Singletråden

Her kan du snage løs i dine meddebattørers parforhold eller singleliv, og alt hvad der følger med.
Brugeravatar
ManicNinja
Indlæg: 5484
Tilmeldt: 27. aug 2015, 14:16
Kort karma: 1159
Likede indlæg: 8962

Re: Singletråden

Indlægaf ManicNinja » 10. jun 2016, 21:19

Citat slettet
Ikke sikker på, jeg forstår, anonymiseret ...

Altså, han ville gerne være med til ikke at være hemmelige mere, men så alligevel ikke - eller?
0
"Success is the ability to go from one failure to another - with no loss of enthusiasm".

Winston Churchill
MOGA
Indlæg: 4032
Tilmeldt: 21. aug 2015, 20:34
Kort karma: 521
Likede indlæg: 7352

Re: Singletråden

Indlægaf MOGA » 10. jun 2016, 21:19

ManicNinja skrev:
MOGA skrev:
ManicNinja skrev:
MOGA skrev:Jeg tror nok jeg kan følge med :D

Jeg har hørt alverdens dårlige undskyldninger før, dem er jeg ret immun overfor egentlig.
Men det her er mandens egne ord...han har været single længere end jeg har været voksen, og jeg tror bare - nej, jeg ved, for det sagde han jo - at det ukendte blev for meget. Det handlede ikke om tid, prioriteringer, ønske om at være sammen eller andet. Måske er det også derfor jeg håber på, at han kommer til fornuft og kommer tilbage? Så kan man mene hvad man vil om lige den del, men han er jo ikke en dårlig mand. Tværtimod, faktisk.


Jeg mente egentlig bare, at uanset om de så siger, de er bange eller de har for travlt eller det nu er. Så tror jeg, det er vigtigt (for éns egen skyld) at respektere det nej, der ligger i det, selv om man måske ikke kan respektere præmissen eller begrundelsen.

Sé - jeg KAN formulere mig kortere :D

:D

Jeg har selvfølgelig respekteret nej'et i forhold til ham.


Okay - jeg læste bare noget med nogle "blandede signaler", han stadig sendte osv. Og må indrømme, jeg tænkte, at det ikke lød, som om du havde sørget for at lukke døren, men stadig holdt et håb kørende. Og dét hører for mig også under at respektere et nej. At man tager det for pålydende og ikke tror, det ændrer sig.

Men det kan godt være, jeg misforstod dig.


Jeg håber, men det er da ikke det samme som, at jeg ikke respekterer, at han ikke vil? Jeg belemrer jo ikke ham med det.
Og han er i tvivl, det ved jeg, for det har han jo sagt. Og det bekræftes af de ting, han gør.
1
Brugeravatar
ManicNinja
Indlæg: 5484
Tilmeldt: 27. aug 2015, 14:16
Kort karma: 1159
Likede indlæg: 8962

Re: Singletråden

Indlægaf ManicNinja » 10. jun 2016, 21:31

MOGA skrev:
ManicNinja skrev:
MOGA skrev:
ManicNinja skrev:
MOGA skrev:Jeg tror nok jeg kan følge med :D

Jeg har hørt alverdens dårlige undskyldninger før, dem er jeg ret immun overfor egentlig.
Men det her er mandens egne ord...han har været single længere end jeg har været voksen, og jeg tror bare - nej, jeg ved, for det sagde han jo - at det ukendte blev for meget. Det handlede ikke om tid, prioriteringer, ønske om at være sammen eller andet. Måske er det også derfor jeg håber på, at han kommer til fornuft og kommer tilbage? Så kan man mene hvad man vil om lige den del, men han er jo ikke en dårlig mand. Tværtimod, faktisk.


Jeg mente egentlig bare, at uanset om de så siger, de er bange eller de har for travlt eller det nu er. Så tror jeg, det er vigtigt (for éns egen skyld) at respektere det nej, der ligger i det, selv om man måske ikke kan respektere præmissen eller begrundelsen.

Sé - jeg KAN formulere mig kortere :D

:D

Jeg har selvfølgelig respekteret nej'et i forhold til ham.


Okay - jeg læste bare noget med nogle "blandede signaler", han stadig sendte osv. Og må indrømme, jeg tænkte, at det ikke lød, som om du havde sørget for at lukke døren, men stadig holdt et håb kørende. Og dét hører for mig også under at respektere et nej. At man tager det for pålydende og ikke tror, det ændrer sig.

Men det kan godt være, jeg misforstod dig.


Jeg håber, men det er da ikke det samme som, at jeg ikke respekterer, at han ikke vil? Jeg belemrer jo ikke ham med det.
Og han er i tvivl, det ved jeg, for det har han jo sagt. Og det bekræftes af de ting, han gør.


Jeg er med og er ret sikker på, at de fleste bruger ordet 'respekterer' på den måde, du her forklarer. :)

Tror bare, jeg lægger lidt mere i ordet 'respekterer' i denne sammenhæng. Fordi jeg også ser det som noget med at respektere sig selv ved at lade være med at håbe. Det er mere fair over for én selv. Derudover er respekt for mig ikke blot et spørgsmål om, hvordan du agerer over for ham direkte, men også hvordan du ser ham. Jeg er helt med på, at du selvfølgelig ikke handler på dit håb og fx opsøger ham mod hans vilje osv. Klart! Men jeg synes også, der kan ligge noget manglende respekt i selve det at blive ved at håbe. For dermed siger man også lidt: "Jeg har egentlig ikke rigtigt tiltro til, at du kan beslutte dig, og at dine beslutninger står ved magt". Det kan godt være, han ikke ved, at du tænker sådan. Men jeg synes, at der i det mønster er en forventning om noget inkonsekvens, som man ikke har til en person, man rent faktisk respekterer.
0
"Success is the ability to go from one failure to another - with no loss of enthusiasm".

Winston Churchill
MOGA
Indlæg: 4032
Tilmeldt: 21. aug 2015, 20:34
Kort karma: 521
Likede indlæg: 7352

Re: Singletråden

Indlægaf MOGA » 10. jun 2016, 21:35

ManicNinja skrev:
MOGA skrev:
ManicNinja skrev:
MOGA skrev:
ManicNinja skrev:
MOGA skrev:Jeg tror nok jeg kan følge med :D

Jeg har hørt alverdens dårlige undskyldninger før, dem er jeg ret immun overfor egentlig.
Men det her er mandens egne ord...han har været single længere end jeg har været voksen, og jeg tror bare - nej, jeg ved, for det sagde han jo - at det ukendte blev for meget. Det handlede ikke om tid, prioriteringer, ønske om at være sammen eller andet. Måske er det også derfor jeg håber på, at han kommer til fornuft og kommer tilbage? Så kan man mene hvad man vil om lige den del, men han er jo ikke en dårlig mand. Tværtimod, faktisk.


Jeg mente egentlig bare, at uanset om de så siger, de er bange eller de har for travlt eller det nu er. Så tror jeg, det er vigtigt (for éns egen skyld) at respektere det nej, der ligger i det, selv om man måske ikke kan respektere præmissen eller begrundelsen.

Sé - jeg KAN formulere mig kortere :D

:D

Jeg har selvfølgelig respekteret nej'et i forhold til ham.


Okay - jeg læste bare noget med nogle "blandede signaler", han stadig sendte osv. Og må indrømme, jeg tænkte, at det ikke lød, som om du havde sørget for at lukke døren, men stadig holdt et håb kørende. Og dét hører for mig også under at respektere et nej. At man tager det for pålydende og ikke tror, det ændrer sig.

Men det kan godt være, jeg misforstod dig.


Jeg håber, men det er da ikke det samme som, at jeg ikke respekterer, at han ikke vil? Jeg belemrer jo ikke ham med det.
Og han er i tvivl, det ved jeg, for det har han jo sagt. Og det bekræftes af de ting, han gør.


Jeg er med og er ret sikker på, at de fleste bruger ordet 'respekterer' på den måde, du her forklarer. :)

Tror bare, jeg lægger lidt mere i ordet 'respekterer' i denne sammenhæng. Fordi jeg også ser det som noget med at respektere sig selv ved at lade være med at håbe. Det er mere fair over for én selv. Derudover er respekt for mig ikke blot et spørgsmål om, hvordan du agerer over for ham direkte, men også hvordan du ser ham. Jeg er helt med på, at du selvfølgelig ikke handler på dit håb og fx opsøger ham mod hans vilje osv. Klart! Men jeg synes også, der kan ligge noget manglende respekt i selve det at blive ved at håbe. For dermed siger man også lidt: "Jeg har egentlig ikke rigtigt tiltro til, at du kan beslutte dig, og at dine beslutninger står ved magt". Det kan godt være, han ikke ved, at du tænker sådan. Men jeg synes, at der i det mønster er en forventning om noget inkonsekvens, som man ikke har til en person, man rent faktisk respekterer.


Jeg kan godt følge dig. Og jeg tror også jeg ville have det sådan, hvis der ikke var alle de tvivlspørgsmål fra hans side. Altså, hvis jeg ikke respekterer ham, så respekterer han jo heller ikke sig selv. Og normalt ville jeg lukke den, men måske netop fordi jeg virkelig kunne se potentiale i vores relation, så er det ikke så lige til.
1
Brugeravatar
Zombie
Indlæg: 5109
Tilmeldt: 16. aug 2015, 14:06
Kort karma: 1219
Likede indlæg: 20819

Re: Singletråden

Indlægaf Zombie » 10. jun 2016, 21:53

Ham der min pæne kammerat som jeg putter med til film og laver mad med, hentyder måske lidt at hvis jeg tog initiativ til mere (ikke romantisk ;) ) så kunne det godt ske.
Jeg ved ikke om jeg er trodsig pga. eks'en eller om jeg bare har behov oder was, men jeg er lidt fristet. Han er virkelig pæn.

Desværre er han også sjov og sød, og min track record med at holde følelserne ude af den slags er desværre ringe. Sådan virkelig. Og bare tanken om følelser ud over det hele, gør mig træt. Udmattet.

Men han er pæn. Sådan, meget. Jeg ku' nok godt, men fuck det ville være uklogt.

Heldigvis ligger bolden 100% på min banehalvdel, så jeg kan bare lade være med at eskalere noget. Så fortsætter status quo.

Jeg har brug for chokolade..
1
aka Forbies

:gammel:
Brugeravatar
Planten
Indlæg: 4283
Tilmeldt: 17. aug 2015, 21:06
Kort karma: 1042
Likede indlæg: 7228

Re: Singletråden

Indlægaf Planten » 10. jun 2016, 23:06

Undskyld - det var ikke for at lade jer hænge :) jeg skulle bare lige til København og til Teitur i Tivoli :)

Ved ikke, om jeg lige vil fortælle det her i offentligheden, men det handlede ikke om slag, reb eller noget i den dur, men mere lidt i baby kategorien....

Og ja, jeg synes også, det kan være lidt vanskeligt med sex delen. Jeg synes ikke, man behøver matche 100%, det er mere dynamisk, hvis man kan rykke hinandens grænser lidt.
0
Brugeravatar
Planten
Indlæg: 4283
Tilmeldt: 17. aug 2015, 21:06
Kort karma: 1042
Likede indlæg: 7228

Re: Singletråden

Indlægaf Planten » 10. jun 2016, 23:07

Men zombie, jeg forstår ikke helt - er du bange for at få følelser?
0
Brugeravatar
Juki
Indlæg: 10021
Tilmeldt: 9. sep 2015, 20:26
Kort karma: 785
Likede indlæg: 14759

Re: Singletråden

Indlægaf Juki » 10. jun 2016, 23:09

Planten skrev:Undskyld - det var ikke for at lade jer hænge :) jeg skulle bare lige til København og til Teitur i Tivoli :)

Ved ikke, om jeg lige vil fortælle det her i offentligheden, men det handlede ikke om slag, reb eller noget i den dur, men mere lidt i baby kategorien....

Og ja, jeg synes også, det kan være lidt vanskeligt med sex delen. Jeg synes ikke, man behøver matche 100%, det er mere dynamisk, hvis man kan rykke hinandens grænser lidt.

Er han voksenbaby? :genert:

Du behøver selvfølgelig ikke svare :kys:
0
Forarget kan man altid blive

En bruger du ikke kan nå :cool2:
Brugeravatar
Planten
Indlæg: 4283
Tilmeldt: 17. aug 2015, 21:06
Kort karma: 1042
Likede indlæg: 7228

Re: Singletråden

Indlægaf Planten » 10. jun 2016, 23:22

Juki skrev:
Planten skrev:Undskyld - det var ikke for at lade jer hænge :) jeg skulle bare lige til København og til Teitur i Tivoli :)

Ved ikke, om jeg lige vil fortælle det her i offentligheden, men det handlede ikke om slag, reb eller noget i den dur, men mere lidt i baby kategorien....

Og ja, jeg synes også, det kan være lidt vanskeligt med sex delen. Jeg synes ikke, man behøver matche 100%, det er mere dynamisk, hvis man kan rykke hinandens grænser lidt.

Er han voksenbaby? :genert:

Du behøver selvfølgelig ikke svare :kys:

Nej nej. Men han er blevet slettet som match :lol:
1
Brugeravatar
Æske
Indlæg: 1304
Tilmeldt: 12. aug 2015, 17:01
Kort karma: 423
Geografisk sted: Århus
Likede indlæg: 2340

Re: Singletråden

Indlægaf Æske » 11. jun 2016, 00:44

Spændende, Anonymiseret!

Jeg er stadig vågen fordi jeg muligvis sov 3 1/2 time til middag fra 16.30 og frem...
0
Det skal være sjovt, ellers er det ikke morsomt!
Brugeravatar
Planten
Indlæg: 4283
Tilmeldt: 17. aug 2015, 21:06
Kort karma: 1042
Likede indlæg: 7228

Re: Singletråden

Indlægaf Planten » 11. jun 2016, 07:49

Citat slettet
På hvilken måde, vil han gerne forventningsafstemme?
0
Brugeravatar
Zombie
Indlæg: 5109
Tilmeldt: 16. aug 2015, 14:06
Kort karma: 1219
Likede indlæg: 20819

Re: Singletråden

Indlægaf Zombie » 11. jun 2016, 08:55

Planten skrev:Men zombie, jeg forstår ikke helt - er du bange for at få følelser?


Ja, og på sådan en måde, hvor jeg bare ikke kan vinde.

Er de ikke gengældt, kan jeg blive såret.
Er de gengældt, kan jeg ikke rigtig overskue det.

Så derfor lader jeg den bare ligge for nu. Jeg er nødt til at slå bremsen i - jeg trænger til at være bare mig, også følelsesmæssigt, lidt endnu.
1
aka Forbies

:gammel:
Brugeravatar
Planten
Indlæg: 4283
Tilmeldt: 17. aug 2015, 21:06
Kort karma: 1042
Likede indlæg: 7228

Re: Singletråden

Indlægaf Planten » 11. jun 2016, 09:17

Zombie skrev:
Planten skrev:Men zombie, jeg forstår ikke helt - er du bange for at få følelser?


Ja, og på sådan en måde, hvor jeg bare ikke kan vinde.

Er de ikke gengældt, kan jeg blive såret.
Er de gengældt, kan jeg ikke rigtig overskue det.

Så derfor lader jeg den bare ligge for nu. Jeg er nødt til at slå bremsen i - jeg trænger til at være bare mig, også følelsesmæssigt, lidt endnu.

Det er fordi du trænger til ro på følelsesmæssigt, at du ikke våger?

Men de der følelser, kan man virkelig styre dem?
0
Brugeravatar
ManicNinja
Indlæg: 5484
Tilmeldt: 27. aug 2015, 14:16
Kort karma: 1159
Likede indlæg: 8962

Re: Singletråden

Indlægaf ManicNinja » 11. jun 2016, 10:11

Citat slettet

Haha! Det er sgu da fra den ene yderlighed til den anden, hva'? :D
0
"Success is the ability to go from one failure to another - with no loss of enthusiasm".

Winston Churchill
Brugeravatar
ManicNinja
Indlæg: 5484
Tilmeldt: 27. aug 2015, 14:16
Kort karma: 1159
Likede indlæg: 8962

Re: Singletråden

Indlægaf ManicNinja » 11. jun 2016, 10:32

Jeg var nok ikke ligefrem løbet skrigende væk. Men havde sikkert tænkt (nok også sagt), om han ikke liiiiige kunne tage den lidt med ro i scoringssituationen-agtigt. :D

Men igen spiller det jo også en rolle, hvor vild i varmen man selv er (har hørt der bliver slået varmerekorder på Grønland pt :P ) ...
0
"Success is the ability to go from one failure to another - with no loss of enthusiasm".

Winston Churchill

Tilbage til "Forhold og sex"