Singletråden

Her kan du snage løs i dine meddebattørers parforhold eller singleliv, og alt hvad der følger med.
Brugeravatar
Thestral
Kort karma: 371
Likede indlæg: 2309

Re: Singletråden

Indlægaf Thestral » 20. okt 2018, 19:07

MOGA skrev:
Thestral skrev:Tak for heppene i de grønne. Der var "noget" i mit modermærke men det hele skulle efter sigende være væk. Med min historik med sol og barndom er der desværre gode chancer for at der kommer flere af den slags (kirurgens ord) Så jeg trækker vejret lidt igen og skal i næste uge have stingene taget hvilket jeg glæder mig til, da de hænger fast i diverse bluser hvilket gør arret rødt og irriteret. :tie:

Godt du fik det fjernet.
Afhængig af hvordan din pensionsordning er skruet sammen, skal du være opmærksom på, om du har ret til udbetaling for kritisk sygdom.
Men jeg er jo ikke kritisk syg og har ikke været sygemeldt og bliver det heller ikke :forvirret:
0
Jeg har nået den alder,
hvor jeg ved, hvad der er værd at vide
og på en god dag kan jeg også huske noget af det..
MOGA
Kort karma: 211
Likede indlæg: 2133

Indlægaf MOGA » 20. okt 2018, 19:12

Thestral skrev:
MOGA skrev:
Thestral skrev:Tak for heppene i de grønne. Der var "noget" i mit modermærke men det hele skulle efter sigende være væk. Med min historik med sol og barndom er der desværre gode chancer for at der kommer flere af den slags (kirurgens ord) Så jeg trækker vejret lidt igen og skal i næste uge have stingene taget hvilket jeg glæder mig til, da de hænger fast i diverse bluser hvilket gør arret rødt og irriteret. :tie:

Godt du fik det fjernet.
Afhængig af hvordan din pensionsordning er skruet sammen, skal du være opmærksom på, om du har ret til udbetaling for kritisk sygdom.
Men jeg er jo ikke kritisk syg og har ikke været sygemeldt og bliver det heller ikke :forvirret:

Hvis det var egentlig modermærkekræft, som jeg tolker det, du skriver, så ville mit pensionsselskab udbetale dækning for kritisk sygdom, uafhængigt af, om jeg havde været sygemeldt eller ej. En af mine bekendte har også oplevet præcis dét, handler reelt kun om diagnosen.
0
Brugeravatar
Marioneta
Kort karma: 377
Likede indlæg: 3769

Indlægaf Marioneta » 20. okt 2018, 19:25

MOGA skrev:
Thestral skrev:
MOGA skrev:

Godt du fik det fjernet.

Hvis det var egentlig modermærkekræft, som jeg tolker det, du skriver, så ville mit pensionsselskab udbetale dækning for kritisk sygdom, uafhængigt af, om jeg havde været sygemeldt eller ej. En af mine bekendte har også oplevet præcis dét, handler reelt kun om diagnosen.

Min eks fik for 10 år siden fjernet et modermærke, som var forstadie til modermærkekræft, dvs. stadie nul. Han søgte om erstatning ved kritisk sygdom og fik det ikke, fordi det "kun" var forstadie, men havde det været stadie 1 havde han fået det.
0
Brugeravatar
Precaseptica
Kort karma: 144
Likede indlæg: 1315

Indlægaf Precaseptica » 21. okt 2018, 08:08

Jeg skal bruge et hurtigt tip til en date i dag.

Vi mødes på Nørreport og så drejer det sig om at finde et sted at få en kop kaffe. Jeg tænker selv på The Living Room, men har I en ide til et alternativ, hvor der må ryges eller man kan sidde udenfor?
0
Brugeravatar
Miss_no_More
Kort karma: 190
Geografisk sted: Nordjylland
Likede indlæg: 4474

Indlægaf Miss_no_More » 21. okt 2018, 08:12

Jer der er rygere, skriver I det på jeres Tinder? Eller går I bare udenom dem, der nævner det som dealbreaker?
0
Brugeravatar
Planten
Kort karma: 807
Likede indlæg: 4768

Indlægaf Planten » 21. okt 2018, 08:17

Miss_no_More skrev:Jer der er rygere, skriver I det på jeres Tinder? Eller går I bare udenom dem, der nævner det som dealbreaker?

Jeg er ikkeryger, men jeg har en veninde, der ryger. Hun er lidt fjollet med rygning - det er lige før, jeg tror, hun ikke betragter sig som ryger :D men hun skriver det ikke og hun fortæller det heller ikke. Til gengæld begynder hun at bruge nikotinplaster, hvis hun dater en ikkeryger :D
1
Brugeravatar
Miss_no_More

Indlægaf Miss_no_More » 21. okt 2018, 08:21

Planten skrev:
Miss_no_More skrev:Jer der er rygere, skriver I det på jeres Tinder? Eller går I bare udenom dem, der nævner det som dealbreaker?

Jeg er ikkeryger, men jeg har en veninde, der ryger. Hun er lidt fjollet med rygning - det er lige før, jeg tror, hun ikke betragter sig som ryger :D men hun skriver det ikke og hun fortæller det heller ikke. Til gengæld begynder hun at bruge nikotinplaster, hvis hun dater en ikkeryger :D

Okay. Jeg er også lidt fjollet, for tænker nemlig jeg godt ville kunne gå en hel aften uden en smøg, hvis manden var interessant nok :-D :slem: Og har en rygerhandske og masser af mintpastiller, så forestiller mig ikke, det er så slemt. Men det kan det jo sagtens være alligevel.

Vil bare gerne kunne vælge frit på alle hylder :genert:
0
Brugeravatar
Planten

Indlægaf Planten » 21. okt 2018, 08:22

Miss_no_More skrev:
Planten skrev:

Okay. Jeg er også lidt fjollet, for tænker nemlig jeg godt ville kunne gå en hel aften uden en smøg, hvis manden var interessant nok :-D :slem: Og har en rygerhandske og masser af mintpastiller, så forestiller mig ikke, det er så slemt. Men det kan det jo sagtens være alligevel.

Vil bare gerne kunne vælge frit på alle hylder :genert:

Ville du stoppe med at ryge for en mands skyld? :)
0
Brugeravatar
Miss_no_More

Indlægaf Miss_no_More » 21. okt 2018, 08:25

Planten skrev:Ville du stoppe med at ryge for en mands skyld? :)

Hmm tja joeh.....måske. Jeg er en meget beslutsom type, kan du nok fornemme :lol2:

Kom an hvordan han stillede det an. Var han nu allergisk overfor røg, kunne jeg nok godt. Hvis han bare generelt ville bestemme en masse, gad jeg nok ikke.
0
Brugeravatar
Planten

Indlægaf Planten » 21. okt 2018, 08:30

Miss_no_More skrev:
Planten skrev:Ville du stoppe med at ryge for en mands skyld? :)

Hmm tja joeh.....måske. Jeg er en meget beslutsom type, kan du nok fornemme :lol2:

Kom an hvordan han stillede det an. Var han nu allergisk overfor røg, kunne jeg nok godt. Hvis han bare generelt ville bestemme en masse, gad jeg nok ikke.

:lol:

Ville du være ked af, at blive valgt fra på at være ryger?

Jeg er selv tyk (jeg har fået forbud mod at kalde mig fed), men jeg vil ikke tabe mig for en mand. Jeg ville kun tabe mig for mig. Så må jeg også indstille mig på at blive valgt fra på at være tyk.
5
Brugeravatar
Annione
Kort karma: 721
Likede indlæg: 6856
Kontakt:

Indlægaf Annione » 21. okt 2018, 08:41

Pyha - jeg har det faktisk stramt med rygning, når det drejer sig om en mand, som jeg gerne vil være tæt på og kysse med.
Står der “ryger” på deres profil, så swiper jeg til venstre.
5
Lys
Kort karma: 271
Likede indlæg: 3609

Indlægaf Lys » 21. okt 2018, 08:54

Annione skrev:Pyha - jeg har det faktisk stramt med rygning, når det drejer sig om en mand, som jeg gerne vil være tæt på og kysse med.
Står der “ryger” på deres profil, så swiper jeg til venstre.

Jeg vælger også mænd fra, der skriver i profilen at de ryger, fordi jeg så opfatter det som noget de selv lægger vægt på eller som er vigtigt for dem. Jeg har egentlig ikke noget problem med en mand, der ryger lidt i festligt lag, men hvis de fremhæver det, vælger jeg dem fra. For mig handler det om hvor vigtigt det er for ham - jeg ville ikke kunne date en storryger.
3
MOGA
Kort karma: 211
Likede indlæg: 2133

Indlægaf MOGA » 21. okt 2018, 08:56

Jeg swiper også til venstre på en ryger, og ville faktisk føle mig ført bag lyset, hvis jeg var på date med en ryger, for jeg skriver klart på min profil, at jeg er ikke-ryger og ønsker en ikke-ryger. Man kan altid lugte det, på huden, i håret, i tøjet. For ikke at tale om, hvis man kysser :badr:

Jeg var faktisk på date med en sidste år, som sagde, at han ikke røg, men på grund af sygdom var en del hos sine forældre, som røg. Jeg kyssede ham og han indrømmede, han havde troet at hans forklaring holdt :tie:
4
Lys
Kort karma: 271
Likede indlæg: 3609

Indlægaf Lys » 21. okt 2018, 09:01

MOGA skrev:Jeg swiper også til venstre på en ryger, og ville faktisk føle mig ført bag lyset, hvis jeg var på date med en ryger, for jeg skriver klart på min profil, at jeg er ikke-ryger og ønsker en ikke-ryger. Man kan altid lugte det, på huden, i håret, i tøjet. For ikke at tale om, hvis man kysser :badr:

Jeg var faktisk på date med en sidste år, som sagde, at han ikke røg, men på grund af sygdom var en del hos sine forældre, som røg. Jeg kyssede ham og han indrømmede, han havde troet at hans forklaring holdt :tie:

Ej, man vil jo også gerne date en voksen mand. Hvor længe havde han lige regnet med at kunne holde den historie?
4
Brugeravatar
Freya
Kort karma: 57
Likede indlæg: 1335

Indlægaf Freya » 21. okt 2018, 09:08

For mig er rygning en deal-breaker. Røg er en migrænetrigger for mig, så bare lugten fra en der lige har røget kan gøre mig utilpas. Så jeg ville da foretrække at kunne sortere rygerne fra før daten for at spare os begge for at spilde vores tid.
2

Tilbage til "Forhold og sex"