Singletråden

Her kan du snage løs i dine meddebattørers parforhold eller singleliv, og alt hvad der følger med.
Nipsting
Indlæg: 107
Tilmeldt: 22. feb 2016, 07:09
Kort karma: 28
Likede indlæg: 139

Re: Singletråden

Indlægaf Nipsting » 23. maj 2016, 18:39

dagge30 skrev:
ManicNinja skrev:
dagge30 skrev:Hvor er i alle søde - sikke en velkomst! Jeg er 30 og ligger i fosterstilling ved mine forældre - kunne slet ikke overskue at være ved mig selv..

Det er via Facebook (dumme fb!) Men altså.. Det skulle jo nok ske engang.. Synes bare det er hurtigt han fandt noget bedre.. Kan ikke lade være med at tænke at de sidder og fletter fingre i mit (tidligere) hjem!!

Men det er sq nok den mavepuster der skal til for at jeg kommer helt videre.. Jeg har ikke lyst til at finde sammen med ham igen (han tog med en anden hjem under en bytur) men han var min tryghed jo!


Om man så er 65, tror jeg sgu, den dér er lidt hård at kapere for de fleste. Også selv om man i mange tilfælde ikke ønsker eks'en tilbage. Eller måske snarere ønsker ham hen, hvor peberet gror ... ;) Det kræver da noget lige at "sluge den dér kamel", at "okay, nu er det dér brud altså ikke længere bare nogle ord, der blev sagt eller en dør, der blev smækket eller nogle uger hver for sig. Hans liv GÅR videre. Uden mig." Der går somme tider lidt, før man opdager, at det gør éns eget altså heldigvis også. Og det er også okay - altså, at der går noget tid, hvor det føles sært og uvant, og før man begynder at trives med det.

Forhåbentlig skal du snart i gang med at finde trygheden mere indeni dig selv. Ikke at man ikke skal finde tryghed i parforhold (det skal der da helst være! :) ) Men det er en rigtig rar (og tryg) følelse også at kunne etablere sådan en lille, rar krog indeni sig selv, hvor man er safe. Bare at vide at man kan uden andre er vigtigt, tænker jeg.

Jeg håber, dine forældre tager sig godt af deres datter, til hun er lidt mere på højkant. :ae:

P.s. Kan du ikke blokere ham på Facebook? Det lyder ikke, som om du har brug for at få slynget nyheder om hans gøren og laden i hovedet lige nu ...


Jeg er allerede igang med at finde trygheden i mig selv, og det går meget bedre end i starten :-)
Og ja, selvom jeg ikke vil være sammen med ham vil jeg sq heller ikke at han finder lykken lige med det samme! (Selvom jeg absolut ikke har noget at sige om den sag :-) )

Jeg har overvejet at blokere/slette ham.. Men lige pt er jeg alligevel glad for at jeg har opdaget det - at jeg ikke får det at vide igennem andre. Jeg har andre x xkærester jeg "synes godt om" når de kommer i forhold og det glæder jeg mig til at få den følelse med ham her også![/

Du kan også sætte ham på 'følger ikke' så får du ikke smidt hans opdateringer i hovedet;)
1
IrmaPigen
Indlæg: 7782
Tilmeldt: 17. apr 2016, 06:38
Kort karma: 971
Likede indlæg: 12427

Re: Singletråden

Indlægaf IrmaPigen » 23. maj 2016, 19:27

Ej okay, det må man ikke det her..(FY!)...men nu fandt jeg lige et billede af den ualmindelige pæne UNGE :fløjt: mand fra i går....

Ikke quote tak, jeg sletter om lidt igen.

Edit: Foto slettet
Senest rettet af IrmaPigen 23. maj 2016, 19:54, rettet i alt 2 gange.
1
Brugeravatar
ManicNinja
Indlæg: 5484
Tilmeldt: 27. aug 2015, 14:16
Kort karma: 1159
Likede indlæg: 8962

Re: Singletråden

Indlægaf ManicNinja » 23. maj 2016, 19:31

He's all yours, Irmapige. Bare se at komme i gang, du! :P Scorer du ham kunne du evt gøre det til en mission at få ham til at gå til frisøren ...
Men hvis I løber på en med nogle veltrænede onkeljokes og flabede, hurtige svar - så lad mig det gerne vide. Okay?
Senest rettet af ManicNinja 23. maj 2016, 19:34, rettet i alt 1 gang.
0
"Success is the ability to go from one failure to another - with no loss of enthusiasm".

Winston Churchill
d.d84
Indlæg: 83
Tilmeldt: 14. aug 2015, 06:06
Kort karma: 8
Likede indlæg: 82

Re: Singletråden

Indlægaf d.d84 » 23. maj 2016, 19:34

dagge30 skrev:Jeg har læst med siden jeg blev single for Ca 2 måneder siden efter knap 4 år...
I dag har jeg så opdaget at min eks har fundet en ny.. puha en mavepuster altså!!

Den har min eks også lavet, det er ca. 3 mdr siden jeg gik fra ham, og 2 måneder siden jeg flyttede med børnene. Han har fundet en ung pige, de skal ud at rejse sammen til oktober og han vil gerne have hun møder børnene snart :stoned: han kan ikke engang selv tage sig sammen til at komme på samvær hos dem her hos mig, og da slet ikke at tage den store (2,5 år) med et par timer eller noget, så vi kan begynde at få optrappet samværet. :gruble:
0
IrmaPigen
Indlæg: 7782
Tilmeldt: 17. apr 2016, 06:38
Kort karma: 971
Likede indlæg: 12427

Re: Singletråden

Indlægaf IrmaPigen » 23. maj 2016, 19:34

ManicNinja skrev:He's all yours, Irmapige. Men hvis I løber på en med nogle veltrænede onkeljokes og flabede, hurtige svar - så lad mig det endelig vide. Okay?


Han er så 10 år for unge til mig. Og jeg er faktisk slet ikke til langhårede mænd :genert:

Men han har den dér atletiske krop (uden at være pumpet) som jeg synes er voldsomt lækker :love2:
Senest rettet af IrmaPigen 23. maj 2016, 19:43, rettet i alt 1 gang.
1
Brugeravatar
Juki
Indlæg: 10021
Tilmeldt: 9. sep 2015, 20:26
Kort karma: 785
Likede indlæg: 14759

Re: Singletråden

Indlægaf Juki » 23. maj 2016, 19:38

IrmaPigen skrev:Ikke quote tak, jeg sletter om lidt igen.

Han minder lidt om ham den ene af Nik og Jay :genert:
0
Forarget kan man altid blive

En bruger du ikke kan nå :cool2:
Brugeravatar
ManicNinja
Indlæg: 5484
Tilmeldt: 27. aug 2015, 14:16
Kort karma: 1159
Likede indlæg: 8962

Re: Singletråden

Indlægaf ManicNinja » 23. maj 2016, 19:39

Som jeg vist har været inde på før, så er en krop bedøvende ligegyldig for mig, indtil jeg ved, om der sidder et kvikt, charmerende og originalt hoved på toppen af den.
Gør der dét, kan den dérsens krop til gengæld gå hen og blive voldsomt interessant! :slem:

Selvfølgelig er udseende ikke ligegyldigt. Men det er ikke det, der gør, jeg fatter interesse. Så jo, han er flot. Men om han er lækker, aner jeg virkelig ikke.

Beklager :D Har altid været dårlig til at pigehvine over sådan noget :)
Senest rettet af ManicNinja 23. maj 2016, 19:43, rettet i alt 2 gange.
2
"Success is the ability to go from one failure to another - with no loss of enthusiasm".

Winston Churchill
d.d84
Indlæg: 83
Tilmeldt: 14. aug 2015, 06:06
Kort karma: 8
Likede indlæg: 82

Re: Singletråden

Indlægaf d.d84 » 23. maj 2016, 19:39

IrmaPigen skrev:
ManicNinja skrev:He's all yours, Irmapige. Men hvis I løber på en med nogle veltrænede onkeljokes og flabede, hurtige svar - så lad mig det endelig vide. Okay?


Han er så 10 år for unge til mig. Og jeg er faktisk slet ikke til langhårede mænd :genert:

Men han har den dér atletiske krop (uden at være punpet) som jeg synes er voldsomt lækker :love2:

Jeg skal nok nuppe ham hvis det er så :fløjt:
2
IrmaPigen
Indlæg: 7782
Tilmeldt: 17. apr 2016, 06:38
Kort karma: 971
Likede indlæg: 12427

Re: Singletråden

Indlægaf IrmaPigen » 23. maj 2016, 19:39

Juki skrev:
IrmaPigen skrev:Ikke quote tak, jeg sletter om lidt igen.

Han minder lidt om ham den ene af Nik og Jay :genert:


Bare meget yngre :-D

En mandlig kollega på jobbet i dag mente, at jeg er en lummer pige-gris :ninja: (efter jeg havde fortalt om min søndag)
1
Brugeravatar
Animi
Indlæg: 7460
Tilmeldt: 24. okt 2015, 14:47
Kort karma: 823
Likede indlæg: 19498

Re: Singletråden

Indlægaf Animi » 23. maj 2016, 19:56

Jeg er så mere til mænd med "bløde" kroppe :genert: Jeg tror jeg har arvet det efter min mor, der altid bare gerne ville have en halv-skaldet buttet mand :lol2: Det fik hun så også med min far :P
0
You know what the issue is with this world? Everyone wants a magical solution to their problem, and everyone refuses to believe in magic.
IrmaPigen
Indlæg: 7782
Tilmeldt: 17. apr 2016, 06:38
Kort karma: 971
Likede indlæg: 12427

Re: Singletråden

Indlægaf IrmaPigen » 23. maj 2016, 19:57

Jeg må se at komme tilbage i løbe-form i en gevaldig fart, så jeg kan løbe i samme pace som NBRO :-D
0
dagge30
Indlæg: 38
Tilmeldt: 1. mar 2016, 11:30
Kort karma: 7
Likede indlæg: 57

Re: Singletråden

Indlægaf dagge30 » 23. maj 2016, 21:00

d.d84 skrev:
dagge30 skrev:Jeg har læst med siden jeg blev single for Ca 2 måneder siden efter knap 4 år...
I dag har jeg så opdaget at min eks har fundet en ny.. puha en mavepuster altså!!

Den har min eks også lavet, det er ca. 3 mdr siden jeg gik fra ham, og 2 måneder siden jeg flyttede med børnene. Han har fundet en ung pige, de skal ud at rejse sammen til oktober og han vil gerne have hun møder børnene snart :stoned: han kan ikke engang selv tage sig sammen til at komme på samvær hos dem her hos mig, og da slet ikke at tage den store (2,5 år) med et par timer eller noget, så vi kan begynde at få optrappet samværet. :gruble:


Hold da K. ..! Det er da nogle vilde planer han har gang i! Måske han skulle prioritere samvær! Åh jeg er så glad for at min x og jeg ikke fik børn (selvom jeg er skruk!)
2
Brugeravatar
Zombie
Indlæg: 5109
Tilmeldt: 16. aug 2015, 14:06
Kort karma: 1219
Likede indlæg: 20816

Re: Singletråden

Indlægaf Zombie » 23. maj 2016, 21:38

HAR I SET TEASER TRAILEREN TIL DEN NYE BEAUTY AND THE BEAST?

OMG OMG OMG

https://www.youtube.com/watch?v=Sds8YuAozEQ

OMG OMG OMG

DET ER EMMA WATSON

FORSTÅR I HVOR VIGTIGT DET ER!!
5
aka Forbies

:gammel:
Brugeravatar
Animi
Indlæg: 7460
Tilmeldt: 24. okt 2015, 14:47
Kort karma: 823
Likede indlæg: 19498

Re: Singletråden

Indlægaf Animi » 23. maj 2016, 21:42

Zombie skrev:HAR I SET TEASER TRAILEREN TIL DEN NYE BEAUTY AND THE BEAST?

OMG OMG OMG

https://www.youtube.com/watch?v=Sds8YuAozEQ

OMG OMG OMG

DET ER EMMA WATSON

FORSTÅR I HVOR VIGTIGT DET ER!!


Emma Watson er virkelig den perfekte Belle :love:
0
You know what the issue is with this world? Everyone wants a magical solution to their problem, and everyone refuses to believe in magic.
Brugeravatar
Sophaya
Indlæg: 2959
Tilmeldt: 22. aug 2015, 11:26
Kort karma: 620
Likede indlæg: 6578

Re: Singletråden

Indlægaf Sophaya » 24. maj 2016, 11:19

Puha, den her sang rammer noget i mig. Men på en lidt god måde også. For jeg er ved langsomt at give helt slip på min eks, og det er sundt.

4
cat has nine lives babe
nine lives to itself
but you only got one

x

Tilbage til "Forhold og sex"