Singletråden

Her kan du snage løs i dine meddebattørers parforhold eller singleliv, og alt hvad der følger med.
Brugeravatar
Æske
Indlæg: 1304
Tilmeldt: 12. aug 2015, 17:01
Kort karma: 423
Geografisk sted: Århus
Likede indlæg: 2340

Re: Singletråden

Indlægaf Æske » 30. jun 2016, 17:02

Rikke skrev:
Æske skrev:Jeg har besluttet mig til at gå i kloster - er der nogen, der vil med?

Kom bare. Jeg redder op til dig!


Fantastisk :love:
0
Det skal være sjovt, ellers er det ikke morsomt!
Brugeravatar
Æske
Indlæg: 1304
Tilmeldt: 12. aug 2015, 17:01
Kort karma: 423
Geografisk sted: Århus
Likede indlæg: 2340

Re: Singletråden

Indlægaf Æske » 30. jun 2016, 17:03

Dragen skrev:
Æske skrev:Jeg har besluttet mig til at gå i kloster - er der nogen, der vil med?


Er der WiFi? :-D

Ja, er du tosset - vi bliver nødt til at kunne få vores daglige debat-fix :-D
2
Det skal være sjovt, ellers er det ikke morsomt!
Brugeravatar
Little_Woman
Indlæg: 3408
Tilmeldt: 28. dec 2015, 18:53
Kort karma: 924
Likede indlæg: 10681

Re: Singletråden

Indlægaf Little_Woman » 30. jun 2016, 19:16

ManicNinja skrev:To opklarende spørgsmål:

1. Hvorfor ikke starte med at sende en venneanmodning? Jeg mener, hvis det er SÅ vigtigt for dig at få kontakt, er det da dumt at skrive til et filter (som rigtigt mange aldrig tjekker).

2. Er det først nu, du har den her voldsomme reaktion, eller er den kommet lige med ét? Hvis det sidste er tilfældet: Hvad er der sket, siden du panikker?

Og så har jeg lyst til at sige: Uanset hvor dejlig han så måtte være ... Prøv at fortælle dig selv, at du på ingen måde dør af, hvis du aldrig hører fra ham igen. Du bliver ked af det, ja. Men du overlever. Dét er mit bedste råd mod den slags angst dér. Det lyder vældigt stressende. I mine øjne er ingen mand det dér værd.


1.jeg er nok ikke så FB-kyndig; mente bestemt at man fik beskeden, uanset at man ikke var venner.

2. Jrg har fået nys om, at han har sagt sit job og og derfor ikke skal tilbage og passe det til august. Hvis han har besluttet sig for at blive skibums/fåreavler/drueplukker ville jeg egentlig gerne have den opklaring - så jeg kunne rykke videre. I stedet for at vente og savne længere tid, hvis beslutningen om ex at blive i udlandet var truffet. Simpelthen for at få den afklaring, som kunne hjælpe mig til at tage de videre skridt i en anden retning.

Er fuldstændig enig - det er også derfor jrg har det så elendigt, fordi jeg trives vanvittigt dårligt som jeg har det lige nu. Jeg ER sindssygt følsom af natur,men lige nu stikker det alligevel af, selv for mig.

Jeg har endda slået mit knæ, så jeg kan ikke løbe min uro væk som jeg plejer at kunne :panik:
0
Nu med fugl

Otto, 16.11.18 :lun:
Brugeravatar
Fru Sunshine
Indlæg: 11519
Tilmeldt: 13. aug 2015, 12:31
Kort karma: 1738
Geografisk sted: Vendsyssel
Likede indlæg: 16695

Re: Singletråden

Indlægaf Fru Sunshine » 30. jun 2016, 19:19

Æske skrev:
Fru Sunshine skrev:
Æske skrev:Jeg har besluttet mig til at gå i kloster - er der nogen, der vil med?

Kan du bruge Nonberg-klosteret fra The Sound of Music?
Der holder jeg vil for tiden, og vi kunne godt bruge en fantastisk alt :kys:


Årh, du er sød :kys:

Havde faktisk overvejet at køre op og se det :genert:

Det kan nås endnu :-D
1
"Jeg elsker alle farver i verden. Især brun. Det er derfor jeg er det."
Kalenderlågeåbnerbjørnen Bruno.
Brugeravatar
ManicNinja
Indlæg: 5484
Tilmeldt: 27. aug 2015, 14:16
Kort karma: 1159
Likede indlæg: 8962

Re: Singletråden

Indlægaf ManicNinja » 30. jun 2016, 19:37

Little_Woman skrev:
ManicNinja skrev:To opklarende spørgsmål:

1. Hvorfor ikke starte med at sende en venneanmodning? Jeg mener, hvis det er SÅ vigtigt for dig at få kontakt, er det da dumt at skrive til et filter (som rigtigt mange aldrig tjekker).

2. Er det først nu, du har den her voldsomme reaktion, eller er den kommet lige med ét? Hvis det sidste er tilfældet: Hvad er der sket, siden du panikker?

Og så har jeg lyst til at sige: Uanset hvor dejlig han så måtte være ... Prøv at fortælle dig selv, at du på ingen måde dør af, hvis du aldrig hører fra ham igen. Du bliver ked af det, ja. Men du overlever. Dét er mit bedste råd mod den slags angst dér. Det lyder vældigt stressende. I mine øjne er ingen mand det dér værd.


1.jeg er nok ikke så FB-kyndig; mente bestemt at man fik beskeden, uanset at man ikke var venner.

2. Jrg har fået nys om, at han har sagt sit job og og derfor ikke skal tilbage og passe det til august. Hvis han har besluttet sig for at blive skibums/fåreavler/drueplukker ville jeg egentlig gerne have den opklaring - så jeg kunne rykke videre. I stedet for at vente og savne længere tid, hvis beslutningen om ex at blive i udlandet var truffet. Simpelthen for at få den afklaring, som kunne hjælpe mig til at tage de videre skridt i en anden retning.

Er fuldstændig enig - det er også derfor jrg har det så elendigt, fordi jeg trives vanvittigt dårligt som jeg har det lige nu. Jeg ER sindssygt følsom af natur,men lige nu stikker det alligevel af, selv for mig.

Jeg har endda slået mit knæ, så jeg kan ikke løbe min uro væk som jeg plejer at kunne :panik:


Nej, beskeden leveres i en særlig indbakke. Som han aktivt skal gå ind og tjekke for at finde ud af, han har besked. En del har indstillet deres Facebookfilter, så disse beskeder slet ikke leveres: Mange vil kun modtage beskeder fra folk, de er venner med derinde.

Derudover: "Nys om"? Fordi du facebookstalker ham, eller I har fælles venner eller? :P

Mit råd er helt klart: Læg det væk. Det bliver let noget værre noget uden direkte kontakt, hvor den ene går og bygger en masse tanker og fortolkninger på ganske få oplysninger.

Der er ikke mere, du kan gøre herfra. Det fører ingen vegne at jagte ham eller et livstegn fra ham på den måde. Ansøg ham evt om venskab på FB. Hvis du endelig skal gøre noget som helst. Selv ville jeg sgu ikke tage den snak på hverken sms eller FB med tusinde km imellem og dermed potentiale for alle mulige misforståelser, som du så efterfølgende kan spekulere endnu mere over.

Tag den når han kommer hjem. Efter min bedste overbevisning kan du ikke få den afklaring, du har brug for fra ham nu. Du er nødt til at affinde dig med, at lige meget hvor meget du er ved at gå op i limningen, så kan du ikke presse afklaring frem under de her omstændigheder. Det eneste, du kan ændre lige nu, er din måde at håndtere det på. Her kan jeg anbefale realistiske briller ... *kærligt ment*

Hvor gamle er du og han i øvrigt? Kan ikke rigtigt få hold på ud af dine replikker, om I er unge og i gang med den helt store "first love" eller faktisk "gamle i gamet", som måske er blevet lidt overraskede over de her følelser.
1
"Success is the ability to go from one failure to another - with no loss of enthusiasm".

Winston Churchill
Brugeravatar
Animi
Indlæg: 7486
Tilmeldt: 24. okt 2015, 14:47
Kort karma: 828
Likede indlæg: 19593

Re: Singletråden

Indlægaf Animi » 30. jun 2016, 19:40

Har lige været til speeddating. Ret sjovt, med mange forskellige typer. Skrev "ja" til to og "ven" til en, så det bliver spændende at se resultatet :D
5
You know what the issue is with this world? Everyone wants a magical solution to their problem, and everyone refuses to believe in magic.
Brugeravatar
ManicNinja
Indlæg: 5484
Tilmeldt: 27. aug 2015, 14:16
Kort karma: 1159
Likede indlæg: 8962

Re: Singletråden

Indlægaf ManicNinja » 30. jun 2016, 19:48

Dikus skrev:Jeg tror altså, at vi er nogle, der ikke har det så godt med at tage tingene stille og roligt og se, hvad der sker. Men som gerne vil vide, om man går i retning A eller B og hvor målet er. Sådan nogle, der foretrækker "Vi går retning A, der er en atombombe, det bliver slemt" end "Vi ser lige, hvor vi undgår bomberne og hvad der sker, og så går det nok alt sammen".


Det er jeg også. I dén grad. Det er netop derfor, jeg ved, hvor meget man kan vokse og selv få ud af at lære at give slip i situationer, hvor man bare ikke har MULIGHED for at tage kontrol. Så man kan lige så godt sluge kamelen og slappe af.
Hvad vil Little_Woman gøre, hvis ikke han svarer på Facebook eller sms? Hvad KAN hun høre? Hjælper eller ændrer det noget som helst, at hun igen og igen kører tredive forskellige "hvad nu hvis?"-scenarier igennem oppe i hovedet, fra hun vågner, til hun går i seng?

Næh! Bare ærgerligt! Lige her er et af de tilfælde hvor det vil være rarere og mindre udmattende at give slip i stedet for at insistere på, det ukontrollable og uforudsigelige i situationen KAN forudsiges eller styres.
Senest rettet af ManicNinja 30. jun 2016, 19:50, rettet i alt 1 gang.
0
"Success is the ability to go from one failure to another - with no loss of enthusiasm".

Winston Churchill
Brugeravatar
Little_Woman
Indlæg: 3408
Tilmeldt: 28. dec 2015, 18:53
Kort karma: 924
Likede indlæg: 10681

Re: Singletråden

Indlægaf Little_Woman » 30. jun 2016, 19:49

ManicNinja skrev:
Little_Woman skrev:
ManicNinja skrev:To opklarende spørgsmål:

1. Hvorfor ikke starte med at sende en venneanmodning? Jeg mener, hvis det er SÅ vigtigt for dig at få kontakt, er det da dumt at skrive til et filter (som rigtigt mange aldrig tjekker).

2. Er det først nu, du har den her voldsomme reaktion, eller er den kommet lige med ét? Hvis det sidste er tilfældet: Hvad er der sket, siden du panikker?

Og så har jeg lyst til at sige: Uanset hvor dejlig han så måtte være ... Prøv at fortælle dig selv, at du på ingen måde dør af, hvis du aldrig hører fra ham igen. Du bliver ked af det, ja. Men du overlever. Dét er mit bedste råd mod den slags angst dér. Det lyder vældigt stressende. I mine øjne er ingen mand det dér værd.


1.jeg er nok ikke så FB-kyndig; mente bestemt at man fik beskeden, uanset at man ikke var venner.

2. Jrg har fået nys om, at han har sagt sit job og og derfor ikke skal tilbage og passe det til august. Hvis han har besluttet sig for at blive skibums/fåreavler/drueplukker ville jeg egentlig gerne have den opklaring - så jeg kunne rykke videre. I stedet for at vente og savne længere tid, hvis beslutningen om ex at blive i udlandet var truffet. Simpelthen for at få den afklaring, som kunne hjælpe mig til at tage de videre skridt i en anden retning.

Er fuldstændig enig - det er også derfor jrg har det så elendigt, fordi jeg trives vanvittigt dårligt som jeg har det lige nu. Jeg ER sindssygt følsom af natur,men lige nu stikker det alligevel af, selv for mig.

Jeg har endda slået mit knæ, så jeg kan ikke løbe min uro væk som jeg plejer at kunne :panik:


Nej, beskeden leveres i en særlig indbakke. Som han aktivt skal gå ind og tjekke for at finde ud af, han har besked. En del har indstillet deres Facebookfilter, så disse beskeder slet ikke leveres: Mange vil kun modtage beskeder fra folk, de er venner med derinde.

Derudover: "Nys om"? Fordi du facebookstalker ham, eller I har fælles venner eller? :P

Mit råd er helt klart: Læg det væk. Det bliver let noget værre noget uden direkte kontakt, hvor den ene går og bygger en masse tanker og fortolkninger på ganske få oplysninger.

Der er ikke mere, du kan gøre herfra. Det fører ingen vegne at jagte ham eller et livstegn fra ham på den måde. Ansøg ham evt om venskab på FB. Hvis du endelig skal gøre noget som helst. Selv ville jeg sgu ikke tage den snak på hverken sms eller FB med tusinde km imellem og dermed potentiale for alle mulige misforståelser, som du så efterfølgende kan spekulere endnu mere over.

Tag den når han kommer hjem. Efter min bedste overbevisning kan du ikke få den afklaring, du har brug for fra ham nu. Du er nødt til at affinde dig med, at lige meget hvor meget du er ved at gå op i limningen, så kan du ikke presse afklaring frem under de her omstændigheder. Det eneste, du kan ændre lige nu, er din måde at håndtere det på. Her kan jeg anbefale realistiske briller ... *kærligt ment*

Hvor gamle er du og han i øvrigt? Kan ikke rigtigt få hold på ud af dine replikker, om I er unge og i gang med den helt store "first love" eller faktisk "gamle i gamet", som måske er blevet lidt overraskede over de her følelser.


Ork, vi er ganske gamle begge to - start-30'erne og start-40'erne. Og begge følsomme og utrænede i det her game, ifht når følelserne bliver større end bare sådan lige. Jeg har sgu aldrig været så ramt!

Jeg er ganske god til stalking på nettet og jeg har det fra meget pålidelig kilde, at han ikke skal arbejde dér mere. Og dermed ikke længere er bundet til at returnere til København.

Jeg er heller ikke fan af (dårlig) kommunikation; men som sagt, hvis det er noget med at han har slået rødder på en sydhavsø, ER der ikke ret meget mere at rafle om, så må jeg videre. Det er ret faktuelt og jo noget han ville fortælle, hvis vi kommunikerer, selv pr. SMS eller mail. Eller også vil han jo fortælle, at han kommer hjem til X måned - og så kan man lægge den dér for nu.

Men ja, jeg væbner mig med tålmodighed - men det ER ikke nemt, når man er hårdt ramt :dåne:
0
Nu med fugl

Otto, 16.11.18 :lun:
Brugeravatar
Spjaerten
Indlæg: 9838
Tilmeldt: 11. aug 2015, 18:58
Kort karma: 1859
Likede indlæg: 9564

Re: Singletråden

Indlægaf Spjaerten » 30. jun 2016, 19:58

Æske skrev:Jeg har besluttet mig til at gå i kloster - er der nogen, der vil med?


Jeg var jo klar for år siden men så døde snakken :lol:
3
Tryk på * :slem:
Brugeravatar
Rapfisk
Indlæg: 7088
Tilmeldt: 20. aug 2015, 16:27
Kort karma: 1430
Likede indlæg: 13307

Re: Singletråden

Indlægaf Rapfisk » 30. jun 2016, 20:00

Spjaerten skrev:
Æske skrev:Jeg har besluttet mig til at gå i kloster - er der nogen, der vil med?


Jeg var jo klar for år siden men så døde snakken :lol:

Vi er nogle, der ikke rider samme dag som vi sadler :genert:

Jeg er ved at planlægge en date. Vi skulle have været ude at sejle i kanoer, men pludselig er det muligvis blevet til lørdag aften. Det synes jeg lidt er noget andet :panik:
5
Livslinjen: 70 201 201
Brugeravatar
Spjaerten
Indlæg: 9838
Tilmeldt: 11. aug 2015, 18:58
Kort karma: 1859
Likede indlæg: 9564

Re: Singletråden

Indlægaf Spjaerten » 30. jun 2016, 20:01

Rapfisk skrev:
Spjaerten skrev:
Æske skrev:Jeg har besluttet mig til at gå i kloster - er der nogen, der vil med?


Jeg var jo klar for år siden men så døde snakken :lol:

Vi er nogle, der ikke rider samme dag som vi sadler :genert:

Jeg er ved at planlægge en date. Vi skulle have været ude at sejle i kanoer, men pludselig er det muligvis blevet til lørdag aften. Det synes jeg lidt er noget andet :panik:


:lol: troede ellers du var hurtig på aftrækkeren.

Jamen så er det vel vin og snak date uhhhhhhhhhhhhhhh :lun:
1
Tryk på * :slem:
Brugeravatar
Little_Woman
Indlæg: 3408
Tilmeldt: 28. dec 2015, 18:53
Kort karma: 924
Likede indlæg: 10681

Re: Singletråden

Indlægaf Little_Woman » 30. jun 2016, 20:02

Dikus skrev:
ManicNinja skrev:
Dikus skrev:Jeg tror altså, at vi er nogle, der ikke har det så godt med at tage tingene stille og roligt og se, hvad der sker. Men som gerne vil vide, om man går i retning A eller B og hvor målet er. Sådan nogle, der foretrækker "Vi går retning A, der er en atombombe, det bliver slemt" end "Vi ser lige, hvor vi undgår bomberne og hvad der sker, og så går det nok alt sammen".


Det er jeg også. I dén grad. Det er netop derfor, jeg ved, hvor meget man kan vokse og selv få ud af at lære at give slip i situationer, hvor man bare ikke har MULIGHED for at tage kontrol. Så man kan lige så godt sluge kamelen og slappe af.
Hvad vil Little_Woman gøre, hvis ikke han svarer på Facebook eller sms? Hvad KAN hun høre? Hjælper eller ændrer det noget som helst, at hun igen og igen kører tredive forskellige "hvad nu hvis?"-scenarier igennem oppe i hovedet, fra hun vågner, til hun går i seng?

Næh! Bare ærgerligt! Lige her er et af de tilfælde hvor det vil være rarere og mindre udmattende at give slip i stedet for at insistere på, det ukontrollable og uforudsigelige i situationen KAN forudsiges eller styres.


Hun kan jo få afklaret det, som hun er i tvivl om - så hun kender sin tidshorisont og kan vælge, om det er noget, hun gider eller ikke gider.


Det var i hvert fald hensigten - at jeg MÅSKE kunne få noget afklaring og fakta -sandsynligheden for dét, er alt andet lige større når man kommunikerer. Uanset at man så ender med at sidde og bide negle, hvis ikke der kom svar. Men tænkt hvis der KOM svar - så ville meget være vundet, uanset udfaldet.
0
Nu med fugl

Otto, 16.11.18 :lun:
Brugeravatar
ManicNinja
Indlæg: 5484
Tilmeldt: 27. aug 2015, 14:16
Kort karma: 1159
Likede indlæg: 8962

Re: Singletråden

Indlægaf ManicNinja » 30. jun 2016, 20:03

^^ Tilsyneladende ikke. Eftersom de ikke har kontakt.

Og får de kontakt, så er det jo i allerhøjeste grad også en mulighed, at han ikke er blevet fåreklipper, men rent faktisk HAR tænkt sig at vende hjem. Blot er han ikke længe interesseret i Little_Woman. Eller han holder stadig meget af hende, men der er også en anden i spil. Eller whatnot.
Jeg prøver bare at sige, at udfaldet af kommunikationen stadig ikke vil kunne styres, og at med det indtryk jeg her får af LW, er jeg ret sikker på, det blot vil give (endnu flere) søvnløse nætter.

Nej. Jeg skulle bestemt ikke nyde noget, hvis det var mig. Vi overtænkere bør passe på os selv ...
0
"Success is the ability to go from one failure to another - with no loss of enthusiasm".

Winston Churchill
Brugeravatar
Rapfisk
Indlæg: 7088
Tilmeldt: 20. aug 2015, 16:27
Kort karma: 1430
Likede indlæg: 13307

Re: Singletråden

Indlægaf Rapfisk » 30. jun 2016, 20:05

Spjaerten skrev:
Rapfisk skrev:
Spjaerten skrev:
Æske skrev:Jeg har besluttet mig til at gå i kloster - er der nogen, der vil med?


Jeg var jo klar for år siden men så døde snakken :lol:

Vi er nogle, der ikke rider samme dag som vi sadler :genert:

Jeg er ved at planlægge en date. Vi skulle have været ude at sejle i kanoer, men pludselig er det muligvis blevet til lørdag aften. Det synes jeg lidt er noget andet :panik:


:lol: troede ellers du var hurtig på aftrækkeren.

Jamen så er det vel vin og snak date uhhhhhhhhhhhhhhh :lun:

Tivoli i solnedgangen. :genert:
3
Livslinjen: 70 201 201
Brugeravatar
Kommodedyret
Indlæg: 3908
Tilmeldt: 28. aug 2015, 13:23
Kort karma: 782
Likede indlæg: 9161

Re: Singletråden

Indlægaf Kommodedyret » 30. jun 2016, 20:05

Skal vi ikke i stedet grundlægge en mystisk sekt, hvor vi i hemmelige laboratorier under jorden kloner mennesker og fremstiller syntetiske kærester som kan modificeres efter behov?
7
Closure, closure, closure closure closure

Tilbage til "Forhold og sex"