759

Re: Singletråden

Indlægaf Juki » 20. mar 2016, 17:53

Lidt langtrukken, men meget sød/sjov.. :D

2
Forarget kan man altid blive

En bruger du ikke kan nå :cool2:
Brugeravatar
Rapfisk
Indlæg: 7091
Tilmeldt: 20. aug 2015, 16:27
Kort karma: 1431
Likede indlæg: 13310

Re: Singletråden

Indlægaf Rapfisk » 20. mar 2016, 22:23

ManicNinja skrev:Jeg kan for alvor mærke, at foråret er kommet - jeg går pludselig og smiler til fremmede mænd på gaden. Og får mange dejlige smil igen. Det er skønt!

... Og jo, kan da mærke, at hormonerne rører på sig. :genert: Det er godt nok skønt at være tilbage blandt de levende efter en lang, mørk vinter. Prikken over i'et er, at jeg virkelig har kunnet mærke, at jeg smed p-pillerne for nogle måneder siden. Skulle jeg bare have gjort meget før. Jeg er blevet mig igen - det er SÅ dejligt! :love:

Det er så fedt - jeg gjorde det for et års tid siden.
0
Livslinjen: 70 201 201
Brugeravatar
DollsLiveForever
Indlæg: 113
Tilmeldt: 3. sep 2015, 20:57
Kort karma: 13
Likede indlæg: 102

Re: Singletråden

Indlægaf DollsLiveForever » 21. mar 2016, 15:29

Juki skrev:Lidt langtrukken, men meget sød/sjov.. :D




Jeg er vild med de gamle instructional films, tænk hvor meget nemmere det ville være hvis alle fulgte de samme regler :)
2
Brugeravatar
Viskelæder
Indlæg: 4601
Tilmeldt: 26. dec 2015, 21:22
Kort karma: 1469
Likede indlæg: 11937

Re: Singletråden

Indlægaf Viskelæder » 21. mar 2016, 15:32

Rapfisk skrev:
ManicNinja skrev:Jeg kan for alvor mærke, at foråret er kommet - jeg går pludselig og smiler til fremmede mænd på gaden. Og får mange dejlige smil igen. Det er skønt!

... Og jo, kan da mærke, at hormonerne rører på sig. :genert: Det er godt nok skønt at være tilbage blandt de levende efter en lang, mørk vinter. Prikken over i'et er, at jeg virkelig har kunnet mærke, at jeg smed p-pillerne for nogle måneder siden. Skulle jeg bare have gjort meget før. Jeg er blevet mig igen - det er SÅ dejligt! :love:

Det er så fedt - jeg gjorde det for et års tid siden.


Hvilken forskel mærker I?
0
Brugeravatar
DenBlødeJyde
Indlæg: 1598
Tilmeldt: 3. nov 2015, 09:59
Kort karma: 438
Likede indlæg: 5664

Re: Singletråden

Indlægaf DenBlødeJyde » 21. mar 2016, 16:16

Jeg "pusler" også.. :genert:

I forhold til dating, er jeg virkelig ved at opgive... Nu havde jeg endelig mødt en, hvor der var gensidig kemi... Vi har mødt hinanden et par gange, og har haft meget sms kontakt. Han har skrevet, at jeg han er "vild med mig"...
Nu skriver han så, at han tænker meget og har bekymringer, fordi han er i tvivl om afstanden. Jeg bor i Esbjerg, han i Odense. Og fordi han arbejder meget og ikke har ret meget tid ud over arbejde og hans to børn.... Da vi startede med, at have kontakt skrev jeg ellers at JEG var bekymret omkring afstanden, hvor han skrev, at det skulle vi nok få til at fungere.. :rulle:
Har skrevet at jeg ikke synes vi skal tage den over sms, så må vi snakkes sammen over telefonen når han har tid....

Jesus fucking christ altså!
2
Brugeravatar
Zombie
Indlæg: 5115
Tilmeldt: 16. aug 2015, 14:06
Kort karma: 1220
Likede indlæg: 20843

Re: Singletråden

Indlægaf Zombie » 21. mar 2016, 16:19

Viskelæder skrev:
Rapfisk skrev:
ManicNinja skrev:Jeg kan for alvor mærke, at foråret er kommet - jeg går pludselig og smiler til fremmede mænd på gaden. Og får mange dejlige smil igen. Det er skønt!

... Og jo, kan da mærke, at hormonerne rører på sig. :genert: Det er godt nok skønt at være tilbage blandt de levende efter en lang, mørk vinter. Prikken over i'et er, at jeg virkelig har kunnet mærke, at jeg smed p-pillerne for nogle måneder siden. Skulle jeg bare have gjort meget før. Jeg er blevet mig igen - det er SÅ dejligt! :love:

Det er så fedt - jeg gjorde det for et års tid siden.


Hvilken forskel mærker I?


Kæmpe - på den positive måde. Flere følelser på den gode måde - mere sexlyst og føling med den del.

Aldrig mere hormoner!
2
aka Forbies

:gammel:
Brugeravatar
Viskelæder
Indlæg: 4601
Tilmeldt: 26. dec 2015, 21:22
Kort karma: 1469
Likede indlæg: 11937

Re: Singletråden

Indlægaf Viskelæder » 21. mar 2016, 16:40

Zombie skrev:
Viskelæder skrev:
Rapfisk skrev:
ManicNinja skrev:Jeg kan for alvor mærke, at foråret er kommet - jeg går pludselig og smiler til fremmede mænd på gaden. Og får mange dejlige smil igen. Det er skønt!

... Og jo, kan da mærke, at hormonerne rører på sig. :genert: Det er godt nok skønt at være tilbage blandt de levende efter en lang, mørk vinter. Prikken over i'et er, at jeg virkelig har kunnet mærke, at jeg smed p-pillerne for nogle måneder siden. Skulle jeg bare have gjort meget før. Jeg er blevet mig igen - det er SÅ dejligt! :love:

Det er så fedt - jeg gjorde det for et års tid siden.


Hvilken forskel mærker I?


Kæmpe - på den positive måde. Flere følelser på den gode måde - mere sexlyst og føling med den del.

Aldrig mere hormoner!


Jeg har nemlig været på p-piller i snart 17 år :ad!: Så nogle gange tænker jeg over, hvad de mon gør ved mig.
0
Brugeravatar
Planten
Indlæg: 4283
Tilmeldt: 17. aug 2015, 21:06
Kort karma: 1042
Likede indlæg: 7228

Re: Singletråden

Indlægaf Planten » 21. mar 2016, 16:52

Zombie skrev:
Viskelæder skrev:
Rapfisk skrev:
ManicNinja skrev:Jeg kan for alvor mærke, at foråret er kommet - jeg går pludselig og smiler til fremmede mænd på gaden. Og får mange dejlige smil igen. Det er skønt!

... Og jo, kan da mærke, at hormonerne rører på sig. :genert: Det er godt nok skønt at være tilbage blandt de levende efter en lang, mørk vinter. Prikken over i'et er, at jeg virkelig har kunnet mærke, at jeg smed p-pillerne for nogle måneder siden. Skulle jeg bare have gjort meget før. Jeg er blevet mig igen - det er SÅ dejligt! :love:

Det er så fedt - jeg gjorde det for et års tid siden.


Hvilken forskel mærker I?


Kæmpe - på den positive måde. Flere følelser på den gode måde - mere sexlyst og føling med den del.

Aldrig mere hormoner!

Lige præcis sådan her har jeg det også :)
0
Brugeravatar
Zombie
Indlæg: 5115
Tilmeldt: 16. aug 2015, 14:06
Kort karma: 1220
Likede indlæg: 20843

Re: Singletråden

Indlægaf Zombie » 21. mar 2016, 16:53

Viskelæder skrev:
Zombie skrev:
Viskelæder skrev:
Rapfisk skrev:
ManicNinja skrev:Jeg kan for alvor mærke, at foråret er kommet - jeg går pludselig og smiler til fremmede mænd på gaden. Og får mange dejlige smil igen. Det er skønt!

... Og jo, kan da mærke, at hormonerne rører på sig. :genert: Det er godt nok skønt at være tilbage blandt de levende efter en lang, mørk vinter. Prikken over i'et er, at jeg virkelig har kunnet mærke, at jeg smed p-pillerne for nogle måneder siden. Skulle jeg bare have gjort meget før. Jeg er blevet mig igen - det er SÅ dejligt! :love:

Det er så fedt - jeg gjorde det for et års tid siden.


Hvilken forskel mærker I?


Kæmpe - på den positive måde. Flere følelser på den gode måde - mere sexlyst og føling med den del.

Aldrig mere hormoner!


Jeg har nemlig været på p-piller i snart 17 år :ad!: Så nogle gange tænker jeg over, hvad de mon gør ved mig.


De første 1-2 måneder havde jeg humørsvingninger. Derefter ... Aaaaahh :D
0
aka Forbies

:gammel:
Brugeravatar
ManicNinja
Indlæg: 5484
Tilmeldt: 27. aug 2015, 14:16
Kort karma: 1159
Likede indlæg: 8962

Re: Singletråden

Indlægaf ManicNinja » 21. mar 2016, 17:21

Var ALDRIG begyndt på p-piller, hvis ikke det var, fordi jeg fik konstateret underlivssygdom, som kun med hormoner ville kunne bringes til at "slumre". Nægtede i starten, og min hospitalslæge indvilgede derfor i at lade mig nøjes med hormonspiral. Men et halvt års tid senere var den gal igen - cyster og sindssyge smerter og ny operation til mig. :/
Så jeg overgav mig og havde halvandet år på p-piller uden pause for at mit underliv kunne få ro.

Til gengæld baksede jeg så med: Tungsind, tudeture, nedtrykthed, ekstrem træthed, absolut ingen sexlyst (jeg holdt fuldstændigt op med at kigge efter mænd, endsige føle mig som et seksuelt væsen). Jeg mistede glæden ved ting, som førhen gjorde mig glad osv. Fysisk var jeg ud over at være enormt træt tør i alle slimhinder fra øjne og næse til undervogn. Det kløede og sved konstant! Ikke på den søde måde. :(

Jeg troede, at det dårlige humør og uoplagtheden handlede om ulykkelige omstændigheder i mit liv, selv om jeg ellers er typen, der aldrig er ked mere end en dags tid ad gangen. Men da jeg fik taget hånd om de dér ydre problemer og stadig mærkede et foruroligende tungsind, slog det pludselig ned i mig, at pillerne måske var en stor del af grunden. Da jeg så hørte fra flere veninder, at de havde oplevet nøjagtigt det samme, gik det for alvor op for mig, at det her nok handlede om hjernekemi.

Nu er det fem måneder siden, jeg smed pillerne, og forandringen er VILD! Mit gamle humør og overskud er tilbage - også selv om ikke alle problemer i mit liv er løst. Jeg oplever igen inderlig glæde ved meget små ting og har fået min sanselighed og fantasi igen.

Om knap en måned skal jeg til ekstraordinær kontrol med min sygdom. Hold nu kæft hvor jeg ikke håber, der er forstadier til cyster igen! Hormonerne gjorde helt sikkert noget nødvendigt og godt, for de "slukkede" for sygdommen. Men jeg betalte for høj en pris og håber inderligt, jeg er en af de mange, som oplever, at sygdommen bliver ved at sove, til trods for, at hormonerne nu er droppet!
0
"Success is the ability to go from one failure to another - with no loss of enthusiasm".

Winston Churchill
Brugeravatar
Viskelæder
Indlæg: 4601
Tilmeldt: 26. dec 2015, 21:22
Kort karma: 1469
Likede indlæg: 11937

Re: Singletråden

Indlægaf Viskelæder » 21. mar 2016, 19:51

Jeg skriver med en fyr, og jeg er begyndt godt at kunne lide ham. Vi har mødtes i byen et par gange i omkring 5 minutter, og jeg har været fuld. Og nu inviterer han mig ud for 117. gang, og jeg bliver bare så bange og kan slet ikke finde ud af det. Jeg vil jo gerne, men på samme tid har jeg bare lyst til at stikke af og aldrig svare ham igen. Jeg synes, det er så ubehageligt at møde nogen for første gang, man godt kan lide. Jeg blir så nervøs og har bare lyst til at aflyse! Og så prøvede jeg at skrive, at jeg er ked af, at jeg er besværlig, men jeg bliver bare så nervøs, og det er rigtig ubehageligt for mig, også selvom jeg gerne vil møde ham. Og han skriver sikkert det rigtige tilbage, men det føles bare forkert.
Nu føler jeg mig pinlig :(
0
Brugeravatar
2SHY
Indlæg: 15649
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:22
Kort karma: 1643
Geografisk sted: Aalborg
Likede indlæg: 21042

Re: Singletråden

Indlægaf 2SHY » 21. mar 2016, 19:53

Er der andre end mig der om lidt skal se Den første date? :genert:
0
Intet dør langsommere og mere smertefuldt end en drøm

Don't wait for a light to appear at the end of the tunnel, stride down there and light the bloody thing yourself

The secrets are gone when you look away
Sleep well: They'll whisper your fate
Brugeravatar
Rapfisk
Indlæg: 7091
Tilmeldt: 20. aug 2015, 16:27
Kort karma: 1431
Likede indlæg: 13310

Re: Singletråden

Indlægaf Rapfisk » 21. mar 2016, 20:08

Viskelæder skrev:Jeg skriver med en fyr, og jeg er begyndt godt at kunne lide ham. Vi har mødtes i byen et par gange i omkring 5 minutter, og jeg har været fuld. Og nu inviterer han mig ud for 117. gang, og jeg bliver bare så bange og kan slet ikke finde ud af det. Jeg vil jo gerne, men på samme tid har jeg bare lyst til at stikke af og aldrig svare ham igen. Jeg synes, det er så ubehageligt at møde nogen for første gang, man godt kan lide. Jeg blir så nervøs og har bare lyst til at aflyse! Og så prøvede jeg at skrive, at jeg er ked af, at jeg er besværlig, men jeg bliver bare så nervøs, og det er rigtig ubehageligt for mig, også selvom jeg gerne vil møde ham. Og han skriver sikkert det rigtige tilbage, men det føles bare forkert.
Nu føler jeg mig pinlig :(

Jeg kender følelsen! Når det er sagt, så kan det jo ikke nytte noget. Spring ud i det. Som bekendt ender man jo dér, hvor man er på vej hen, hvis man ikke ændrer retning.

God fornøjelse!
2
Livslinjen: 70 201 201
Brugeravatar
Rapfisk
Indlæg: 7091
Tilmeldt: 20. aug 2015, 16:27
Kort karma: 1431
Likede indlæg: 13310

Re: Singletråden

Indlægaf Rapfisk » 21. mar 2016, 20:08

2SHY skrev:Er der andre end mig der om lidt skal se Den første date? :genert:

Jeg ville gerne, men kan ikke tage kanalen.
0
Livslinjen: 70 201 201
Brugeravatar
2SHY
Indlæg: 15649
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:22
Kort karma: 1643
Geografisk sted: Aalborg
Likede indlæg: 21042

Re: Singletråden

Indlægaf 2SHY » 21. mar 2016, 20:09

Rapfisk skrev:
2SHY skrev:Er der andre end mig der om lidt skal se Den første date? :genert:

Jeg ville gerne, men kan ikke tage kanalen.

Ah øv :(
0
Intet dør langsommere og mere smertefuldt end en drøm

Don't wait for a light to appear at the end of the tunnel, stride down there and light the bloody thing yourself

The secrets are gone when you look away
Sleep well: They'll whisper your fate

Tilbage til "Forhold og sex"