Singletråden

Her kan du snage løs i dine meddebattørers parforhold eller singleliv, og alt hvad der følger med.
Brugeravatar
Miss_no_More
Kort karma: 211
Geografisk sted: Nordjylland
Likede indlæg: 4699

Re: Singletråden

Indlægaf Miss_no_More » 21. okt 2018, 09:13

Lys skrev:
Annione skrev:Pyha - jeg har det faktisk stramt med rygning, når det drejer sig om en mand, som jeg gerne vil være tæt på og kysse med.
Står der “ryger” på deres profil, så swiper jeg til venstre.

Jeg vælger også mænd fra, der skriver i profilen at de ryger, fordi jeg så opfatter det som noget de selv lægger vægt på eller som er vigtigt for dem. Jeg har egentlig ikke noget problem med en mand, der ryger lidt i festligt lag, men hvis de fremhæver det, vælger jeg dem fra. For mig handler det om hvor vigtigt det er for ham - jeg ville ikke kunne date en storryger.

Det er lige præcis dét, jeg ville frygte. At folk tror, jeg skal have 40 smøger i løbet af aftenen. Jeg ville sikkert kunne stoppe i hverdagen, men kommer nok aldrig af med festsmøgerne.

MOGA skrev:Jeg swiper også til venstre på en ryger, og ville faktisk føle mig ført bag lyset, hvis jeg var på date med en ryger, for jeg skriver klart på min profil, at jeg er ikke-ryger og ønsker en ikke-ryger. Man kan altid lugte det, på huden, i håret, i tøjet. For ikke at tale om, hvis man kysser :badr:

Jeg var faktisk på date med en sidste år, som sagde, at han ikke røg, men på grund af sygdom var en del hos sine forældre, som røg. Jeg kyssede ham og han indrømmede, han havde troet at hans forklaring holdt :tie:

Ej okay, det er da også for lamt. Jeg ville selvfølgelig heller ikke kontakte en, der havde skrevet, de var ikke-ryger. For så tænker jeg, det er noget, der er vigtigt for dem.
0
Brugeravatar
Annione
Kort karma: 728
Likede indlæg: 6979
Kontakt:

Indlægaf Annione » 21. okt 2018, 09:14

Mit ideelle tinder match er en høj, dominerende mand, der ikke ryger, ikke har børn, staver godt og tager sig tid til at skrive med mig, inden han foreslår at vi mødes.

...dem er der virkelig ikke mange af. Jeg skriver endda på min profil, at jeg ikke søger noget seriøst, men at man aldrig ved hvad der sker.
Så pt skriver jeg med en lærer, der kun ryger en lille smule og er 184. Til gengæld er han interessant.
4
Brugeravatar
Precaseptica
Kort karma: 144
Likede indlæg: 1317

Indlægaf Precaseptica » 21. okt 2018, 09:16

Jeg vil bare lige understrege, at jeg selv er ikke-ryger, men umiddelbart er det ikke en deal breaker for mig, hvis hun er.

Jeg kunne dog godt finde på at skrive det på min profil, at jeg er Ikke-ryger.
0
Brugeravatar
Miss_no_More

Indlægaf Miss_no_More » 21. okt 2018, 09:17

Annione skrev:Mit ideelle tinder match er en høj, dominerende mand, der ikke ryger, ikke har børn, staver godt og tager sig tid til at skrive med mig, inden han foreslår at vi mødes.

...dem er der virkelig ikke mange af. Jeg skriver endda på min profil, at jeg ikke søger noget seriøst, men at man aldrig ved hvad der sker.
Så pt skriver jeg med en lærer, der kun ryger en lille smule og er 184. Til gengæld er han interessant.

Jeg er med dig på den her :-D Og kan han så sætte korrekt komma også.....uh la la! :slem:
3
Brugeravatar
A 7
Kort karma: 22
Likede indlæg: 304

Indlægaf A 7 » 21. okt 2018, 09:18

Lys skrev:
Annione skrev:Pyha - jeg har det faktisk stramt med rygning, når det drejer sig om en mand, som jeg gerne vil være tæt på og kysse med.

Jeg vælger også mænd fra, der skriver i profilen at de ryger, fordi jeg så opfatter det som noget de selv lægger vægt på eller som er vigtigt for dem. Jeg har egentlig ikke noget problem med en mand, der ryger lidt i festligt lag, men hvis de fremhæver det, vælger jeg dem fra. For mig handler det om hvor vigtigt det er for ham - jeg ville ikke kunne date en storryger.

Det er ikke sikkert. Det kan også bare fordi, de vil give dem, der har rygning som en dealbreaker, muligheden for at vælge dem fra.
0
Brugeravatar
A 7
Kort karma: 22
Likede indlæg: 304

Indlægaf A 7 » 21. okt 2018, 09:19

Jeg vælger i øvrigt ikke kvinder, der ryger, fra, hvis de kun ryger udendørs, hvilket de fleste gør.
0
Brugeravatar
Miss_no_More

Indlægaf Miss_no_More » 21. okt 2018, 09:20

Precaseptica skrev:Jeg vil bare lige understrege, at jeg selv er ikke-ryger, men umiddelbart er det ikke en deal breaker for mig, hvis hun er.

Så du søger simpelthen et sted, hvor din date kan ryge? Dét er eddermame rummelighed :D
1
Brugeravatar
Freya
Kort karma: 60
Likede indlæg: 1364

Indlægaf Freya » 21. okt 2018, 09:22

A 7 skrev:
Lys skrev:

Det er ikke sikkert. Det kan også bare fordi, de vil give dem, der har rygning som en dealbreaker, muligheden for at vælge dem fra.

Det er sådan som jeg opfatter det.
0
Brugeravatar
Precaseptica

Indlægaf Precaseptica » 21. okt 2018, 09:31

Miss_no_More skrev:
Precaseptica skrev:Jeg vil bare lige understrege, at jeg selv er ikke-ryger, men umiddelbart er det ikke en deal breaker for mig, hvis hun er.

Så du søger simpelthen et sted, hvor din date kan ryge? Dét er eddermame rummelighed :D

Netop. Derfor er jeg også lidt på bar bund, for den slags steder er jeg ikke så erfaren med. Jeg havde aldrig selv valgt at sidde udenfor om aftenen i oktober.
0
Brugeravatar
Miss_no_More

Indlægaf Miss_no_More » 21. okt 2018, 09:33

Precaseptica skrev:
Miss_no_More skrev:

Netop. Derfor er jeg også lidt på bar bund, for den slags steder er jeg ikke så erfaren med. Jeg havde aldrig selv valgt at sidde udenfor om aftenen i oktober.

Jeg gøs faktisk også lidt ved tanken, da du skrev det :lol: Men tog dig for en meget inkarneret ryger.
0
MOGA
Kort karma: 215
Likede indlæg: 2165

Indlægaf MOGA » 21. okt 2018, 09:39

Lys skrev:
MOGA skrev:Jeg swiper også til venstre på en ryger, og ville faktisk føle mig ført bag lyset, hvis jeg var på date med en ryger, for jeg skriver klart på min profil, at jeg er ikke-ryger og ønsker en ikke-ryger. Man kan altid lugte det, på huden, i håret, i tøjet. For ikke at tale om, hvis man kysser :badr:

Jeg var faktisk på date med en sidste år, som sagde, at han ikke røg, men på grund af sygdom var en del hos sine forældre, som røg. Jeg kyssede ham og han indrømmede, han havde troet at hans forklaring holdt :tie:

Ej, man vil jo også gerne date en voksen mand. Hvor længe havde han lige regnet med at kunne holde den historie?

Det vides jo ikke helt, men det gik i hvert fald ikke som han havde regnet med.

Jeg vil sige, at jeg - hvis manden har andre kvaliteter - kan leve med mange ting, som adskiller sig fra hvordan jeg lever mit liv/mine præferencer, fx tatoveringer, politisk ståsted (fraset fanatisme), uddannelsesniveau, højde/drøjde, alt muligt - men ikke rygning. Og jeg taler ikke om en cigar nytårsaften eller en enkelt hyggelig smøg til en 40-års fødselsdag, men alt ud over de der par gange i løbet af året.
0
Brugeravatar
Precaseptica

Indlægaf Precaseptica » 21. okt 2018, 09:40

Miss_no_More skrev:
Precaseptica skrev:
Miss_no_More skrev:

Jeg gøs faktisk også lidt ved tanken, da du skrev det :lol: Men tog dig for en meget inkarneret ryger.

Der må jeg så skuffe. Jeg foretrækker at være indendørs efter vi falder under de 18 grader udenfor, hvis jeg skal sidde og dyrke en god samtale.

Nu må vi se. Jeg hiver hende med ned på The Living Room, hvis hun er frisk på den.
0
MOGA
Kort karma: 215
Likede indlæg: 2165

Indlægaf MOGA » 21. okt 2018, 09:42

Annione skrev:Mit ideelle tinder match er en høj, dominerende mand, der ikke ryger, ikke har børn, staver godt og tager sig tid til at skrive med mig, inden han foreslår at vi mødes.

Ham leder jeg også efter :D
2
Brugeravatar
Planten
Kort karma: 824
Likede indlæg: 4877

Indlægaf Planten » 21. okt 2018, 10:00

MOGA skrev:

Hvor er det sjovt, hvilke ting man sætter pris på.
Jeg er til varme, omsorgsfulde, følsomme, fantasifulde mænd, der kan snakke om alt :)
1
Brugeravatar
Viskelæder
Kort karma: 1192
Likede indlæg: 9112

Indlægaf Viskelæder » 21. okt 2018, 10:04

MOGA skrev:

Jeg er med! :D

Jeg har dog ikke noget imod, de er rygere. Så ryger jeg en smøg med dem ind i mellem. Men jeg vil helst have en ikke-ryger.
1

Tilbage til "Forhold og sex"