Singletråden

Her kan du snage løs i dine meddebattørers parforhold eller singleliv, og alt hvad der følger med.
Brugeravatar
Viskelæder
Indlæg: 4601
Tilmeldt: 26. dec 2015, 21:22
Kort karma: 1469
Likede indlæg: 11937

Re: Singletråden

Indlægaf Viskelæder » 28. mar 2016, 12:21

Guldfisk skrev:
Viskelæder skrev:
Rapfisk skrev:Jeg synes også, du skal tage tyren ved hornene, Viske. I øvrigt er der jo en vis sandsynlighed for, at han heller ikke er interesseret i at fortsætte, når han ikke kunne lægge Tinder fra sig.


Jeg bliver sådan mere og mere træt af den med Tinder, som jeg går og tænker over det. Selvfølgelig skal man ikke slette sin tinder, fordi man er på én date. Det havde jeg heller ikke gjort. Men det sender bare SÅ træls et signal til mig.
Når man er på date med hinanden, har man ligesom brug for bare lidt illusion omkring, at den anden synes, man er noget specielt. Ikke bare en i flokken :badr:


Han kunne da i det mindste beklage og sætte sin telefon på lydløs efter første notifikation. Uden at se på den, for det er jo inderligt ligegyldigt, om det er facebook, Tinder, breaking news, eller andet.
Det burde virkeligt ikke være sværere for et nogenlunde normaltfungerende menneske.


Lige netop.
0
Brugeravatar
ManicNinja
Indlæg: 5484
Tilmeldt: 27. aug 2015, 14:16
Kort karma: 1159
Likede indlæg: 8962

Re: Singletråden

Indlægaf ManicNinja » 28. mar 2016, 13:13

A 7 skrev:
Planten skrev:
A 7 skrev:Var på en hyggelig date i sidste uge, og jeg synes, vi svingede rigtig godt. Og hun ville også gerne ses igen. Men hun har stadig ikke svaret på min besked her flere dage efter. Øv.

Underligt at give udtryk for også at ville ses igen, og så lade være med at svare....


Ja. Det KAN jo være at hun har en genert side, der pludselig er trådt i karakter, og stadig tænker over, hvad den skal skrive. Men jeg tvivler på det.


Lyder, som om hun enten har 1. ment, hvad hun sagde i situationen (men så har sovet på det og har mærket, at lysten alligevel ikke var der OG er for konfliktsky til at fortælle dig det) eller 2. godt vidst, hun ikke gad ses igen, men har været den konflitsky type, som så alligevel siger "vi ses" og strudser efterfølgende, fordi hun ikke er voksen nok. Er dog også en mulighed, at 3. hun ser andre, og du er udgået af racet ... ooooog dét har hun så i så fald HELLER ikke nosser til at fortælle dig. :stoned:

Either way: Flere dage uden kontakt tæller helt klart som 'nej tak' i min bog. Og er det ikke også det bedste? Gider man den dér behandling, hvad end den så måtte skyldes? Videre med dig! :)
Senest rettet af ManicNinja 28. mar 2016, 14:04, rettet i alt 1 gang.
0
"Success is the ability to go from one failure to another - with no loss of enthusiasm".

Winston Churchill
In_your_eyes
Indlæg: 1017
Tilmeldt: 12. aug 2015, 13:40
Kort karma: 158
Geografisk sted: Midt i Jylland
Likede indlæg: 1944

Re: Singletråden

Indlægaf In_your_eyes » 28. mar 2016, 13:20

Rikke skrev:Jeg er sikker på at han ikke tænkte det som en "indrømmelse". Nok nærmere en service-info.

Jeg er så træt af mig selv lige nu...


Øv altså, Rikke :kram: :kram:
0
:pompom:
Brugeravatar
malou_43
Indlæg: 1681
Tilmeldt: 5. jan 2016, 19:03
Kort karma: 432
Likede indlæg: 3453

Re: Singletråden

Indlægaf malou_43 » 28. mar 2016, 13:42

Rikke skrev:Jeg er sikker på at han ikke tænkte det som en "indrømmelse". Nok nærmere en service-info.

Jeg er så træt af mig selv lige nu...


Den sidste du skal Blame og være træt af er dig selv :kys:
Nu skal du bruge resten Af dagen på at pleje dig selv, og imens måde gerne minde dig selv om alle de ting, der gør, at han never ever fortjener en kvinde som dig! :kram:
0
Brugeravatar
ManicNinja
Indlæg: 5484
Tilmeldt: 27. aug 2015, 14:16
Kort karma: 1159
Likede indlæg: 8962

Re: Singletråden

Indlægaf ManicNinja » 28. mar 2016, 14:08

Rikke skrev:Jeg er sikker på at han ikke tænkte det som en "indrømmelse". Nok nærmere en service-info.

Jeg er så træt af mig selv lige nu...


Så du mente, at I var eksklusive, og han mente godt, han kunne date rundt?

Det er noget forbandet noget med dem dér, der lige så smart lægger ansvar fra sig og med uskyldig mine snildt kan stå og sige: "Jamen, vi har da aldrig aftalt noget. Jeg vidste da ikke, du troede, vi var eksklusive" og blahblahblah.

Og vupti er deres ansvarsløshed og egoisme tørret af i én, så man står og ligner og føler sig som en komplet idiot.

Men det er man jo på ingen måde. Øvelsen består i at huske, at det er modparten, der har opført sig som et pikhoved. :afro: :whip:
Senest rettet af ManicNinja 28. mar 2016, 14:50, rettet i alt 1 gang.
3
"Success is the ability to go from one failure to another - with no loss of enthusiasm".

Winston Churchill
Brugeravatar
klumphen
Indlæg: 1696
Tilmeldt: 1. jan 2016, 17:57
Kort karma: 289
Likede indlæg: 3244

Re: Singletråden

Indlægaf klumphen » 28. mar 2016, 14:16

Guldfisk skrev:Han kunne da i det mindste beklage og sætte sin telefon på lydløs efter første notifikation. Uden at se på den, for det er jo inderligt ligegyldigt, om det er facebook, Tinder, breaking news, eller andet.
Det burde virkeligt ikke være sværere for et nogenlunde normaltfungerende menneske.

Ja man skulle tro det var almindelig pli ikke at kigge på sin telefon mens man er på en date. Og det er da helt gak at sidde og tjekke Tinder imens. Jeg ville helt klart mene at det er en direkte diskvalifikation!
8
Winston
Indlæg: 13
Tilmeldt: 7. nov 2015, 07:02
Kort karma: 3
Likede indlæg: 24

Re: Singletråden

Indlægaf Winston » 28. mar 2016, 14:19

Viskelæder skrev:
Rapfisk skrev:Jeg synes også, du skal tage tyren ved hornene, Viske. I øvrigt er der jo en vis sandsynlighed for, at han heller ikke er interesseret i at fortsætte, når han ikke kunne lægge Tinder fra sig.


Jeg bliver sådan mere og mere træt af den med Tinder, som jeg går og tænker over det. Selvfølgelig skal man ikke slette sin tinder, fordi man er på én date. Det havde jeg heller ikke gjort. Men det sender bare SÅ træls et signal til mig.
Når man er på date med hinanden, har man ligesom brug for bare lidt illusion omkring, at den anden synes, man er noget specielt. Ikke bare en i flokken :badr:


Bare en tanke; har du overvejet, at din date i et kikset og mislykket forsøg på at fremstå eftertragtet med vilje sørgede for at eventuelle tinder notifikationer blev observeret af dig? En lidt usikker fyr kunne godt vælge den taktik i et håb at du blev endnu mere interesseret i ham.
0
Brugeravatar
Viskelæder
Indlæg: 4601
Tilmeldt: 26. dec 2015, 21:22
Kort karma: 1469
Likede indlæg: 11937

Re: Singletråden

Indlægaf Viskelæder » 28. mar 2016, 16:15

Winston skrev:
Bare en tanke; har du overvejet, at din date i et kikset og mislykket forsøg på at fremstå eftertragtet med vilje sørgede for at eventuelle tinder notifikationer blev observeret af dig? En lidt usikker fyr kunne godt vælge den taktik i et håb at du blev endnu mere interesseret i ham.


Den havde jeg faktisk slet ikke overvejet. Det er selvfølgelig en mulighed, men jeg tror det ikke rigtigt.
0
Brugeravatar
Viskelæder
Indlæg: 4601
Tilmeldt: 26. dec 2015, 21:22
Kort karma: 1469
Likede indlæg: 11937

Re: Singletråden

Indlægaf Viskelæder » 28. mar 2016, 16:15

Jeg har skrevet til ham nu, hvordan jeg har det. Jeg har det sgu lidt træls :(
2
Brugeravatar
ManicNinja
Indlæg: 5484
Tilmeldt: 27. aug 2015, 14:16
Kort karma: 1159
Likede indlæg: 8962

Re: Singletråden

Indlægaf ManicNinja » 28. mar 2016, 16:17

Viskelæder skrev:Jeg har skrevet til ham nu, hvordan jeg har det. Jeg har det sgu lidt træls :(


Altså, fordi du skrev, at du ikke havde lyst at se ham igen eller?
0
"Success is the ability to go from one failure to another - with no loss of enthusiasm".

Winston Churchill
Brugeravatar
Viskelæder
Indlæg: 4601
Tilmeldt: 26. dec 2015, 21:22
Kort karma: 1469
Likede indlæg: 11937

Re: Singletråden

Indlægaf Viskelæder » 28. mar 2016, 16:19

ManicNinja skrev:
Viskelæder skrev:Jeg har skrevet til ham nu, hvordan jeg har det. Jeg har det sgu lidt træls :(


Altså, fordi du skrev, at du ikke havde lyst at se ham igen eller?


Jeg skrev, at jeg var forvirret, og om jeg måtte forklare. Og så har jeg forklaret. Har ikke lukket den endnu, men regner med, det ender der.

Jeg bryder mig bare ikke om det, vil hellere bare stikke af og aldrig svare ham igen.
0
Brugeravatar
ManicNinja
Indlæg: 5484
Tilmeldt: 27. aug 2015, 14:16
Kort karma: 1159
Likede indlæg: 8962

Re: Singletråden

Indlægaf ManicNinja » 28. mar 2016, 16:23

Hm ... Hvis han ikke havde bedt om forklaring, synes jeg nok ikke, der er nogen grund til at levere én. Og jeg læser dig altså ikke som forvirret. Mest usikker over det her med at skulle sige nej tak.

Anyway ... Hvis du inderst inde mest er en struds i sådanne sammenhænge, synes jeg da, du bør give dig selv et skulderklap for alligevel at melde ud.

Strudsning er altså megaplat. I hvert fald efter mere end ét møde. Synes jeg. Så god stil dér! :)
2
"Success is the ability to go from one failure to another - with no loss of enthusiasm".

Winston Churchill
Brugeravatar
Juki
Indlæg: 10021
Tilmeldt: 9. sep 2015, 20:26
Kort karma: 785
Likede indlæg: 14759

Re: Singletråden

Indlægaf Juki » 28. mar 2016, 16:39

Jeg er endelig i live igen, efter at jeg blev lokket med i byen i lørdags :lol:

Mødtes med en veninde inde i byen allerede kl. 22.30 og så blev der ellers drukket tæt til ved 5 tiden :tie: Jojo, det gamle liv kan endnu :lol:

Vi startede et sted hvor der var halv pris på alle drikkevarer til kl. 00.00, så allerede der endte det galt.. Bagefter tog vi videre til et sted hvor der er to afdelinger, en for folk over 23 år og en for folk over 18 år. Vi startede i den førstnævnte afdeling, men der var ret dødt, så vi endte i den anden hvor de spillede sindssygt højt og så var det sådan dance/techno, så det virkede nok endnu højere. Men det var mega sjovt. Jeg har stadig ondt i mine mavemuskler af at danse (eller også var det af at hilse på Ulrik flere gange, da jeg kom hjem :genert:)

Fik dog hverken scoret eller blev scoret, men fik smilet frem og tilbage med en fyr der så sød ud, men uden det blev til mere. Det var dog helt okay, da det slet ikke var meningen det var en "scoretur" :D
5
Forarget kan man altid blive

En bruger du ikke kan nå :cool2:
Brugeravatar
Viskelæder
Indlæg: 4601
Tilmeldt: 26. dec 2015, 21:22
Kort karma: 1469
Likede indlæg: 11937

Re: Singletråden

Indlægaf Viskelæder » 28. mar 2016, 19:29

Juki skrev:Jeg er endelig i live igen, efter at jeg blev lokket med i byen i lørdags :lol:

Mødtes med en veninde inde i byen allerede kl. 22.30 og så blev der ellers drukket tæt til ved 5 tiden :tie: Jojo, det gamle liv kan endnu :lol:

Vi startede et sted hvor der var halv pris på alle drikkevarer til kl. 00.00, så allerede der endte det galt.. Bagefter tog vi videre til et sted hvor der er to afdelinger, en for folk over 23 år og en for folk over 18 år. Vi startede i den førstnævnte afdeling, men der var ret dødt, så vi endte i den anden hvor de spillede sindssygt højt og så var det sådan dance/techno, så det virkede nok endnu højere. Men det var mega sjovt. Jeg har stadig ondt i mine mavemuskler af at danse (eller også var det af at hilse på Ulrik flere gange, da jeg kom hjem :genert:)

Fik dog hverken scoret eller blev scoret, men fik smilet frem og tilbage med en fyr der så sød ud, men uden det blev til mere. Det var dog helt okay, da det slet ikke var meningen det var en "scoretur" :D


Det lyder som en god aften :love2:
1
Brugeravatar
Juki
Indlæg: 10021
Tilmeldt: 9. sep 2015, 20:26
Kort karma: 785
Likede indlæg: 14759

Re: Singletråden

Indlægaf Juki » 28. mar 2016, 19:32

Viskelæder skrev:
Juki skrev:Jeg er endelig i live igen, efter at jeg blev lokket med i byen i lørdags :lol:

Mødtes med en veninde inde i byen allerede kl. 22.30 og så blev der ellers drukket tæt til ved 5 tiden :tie: Jojo, det gamle liv kan endnu :lol:

Vi startede et sted hvor der var halv pris på alle drikkevarer til kl. 00.00, så allerede der endte det galt.. Bagefter tog vi videre til et sted hvor der er to afdelinger, en for folk over 23 år og en for folk over 18 år. Vi startede i den førstnævnte afdeling, men der var ret dødt, så vi endte i den anden hvor de spillede sindssygt højt og så var det sådan dance/techno, så det virkede nok endnu højere. Men det var mega sjovt. Jeg har stadig ondt i mine mavemuskler af at danse (eller også var det af at hilse på Ulrik flere gange, da jeg kom hjem :genert:)

Fik dog hverken scoret eller blev scoret, men fik smilet frem og tilbage med en fyr der så sød ud, men uden det blev til mere. Det var dog helt okay, da det slet ikke var meningen det var en "scoretur" :D


Det lyder som en god aften :love2:

Det var det, men jeg er godt nok glad for at jeg ikke skal i byen igen næste weekend eller i nærmeste fremtid :-D
1
Forarget kan man altid blive

En bruger du ikke kan nå :cool2:

Tilbage til "Forhold og sex"