Singletråden

Her kan du snage løs i dine meddebattørers parforhold eller singleliv, og alt hvad der følger med.
IrmaPigen
Indlæg: 7796
Tilmeldt: 17. apr 2016, 06:38
Kort karma: 973
Likede indlæg: 12462

Re: Singletråden

Indlægaf IrmaPigen » 6. jul 2016, 16:40

Jeg havde egentlig en aftale med svensk arkitekt i dag. Har dog ikke hørt fra ham. Havde måske håbet han kom lidt på banen, nu hvor jeg havde taget initiativet til at ses igen. Så det tager jeg som et tegn på, han er lunken, og tager ikke initiativ til mere.
0
Brugeravatar
ManicNinja
Indlæg: 5484
Tilmeldt: 27. aug 2015, 14:16
Kort karma: 1159
Likede indlæg: 8962

Re: Singletråden

Indlægaf ManicNinja » 6. jul 2016, 17:34

IrmaPigen skrev:Jeg havde egentlig en aftale med svensk arkitekt i dag. Har dog ikke hørt fra ham. Havde måske håbet han kom lidt på banen, nu hvor jeg havde taget initiativet til at ses igen. Så det tager jeg som et tegn på, han er lunken, og tager ikke initiativ til mere.


Så I havde bare en aftale om at høres ved i dag - eller?
0
"Success is the ability to go from one failure to another - with no loss of enthusiasm".

Winston Churchill
IrmaPigen
Indlæg: 7796
Tilmeldt: 17. apr 2016, 06:38
Kort karma: 973
Likede indlæg: 12462

Re: Singletråden

Indlægaf IrmaPigen » 6. jul 2016, 18:17

ManicNinja skrev:
IrmaPigen skrev:Jeg havde egentlig en aftale med svensk arkitekt i dag. Har dog ikke hørt fra ham. Havde måske håbet han kom lidt på banen, nu hvor jeg havde taget initiativet til at ses igen. Så det tager jeg som et tegn på, han er lunken, og tager ikke initiativ til mere.


Så I havde bare en aftale om at høres ved i dag - eller?


Tja, altså, vi havde aftalt i dag, men ikke hvor vi skulle mødes. Så hvis vi skulle have set hinanden i dag ville det jo forudsætte vi havde haft kontakt. Og det har vi ikke.

Men det er fint nok. Jeg gider ikke fesne mænd, så hellere undlade helt at bruge tid på det.
0
Brugeravatar
ManicNinja
Indlæg: 5484
Tilmeldt: 27. aug 2015, 14:16
Kort karma: 1159
Likede indlæg: 8962

Re: Singletråden

Indlægaf ManicNinja » 6. jul 2016, 18:27

IrmaPigen skrev:
ManicNinja skrev:
IrmaPigen skrev:Jeg havde egentlig en aftale med svensk arkitekt i dag. Har dog ikke hørt fra ham. Havde måske håbet han kom lidt på banen, nu hvor jeg havde taget initiativet til at ses igen. Så det tager jeg som et tegn på, han er lunken, og tager ikke initiativ til mere.


Så I havde bare en aftale om at høres ved i dag - eller?


Tja, altså, vi havde aftalt i dag, men ikke hvor vi skulle mødes. Så hvis vi skulle have set hinanden i dag ville det jo forudsætte vi havde haft kontakt. Og det har vi ikke.

Men det er fint nok. Jeg gider ikke fesne mænd, så hellere undlade helt at bruge tid på det.


Min erfaring er, at hvis man selv tager initiativ, og det alligevel kun bliver til en ukonkret "aftale", så er den død allerede dér. Nej, spild ikke mere tid på dét.
1
"Success is the ability to go from one failure to another - with no loss of enthusiasm".

Winston Churchill
IrmaPigen
Indlæg: 7796
Tilmeldt: 17. apr 2016, 06:38
Kort karma: 973
Likede indlæg: 12462

Re: Singletråden

Indlægaf IrmaPigen » 6. jul 2016, 18:31

ManicNinja skrev:
IrmaPigen skrev:
ManicNinja skrev:
IrmaPigen skrev:Jeg havde egentlig en aftale med svensk arkitekt i dag. Har dog ikke hørt fra ham. Havde måske håbet han kom lidt på banen, nu hvor jeg havde taget initiativet til at ses igen. Så det tager jeg som et tegn på, han er lunken, og tager ikke initiativ til mere.


Så I havde bare en aftale om at høres ved i dag - eller?


Tja, altså, vi havde aftalt i dag, men ikke hvor vi skulle mødes. Så hvis vi skulle have set hinanden i dag ville det jo forudsætte vi havde haft kontakt. Og det har vi ikke.

Men det er fint nok. Jeg gider ikke fesne mænd, så hellere undlade helt at bruge tid på det.


Min erfaring er, at hvis man selv tager initiativ, og det alligevel kun bliver til en ukonkret "aftale", så er den død allerede dér. Nej, spild ikke mere tid på dét.


Jeg gør intet mere af egen drift. Hvis han har noget på hjertet er han velkommen.

Synes virkelig der er mange fesne fyre imellem....og jeg orker bare slet ikke den type. Ikke fordi man skal være head over heels med det samme, eller noget. Men jeg gider sq ikke føle mig som den eneste der har lyst til at mødes og til at skulle være lokomotiv hver gang man ses (nu taler jeg mænd generelt, og ikke ham her da vi jo kun har haft den ene aftale)
2
Muspel
Indlæg: 3881
Tilmeldt: 22. nov 2015, 16:38
Kort karma: 769
Likede indlæg: 10763

Re: Singletråden

Indlægaf Muspel » 6. jul 2016, 23:17

:pompom: Jeg har været på anden date med den virkeligt søde mand. Og.... Det var mindst lige så fantastisk! Ihh

Og vi skal ses igen

Og jeg tror faktisk ret meget på, at det her kunne blive rigtig godt
21
Brugeravatar
Zombie
Indlæg: 5115
Tilmeldt: 16. aug 2015, 14:06
Kort karma: 1220
Likede indlæg: 20846

Re: Singletråden

Indlægaf Zombie » 7. jul 2016, 04:46

I er bare alt for søde, tak alle sammen. Banken er samarbejdsvillig og siger endda, det ikke vil påvirke mine muligheder næste år, hvor jeg nok skal ud at købe en andelslejlighed i Kbh og derfor ønsker en mint condition økonomi. Jeg var helt ærlig omkring situationen og de var så forestående. Jeg er ret glad for min Bank.

Jeg har fået set og snakket med min kammerat. Det hænger stadig lidt i luften, hvad der skal ske. I første omgang er vi ikke bundet af hinanden og dater stadig begge to andre. Jeg har nogle Tinder dates de næste dage, hvor jeg har fri og som jeg glæder mig til.
Men vi har faktisk overvejet at lade "tingene gå sin naturlige gang" hvilket betyder at vi ikke bremser sex eller romantik. Nu har jeg så brug for ro på sexfronten, men vi har kysset og holdt om hinanden, og det føltes godt.
Vi ved begge, det er en skrøbelig situation og den eneste grund til at vi tør denne model, er fordi vi snakker så åbent og ærligt om tingene, og begge har en god føling med de følelser der er og ikke er.
Det er for vores sjælefreds skyld, for vi ved ikke helt om vi nogen af os helt tror på projektet. Hvilket er befriende, for så skal jeg ikkr stå og føle, at jeg må sige nej fordi han var mere på og troende end mig, og det ville være ulige.


Ift. Tinder har jeg tre dates de næste dage og weekenden som nævnt.
Den ene er nørd ligesom mig.
Den anden slet ikke, men vi har en super sjov kemi på skrift.
Og den tredje er sådan lidt en mellemting af de to.

Jeg håber på, at selv hvis de her dates ikke "er" noget, kan jeg få det ud af dem, at få en fornemmelse af, hvad jeg især skal kigge efter. Jeg er jo ikke så hård i min screening som nogle sf jer andre, så det er mere for at få lidt retning end for at være endnu skarpere på fravalg. Synes de giver sig selv ret hurtigt når man chatter.
1
aka Forbies

:gammel:
Brugeravatar
Sophaya
Indlæg: 2974
Tilmeldt: 22. aug 2015, 11:26
Kort karma: 624
Likede indlæg: 6643

Re: Singletråden

Indlægaf Sophaya » 7. jul 2016, 06:07

Jeg har drømt om min eks - helt hen i at vi var sammen igen, og ved at flytte sammen. Hjernen er altså ondskabsfuld engang imellem. Det eneste gode er, at det ikke gør lige så ondt som før.

Jeg har en date i dag - selvom jeg jo egentlig var stoppet med det. Han virker som en rigtig god fyr, men jeg tager afsted uden nogle forventninger. Så må vi se, hvad der sker.
1
cat has nine lives babe
nine lives to itself
but you only got one

x
Brugeravatar
Juki
Indlæg: 10021
Tilmeldt: 9. sep 2015, 20:26
Kort karma: 785
Likede indlæg: 14759

Re: Singletråden

Indlægaf Juki » 7. jul 2016, 07:11

Held og lykke med kommende dates! :pompom:
1
Forarget kan man altid blive

En bruger du ikke kan nå :cool2:
Brugeravatar
Sophaya
Indlæg: 2974
Tilmeldt: 22. aug 2015, 11:26
Kort karma: 624
Likede indlæg: 6643

Re: Singletråden

Indlægaf Sophaya » 7. jul 2016, 19:13

Jeg er lige kommet hjem fra date. Det var rigtig hyggeligt, og vi havde det faktisk enormt sjovt sammen. Han kørte mig hjem og sagde "vi ses" flere gange og "næste gang du ser bilen..". Jeg ved ikke om det er fordi han rent faktisk vil ses igen eller om det bare var sådan høfligheds-agtigt, men jeg kunne da godt være frisk på en date nr 2 :) Nu må vi se - jeg vil helst have at han foreslår det :lol:
14
cat has nine lives babe
nine lives to itself
but you only got one

x
Brugeravatar
Zombie
Indlæg: 5115
Tilmeldt: 16. aug 2015, 14:06
Kort karma: 1220
Likede indlæg: 20846

Re: Singletråden

Indlægaf Zombie » 7. jul 2016, 19:15

Jeg chatter med en fra Tinder. Han fik mig rent faktisk bildt ind, at han ville tages med en strap-on. Ikke at der er noget galt i det, men den del af samtalen foregik efter snakken om feminisme som ideologi...

Er man så dygtig en troll, vinder man automatisk en date. :D
0
aka Forbies

:gammel:
Brugeravatar
Sophaya
Indlæg: 2974
Tilmeldt: 22. aug 2015, 11:26
Kort karma: 624
Likede indlæg: 6643

Re: Singletråden

Indlægaf Sophaya » 7. jul 2016, 19:39

Hæ. Han har lige skrevet. Vi skal ses igen.
18
cat has nine lives babe
nine lives to itself
but you only got one

x
Muspel
Indlæg: 3881
Tilmeldt: 22. nov 2015, 16:38
Kort karma: 769
Likede indlæg: 10763

Re: Singletråden

Indlægaf Muspel » 7. jul 2016, 20:12

Zombie skrev:Jeg chatter med en fra Tinder. Han fik mig rent faktisk bildt ind, at han ville tages med en strap-on. Ikke at der er noget galt i det, men den del af samtalen foregik efter snakken om feminisme som ideologi...

Er man så dygtig en troll, vinder man automatisk en date. :D


:D ja det må give point!
Hvis ikke han bare fik kolde fødder og bestemte sig for 'ej det var gas' udvejen... :cool:
1
Brugeravatar
KitKat
Indlæg: 1127
Tilmeldt: 15. sep 2015, 05:43
Kort karma: 351
Geografisk sted: Vestjylland
Likede indlæg: 3262
Kontakt:

Re: Singletråden

Indlægaf KitKat » 8. jul 2016, 05:42

Ihh... Jeg har nærmest kun været single et sekund og jeg overtænker allerede alt muligt i langt højere grad end jeg gjorde før. :stoned:

Jeg har den her bekendt. I forbindelse med et projekt han har lovet at hjælpe mig med til vinter har vi snakket sammen et par gange. Han er flink, jeg synes vi snakker rigtig godt sammen og jeg har lyst til at "opgradere" fra bekendt til ven.

Men så er det jo at han er single, og det er jeg pludselig også, og hvordan gør man så sådan noget uden at det virker som om man vil mere end venskab?

I det hele taget synes jeg faktisk det er svært at gå fra bekendtskab til venskab som voksen, det var meget nemmere dengang jeg var lille: "skal vi lege sammen efter skole?" -vupti, så var man venner. :lol:

(og jo, jeg kender godt selv svaret: Kommunikation, bare sig det som det er. :fløjt: )
0
Brugeravatar
Rapfisk
Indlæg: 7095
Tilmeldt: 20. aug 2015, 16:27
Kort karma: 1431
Likede indlæg: 13318

Re: Singletråden

Indlægaf Rapfisk » 8. jul 2016, 06:09

KitKat skrev:Ihh... Jeg har nærmest kun været single et sekund og jeg overtænker allerede alt muligt i langt højere grad end jeg gjorde før. :stoned:

Jeg har den her bekendt. I forbindelse med et projekt han har lovet at hjælpe mig med til vinter har vi snakket sammen et par gange. Han er flink, jeg synes vi snakker rigtig godt sammen og jeg har lyst til at "opgradere" fra bekendt til ven.

Men så er det jo at han er single, og det er jeg pludselig også, og hvordan gør man så sådan noget uden at det virker som om man vil mere end venskab?

I det hele taget synes jeg faktisk det er svært at gå fra bekendtskab til venskab som voksen, det var meget nemmere dengang jeg var lille: "skal vi lege sammen efter skole?" -vupti, så var man venner. :lol:

(og jo, jeg kender godt selv svaret: Kommunikation, bare sig det som det er. :fløjt: )

Tror du ikke, at det kommer af sig selv, når I kommer til at omgås hinanden mere?

Ellers kan du jo spørge, om I skal lave noget sammen og så starte forespørgslen med en variant af "Nu skal det ikke lyde som en date, men kunne du have lyst til at...".
1
Livslinjen: 70 201 201

Tilbage til "Forhold og sex"