Singletråden

Her kan du snage løs i dine meddebattørers parforhold eller singleliv, og alt hvad der følger med.
Brugeravatar
Zombie
Indlæg: 5109
Tilmeldt: 16. aug 2015, 14:06
Kort karma: 1219
Likede indlæg: 20819

Re: Singletråden

Indlægaf Zombie » 10. jun 2016, 08:55

Nå, men eks'en var jo forbi i går. Han var bare fuld af selvynk. Jeg sagde lige ud, at jeg fandt det upassende, at han åbenbart mener, at det er op til mig at trøste ham og fortælle ham, at det hele ikke er hans skyld. Bevares, det er det jo på ingen måde. Men det er sgu ikke mit job at sidde dér og fortælle ham, at det er hans eks (mig!) som er den onde og dumme.

Vi fik snakket om tingene mere overordnet, og jeg sagde at han måske også tog mere på vej, fordi det er hans første seriøse forhold. Og jeg holdt fast i min holdning om, at det er bedre at vi ikke er sammen.
Han var sådan lidt "Lige nu tror jeg ikke, at jeg finder en bedre kæreste end dig" og jeg var sådan lidt... øøøh, vi matchede ikke på nogle ret vigtige punkter og var ikke i stand til at komme hinanden i møde overhovedet, jeg håber virkelig at der findes nogle bedre kærester for os hver især derude. - Jeg formulerede det lidt blødere, men essensen var den samme, da jeg formidlede det til ham.


Jeg er ret overbevist om, at det som rammer ham nu, er at det ikke lige er så fedt at være single. Det er ikke så nemt bare at gå ud og score noget andet/bedre. Han render rundt i limbo fordi han er færdig med sin uddannelse og nu skal søge arbejde, og fordi han er færdiguddannet er han også flyttet her fra området, hvor han var glad for at bo (studieboliger). Så han føler sig nok lidt 'lost' lige nu helt generelt, og så bliver han needy.

Hunden var glad for at se ham, ville gerne aes og nusses, men fra første færd viste hun meget dæmpende, underdanige signaler. Sådan plejer hun slet ikke at være omkring folk, så det understreger ligesom bare min pointe med, at han og jeg var for forskellige, bl.a. når det kom til at håndtere hunde og hvad der er god stil dér.
0
aka Forbies

:gammel:
Brugeravatar
Rapfisk
Indlæg: 7067
Tilmeldt: 20. aug 2015, 16:27
Kort karma: 1430
Likede indlæg: 13276

Re: Singletråden

Indlægaf Rapfisk » 10. jun 2016, 09:02

Det må være virkelig hårdt at være din ekskæreste lige nu, Zombie. Det betyder ikke, at det ikke var det rigtige for jer begge, men at han står ved en masse skilleveje og prøver at finde noget at gribe fat i. Der skal nok komme noget bedre til ham, men det er selvfølgelig overvældende lige nu. Det lyder som om, du tacklede det godt.

Life is what happens while you're busy making other plans, Anonymiseret :-D Jeg ville skrive tilbage, at du er interesseret, men også fortælle om, hvorfor du lige har brug for pusterum også.
3
Livslinjen: 70 201 201
Brugeravatar
ManicNinja
Indlæg: 5484
Tilmeldt: 27. aug 2015, 14:16
Kort karma: 1159
Likede indlæg: 8962

Re: Singletråden

Indlægaf ManicNinja » 10. jun 2016, 09:12

Anonymiseret: Er overbevist om, du gjorde det rigtige - grimt eller ej. Ingen af os er supermennesker ;) Jeg tror sgu også, jeg havde gået en mand grimt, hvis han på den måde var blevet ved med at ville være hemmelige uden grund. Det er jo komplet perspektivløst, altså! Og du har jo nogen tid givet udtryk for, det nok var slut, så ...
0
"Success is the ability to go from one failure to another - with no loss of enthusiasm".

Winston Churchill
Brugeravatar
Rapfisk
Indlæg: 7067
Tilmeldt: 20. aug 2015, 16:27
Kort karma: 1430
Likede indlæg: 13276

Re: Singletråden

Indlægaf Rapfisk » 10. jun 2016, 13:25

Citat slettet
:lun:
0
Livslinjen: 70 201 201
Brugeravatar
Planten
Indlæg: 4283
Tilmeldt: 17. aug 2015, 21:06
Kort karma: 1042
Likede indlæg: 7228

Re: Singletråden

Indlægaf Planten » 10. jun 2016, 14:43

Nå men mit sidste tinder skriveri blev lige afsluttet i morges. Han virkede ellers til at være lige præcis sådan en, jeg kunne finde rigtig interessant. Han luftede så lige en ret speciel fetish, som jeg ikke kan forlige mig med. Æv.
0
Brugeravatar
Æske
Indlæg: 1304
Tilmeldt: 12. aug 2015, 17:01
Kort karma: 423
Geografisk sted: Århus
Likede indlæg: 2340

Re: Singletråden

Indlægaf Æske » 10. jun 2016, 14:50

Nå, men, øøøhmmm.... Der var bland-selv slik til 7.95,- og 25 % på alle specialøl i Føtex. Det kunne jeg på ingen måde styre - især ikke i en weekend uden planer :-D
5
Det skal være sjovt, ellers er det ikke morsomt!
Brugeravatar
Rapfisk
Indlæg: 7067
Tilmeldt: 20. aug 2015, 16:27
Kort karma: 1430
Likede indlæg: 13276

Re: Singletråden

Indlægaf Rapfisk » 10. jun 2016, 14:56

Planten skrev:Nå men mit sidste tinder skriveri blev lige afsluttet i morges. Han virkede ellers til at være lige præcis sådan en, jeg kunne finde rigtig interessant. Han luftede så lige en ret speciel fetish, som jeg ikke kan forlige mig med. Æv.

:shock:
0
Livslinjen: 70 201 201
Brugeravatar
Rapfisk
Indlæg: 7067
Tilmeldt: 20. aug 2015, 16:27
Kort karma: 1430
Likede indlæg: 13276

Re: Singletråden

Indlægaf Rapfisk » 10. jun 2016, 15:06

Dikus skrev:Vil han tænde på min gamle, tykke krop? (Oh gru at skulle være nøgen med en ny) og vil vi matche eller er det bare maaaahhhh...?

Det er lige før, jeg kaster mig i grams med det samme for ikke at blive lidt glad for en, det bare ikke virker med af den ene eller anden grund

Det synes jeg også er svært. Selv om jeg ikke har født eller andet, så er min krop altså anderledes end tidligere. Jeg har valgt at sige til mig selv, at dels er mændene jo også ældre, og dels skal jeg jo ikke gøre mig til dommer over, hvad mænd vil sige til en blødere version af mig. De tænder jo per definition på noget andet end vi gør.
0
Livslinjen: 70 201 201
Brugeravatar
Juki
Indlæg: 10021
Tilmeldt: 9. sep 2015, 20:26
Kort karma: 785
Likede indlæg: 14759

Re: Singletråden

Indlægaf Juki » 10. jun 2016, 15:59

Planten skrev:Nå men mit sidste tinder skriveri blev lige afsluttet i morges. Han virkede ellers til at være lige præcis sådan en, jeg kunne finde rigtig interessant. Han luftede så lige en ret speciel fetish, som jeg ikke kan forlige mig med. Æv.

Øv! :kram:

Men nu er jeg også nysgerrig! :-D Tror jeg :genert:

(Sorry for smiley overload)
1
Forarget kan man altid blive

En bruger du ikke kan nå :cool2:
Brugeravatar
SoMaPe
Indlæg: 50
Tilmeldt: 8. maj 2016, 19:57
Kort karma: 2
Likede indlæg: 55

Re: Singletråden

Indlægaf SoMaPe » 10. jun 2016, 16:26

Jeg skal vaske tøj i weekenden. Det bliver en vild weekend :genert:
3
Kinda Pissed About Not Being A Mermaid
MOGA
Indlæg: 4032
Tilmeldt: 21. aug 2015, 20:34
Kort karma: 521
Likede indlæg: 7352

Re: Singletråden

Indlægaf MOGA » 10. jun 2016, 16:34

Jeg lister lige så stille ind igen...for tre uger siden havde jeg en mand, hvor vi var lige ved at være der, hvor vi kaldte os kærester - og så gik han i panik. Så over et par dage blev jeg single igen. Jeg er ikke ovre ham. Jeg prøvede at lave savner/savner ikke listen efter at have læst om den herinde, men jeg savner stadig alt for meget, så det virker ikke. Derudover sender han en del modsatrettede signaler, der forvirrer mig. Suk.

Jeg skal faktisk på date i morgen. Det er måske ikke helt fair over for vedkommende, men som en af mine veninder sagde, så er det måske det, der skal til for at jeg kommer videre...(også selvom jeg stadig håber på, at den anden kommer tilbage).
0
Brugeravatar
Code71
Indlæg: 1509
Tilmeldt: 12. aug 2015, 16:55
Kort karma: 304
Geografisk sted: København
Likede indlæg: 3345

Re: Singletråden

Indlægaf Code71 » 10. jun 2016, 16:41

MOGA skrev:Jeg lister lige så stille ind igen...for tre uger siden havde jeg en mand, hvor vi var lige ved at være der, hvor vi kaldte os kærester - og så gik han i panik. Så over et par dage blev jeg single igen. Jeg er ikke ovre ham. Jeg prøvede at lave savner/savner ikke listen efter at have læst om den herinde, men jeg savner stadig alt for meget, så det virker ikke. Derudover sender han en del modsatrettede signaler, der forvirrer mig. Suk.

Jeg skal faktisk på date i morgen. Det er måske ikke helt fair over for vedkommende, men som en af mine veninder sagde, så er det måske det, der skal til for at jeg kommer videre...(også selvom jeg stadig håber på, at den anden kommer tilbage).


Det kan jo rent faktisk være at ham i morgen viser sig at være den helt rette for dig. Så gå ind i det med åbent sind :-)

Jeg håber det bedste for dig :)
4
Nå jeg hænger jo nok lidt ved. Så "lurer lidt" er suspenderet lige foreløbigt
Brugeravatar
Rapfisk
Indlæg: 7067
Tilmeldt: 20. aug 2015, 16:27
Kort karma: 1430
Likede indlæg: 13276

Re: Singletråden

Indlægaf Rapfisk » 10. jun 2016, 16:41

MOGA skrev:Jeg lister lige så stille ind igen...for tre uger siden havde jeg en mand, hvor vi var lige ved at være der, hvor vi kaldte os kærester - og så gik han i panik. Så over et par dage blev jeg single igen. Jeg er ikke ovre ham. Jeg prøvede at lave savner/savner ikke listen efter at have læst om den herinde, men jeg savner stadig alt for meget, så det virker ikke. Derudover sender han en del modsatrettede signaler, der forvirrer mig. Suk.

Jeg skal faktisk på date i morgen. Det er måske ikke helt fair over for vedkommende, men som en af mine veninder sagde, så er det måske det, der skal til for at jeg kommer videre...(også selvom jeg stadig håber på, at den anden kommer tilbage).

Så længe du selv har lyst, er der ikke noget i vejen med at møde nye mennesker og have nogle gode timer. Måske kan daten også være med til gradvist at flytte vægten for savner/savner ikke-listen. Det er helt klart en svær øvelse, når man kun nåede den første forelskelse. Måske er det bedre for dig at skrive listen over, hvad du leder efter, og se, at det ikke var det, han kunne give dig - i hvert fald ikke nu.
1
Livslinjen: 70 201 201
Brugeravatar
Sophaya
Indlæg: 2963
Tilmeldt: 22. aug 2015, 11:26
Kort karma: 624
Likede indlæg: 6596

Re: Singletråden

Indlægaf Sophaya » 10. jun 2016, 17:01

Hvem har brug for en mand? :lun:

image.jpeg
Du har ikke de nødvendige tilladelser til at se vedhæftede filer i dette indlæg.
11
cat has nine lives babe
nine lives to itself
but you only got one

x
MOGA
Indlæg: 4032
Tilmeldt: 21. aug 2015, 20:34
Kort karma: 521
Likede indlæg: 7352

Re: Singletråden

Indlægaf MOGA » 10. jun 2016, 18:07

Code71 skrev:
MOGA skrev:Jeg lister lige så stille ind igen...for tre uger siden havde jeg en mand, hvor vi var lige ved at være der, hvor vi kaldte os kærester - og så gik han i panik. Så over et par dage blev jeg single igen. Jeg er ikke ovre ham. Jeg prøvede at lave savner/savner ikke listen efter at have læst om den herinde, men jeg savner stadig alt for meget, så det virker ikke. Derudover sender han en del modsatrettede signaler, der forvirrer mig. Suk.

Jeg skal faktisk på date i morgen. Det er måske ikke helt fair over for vedkommende, men som en af mine veninder sagde, så er det måske det, der skal til for at jeg kommer videre...(også selvom jeg stadig håber på, at den anden kommer tilbage).


Det kan jo rent faktisk være at ham i morgen viser sig at være den helt rette for dig. Så gå ind i det med åbent sind :-)

Jeg håber det bedste for dig :)


Jeg prøver :)
Problemet er jo lidt, at der er en anden, som jeg synes er den rette. Han var ikke perfekt, fx var han for gammel (eller, det var han ikke, men hans alder satte nogle tanker igang), og der var også nogle andre ting, der krævede kompromis - men alligevel føltes det rigtigt...eller, det syntes jeg ;)
0

Tilbage til "Forhold og sex"